Skoči na vsebino

Policija svetuje in kaznuje


SF

Priporočene objave

pred 5 urami, Primosio pravi:

A v Sloveniji pa ni razpona?

Med drugim se prometna signalizacija postavi/sprememni/dopolni tudi na predlog policije

Na cesti ni razpona. To bi ti moral vedeti. 
 

Seveda. In si preveril, kdo in zakaj je postavil dotično prometno signalizacijo? 

pred 5 urami, Primosio pravi:

To niti približno ni res, jaz sem bil ob treh ponoči kaznovan na prazni pregledni cesti, ker nisem spoštoval znaka za prepovedano zavijanje levo. Globo sem plačal. Mi pa policaj ni znal odgovoriti, koga sem ogrožal. 

Boljša pretočnost. Zato. Kako pa so lahko prej z bistveno slabšimi avtomobili vozili po naselju 60 km/h, kar je bil splošni predpis?

Prekršek si storil. Kaj res ne veš tega? 
 

Pretvori km/h v m/s, pa boš dobil odgovor. In se kar čudim, da ti tega ne veš. 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, Borutt pravi:

Na cesti ni razpona. To bi ti moral vedeti. 
 

Seveda. In si preveril, kdo in zakaj je postavil dotično prometno signalizacijo? 

Prekršek si storil. Kaj res ne veš tega? 
 

Pretvori km/h v m/s, pa boš dobil odgovor. In se kar čudim, da ti tega ne veš. 
 

km/h ali m/s je vedno enaka hitrost )ne rabiš pretvarjat, drugače pa tule: http://www.pretvornik-enot.com/  , to bi se lahko že v šoli naučil :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Je zelo potrebno pretvarjati. Zdaj pa fajn napni možgane .... in vprašaj koga. 

ti jih celo preveč, pa poglej kje si :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

ti jih celo preveč, pa poglej kje si :P

 

Prav imaš; sem brez kateema in brez Kawasakija z napenjanjem možganov. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Prav imaš; sem brez kateema in brez Kawasakija z napenjanjem možganov. 

mam Đamaho :P

IMG_20191022_141136.thumb.jpg.c41fa0157a7db281cb1342eba6d2ee9a.jpgIMG_20191022_141128.thumb.jpg.ffc5d4c0ee2ed52c67855341c30c9eae.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat mi je en policaj svetoval in parkrat tudi moderatorji ...................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kmet2 pravi:

Enkrat mi je en policaj svetoval in parkrat tudi moderatorji ...................

le kam boš z vsemi nasveti :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/20/2019 at 11:45 PM, Borutt said:

Prva stvar je, da so zakoni takšni, kakršni so. 
Druga stvar je, da ob treh ponoči več ali manj vsi mižijo. 
Tretja stvar je, da je ogrožanje subjektivna zadeva in bi bil takoj halo, kako nekdo to ocenjuje. Ne bi bilo ne prvič in ne zadnjič. 
Četrta stvar je, da bi bilo pošteno od voznikov, da bi upoštevali teh par znakov in tako sami poskrbeli za umirjanje. Radar beleži prekoračitev in ni psiholog, župnik ali ne vem kakšen terapevt za pospravljanje podstrešja. 
Peta stvar je, da so radarji označeni. Torej, od koga se kasira na označenih radarjih? 

 Vse to velja tudi v Avstriji. In tudi od stacionarnih radarjev, ki niso psihologi, dobis normalno kazen. Ce je ta radar na prehodu za pesce vecjo kot ce je ne manj nevarnem mestu. Radar belezi, se strinjam. Slike interpretirajo in ocenjujejo pa ljudje. In od njih potem dobimo nalog. In ljudje tudi postavljajo radarje... Da se vrnem k originalu: RAJE preverim razpon v Avstriji kot pri nas. Tam razpon JE, tule ga NI. Pika. Ne govorim o razlogih in zakonih. Samo povem, da v Avstriji razpon je, in da sm izkusil  v Avstriji in Sloveniji kako je ce prekoracim hitrost.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, Darko3g said:

V Avstriji je velikokrat pred naseljem omejitev 30, ki pa ne veja za prednostne ceste (torej glavno cesto skozi naselje ali pa celo piše "razen za B85")
Mnogokrat pa je skozi naselja omejitev 70, in je 50 le tam, kjer je res nujno. Ali pa omejitev 30 pred šolo in podnapis "velja ob šolskih dnevih med 7. in 19. uro.

