Skoči na vsebino

Policija svetuje in kaznuje


SF

Priporočene objave

Jaz sem pa "v praksi" nekaj ugotovil;

Že prej sem načelno v naseljih vozil po paragrafih. Sedaj, pa sem strikten! In kaj sem ugotovil...? :?

Da za seboj nabiram kolono vozil (s 4 kolesi), ki mi trobijo in žugajo s pestmi. :hmm: :yes:

...Sedaj pa res ne vem, kaj mi je storiti?? :hmm:

Prej so me :l_01: "taplavi". - Sedaj me pa še vsi ostali... :unsure: :yes:

jah oni so tisti, ki ovirajo promet z nervozo, divjanjem...posledični morilci, ne ti. Odvisno je od tebe kaj bi rad bil, kulturen voznik ali morilec. Zame je izbira preprosta.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se kar strinjam z moto riderjem, sicer v praksi kot motorist pač vozim nekje v koloni in ne gledam števca, kot avtomobilist pa imam enake izkušnje. Pravzaprav, po mestu se vozijo dve vrsti ljudi:

1. običajni, ki vozijo med 50-60km/h in izven mesta okrog 100

2. paranoiki, ki vozijo med 30-40km/h in izven mesta max 80

3. redke izjeme, ki itak vozijo po svoje (beri veliko več od dovoljenega)

Vse hitrosti ki jih navajam so po števcu in so v resnici par km manjše.

Hkrati skupina 2 porabi neprimerno več časa(kot bi bilo potrebno) za katerekoli manevre, od vstopanja v križišča, pa vključevanje v krožišča itd..in se za njimi potem ustvari tako kolona, kot nestrpni vozniki in nemalokrat zaradi obnašanja verzije "kot italijani v Sloveniji" ponorim tudi jaz. Gneča na cesti in v mestih je postala v zadnjih letih neprimerno večja in to zahteva prav tako prilagajanje in hitrejše odzive vseh šoferjev, če hočemo imeti vsaj normalno pretočnost.

Že pred leti sem v Italiji v večjih mestih opazoval konfuznost stanja na cesti. Ni mi bilo povsem jasno, kako lahko ogromno število motoristov(veliko več kot pri nas) in še enkrat toliko vozil, hkrati vozi v vseh smereh in po mojem takratnem rezumevanju, brez nekih pravil in reda. Nakar sem zaradi službe tudi jaz začel potovati v te kraje in ugotovil naslednje:

1. da stanje ni konfuzno ampak se odvija samo neprimerno hitreje kot sem ga bil navajen

2. da ljudje reagirajo precej hitreje kot pri nas, da je potrebno izsiljevat, če se hočeš vklopiti v nepretrgano kolono vozil iz stranske poti in kar je še bolj pomembno: da nekomu daš prednost, če se vključuje v gnečo

za primerjavo pri nas, lahko samo sanjam, da mi bo kdo dal prednost, kvečjemu bo priletel v mene

3. da znajo vozniki veliko bolj čitati drug drugega-razumevanje gibanja prometa jim je bolj jasno kot nam

In nenazadnje, prav zanima me, koliko prometnih nereč bi šele bilo pri nas, če bi se po cesti vozilo toliko skuterjev kot v Riminju, bologni, Milanu..

Popravljeno . Popravil DAMI33
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami, pozabil si še na eno skupino, ki se imenuje "skupina 80 km/h", to so pa tisti, ki vozijo 80 po avtocesti, izven naselja in tudi čez naselja in sami sebe smatrajo zelo varnim voznikom, saj nikoli ne "divjajo" kot vsi ostali. So pa izredno "pozorni" na okolico, saj vidijo vse kaj se dogaja ob cesti in nikakor ni povezano s prometom :headbang:

Kar se tiče motoristov v Italiji, sem pa že enkrat nekje omenil, da če bi bilo to pri nas, bi imeli zdaj namesto 6, 60 mrtvih med motoristi :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak te tri nastete skupine voznikov so drugacne iz dneva v dan, ampak vsak dan po svoje kakor da so sami na cesti !

