dunker Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Fantje, zdej bi pa rad čimbolj subjektivne podatke... Razlika med 50cc (samo odblokiran) in 70cc pri skuterju (Bog je najprej sebi brado ustavril, vzemimo za primer Speedfighta 2 :D ): - končna hitrost - pospešek do 50 km/h - pospešek do malo več, recimo 80 km/h - poraba In raznorazne pripombe... Vem da je bilo že dosti povedanega na to temo, pa vseeno nekako ni bilo pregledno... Lep pozdrav, Anže
Grilzz Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Ni pregledno zato k se v vsak topic nabije se 50 postov k prej pasejo na kksn irc kt sm (se opravičujem zarad mojga razpi****nja nekje tuki pr skuterjih). Moj prvi motor po opravljenem izpitu je imel polini 70 cilinder tko da ne vem kako se peljejo 50ccm (prjatlom grejo dobr) ampak sm meu pa pospesek do končne (okol 70 :( ) kaksne 4 sekunde :D (ce sem bil za malenkost pregrob z gasom je z veseljem silil na zadnjo :twisted: ). Drugač mi je pa pogoltnu 8l na 100km, pa se najde se precej drugih stroškov ko gre kej u ku*ac (meu sm zelo redek skuter- zdi se mi da so bili le trije v ljubljani) pa ne dobiš rezervnih delov.
Jason Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 (meu sm zelo redek skuter- zdi se mi da so bili le trije v ljubljani) pa ne dobiš rezervnih delov. In zakaj ne poveš kateri skuter je bil to? Pol moramo pa ugibat.
x8r-x Objavljeno Julij 8, 2002 Opozori Objavljeno Julij 8, 2002 Dunker, razlike niso ravno velike vendar so opazne. Vsega tega ti ne bi mogel povedat ker se ne spomnim, ker sem pač pozabu do sekunde natančno kako je blo prej. :D Vem pa da pospeški so dosti boljši. Če menjaš samo kit se ti hitrost ne bo veliko spremenila - max 10km/h. Bo šlo pa v klanec dosti več (prej 35km/h, zdaj 65km/h). Poraba pa se meni sploh ni zvečala, dokler nisem dal noter 19mm frgazer. V glavnem ne bi šel nazaj na 50ccm. :wink: Grillz, kakšen kit si mel od polinija noter? Evolution? :twisted:
Grilzz Objavljeno Julij 9, 2002 Opozori Objavljeno Julij 9, 2002 Tist skuter je bil Honda DIO. :D Svaka vam čast če ga kje najdete (moj se je prodal v KR). Ne vem kaj je blo not k to moj brat zamenu en let predn sm naredu izpit. Če ti kej pomaga je na notranji strani glave pisal polini pa 3crte.
motorist- Objavljeno Julij 12, 2002 Opozori Objavljeno Julij 12, 2002 Razlika je že opazna, samo moramo pa vedeti da obstaja enih 5 različnih 70ccm polini kitov. Nekateri imajo železne drugi aluminijaste cilindre. Razlika med najslabšim železnim in najboljšim aluminijastim je 8 konskih moči, kar se tudi pozna. Za več informacij pojdite na http://www.polini.com/ Razlika je še večja če se zamenja izpuh, osebno priporočam slovenski izdelek od MF Powera, kajti je čisto isti kot dosti dražji italijanski izdelki (leo vincem, gianeli, arow...). Z to razliko da poeg italijanskih izpuhov dobite lažje valčke, kar poveča pospeške a zmanjša končno hitrost. Če že 70ccm je dobro menjat še izpuh!!
x8r-x Objavljeno Julij 12, 2002 Opozori Objavljeno Julij 12, 2002 Motorist-, kje bi se dalo dobit kaj podatkov o MF Power na internetu?? :roll:
mare20 Objavljeno Julij 13, 2002 Opozori Objavljeno Julij 13, 2002 na internetu bolj težko. ker to je čisto mala firma in tip dela auspuhe v kleti :) stane nekje 15k. lahko pa ga kaj vprašam ker sem v bližini doma če te kaj specifično zanima. drgač pa ti lahko pošljem kaki katalog.