Z razliko od Hrvaške, kjer se naselje začne in konča skoraj kilometer od prve-zadnje hiše ali pa je pri najmanjšem ovinku omejitev 40, 50 ali 60.

Pri nas pa tudi precej nelogičnih omejitev. Pred spremembo postavitve bi bilo dobro preveriti statistiko nesreč na tem odseku.

 Iz Avstrije imam sliko kjer stoji znak za šolo, omejitev 70 in spodaj 30 za LKW (šleparje). Precej pametno. To pac ni v vsakem naselju, tu je pac prece pregledna cesta. In v tasitem naselju je eno zoprno krizisce in tam pa je in opozorilo in 30 omejitev. Drugace pa ja, skoraj vsaka vas v Avstriji ima omejitev 30 za stranske ceste in 70 za glavno cesto. Ce pa je znak potem v naselju 30 ali 40, je pa vedno tam kak zoprn ovinek, prehod za šolo, ipd.  To je edino prav, in tudi mi, plebejci, vedno v Avstriji zmanjsamo na omejitev, ker je smiselna. Precej logicen dokaz, da je treba res omejiti samo res nevarne dele cest. In poznam tudi ceste skozi vas, z omejitvijo 70, ki so tako zavite, da jih niti priblizno ne mores zvoziti 50, kaj sele 70...   In pri nas: recimo cesta Lesce - Hlebce. ko je Lesc konec, gre siroka cesta z plocnikom par sto metrov od zadnje hise do odcepa za letalisce, seveda 50, potem naprej proti Hlebcam po znaku za konec naselja spet 50 med obema vasema, cesta siroka z plocnikom na eni strani,  proti Hlebcam nato pespot ob cesti, se kar 50 in ko prides do table Hlebce, 40. In se kar je pespot ob cesti..  In potem pricakujejo da se bomo drzali butastih omejitev. Po stotih takihle nesmiselnih, pa naletis na eno smiselno, ampak jo nezavedno malo upostevas

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, jvalant pravi:

 Iz Avstrije imam sliko kjer stoji znak za šolo, omejitev 70 in spodaj 30 za LKW (šleparje). Precej pametno. To pac ni v vsakem naselju, tu je pac prece pregledna cesta. In v tasitem naselju je eno zoprno krizisce in tam pa je in opozorilo in 30 omejitev. Drugace pa ja, skoraj vsaka vas v Avstriji ima omejitev 30 za stranske ceste in 70 za glavno cesto. Ce pa je znak potem v naselju 30 ali 40, je pa vedno tam kak zoprn ovinek, prehod za šolo, ipd.  To je edino prav, in tudi mi, plebejci, vedno v Avstriji zmanjsamo na omejitev, ker je smiselna. Precej logicen dokaz, da je treba res omejiti samo res nevarne dele cest. In poznam tudi ceste skozi vas, z omejitvijo 70, ki so tako zavite, da jih niti priblizno ne mores zvoziti 50, kaj sele 70...   In pri nas: recimo cesta Lesce - Hlebce. ko je Lesc konec, gre siroka cesta z plocnikom par sto metrov od zadnje hise do odcepa za letalisce, seveda 50, potem naprej proti Hlebcam po znaku za konec naselja spet 50 med obema vasema, cesta siroka z plocnikom na eni strani,  proti Hlebcam nato pespot ob cesti, se kar 50 in ko prides do table Hlebce, 40. In se kar je pespot ob cesti..  In potem pricakujejo da se bomo drzali butastih omejitev. Po stotih takihle nesmiselnih, pa naletis na eno smiselno, ampak jo nezavedno malo upostevas

 

Sem veliko v Avstriji in ne vidim znak 70 v naselju. Mogoče kje, kjer je situacija, kot pri nas in je tudi pri nas znak 70. Pa mi malo osvetli zadevo s temi znaki 70 v naselju. Ker, v zahodnem delu Avstrije se jih ne spomnim. Menda, po tvojih besedah, je skoraj v vsaki vasi znak 70. Bi pogledal na gugl, pa Avstrijci ne dovolijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Majo občasno, recimo vem da je en pred vasjo Sillian tik pred mejo z Italijo v dolomitih, pa po mojem pri Lienzu in Hermagorju tudi.