Vidim pa tako kot je ze pred mano omenjeno, v naselju se striktno vozim po omejitvah, za mano se nabirajo arogantni vozniki, ki me prehitevajo na centimetre, celo grozenj sem bil ze delezen. Po pravici povem da vec ne vem kje sem v motorizmu videl svobodo, veselje do necesa brezmejnega, res nevem, saj se pocutim kot da bi me zaprli v 2 kvadratna metra velik prostor !

Cez policijo se nimam pripomb v vseh kontrolah kar sem jih dosedaj imel so bili zmerom korektni in prijazni, tudi veliko prijaznih napotkov sem dobil od njih !

Popravljeno . Popravil JONI 46
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, kar kar podobno opažamo, kar se prometa tiče. Naj priznam, nisem noben svetnik in redno vozim po števcu cca 10 km prehitro.(ac pa malo več) Hotel sem poudariti, da so enako nevarni tisti (vas,mesto in primestje), ki vozijo občutno prehitro, kot tisti, ki vozijo prepočasi in ovirajo tekoči promet.

Na avtocestah, pa so še bolj nevarni tisti, ki vozijo prepočasi (se kar najdejo"turisti"), ki jih morajo še kamijoni prehitevati.

Kar se tiče mojih kazni: zaenkrat nimam problemov s policijo, plačam približno enkrat na dve leti in še to v glavnem na avtocesti.

Naj se replike začnejo. trance_27_notworthy.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami, pozabil si še na eno skupino, ki se imenuje "skupina 80 km/h", to so pa tisti, ki vozijo 80 po avtocesti, izven naselja in tudi čez naselja in sami sebe smatrajo zelo varnim voznikom, saj nikoli ne "divjajo" kot vsi ostali....

Ja, Mare65! Te sem pa pozabil omeniti. - Žive more tele zgube!

Poznam enega takšnega (avtomobilista) v našem koncu.

Naloži familijo in samo gleda, kot vsi ostali, le opazujejo dogajanje na cesti - in ob njej, kdo in kje jih bo kdo od nebodigatreba prehitel. Ponavadi se pripravlja že "od daleč" da ga skurca, spljuva, ožuga in "osredopalca".

Meni je smešen. Je pa živa mora!! Ampak resno - živa mora, parazit, ki dela kolono kjerkoli se pojavi, a hkrati misli, da brez njega nebi bilo "pravilnega" prometa.

Stavim pa, če bi prišlo do "zapletenega dogodka", bi se pa usral!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Mare65! Te sem pa pozabil omeniti. - Žive more tele zgube!

Poznam enega takšnega (avtomobilista) v našem koncu.

Naloži familijo in samo gleda, kot vsi ostali, le opazujejo dogajanje na cesti - in ob njej, kdo in kje jih bo kdo od nebodigatreba prehitel. Ponavadi se pripravlja že "od daleč" da ga skurca, spljuva, ožuga in "osredopalca".

Meni je smešen. Je pa živa mora!! Ampak resno - živa mora, parazit, ki dela kolono kjerkoli se pojavi, a hkrati misli, da brez njega nebi bilo "pravilnega" prometa.

Stavim pa, če bi prišlo do "zapletenega dogodka", bi se pa usral!

Po mojem večkrat izjavi: "a veš kakšna kolona je bila do Ljubljane, še dobro, da sem bil prvi"

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz moram reči, da imam ravno nasprotne izkušnje: v naselju se kolikor se le da skušam držati omejitev in kadar imam kakšen avto za sabo imam nekako dober občutek, da me šofer opazuje in si misli "no poglej, pa se še le najde nekdo, ki z motorjem vozi po omejitvah, ne pa samo po tazadni". Trobil mi ni še nihče (zaradi moje vožnje po omejitvah), me je pa že marsikdo prehitel z avtomobilom, ker se mu pač ni dalo peljati za motoristom 50 v naselju :wallbash:

