Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
STARI

Jermeni vs Verige

Recommended Posts

STARI

Mene pa zanima kakšne izkušnje imate z pogonskimi jermeni.Primerjava z verigo cena itd.Za začetek naj povem na mojem bajku garancija za jermen 50000km cena okrog 70000sit.Drugače brez vzdrževanja.Prvič sem ga napel pri 1ooookm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pegaso

Motorja, ki bi imel za prenos moči jermen še nisem imel, tako da lahko povem samo glede cene, ki se mi zdi kar vrtoglava za en zobat jermen po vsej verjetnosti dobre kvalitete (tudi obdelovalni stroji imajo take jermene pa so občutno cenejši).

Torej jaz naredim z verigo 27.000km, cena 18.000sit (pegaso650)

potem prištejmo še oba zobnika cca18.000sit

Tako prevozim 54.000km s stroškom 72.000sit +10.000sprej=82.000sit

Razlika torej je (ob predpostavki, da ti kakih zobnikov ni treba menjat), ni pa tako hudo velika.

Tisti z močnejšimi motorji bodo naračunali čisto druge številke, toda tam jermeni tako ali tako niso v uporabi (vsaj v večini ne).

Jaz osebno se torej ne bi obremenjeval pri nakupu, ali ima motor verigo ali pa jermen, važno da opravlja svoj namen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

Mene pri verigi moti samo in edinole to, da je motor po levi strani usran od umazanije, ki leti iz verige. Dober kardan bi bil kar pravšnja reč zame ali pa jermen mogoče tudi, samo za Monstra to ne obstaja,,, mensezdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

lansko leto sem mislil na banditu jermen montirati - ne gre,ker je premalo prostora v diagonali med okvirjem in sprednjim veriznikom/zobnikom (mogoce,drugic,ko pride ozji na trg).drugace ga team metisse (www.metisse.de) montira na XJR 1300.

Share this post


Link to post
Share on other sites
STARI

Po mojih primerjavah je kardan praktično skoraj neuničljiv,potrebuje samo menjavo olja ni najbolj tih vožnja pa je toga ,za športno vožnjo se ne obnese.Veriga z zobniki se pač mora po določenih kilometrih z zobniki menjat je bolj glasna motor je zamazan redno jo je treba sprejat za športno vožnjo odlična.Jermen ne potrebuje nobenega vzdrževanja razen občasnega napenjanja vožnja zelo tiha če primerjaš menjave verig pri cestakih pride cenovno nekje isto.Drugače pa pri cestakih se verjetno ne bo obnesel ,ker ne poznam nobenega cestaka z jermenom.Če se motim me popravite.To so moja mnenja o prednostih in slabostih enega in drugega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

zakaj pri cestakih (upam,da govorimo o SS,SBK in podobnih) ne uporabljajo jermena je zelo enostavno razlozljivo.komplet jermen-zobniki ali veriga-verizniki se tako razlikujejo v ceni,da bi velik del proracuna dirkaskih ekip pojedel samo komplet prenosov za razlicne piste/razlicna razmerja.verige so pac cenejse in se jih da lazje zamenjati.za menjavo jermena je namrec potrebno sneti zadnje vilice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onim

... ja zanimivo. Glede cene jermena nisem siguren, da je dražji od verige (menjava kompleta verige+verižnika), zanimivo se mi zdi pa to, da proizvajalci sporttouring mašin ala bandit 6/12, fazer 600, kawa zr6, xjr 1300, kawa zrx 1100/1200, pa tudi monstri... serijsko ne vgrajujejo jermenov. Postopki izdelave se cenijo, materiali so vse močnejši, delujejo bolj tiho, ni mazanja (ekologija), tudi grobost prenosa se malo umiri (napram kardanu in verigi).... A je mogoče res problem samo cena? Kaj bi bilo če bi se za takšne motorje pojavili mnogoserijski jermeni (da cena pade).... ah, japonci že znajo šparat in vedo zakaj je temu tako. Če bi se jermen dalo na bandita za eno pošteno ceno namontirat, bi ga ziher menjal verigo za jermen.

Lp, Onim

Share this post


Link to post
Share on other sites
STARI
zakaj pri cestakih (upam,da govorimo o SS,SBK in podobnih) ne uporabljajo jermena je zelo enostavno razlozljivo.komplet jermen-zobniki ali veriga-verizniki se tako razlikujejo v ceni,da bi velik del proracuna dirkaskih ekip pojedel samo komplet prenosov za razlicne piste/razlicna razmerja.verige so pac cenejse in se jih da lazje zamenjati.za menjavo jermena je namrec potrebno sneti zadnje vilice.

Pri mojem bajku je treba sneti kolo za zamenjavo jermena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jason

Že dolgo nismo rekli nobene o jermenih. Meni se zdijo super. Tale firma http://www.vh-motorradtechnik.de/ jih montira ne nekatere motorje. (Honda Hornet 600/S, Honda Seven-Fifty, Honda VTR 1000, Kawasaki VN 800, Suzuki SV 650/S, Suzuki Marauder 800, Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki GSX 1400, Yamaha TDM 850, Yamaha Fazer 1000, Yamaha XJR 1200/1300)

Cena je baje okoli 1200€. Ali kdo ve še za kakšno firmo, ki se s podobnimi stvarmi ukvarja?

Sicer me pa prav zanima kaj bi pokazala meritev moči. Kakšnega 1/2 konja več ali manj? Čisto enako moči že ne more bit.