Je pa to nekako tako kot pri nas mestne vpadnice, samo da so to pri njih naredili tudi na regionalkah. V glavnem, pred vasjo, kjer je ravna pregledna cesta z redkimi uvozi, najprej tabla za vas, pa tabla z omejitvijo 70, čez nekaj časa pa 50.

Ampak saj pri nas imaš tudi oznake krajev brez črnega roba, pa mestne vpadnice ipd. Torej je možno voziti znotraj poseljenih območij hitreje, samo ponavadi temu niso naklonjeni krajani in pa prometni inženirji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Borutt said:

Sem veliko v Avstriji in ne vidim znak 70 v naselju. Mogoče kje, kjer je situacija, kot pri nas in je tudi pri nas znak 70. Pa mi malo osvetli zadevo s temi znaki 70 v naselju. Ker, v zahodnem delu Avstrije se jih ne spomnim. Menda, po tvojih besedah, je skoraj v vsaki vasi znak 70. Bi pogledal na gugl, pa Avstrijci ne dovolijo. 

 Recimo Arnoldstein. Ce se peljes skozi proti Korenskem sedlu, je za zadnjim semaforjem in pred crpalko ze znak 70, pa je se naselje in precej gosto. Kakih 300m, odcepi in hise.  In po celi cesti naprej so kraji z 70, razen nekaj odsekov kjer so odcepi itd. Iz Borovelj proti Zelezni kaplji, precej vasi im 70,  70 na znaku za solo, pod njim pa 30 za sleparje je  iz Dreualcha proti Feistritzu...  Iz glave se res vskje vasi ne spomni, ker si nisem mislil da se bom zagovarjal . V vsakem primeru precej bolj pretocno in logicno. Kot so na Jadranki znaki 30 res pred vsakim ovinkom brez veze, tako so v Avstriji zelo logicni. In jih je pametno upostevati, ker ni za vsak drek 30 ali 50, ampak  samo tam ker je potrebno. Na jadranki gre  z lahkoto 60+ kjer je veliko znakov 30.  Sankt Margreten v Avstriji ima sele globoko v naselju znak 50, in ko gres mimo gasilskega doma, so pa naprej taki ovinki da z 50 zletis u maline.

Pri nas sem ze omenil cesto Lesce - Hlebce  spodaj imas sliko. Zdaj, ko so pred kratkim naredli pespot OB ne na cestiscu med vasmi, so na tablo konec naselja nabili se 50 za naprej. Torej, prej 90 BREZ plocnika in pespoti ob cesti, in sedaj  50 Z plocnikom in pes potjo. Butasto!  Ta cesta je siroka in z plocnikom ze nekaj casa pred tocko slikanja... In v prometni konici (tam sem zivel nekaj let) je ravno toliko gizve kot na sliki. In vasi Hlebce sploh se ne mores videti na sliki, tako dalec je. Ti dam se en primer, Jesenice, vstop iz vzhoda. Res brilijantno:   Prvo znak 60, potem cez 30m konec 60 (res je odcep, znak 60 je pa tam od takrat, ko so zravnali kup ki je omejeval pogled) potem 100m 90, pa znak 60 za avtobusno, potem cez 50m konec 60 in cez 50m znak 70, potem semafor in ZA semaforjem znak za kraj (slovenski javornik) Vse to v par sto metrih!  Za smetano pa tole: tam kjer je 70, je zraven bivsa postaja in odstavni pas. Z nasprotne strani je 90, ob postaji favbrike?! Butasto do amena: znak za naselje bi prestavili tistih 200-300m nazaj pa bi blo vse reseno! tako pa bulis tiste znake bolj kot cesto. Tega je se veliko, pa se ne mislim vec prerekati. Je razlog, zakaj se 80% casa prevozim v Avstriji in Italiji... od priblizno 20k na leto

lesce.jpg

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, jvalant said:

Na jadranki gre  z lahkoto 60+ kjer je veliko znakov 30

Tole me zanima, de ni slucajno kak predpis, da ni uzakonjeno kako razmerje radij ovinka/dovoljena brzina? Avtoceste vem da imajo dolocena pravila.  Nam na motorjih omejitve res zgledajo smesno in nakljucno nametane. Tovornjakarji, kamperasi in avtobusarji cesto in omejitve verjetno vidijo drugace. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, Kugelschreiber said:

Tole me zanima, de ni slucajno kak predpis, da ni uzakonjeno kako razmerje radij ovinka/dovoljena brzina? Avtoceste vem da imajo dolocena pravila.  Nam na motorjih omejitve res zgledajo smesno in nakljucno nametane. Tovornjakarji, kamperasi in avtobusarji cesto in omejitve verjetno vidijo drugace. 