Dobro glej v ogledala! Ko te bo kakšen prenapetež od zadaj nasadil in boš na tleh, bo čisto vseeno, kdo je moralni zmagovalec.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem večkrat izjavi: "a veš kakšna kolona je bila do Ljubljane, še dobro, da sem bil prvi"

Ja in takšnih je presneto veliko ... No, imel sem že izkušnje s parimi pacienti na to vižo, ki so potem, ko sem jih končno lahko začel prehitevat (z avtom), še na gas stopili ... On pa ja ne bo pustil divjakom!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in takšnih je presneto veliko ... No, imel sem že izkušnje s parimi pacienti na to vižo, ki so potem, ko sem jih končno lahko začel prehitevat (z avtom), še na gas stopili ... On pa ja ne bo pustil divjakom!

Samo tisti frajerji ne vejo zakaj so ogledala, celo presenečeni so,(ker te sploh niso opazili) ko greš mimo in takih se bojim.

In takim policija prav nič ne more.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tisti frajerji ne vejo zakaj so ogledala, celo presenečeni so,(ker te sploh niso opazili) ko greš mimo in takih se bojim.

In takim policija prav nič ne more.

Lahko bi - če delajo kolono, potem se morajo umaknit iz ceste. Ampak ne izvajajo tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaterim res ni jasno kaj pomeni znak omejitev hitrosti 50.

Ali to pomeni: (obkroži)

a. omejitev hitrosti 50 km/h /na osebo v/na prevoznem sredstvu

b. omejitev hitrosti glede na število registriranih sedežev

c. skupna starost vseh v/na prevoznem sredstvu mora biti najmanj tolikšna, kot določa številka na znaku

d. motorno vozilo ne sme voziti pod to hitrostjo

e. omejitev hitrosti oziroma najvišja dovoljena hitrost označena z prometnim znakom

jas sem komaj ugano prafi odgovor :P

pa vi, veste :?

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaterim res ni jasno kaj pomeni znak omejitev hitrosti 50.

...........

pa vi, veste :?

Ja! Eni mislijo, da je omejitev hitrosti 50 km/h, spodnja meja... :O:P:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja! Eni mislijo, da je omejitev hitrosti 50 km/h, spodnja meja... ohmy.giftongue.gifbiggrin.gif

... za:

- rolanje

- sk8-ing

- jogging

- .... ect.

whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče motoristov v Italiji, sem pa že enkrat nekje omenil, da če bi bilo to pri nas, bi imeli zdaj namesto 6, 60 mrtvih med motoristi :(