dunker Objavljeno Avgust 1, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 1, 2002 Fantje, jest imam zdej takole nekako v načrtu... Imam Speedfighta 2, brez blokad in z Giannelli Sport 6 izpuhom (mislim, da bo dober tudi za 70cc). marec: kit Polini 70cc (železni) maj: forgazer 17'5 (odvisn koliko bo vlekel sam kit, lahko da ga tudi ne bom kupil) junij: če bom hotel višjo končno, prenose - sicer pa sklopko Zdaj me pa zanima, če bi se vi strinjali z mojim načrtom. Ali je kaj narobe, če vgradiš 70cc železo na originalen forgazer in forgazer (mogoče) zamenjaš šele kasneje? Lep pozdrav, Anže
Grilzz Objavljeno Avgust 1, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2002 Jst se ne strinjam. Namest "marec" napis januar, namest "maj" napis februar, namest "junij" pa marec. To bi blo bols a se ti ne zdi? Snega pa itak spet ne bo tko da se lohk ze januarja vozis (ce te ni strah revme) :D :D
dunker Objavljeno Avgust 1, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 1, 2002 Jest se primeru vožnje januarja bojim ljube mamice. :lol: Resno vprašam drugač - a je kaj škodljivo, če imaš železo 70cc nekaj časa na original forgazer in šele potem menjaš forgazer?
motorist- Objavljeno Avgust 3, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2002 Jaz osebno ti ne bi priporočal menjave fergazerja, ker ti bo občtuno več bencina porabil! Sprašuješ, če je kaj narobe, če pri 70ccm ne menjaš fergazerja? Še boljše je, ker bolj kot friziraš mašino manj kilometrov bo vzdržala (sem ni všteta odstranitev blokad)! Če boš menjal fergazer boš nekaj pridobil na pospeških, na končni pa skoraj nič, raje razmisli o prestavnem razmerju!
dunker Objavljeno Avgust 3, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2002 Motorist, o prenosih povsem zavestno ne razmišljam... Zame je smisel skuterizma pospeški - tiste hitrosti nad 100km/h so pri tako majhni kilaži mogoče že res rahlo nestabilne... PS: Koliko se na končni pozna menjava sekundarnega zobnika (kot je priporočil RoMzI?) Lep pozdrav, Anže
mare20 Objavljeno Avgust 3, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2002 motorist- a ti to govoriš iz izkušenj? malo bi te pa poprao. jas sem s fergazerjem pridobil pospeške in pa 10km/h. poleg tega pa mi ob moji vožnji pije zdaj manj. res je da pije več 17,5 kot originalni če ves čas teraš do konca. če pa voziš pri isti hitrosti pa porabi manj večji vergazer ker ne rabiš takih obratov(vsaj pri meni je tako).zanimiv podatek. pred predelavami sem pri hitrosti 80km/h s 4,5 litri naredil 100 km zdaj pa 120-150
luka0 Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 MENE ZANIMA MAM AEROXA USE ORIGINAL PA ZDEJ MISLM ZAMENAT AVSPUH KUK SE TI POZNA ČE ZAMENAŠ CILINDER KAJ USE MORAŠ POL MENAT ŠE ZA NORMALNO DELOVANJE?