Verjamem, da. Ampak potem lahko das pod znak za omejitev se znak ki pove za koga je to. In na Jezersko so hujsi ovinki, pa ni tabel 30 pred njimi.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

duplica mengeš : v cca.300m se omejitev iz 90 spremeni na 50 pred postajo,prehodom za pešce in križiščem .takoj za križiščem na 70 in pred progo na 50 ..kar nekaj po progo pa tabla konec omejitve 50.. trije znaki več kot pred kakšnim letom..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, jvalant pravi:

 Recimo Arnoldstein. Ce se peljes skozi proti Korenskem sedlu, je za zadnjim semaforjem in pred crpalko ze znak 70, pa je se naselje in precej gosto. Kakih 300m, odcepi in hise.  In po celi cesti naprej so kraji z 70, razen nekaj odsekov kjer so odcepi itd. Iz Borovelj proti Zelezni kaplji, precej vasi im 70,  70 na znaku za solo, pod njim pa 30 za sleparje je  iz Dreualcha proti Feistritzu...  Iz glave se res vskje vasi ne spomni, ker si nisem mislil da se bom zagovarjal . V vsakem primeru precej bolj pretocno in logicno. Kot so na Jadranki znaki 30 res pred vsakim ovinkom brez veze, tako so v Avstriji zelo logicni. In jih je pametno upostevati, ker ni za vsak drek 30 ali 50, ampak  samo tam ker je potrebno. Na jadranki gre  z lahkoto 60+ kjer je veliko znakov 30.  Sankt Margreten v Avstriji ima sele globoko v naselju znak 50, in ko gres mimo gasilskega doma, so pa naprej taki ovinki da z 50 zletis u maline.

Pri nas sem ze omenil cesto Lesce - Hlebce  spodaj imas sliko. Zdaj, ko so pred kratkim naredli pespot OB ne na cestiscu med vasmi, so na tablo konec naselja nabili se 50 za naprej. Torej, prej 90 BREZ plocnika in pespoti ob cesti, in sedaj  50 Z plocnikom in pes potjo. Butasto!  Ta cesta je siroka in z plocnikom ze nekaj casa pred tocko slikanja... In v prometni konici (tam sem zivel nekaj let) je ravno toliko gizve kot na sliki. In vasi Hlebce sploh se ne mores videti na sliki, tako dalec je. Ti dam se en primer, Jesenice, vstop iz vzhoda. Res brilijantno:   Prvo znak 60, potem cez 30m konec 60 (res je odcep, znak 60 je pa tam od takrat, ko so zravnali kup ki je omejeval pogled) potem 100m 90, pa znak 60 za avtobusno, potem cez 50m konec 60 in cez 50m znak 70, potem semafor in ZA semaforjem znak za kraj (slovenski javornik) Vse to v par sto metrih!  Za smetano pa tole: tam kjer je 70, je zraven bivsa postaja in odstavni pas. Z nasprotne strani je 90, ob postaji favbrike?! Butasto do amena: znak za naselje bi prestavili tistih 200-300m nazaj pa bi blo vse reseno! tako pa bulis tiste znake bolj kot cesto. Tega je se veliko, pa se ne mislim vec prerekati. Je razlog, zakaj se 80% casa prevozim v Avstriji in Italiji... od priblizno 20k na leto

lesce.jpg

Tudi pri nas je v naseljih 70. In v Avstriji ni skoraj v vsaki vasi 70, kot želiš prikazati. Je zelo redko 70. In to so že drugi povedali. Je pa vsako križišče 70. Z radarjem, seveda. Je pa res, da je tam nekakšen red. Tudi v glavah. Pri nas pa ... Balkan. 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 10. 2019 ob 17:32, ligenjček pravi:

ja tam ko je ravnina je 80, enako bi lahko bilo v Paki

ne v Kamnici, prej, takoj od elektrarne, preden se začnejo Lovrenške ride...