Evo za poslastico: jermen motiran na Fazer 1000:

yamaha_fazer_02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

Po moje ni za menjavat, saj treba mislt tudi na ležaje, saj se pri jermenih najbrž pojavi dosti večja napenjalna sila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gjera
Že dolgo nismo rekli nobene o jermenih. Meni se zdijo super. Tale firma http://www.vh-motorradtechnik.de/ jih montira ne nekatere motorje.  

Cena je baje okoli 1200€. Ali kdo ve še za kakšno firmo, ki se s podobnimi stvarmi ukvarja?

Misliš 129€. Vsaj tako piše na njihovi strani.

Pri tej ceni postane stvar že bolj premisleka vredna. Kajti to je cena nove verige. S tem da odpadejo vsi stroški z vzdrževanjem, kot jih imaš pri verigi.

Vprašanje je zdaj samo še če je teh 129€, cena jermena vred z zobniki za jermen, ali pa jih je treba še dokupiti za kakšno zasoljeno ceno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CAPIROMZY

Za 130€ bi ga dal, ampak za 1200€ pa jst zamenjam komplet kit prbl.6x. Prej motor prodam :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Kje si našel 129 €? Na strani zahnriemen/angebot lepo piše primer Yamahe XJR 1300, da je namestitev obeh jermenic in jermena z vsemi ustrteznimi potrdili in davki vredna 1150 €, če daš pa zraven še 180 €, ti pa motorcikel iz katerega koli konca Deutschlanda v delavnico in potem nazaj prepeljejo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gjera
Kje si našel 129 €?

Khm. Khm.

Aber natürlich.

Se opravičujem. Moja napaka. Sem skakal po "Tieferlegungskits" pa mislil, da so tisto cene za jermene.

Se popravljam. Jermen se NE splača. :)

:rainbowafro:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jason

Ja, očitno s temi jermeni res ni čisto preprosto. Tudi BMW ima neke težave z jermenom pri tistem svojem 650 kubičnem CSu (če se ne motim). Baje so jih že vsaj enkrat mogli poklicati nazaj. (Vir: Motorrad)

Share this post


Link to post
Share on other sites
D.J.

meni se zdi jermen že od nekdaj zelo grd prenos, predvsem sem ga zasmehoval skupaj z HD-ji

ne pomeni pa, da se nebi mogel nanj navaditi, če bi ga uporabnostno izboljšali do te mere, da bi konkuriral ketni, ki v offroad in road racingu še vedno predstavlja najbolj uporabno mešanico uporabnosti, vzdržljivosti in hitre de/montaže

1200€, he he he, v tem znesku je precej keten, zobnikov, sprejev in drat piršen

Share this post


Link to post
Share on other sites
STARI

Po 16 000 km prevoženih samo dobre lastnosti o jermenu.Tih in brez vsakega vzdrževanja.Izredno dobro prenaša vse obremenitve.Moram pa povedat da ne spadam ravno med počasne voznike.Cena novega pa je za moj bajk okrog 70000 sit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
StormBringer
Cena novega pa je za moj bajk okrog 70000 sit.

Ja če se pustiš nategnit dilerju. Malo si poišči po internetu. Vem, da sem pred časom iskal neke dele, in sem nekje zasledil, da so cene samih jermenov širine od 35mm-45mm, nekje od 60-80 Euro.

Pri jermenu za motor je glih tak, kot pri kmetijskih strojih, važne so samo dimenzije jermena in pa moč.

En nasvet: pozanimaj se v starem KONUS-u v Slov. Konjicah, tam namreč izdelujejo ogromno raznovrstnih jermenov, med njimi tudi zobate raznih dimenzij in moči.

Share this post


Link to post
Share on other sites
STARI

Ja hvala za informacijo zaenkrat še ne rabim skrbet za to.Drugače pa sem jaz napisal uradno ceno original rezervnega dela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
no_name

Okrog jermenskega prenosa se ni prov veliko pisalo.

Je odlična alternativa verigi. Tek je mirnejši, življenska doba jermena je ~3x daljša od verige, življenska doba jermenic pa do 10x daljša od verižnikov.

Zaenkrat draga zadeva ampak v samogradnji sigurno ugodna zadeva.

http://www.vh-motorradtechnik.de/content/e...rive-Kits1.html

Ali ima mogoče že kdo izkušnje z jermenom?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darko3g

Podobno stvar sem gledal za Kawasakija EN500:

http://www.scootworks.com/parts.htm

Razni komentarji so bili od zelo zadovoljen do odsvetujem. Prednosti so znane (nič mazanja, tišje, večji izkoristek, manj nevarno pri strganju, pri mojem celo povečan prenos in manjša poraba - ampak s tem tudi manjši pospeški), slabosti pa so omenjali: premalo prostora za prednjo jermenico in s tem preveč upognjen jermen, težavna zamenjava, tudi preveč obremenjen ležaj zaradi napetosti jermena, pri nekaterih modelih se skoraj ne da montirati - menda moraš rezati nosilko).

Bral sem nekaj komentarjev o menjavi z verige na jermen - nekateri so potem menjali nazaj, nekateri celo predelujejo jermenske pogone na verigo, tako da je težko najti enoličen odgovor.

Kolegi so mi pa rekli, ne serji, kupi drug motor, ki to že ima vgrajeno. Ampak glede na ceno (za EN500 pride 550 USD + stroški, montaža je zelo dobro opisana in ni preveč zahtevna) sem tudi sam razmišljal o tem, saj mi je pomalem odveč svinjarija z mazanjem verige.

LP Darko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!