Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Fantje, ker so skuterji malo drugač kot pripomoček za šravfanje, predlagam da je tukejle en topic, kjer se sprašuje kako kaj naredit sam (brez mastnega plačevanja mehanikov) in kjer na to razni poznavalci tudi odgovarjajo...

Ker pa je Bog najprej sebi brado ustvaril, bom tud jest kar začel:

A se da brez kakšnega posebnega orodja zamenjat valjčke in kako? Če se da, mi naj prosim eden natančno opiše postopek...

Lep pozdrav, Anže

Objavljeno

ja. pa kakšne slike tudi ne bi bile odveč :D

Objavljeno

Stvar je namreč taka - vsi ste sprobali (vsaj kolikor berem) že na tone valjčkov in... enkratna menjava pride na mojem servisu 1100 tolarjev samo za delo... za ta denar bi lahko skoraj še ene valjčke kupil...

Objavljeno

Upam da ti bo vsaj pomagalo. Pojdi na www.daniel-honda.de . Nato pod tuning. Tukaj imaš mnogo predelav za razne stvari. Na žalost je stran posvečena predvsem mojemu motorju, ampak sej je pri vseh enako. Ti pojdi na Technisches Tuning (drugi navpični stolpec). Za valjčke je nekaj pod 3. in 4. sliko. Žal je stran v nemščin. Upam pa da sem ti vsaj približno dovolj dobro razložu pot do slik. :roll: Imaš pa še veliko drugih stvari razloženih z slikami. :wink:

Objavljeno

Hm - samo nekaj. Torej se valjčke da zamenjat v lastni režiji? Ne rabiš posebnega orodja?

Ker če je tako, raje počakam da se bo nekdo toliko potrudil in to v slovenščini tule napisal. :lol:

Vseeno hvala lepa, x8r.

Objavljeno

Ne dunker. Ne rabiš nobenih posebnih pripomočkov. Po slikah se vse vidi. Vse skupaj pa je menjano v 10min. Ti kadar ga razstavljaš si samo lepo zapolni, da boš pol tudi prav sestavu. Drugače pa ni panike. Bolj zakomliciran je zadnji del pri sklopki. Valjčke pa ni problem zamenjat. :wink:

Objavljeno

Hehe, x8r, saj je v bistvu res lepo prikazano. Samo nekaj, da bom bolj siguren - najprej snameš tisti vetrničasti zobnik. Potem prideš do jermena. In na notranji strani naslednje okrogle zadeve so valjčki. Imam prav?

Objavljeno

Točno tako. Po jermenu pride takoj del z valjčki. Pol pa samo lepo sestaviš in greš... :twisted:

Objavljeno

Kul! Če bo vse po sreči, bom v ponedeljek poročal, kako gre z 9'9 gramskimi valjčki... če bo sploh kam šlo... :D

Objavljeno

Pa še nekaj, ker sem ravno Gorenjec - kaj naredite s tistimi valjčki, ki jih kupite, pa vam ne ustrezajo? A se jih da kako koristno (finančno) ponucat al so dobri samo še za žonglirat? :)

Objavljeno

Jaz imam noter 7g valjčke in sem z njimi super zadovolen. Kadar sem jih zamenjal sem stare vrgel stran, ker so bli uničeni in zato neuporabni. :)

Objavljeno

Hehe... jest bom pa zdajle kupil dvoje... ene 9'9 gramske in ene čimlažje... kaj pa vem, okrog 3. Potem bom pa videl, kako se bo reč obnesla.

Objavljeno

Možnosti je tako neskončno. Valjčke lahko tudi kombiniraš. V glavnem možnosti milijon. Pol seveda poročaj stanje, ok? :D :D

Objavljeno

Veš da bom poročal, če bo operacija le uspela. :)

x8r, a se te sicer da kdaj zasledit na ircu?

PS: Koliko težke valjčke bi mi ti priporočal v zvezi z mojim problemom - saj veš, skuter do nekih obratov daje vtis polža, potem pa se mu strga... Zdaj (6'4g) je mogoče še malo slabše od origininala (8g).

Objavljeno

Seveda se me da. Moj nick je x8r-x, sem pa na #koper. Po moje (tko kot je reku mare) niso problem valjčki. Po moje ti sklopka prime pri napačnih obratih. Dvomim da so za to krivi valjčki. :roll:

Objavljeno

To je res, ampak malo prej sem nekje zasledil podatek, da je metanje denarja za sklopko brezvezno ker ima POPOLNOMA isti učinek kot valjčki... tko da sedaj res ne vem.

Objavljeno

Jaz ti predlagam da zapelješ motor do najbližnjega servisa kjer bi ti to pregledali. Prej pa provaj z valjčki, ampak dvomim da bo kaj boljše. Isti učinek pa pri tem problemu ne more imet. Lahko je kaj narobe z variomatom - valjčki (spredaj) ali pa sklopko (zadaj).

P.S. kadar sem menjal sklopko, sem z istim tankom naredil 20km več. Ne vem pa po kakšni teoriji.

Objavljeno

Hehe... probal bom. Če ne drugega, mi bo v veselje šravfat. :D

X8R in vsi ostali - tale pejdž ki mi ga je priporočil x84 je res uporaben. Poznate še kakšnega podobnega na temo friziranja in podobnega šravfanja (pa četudi v nemščini).

Objavljeno

Provaj, škodlo ti ne bom.

Imam še en page, ni tako dober kot prejšni ampak... www.x8r-tuning.de

Objavljeno

Thx... bo že držalo da je Bog najprej sebi ustvaril brado... spet x8r. Moram rečt da se mi zdi fletkan skuterček, sedaj ko sem ga končno videl. Koliko ima kil?

Objavljeno

Ko ga zrihtaš pa je še lepši. Ti rečem jaz. :D Osebno mi je lepša različica X, ker ima "feltne" v metalni barvi. Razlika med tema dvema je predvsem v gumah. Edino sprednji blatnik je višji in pa gume so 12 colske. Pri Različici S so 13 colske. Jaz sem dal gor tekmovalne gume, tko da zdaj ima efekt KTM-ovega DUKE - visok blatnik in cestne gume. :D Ima 92kg.

Objavljeno

Efekt KTM Dukea... Hehe...

Prosim ne mešat katerokoli od sesal (pa če je še lepše) v isti stavek kot božanskega Dukea. :D

Objavljeno

Sem dal samo za primer. :D Dunker, se preselimo na kakšno drugo temo, ker to ne spada pod šraufanje. :D :wink:

Objavljeno

OK, potem ti je pol odpuščenega. :) Ne, men je res Duke sanjski motor. Super športniki niso zame - prekratke noge (moje), preveč kil (motor). Duke bi bil pa kot z neba poslan - čeprav ima sedež še bolj nemogoče visok, toda vsaj neko normalno težo ima...

Torej, počas se bom odpravu spat in nehu tle poste nabijat, ker naju bo Ice al kdorkol je moderator, grdo gledal... :)

V ponedeljek bom pa poročal... Al pa v torek.

Če se mi kaj ponesreči, veš kdo bo prvi na spisku obtoženih, kajne, x8r?

Objavljeno

Če boš lepo previdno delal se ti nima kaj ponesrečit. Slike ti to lepo prikazujejo. Drugače pa me kje počakaj in me lopni s kakšno steklenico po glavi. :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!