Težko bi bila 80. Problem-ček Pake je v kafiču, ki je obljuden (blaaazno dobre kave, ledena kava mimgrede), potem so obrtniki in vsaj ena fabrika In ti povem, da promet je tam kar živ dopoldan, popoldan, pa stanovalci ti peš skačejo/prečkajo cesto, še kak odvezan pes (ponoči pa tudi pazi, vsaj na kontrolo, če že je promet redkejši)...Pa pazi še na stacionarne radarje (Šaleška cesta in Partizanska proti Šoštanju je 50 omejitev, ampak te zamika peljat več, precej več,  cesta Simona Blatnika in Kidričeva). 

Hudič je ker višje kazni vplivajo na družinski budget...pa dokler ni treba plenic kupovat, še ne norim. Pol pa bo itak manj časa za motor vsaj nekaj let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Borutt pravi:

Na cesti ni razpona.

Seveda je, hitrostni, v Republiki Sloveniji se mu reče toleranca. 

Pri izmerjenih hitrostih iz nepremične točke se upoštevajo naslednje varnostne razlike:
- 5 km/h na celotnem področju do vključno 100 km/h,
- 6 km/h od 101 km/h do 120 km/h,
- 7 km/h od 121 km/h do 140 km/h,
- 8 km/h od 141 km/h do 160 km/h,
- 9 km/h od 161 km/h do 180 km/h,
- 10 km/h od 181 km/h do 200 km/h,
- 11 km/h od 201 km/h do 220 km/h,
- 12 km/h od 221 km/h do 240 km/h,
- 13 km/h od 241 km/h do 260 km/h in
- 14 km/h za hitrosti nad 260 km/h.
pred 20 urami, Borutt pravi:

Prekršek si storil. Kaj res ne veš tega? 

Sem ga zanikal? Nisem. Globo sem plačal. Sem pa ovrgel tvoje mižanje v nočnem času.

pred 20 urami, Borutt pravi:

Pretvori km/h v m/s, pa boš dobil odgovor. In se kar čudim, da ti tega ne veš. 

Še kar se trudiš biti komedijant, pa ti ne gre. Še vadi.

Km/h je enako m/s, samo vrednost je drugačna, z vidika hitrosti gre za enako dejansko hitrost, samo tega te na tečaju za inkasanta niso naučili. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Primosio pravi:

Seveda je, hitrostni, v Republiki Sloveniji se mu reče toleranca. 

Pri izmerjenih hitrostih iz nepremične točke se upoštevajo naslednje varnostne razlike:
- 5 km/h na celotnem področju do vključno 100 km/h,
- 6 km/h od 101 km/h do 120 km/h,
- 7 km/h od 121 km/h do 140 km/h,
- 8 km/h od 141 km/h do 160 km/h,
- 9 km/h od 161 km/h do 180 km/h,
- 10 km/h od 181 km/h do 200 km/h,
- 11 km/h od 201 km/h do 220 km/h,
- 12 km/h od 221 km/h do 240 km/h,
- 13 km/h od 241 km/h do 260 km/h in
- 14 km/h za hitrosti nad 260 km/h.

Sem ga zanikal? Nisem. Globo sem plačal. Sem pa ovrgel tvoje mižanje v nočnem času.

Še kar se trudiš biti komedijant, pa ti ne gre. Še vadi.

Km/h je enako m/s, samo vrednost je drugačna, z vidika hitrosti gre za enako dejansko hitrost, samo tega te na tečaju za inkasanta niso naučili. 

Saj drugega, kot zavajanje, ne obvladaš. Pač kompleks iz predala. Uživaj v svojem svetu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Nja pravi:

Težko bi bila 80. Problem-ček Pake je v kafiču, ki je obljuden (blaaazno dobre kave, ledena kava mimgrede), potem so obrtniki in vsaj ena fabrika In ti povem, da promet je tam kar živ dopoldan, popoldan, pa stanovalci ti peš skačejo/prečkajo cesto, še kak odvezan pes (ponoči pa tudi pazi, vsaj na kontrolo, če že je promet redkejši)...Pa pazi še na stacionarne radarje (Šaleška cesta in Partizanska proti Šoštanju je 50 omejitev, ampak te zamika peljat več, precej več,  cesta Simona Blatnika in Kidričeva). 