Če bi tudi v Slo imeli take motoriste kot jih ima italija, se ne bi poskrili čim pade temperatura pd 10C, ali se pojavijo 3 kaplice! V Italiji boš videl po cestah motoriste skozi vso leto, res da pozimi večinoma skuteriste, vendar dovolj, da se avtomobilisti ne odvadijo pogledat oz. pričakovat enosledno vozilo. Še več, "v sožitju vozijo z motoristi" ker se jim to zdi nekaj povsem normalnega, vsakdanjega. Pri nas pa, ko se kakšenkrat ustavim na semaforju, me gledajo kot da so prvič vidli motor. (OK, obstaja možnost, da sem jst čudak in ne motor) Boh ne dej, da jih na semaforju prehitiš ob rdeči luči, in se postaviš pred njih, ker jim takoj dvigne tlak za par atmosfer. Zatorej, je povsem možno, da bi bilo žrtev tudi manj., kot jih imamo že sedaj v tem letu. Je pa tudi res, da večje kot bo št. motoristov, več bo takih, ki bodo izzivali usodo. Jst osebno, se na motorju ali v avtu v vsem kaosu v trstu bolj varno počutim tam kot na naših cestah. Ne da je nevem kakšna razlika, samo tak občutek pač, da so tam bolj pozorni na sam promet, in promet tudi hitreje teče. Kot druga stvar, nekaterim se zdi to mit, ampak moje opažanje je, da so ob polnih lunah ljudje občutno bolj nervozni, neučakani, izsiljujejo, niso pozorni itd, zato takrat raje držim dvojno varnostno razdaljo, pa se je že izplačalo. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi tudi v Slo imeli take motoriste kot jih ima italija, se ne bi poskrili čim pade temperatura pd 10C, ali se pojavijo 3 kaplice! V Italiji boš videl po cestah motoriste skozi vso leto, res da pozimi večinoma skuteriste, vendar dovolj, da se avtomobilisti ne odvadijo pogledat oz. pričakovat enosledno vozilo. Še več, "v sožitju vozijo z motoristi" ker se jim to zdi nekaj povsem normalnega, vsakdanjega. Pri nas pa, ko se kakšenkrat ustavim na semaforju, me gledajo kot da so prvič vidli motor. (OK, obstaja možnost, da sem jst čudak in ne motor) Boh ne dej, da jih na semaforju prehitiš ob rdeči luči, in se postaviš pred njih, ker jim takoj dvigne tlak za par atmosfer. Zatorej, je povsem možno, da bi bilo žrtev tudi manj., kot jih imamo že sedaj v tem letu. Je pa tudi res, da večje kot bo št. motoristov, več bo takih, ki bodo izzivali usodo. Jst osebno, se na motorju ali v avtu v vsem kaosu v trstu bolj varno počutim tam kot na naših cestah. Ne da je nevem kakšna razlika, samo tak občutek pač, da so tam bolj pozorni na sam promet, in promet tudi hitreje teče. Kot druga stvar, nekaterim se zdi to mit, ampak moje opažanje je, da so ob polnih lunah ljudje občutno bolj nervozni, neučakani, izsiljujejo, niso pozorni itd, zato takrat raje držim dvojno varnostno razdaljo, pa se je že izplačalo. ;)

Od kje navada, da mora motor na semaforju pred avte? Da je treba ko je rdeča mimo kolone avtov, da bo motor ja prvi. saj ni čudno, da nas potem vse motoriste v isti koš mečejo. Tako se imajo/te motoristi za pomembne pa bi nonstop morali biti v ospredju, kaj se ne da peljati za avtom?

Kar se trsta tiče, hitreje res poteka promet je pa zato na avtih dobro videti koliko manj varno poteka promet, še nisem videl celega avta v trstu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi tudi v Slo imeli take motoriste kot jih ima italija, se ne bi poskrili čim pade temperatura pd 10C, ali se pojavijo 3 kaplice! V Italiji boš videl po cestah motoriste skozi vso leto, res da pozimi večinoma skuteriste, vendar dovolj, da se avtomobilisti ne odvadijo pogledat oz. pričakovat enosledno vozilo. Še več, "v sožitju vozijo z motoristi" ker se jim to zdi nekaj povsem normalnega, vsakdanjega. Pri nas pa, ko se kakšenkrat ustavim na semaforju, me gledajo kot da so prvič vidli motor. (OK, obstaja možnost, da sem jst čudak in ne motor) Boh ne dej, da jih na semaforju prehitiš ob rdeči luči, in se postaviš pred njih, ker jim takoj dvigne tlak za par atmosfer.

jaz nimam teh težav , ker vsi kar otrpnejo ko vidijo tako starega deda na oldiju , da kar verjet ne morejo , da sem se do semaforja sploh pripeljal in mi potem sočutno pustijo izvesti visoki štart...( zna biti da se bojijo zame)

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kje navada, da mora motor na semaforju pred avte? Da je treba ko je rdeča mimo kolone avtov, da bo motor ja prvi. saj ni čudno, da nas potem vse motoriste v isti koš mečejo. Tako se imajo/te motoristi za pomembne pa bi nonstop morali biti v ospredju, kaj se ne da peljati za avtom?

Kar se trsta tiče, hitreje res poteka promet je pa zato na avtih dobro videti koliko manj varno poteka promet, še nisem videl celega avta v trstu.

