Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

mene pa zanima kakšn brus papir rabm da zbrusm glavo?

lp

Najhitreje je,da namontiraš svečko(v glavo) in jo v stružnici podrejaš.Če boš brusil ročno pa kar šmirgelj na steklo in šmirgel papir 60 in lepo krožno brusi.

Objavljeno

Glavo lahko vpnes v plani kolut...pa podrejas tako kot je ze reku predhodnik....ali ti to pac naredi kdo drug .)

Objavljeno

aha a morm nujno krožno?ali je važno u kateri smeri (v smeri urinega kazalca)?

lp

Objavljeno

ti sam brusi ni vazn u kiro smer pomembno je to da pobrusis povsod enako pa da je ravno pobruseno .)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

apn6 ima original kompresijslo razmerje 6,5:1,kaj mogoče če imaš noter 38L bat,se kompresijsko razmerje zmanjša,ali poveča??? če znižaš glavo,dela vredu,al začne mašina kaj klenkat???končno hitrost imam 70km/h,se po brušenju kaj zmanjša,ali poveča???LP :hmm:

Objavljeno

ja kompresisko razmerje se poveca sam na hirosti se pa tolk ne pozna. najbl prdobis ce brusis cilindr :OK: :OK:

Objavljeno

cilindra nebom brusil,kr nima nobenega risa!!!začne mašina kaj klenkat,po znižani glavi??pa pri nizkih obratih kaj bol vleče??? se sploh splača nižat??LP :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

saj ni tako bitno, če ma rise ali ne.. se pozna če "brusiš cilinder" in to kar ornk. vendar ti ne priporočam na večji premer kot 40mm. že na 39 je zelo vredu.

če brusiš glavo ti ne bo mašina nič klenkala. samo spet ne pretiravat z brušenjem... pridobiš pa s tem na odzivnosti mašine. da, v nizkih obratih bolj vleče. ja splača se, ker pač nič ne stane... batne obročke maš pa malo prej hin .) končna se ti bo povečala, ne vem zakaj bi se ti zmanjšala

Popravljeno . Popravil cation
Objavljeno

saj ni tako bitno, če ma rise ali ne.. se pozna če "brusiš cilinder" in to kar ornk. vendar ti ne priporočam na večji premer kot 40mm. že na 39 je zelo vredu.

če brusiš glavo ti ne bo mašina nič klenkala. samo spet ne pretiravat z brušenjem... pridobiš pa s tem na odzivnosti mašine. da, v nizkih obratih bolj vleče. ja splača se, ker pač nič ne stane... batne obročke maš pa malo prej hin .) končna se ti bo povečala, ne vem zakaj bi se ti zmanjšala

in,koliko naj potem zbrusim glavo?? na glavi je en taki rob)LP

Objavljeno

kje je kakšen rob? če misliš rob "mesa", ki gleda preko ali kaj... ja tu ti bo vsak drugače rekel koliko zbrusi. a ne..... samo več kot boš dol pobral, prej bodo batni obročki hin. ko sem mel še apn v daljnih časih ( no, je še v garaži, ampak za kak hiter skok do soseda), sem vzel dol mislim da 1 mm, pa je bla kar razlika. če boš vzel dol tisti celi "rob", je že precej hard

Objavljeno

zakaj pa naj bi bli batni obročki prej hin??LP :glare:

Objavljeno

zakaj pa naj bi bli batni obročki prej hin??LP :glare:

ker je pol večja kompresija, ki jo morjo batni obročki prenašat. po domače rečeno so bolj obremenjeni. :grim

Objavljeno

in,tisti ki ste nižali glavo,ste bili zadovoljni,ali vam je bilo žal?????? :rolleyes: LP

Objavljeno

Če boš brusil glavo jo daj samo toliko da jo poravnaš.

Če boš povečal komp. razmerje klenkal ne bo(odvisno od mešanice), razlike pri brzini pa ne boš opazil; mogoče minimalno na pospešku.

Opazil boš samo bolj trd kurbel. Hkrati pa bosta glava ter cilinder toplotno bistveno bolj obremenjena, kar ti bo vodilo v pregrevanje; pri 60ccm(42mm bat) je bil to največji problem.

Prav tako pa ojnični ležaj bistveno bolj trpi.

Če boš menjal navaden bat za bat z L-obročkom se komp. razmerje ne poveča. Moč ter brzina se poveča pri L-batu zato, ker ima drugačen spodnji rob bata in ti odpira ses. kanal drugače...

Tako lahko obdelaš tudi navaden bat.

Objavljeno

Če boš brusil glavo jo daj samo toliko da jo poravnaš.

Če boš povečal komp. razmerje klenkal ne bo(odvisno od mešanice), razlike pri brzini pa ne boš opazil; mogoče minimalno na pospešku.

Opazil boš samo bolj trd kurbel. Hkrati pa bosta glava ter cilinder toplotno bistveno bolj obremenjena, kar ti bo vodilo v pregrevanje; pri 60ccm(42mm bat) je bil to največji problem.

se pravi ,če prav razumem,se nižanje glave ne splača???? :wacko:

Objavljeno

Če boš brusil glavo jo daj samo toliko da jo poravnaš.

Če boš povečal komp. razmerje klenkal ne bo(odvisno od mešanice), razlike pri brzini pa ne boš opazil; mogoče minimalno na pospešku.

Opazil boš samo bolj trd kurbel. Hkrati pa bosta glava ter cilinder toplotno bistveno bolj obremenjena, kar ti bo vodilo v pregrevanje; pri 60ccm(42mm bat) je bil to največji problem.

Prav tako pa ojnični ležaj bistveno bolj trpi.

Če boš menjal navaden bat za bat z L-obročkom se komp. razmerje ne poveča. Moč ter brzina se poveča pri L-batu zato, ker ima drugačen spodnji rob bata in ti odpira ses. kanal drugače...

Tako lahko obdelaš tudi navaden bat.

Ma ni ravno res vse kr si navedu... :yes:

Objavljeno

ma ti pobrusi na 42 al pa dej gor lamota k drugo je use brezveze predelavat ce nimas tega ce ti zariba pa nov cilindr itak ga dobis za eno veliko pivo hehe tko da ni problema bo pa mal vec sravfanja motorja sam s tem se mors sprijaznt ce friziras tomose :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

pol pa mislim,da je najbolše,če pustim mašino pri miru,kr pomojem potem več nebo zdržala mojega 65km izleta!!!! :yes:

Objavljeno

jah zdrzala bo sam nikol neves kdaj ti lohk spreze drgac pa dej usaj od btja gor cilindr pa nov avspuh pa se frgazr od btja in peto seveda pa bo mal bl zihr .) .)

Objavljeno

jah no,saj zaj tui gre 70km/h :OK: :rolleyes: mam gor mf power(cobra)pa 38L bat,... :worship: LP

Objavljeno

jah to se pa mors itak sam odloct ce se ti bo dal use to sravfat .) .)

Objavljeno

bom rajši ostal pri 70km/h brez šraufanja!! :OK: :grim hvala za odgovore!!LP :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!