Hudič je ker višje kazni vplivajo na družinski budget...pa dokler ni treba plenic kupovat, še ne norim. Pol pa bo itak manj časa za motor vsaj nekaj let.

višja dovoljena hitrost pomeni boljšo pretočnost, kar pomeni da se cesta prej sprazni torej posledično manj časa zagužvano s prometom.. kafič ima lepo urejen dovoz in parkirišče, z velenjske strani je celo prepovedano zaviti levo, in kafič je tudi dovolj odmaknjen od ceste, za otroke ima tudi ograjen prostor z igrali, tako da kar se kafiča tiče ne vidim nič spornega z omejitvijo vsaj 70... (aja pa na kavo kolk js vem tja ne prioritetno zaradi dobre kave hodijo ;) ) do hiš in obrtnikov ločuje zelenica in še stranska cesta ki je ločena od glavne, kar se pa pešcev in psov tiče pa če smo pri zakonih morajo itak čez prehod, če pa smo pri varnosti pa je zelo dolga ravnina, če ne buljiš v telefon ga zelo težko spregledaš... v glavnem ne vidim razloga za omejitev 50 na tem delu...

hvala za opozorilo :D tam vedno pazim ;)

jap..kar precej saj je že najmanjša kazen za prekoračitev hitrosti skoraj za pol delavske plače, še ena nesmiselna stvar pri nas :) po mojem mnenju seveda :whistle:

plenic..pričakuješ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Borutt said:

Tudi pri nas je v naseljih 70. In v Avstriji ni skoraj v vsaki vasi 70, kot želiš prikazati. Je zelo redko 70. In to so že drugi povedali. Je pa vsako križišče 70. Z radarjem, seveda. Je pa res, da je tam nekakšen red. Tudi v glavah. Pri nas pa ... Balkan. 
 

  Lej,  precej drugace je.  Skoraj vsaka vas, ali veliko vasi ali veliko vec kot v Sloveniji drzi. In za isti prekrsek sem placal 28 krat manj ko v Sloveniji. Precej je v glavah, se strninjam, ampak od tega zelo veliko v glavah zakonodajalcev in tistih ki imajo skarje in platno. Tisti postavljajo prevec znakov,  omejitve (sevede ne vse, ampak precej) ki so milo receno butaste. In tako naprej. Nimamo samo en kup birokracije, imamo tud en kup prometne birokracije z znaki.  Za zgoraj napisano: tudi pri nas se najde naselje z 70, seveda. Dalec manj kot v Avstriji. Dalec vec omejitev ki ne sluzijo nicemur pametnem. Avstrija nima milejsih omejitev, v vecini vasi so "nebelstrasse", torej stranske ceste omejene na 30. Glavne ceste skozi naselja so pa omejene za pretocnost, pri nas pa za kasiranje. Gornja cesta v Hlebce je lep primer - siroka, z plocnikom, po koncu naselja (znak 250-300 za zadnjo hiso) je pespot 1m od ceste, ampak je cesta med obema vasema omejena na 50? Pa zakaj hudica. Ne da se mi vec pisat, pa je v bliznji okolici en kup podobnih zadev. Zelel sem prikazati da so v Avstriji omejtve precej bolj smiselne, promet bolj tekoc in konec koncev prekrski, kateri direktno ne ogrozajo,  ce pac spregledas omejitev,  ipd, ki so bolj napake kot objestnost in divjanje, 30 krat cenejsi. In po drugi  strani so pa objestnost, prekrski s katerimi ogrozamo zivljenja zelo dragi. Dokler ne pojasnis kako lahko enak prekrsek stane tam 35e, ce je policaj tecen pa 75, pri nas pa 1000 (hitrost ob vstopu v naselje, pred hisami, ne na prehodu)  se nima smisla pregovarjati naprej. Pa ne reci da so taki pac zakoni, tudi v Avstriji policaji kaznujejo po zakonu. Torej imajo boljse zakone. Nas pac ne razlikuje med prekrskom in objestnostjo. Samo da pokasira... Tak je pac nas zakon. Ti nisi kriv za to, kot policaj se ga moras drzati, to je meni, jasno. Da pa na vse pretege branis take zakone, mi pa ni jasno...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Primosio said:

Seveda je, hitrostni, v Republiki Sloveniji se mu reče toleranca. 