Cilindr Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 MENE ZANIMA MAM AEROXA USE ORIGINAL PA ZDEJ MISLM ZAMENAT AVSPUH KUK SE TI POZNA ČE ZAMENAŠ CILINDER KAJ USE MORAŠ POL MENAT ŠE ZA NORMALNO DELOVANJE? drgac so aupuhi tut za 50 ccm :grim hehe ni tko simpl na zalost mas vec vrst celindrov pa ni sam to se ksni frgazarji pol tut prdejo pa glavne gredi(gred je odvisna za ker celindr se bos odlocu. predelava na sport(9hp) tm okol 70 kosov ce bos iz stacune kupovou sam to je tko ce bos sam delu.. pozna se ti dost..prej mas koncno hitej pospešš bol u klanc ...povsod se pozna :)
luka0 Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 NE JAZ BI TKU U IZI ENO PREDELAVO DAL GOR TM OKOL 40 000
Cilindr Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 kup rablen sport kit..sam tko da bo se u solidnem stanju pa vecji frgazaqr (17.5) rablen pa bo recmo da das za kit 20k pa frgazar 5 k in se pol to vec al mn to ksne mogoce malenkosti..into je to ce bos rabnel kupovou(jst ti zrihtam ce bi rabu..)polini sport pa dellotro ¸17.5
luka0 Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 A JE ALUMINJAST AL ŽELEZEN PA KUK JE KILOMETROV NAREJENIH Z NJEMU
Cilindr Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 gus je od polinija tm okl 7 tisc...tko ni nc zjeban...vedno je biu segrat pa to...frgazar je pa ze su... mam pa tut TP tophy k je biu pa vozen nevem tm okol 50 km kej tacga(ta je pa prou moj) mam tut polini Corso ce rabs to je ze mid race zdele k nova se zbrusu sm jo na 47.4 pa use z batom usm zravn tut dihtnge...ce si resn posl PM.. Pa un gus od polinija k ma 7 tosoc ti rpodam za ene 10 pa tvoja postnina :)
StArII Objavljeno Januar 14, 2007 Opozori Objavljeno Januar 14, 2007 NE JAZ BI TKU U IZI ENO PREDELAVO DAL GOR TM OKOL 40 000 neki gusnat kit, okol 15000 rabljen, 5000 17.5 fergi rabljen, pa en rablen izpuh za okol 20k kaki 4race pac malo slabse ohranjen
Stroj Objavljeno Januar 15, 2007 Opozori Objavljeno Januar 15, 2007 (popravljeno) ČE ti rata dobit kšn zariban al pa v slabem stanju high-end cilinder, si zmagu :OK: Daš pohonat, te pride max 5k oz. slabih 21€. Popravljeno Januar 15, 2007. Popravil Stroj
k0ci Objavljeno Januar 16, 2007 Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 ja in bo za 40k kupu cilinder+honanje, potem bo dal gor in bo zarad premalga ferga ribnu :slap: proračun ima mišljen okoli 40k, in za ta denar lahko kar pozabiš midrace ali highend, še soliden sport z ustreznimi drugimi predelavami bo bol težko
pero14 Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 MENE ZANIMA MAM AEROXA USE ORIGINAL PA ZDEJ MISLM ZAMENAT AVSPUH KUK SE TI POZNA ČE ZAMENAŠ CILINDER KAJ USE MORAŠ POL MENAT ŠE ZA NORMALNO DELOVANJE? ja zdaj odvisno kolko hočeš da ti gre a ne... najcenej je da kupiš polini sport 70 in ferg 17,5 pa en variomat(doppler s2br je za minarelli baje najboljši), pa polini 4 race izpuh. to te prije tak od oka enih 110k sam ne me za besedo prijet. S tem ti bo šlo 100 realnih, mogoče še kaj zraven. Pa šol ti bo tudi dolgo ker je gusnat cilinder.
Cilindr Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 ČE ti rata dobit kšn zariban al pa v slabem stanju high-end cilinder, si zmagu :OK: Daš pohonat, te pride max 5k oz. slabih 21€. H-E celindr se ne dajo honat ALUMINI FNT!!!! 40k ce bi rablene stvari kupu...nej kup rablen sport pa frgazar,auspuh pa je zmagu :) pa mu bo slo solidno...pol pa k bo meu dnar pa se ksn vario :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se