Kdo je pa rekel, da MORA? V mestu so skuteristi 2x bolj okretni in 2x hitrejsi od avtomobilistov, zakaj za vraga naj ne bi šli naprej? (seveda ne na vsak način, ampak če je dovolj varno) In če je to zate nestrpnost, kaj boš poreku na to, da v franciji v večjih mestih uvajajo na semaforjih prvih 5-10m pred semaforjem rdečo cono, ki je namenjena izkjučno skuteristom in motoristom, da pridejo v ospredje?!? Češ rečt, da je to prava zarota avtomobilistom? Prav tako tudi v italiji pred semaforji puščajo zanje več prostora. Glede potolčenih avtov v trstu...procentualno nič več kot pri nas. Jih pa veliko ima po dva avta, eno malo staro dobro pando za po mestu, in drug avto za vožnje izven mesta.

A mi boš reku, da če greš na izlet, pa je na hrvaškem mejnem prehodu kolona dolga 5km, boš ti na motorju vzorno stal v koloni 2 uri na soncu? :naughty: (princip je isti, le prostor je drugi)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst osebno, se na motorju ali v avtu v vsem kaosu v trstu bolj varno počutim tam kot na naših cestah. Ne da je nevem kakšna razlika, samo tak občutek pač, da so tam bolj pozorni na sam promet, in promet tudi hitreje teče.

Tak občutek tudi pri meni prevladuje.

IMHO: sleep.gif

Glede celoletnih mopedistov, skuteristov & motociklistov, tega ne boš doživel, ker

preprosto tega ne dopušča geografska lega.

Ko je pri nas sneg oz. zima (z minus stopinjami) kot je bila letos, je v Trstu dež in stopinje okoli ničle ali +

Glede con pri semaforjih za enosledna vozila, od njih pa tudi ne bo nič, ker ponekod jim je težko

postavit semafor ali urediti križišče. Da bi jih postavili pa samo na glavnih upadnicah, se mi pa

zdi samo prese.....je in metanje €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kje navada, da mora motor na semaforju pred avte? Da je treba ko je rdeča mimo kolone avtov, da bo motor ja prvi. saj ni čudno, da nas potem vse motoriste v isti koš mečejo. Tako se imajo/te motoristi za pomembne pa bi nonstop morali biti v ospredju, kaj se ne da peljati za avtom?

Kar se trsta tiče, hitreje res poteka promet je pa zato na avtih dobro videti koliko manj varno poteka promet, še nisem videl celega avta v trstu.

Naj ti odgovorim, da se popolnoma strinjam z rdečim vragecem. ko sem kupil motor, sem se vozil kot avtomobilist, nakar sem ugotovil, da (vožnja po italiji) gredo vsi motoristi ob rdeči luči v križišču naprej. Zakaj:

1. ker s s tem poveča pretočnost, na istem pasu so lahko po 3,4 vozila

2. ker pospešijo neprimerno bolj hitro od avtomobilov

3. ker na mestu, ki ga zaseda avtomobil (recimo terenec), lahko stoji 6 motoristov.

A je to proti pravilom ,ali ne me niti ne zanima, ker je način vožnje po mestih, ki so obremenjena 10x več kot naša z vozili, popolnoma utečena praksa in niti en polizioto ne reagira.

Ti pa še vedno lahko s svojim motorjem stojiš na sredini voznega pasu in zasedaš mesto enega avtomobila. Samo s tem potem nisi zmanjšal gneče.

Popravljeno . Popravil DAMI33
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede con pri semaforjih za enosledna vozila, od njih pa tudi ne bo nič, ker ponekod jim je težko

postavit semafor ali urediti križišče. Da bi jih postavili pa samo na glavnih upadnicah, se mi pa

zdi samo prese.....je in metanje €

Postavli bi jih le tam, kjer je to smiselno seveda. Jst bi bil pa najbolj zadovoljen, če ne bi bilo nobenih posebnih con, ampak bi vsa (semaforizirana) križišča zamenjali s krožišči, kjer promet poteka bistveno bolj tekoče. Sam sem bil za koper zelo skeptičen, ko so vsa večja križišča začeli spreminjati v krožišča. Čeprav je bilo gradbišče (še vedno je na nekaterih kri(o)žiščih), in le začasno postavljeni plastični zabojniki, ki so dajali obliko krožišča, je promet naenkrat steku. Seveda je bil šok prve pol leta, da se predvsem starejši navadijo, ampak zdej pa stvar že funkcionira. Poleg tega tisti divjaki, ki so v mestu skozi zeleno luč divjali 100+ , tega ne morejo več počet in se je promet umiril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. ker s s tem poveča pretočnost, na istem pasu so lahko po 3,4 vozila