Pri izmerjenih hitrostih iz nepremične točke se upoštevajo naslednje varnostne razlike:
- 5 km/h na celotnem področju do vključno 100 km/h,
- 6 km/h od 101 km/h do 120 km/h,
- 7 km/h od 121 km/h do 140 km/h,
- 8 km/h od 141 km/h do 160 km/h,
- 9 km/h od 161 km/h do 180 km/h,
- 10 km/h od 181 km/h do 200 km/h,
- 11 km/h od 201 km/h do 220 km/h,
- 12 km/h od 221 km/h do 240 km/h,
- 13 km/h od 241 km/h do 260 km/h in
- 14 km/h za hitrosti nad 260 km/h.

Sem ga zanikal? Nisem. Globo sem plačal. Sem pa ovrgel tvoje mižanje v nočnem času.

Še kar se trudiš biti komedijant, pa ti ne gre. Še vadi.

Km/h je enako m/s, samo vrednost je drugačna, z vidika hitrosti gre za enako dejansko hitrost, samo tega te na tečaju za inkasanta niso naučili. 

NI RES! Meter na sekundo je precej vec kot 3.6km/h!  Meter v eni sekundi, to je vuiss! Ne pa da se za 3.6km pajsas eno uro! :P

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, jvalant pravi:

  Lej,  precej drugace je.  Skoraj vsaka vas, ali veliko vasi ali veliko vec kot v Sloveniji drzi. In za isti prekrsek sem placal 28 krat manj ko v Sloveniji. Precej je v glavah, se strninjam, ampak od tega zelo veliko v glavah zakonodajalcev in tistih ki imajo skarje in platno. Tisti postavljajo prevec znakov,  omejitve (sevede ne vse, ampak precej) ki so milo receno butaste. In tako naprej. Nimamo samo en kup birokracije, imamo tud en kup prometne birokracije z znaki.  Za zgoraj napisano: tudi pri nas se najde naselje z 70, seveda. Dalec manj kot v Avstriji. Dalec vec omejitev ki ne sluzijo nicemur pametnem. Avstrija nima milejsih omejitev, v vecini vasi so "nebelstrasse", torej stranske ceste omejene na 30. Glavne ceste skozi naselja so pa omejene za pretocnost, pri nas pa za kasiranje. Gornja cesta v Hlebce je lep primer - siroka, z plocnikom, po koncu naselja (znak 250-300 za zadnjo hiso) je pespot 1m od ceste, ampak je cesta med obema vasema omejena na 50? Pa zakaj hudica. Ne da se mi vec pisat, pa je v bliznji okolici en kup podobnih zadev. Zelel sem prikazati da so v Avstriji omejtve precej bolj smiselne, promet bolj tekoc in konec koncev prekrski, kateri direktno ne ogrozajo,  ce pac spregledas omejitev,  ipd, ki so bolj napake kot objestnost in divjanje, 30 krat cenejsi. In po drugi  strani so pa objestnost, prekrski s katerimi ogrozamo zivljenja zelo dragi. Dokler ne pojasnis kako lahko enak prekrsek stane tam 35e, ce je policaj tecen pa 75, pri nas pa 1000 (hitrost ob vstopu v naselje, pred hisami, ne na prehodu)  se nima smisla pregovarjati naprej. Pa ne reci da so taki paz zakoni, tudi v Avstriji policaji kaznujejo po zakonu.

Sem že napisal, da sem veliko v Avstriji in so tam omejitve 50 v naselju. Ni tega, kar želiš prikazati, da je skoraj v vsaki vasi znak 70. 
 

Znake postavlja država. In veliko znakov postavijo zaradi zahtev prebivalcev. Seveda jih potem ravno ti domorodci ne upoštevajo in se jezijo na vse, samo nase ne. 
 

Kazni si nisem jaz izmislil in vem, da se boš spomnil, kaj sem glede teh številk že napisal. In sedaj zganjaš neko otročarijo, ker naj bi ti jaz pojasnil, zakaj so drugi predlagali in sprejeli takšne kazni. A se ima potem smisel s teboj pogovarjati? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!