2. ker pospešijo neprimerno bolj hitro od avtomobilov

3. ker na mestu, ki ga zaseda avtomobil (recimo terenec), lahko stoji 6 motoristov.

A je to proti pravilom ,ali ne me niti ne zanima, ker je način vožnje po mestih, ki so obremenjena 10x več kot naša z vozili, popolnoma utečena praksa in niti en polizioto ne reagira.

Ti pa še vedno lahko s svojim motorjem stojiš na sredini voznega pasu in zasedaš mesto enega avtomobila. Samo s tem potem nisi zmanjšal gneče.

Točno o tem govorim, o vseh teh prednostih, za katere bi morali biti avtomobilisti hvaležni. Ker se ne zavedajo, da s tem, ko je v prometu 10 skuterjev/motoristov (namesto da bi bili vsak s svojim avtom), to lahko pomeni, da je on s svojim avtom za 8 mest bliže semaforju, in bo zaradi tega porabu manj časa, ker tisti ki so ga prehiteli bodo ob štartu pobegnili in ga ne bodo ovirali. Samo nekaterim žal računica ne pride tako daleč, in vidijo le nekoga ki je bolj okreten, ki ga je PREHITEL, kar se mu zdi zelo nezaslišano. Da ne govorimo o ekstremih, ki sem že doživel, da je tip v avtu pri ustavljanju pred semaforjem namerno trznu, češ kdo so ti da boš šou mimo. V trstu, če te vidijo se ti odmaknejo na stran. (ok, seveda obstajajo izjeme, ampak generalno gledano, se tam varneje počutim) Da ne bo zdej izpadlo, kot da v vsakem križišču pričakujem, da bom lahko prehitel kolono, sploh ne. Če ni prostora, če ne smatram da je varno, če je malo prometa, nimam nobenih problemov počakat za avtom, in tudi avtomobilistu rade volje kdaj odstopim prednost. Pa ne bi rad pizdu na splošno po naših avtomobilistih, sej se kultura počasi izboljšuje, in mnogi tako starejši kot mlajši so zelo obzirni do nas motoristov (morda so večina takih tudi sami motoristi), a to še zdaleč ne pomeni, da se pri tem lahko ustavimo. Naj se ta trend nadaljuje, in pravim, da več kot nas bo motoristov, bolje bo.

Glede tiste opazke, da je naša lega manj naklonjena motoristom pozimi, zaradi snega/dežja drži. Tako pač je, imate več snega in daljša hladna obdobja gor in priznam, da je bolj zajebano. Vseeno več kot bo enoslednih vozil spomladi, poleti in jeseni, večji del bo motoristov v družbi. Ko se bo število večalo, in bo v povprečju vsaj en član družine tudi motorist in se bodo tudi znotraj vsake družine pogovarjali o tej tematiki, bodo najbrž tudi ostali člani družine bolj spoštljivi in pazljivi do nas, ker imajo tudi sami enega takega... Samo razmišljam na glas. Upam, da se bo trend množenja motoristov nadaljeval in bomo čez par generacij veliko varneje peljali. Zdej smo najbrž na neki prelomnici, ko je naenkrat narastlo št. motoristov in večina nas tega ni blo pripravljenih, pa se sproti prilagajamo. In mislim, da so nam policisti v veliko pomoč s svojimi akcijami, kot je bila to nedeljo v Ljubečni. Bom še dodal post in slike o tem dogodku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!