ICE_MAN Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 Če misliš brusit ne it čez 40mm, ker če useka maš še pol 41,42,42,5mm. pa motor če je brušen na 42 nekako zgubi obrate in veselje do vrtenja, verjetno ker kanali niso več v istem razmerju napram prostornini. Dubu boš pa navor. Najbolš pa je da zamenjaš frgazar na bing 18 od bt-ja, pa da poliraš karter ter vse kanale. V karterju je veliko raz od vlivanja, kanali v cilindru pa veš kakšni so zelo hrapavi.
cation Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 kanali v cilindru pa veš kakšni so zelo hrapavi. takšni tudi morjo bit, razen izpušni.. :yes: (no, ne ravno ZELOOO hrapavi)
no_name Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 Ma ni ravno res vse kr si navedu... :yes: Argumentiraj! takšni tudi morjo bit, razen izpušni.. :yes: (no, ne ravno ZELOOO hrapavi) Teorija iz časov zelo slabih uplinjačev; povečana turbolenca v kanalu naj bi pripomogla k bolje zmešani zmesi goriva in zraka (manj kapljic). "sodobni" uplinjači z tem nimajo problemov... Enaki problemi so se pojavili pri namestitvi prevelikega uplinjača (frgazarja za une tapametne). Povečana turbolenca povzroča večji upor pri pretoku... Če misliš brusit ne it čez 40mm, ker če useka maš še pol 41,42,42,5mm. pa motor če je brušen na 42 nekako zgubi obrate in veselje do vrtenja, verjetno ker kanali niso več v istem razmerju napram prostornini. Dubu boš pa navor. Najbolš pa je da zamenjaš frgazar na bing 18 od bt-ja, pa da poliraš karter ter vse kanale. V karterju je veliko raz od vlivanja, kanali v cilindru pa veš kakšni so zelo hrapavi. cilinder brušen na 42mm je izgubil veselje do vrtenja ker so pretočni ter izpušni kanal v cilindru poševni; ker se je premer povečal so kanali prišli nižje z čimer se je skrajšal čas odprtja, pridobil pa si na navoru. Ta problem se je reševal takole: -podložiti cilinder spodaj za 1mm -pobrusiti izp. kanal 0,5mm v višino -spustiti glavo za 1mm -spodnji rob bata skrajšati za 1mm S tem dobil "originalne" čase odprtja. Z nadaljno obdelavo kanalov pa je 60ccm na tomosu res zaživel...
pinktomos Objavljeno April 7, 2007 Opozori Objavljeno April 7, 2007 kako to misliš -podložiti cilinder spodaj za 1mm kako bi to ti izvedel ne vem niti kaj misliš :? :? .) :? :?
no_name Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Snameš cilinder pa kupiš 6-7 tesnil (odvisno od debeline) za pod cilinder,podložiš pa prišravfaš. S tem se ti cilinder z kanali pomakne navzgor.
pinktomos Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 zakaj je to dobro s tem boš samo poslabšal stvar,ker ne bo več komresija tako velika (se ne bo zadosti stisnila mešanica) ravno v temu je fora da znižaš glavo. s tem povečaš kompresijo :OK: :OK:
no_name Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 zakaj je to dobro s tem boš samo poslabšal stvar,ker ne bo več komresija tako velika (se ne bo zadosti stisnila mešanica) ravno v temu je fora da znižaš glavo. s tem povečaš kompresijo :OK: :OK: Ponovno preberi zakaj se cilinder podlaga(zaradi kanalov). V postopku pa je ravno tako navedeno nižanje glave za 1mm. Če imaš brušeno na 42mm se ti itak komp. razmerje poveča, ker se komp. prostor ne poveča, gibna prostirnina pa.
Fabo Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 (popravljeno) Če boš brusil glavo jo daj samo toliko da jo poravnaš. Če boš povečal komp. razmerje klenkal ne bo(odvisno od mešanice), razlike pri brzini pa ne boš opazil; mogoče minimalno na pospešku. Opazil boš samo bolj trd kurbel. Hkrati pa bosta glava ter cilinder toplotno bistveno bolj obremenjena, kar ti bo vodilo v pregrevanje; pri 60ccm(42mm bat) je bil to največji problem. Prav tako pa ojnični ležaj bistveno bolj trpi. Če boš menjal navaden bat za bat z L-obročkom se komp. razmerje ne poveča. Moč ter brzina se poveča pri L-batu zato, ker ima drugačen spodnji rob bata in ti odpira ses. kanal drugače... Tako lahko obdelaš tudi navaden bat. Sem opazu da zelis da argumentiram napacnost nekaterih tock tega posta. Ni res da nebo klenkal...pri previsokem kompresijskem razmerju zagotovo prihaja do predhodne detonacije zmesi (seveda pri uporabi goriva z nizjimi oktani-p.s. le zakaj imajo dirkalne dvotaktne masine z visjo kompresijo potrebo po visokooktanskem gorivu)...Opazil bo bolj trd kubel ker pac potrebujes vecjo silo da zmes bolj stisnes. Res je da se lahko ob nepopolni predelavi zaradi tega motor pregreva, ojnicni lezaj pa bolj trpi ravno zaradi predhodne detonacije in zabijanja nazaj, ter vecje sile ki jo povzroca vecji bat. Kar se tice L bata ne drzi da je njegova prednost v spodnjem robu bata ampak L obrocek zaradi svoje oblike zadrzuje vecji tlak in s tem zmanjsuje izgubo kompresije...kar se tice obdelave bata pa ne poznamo samo krajsanja ampak ga lahko tudi zabrusimo v deteljico...vendar to ni ravno dobra resitev ker s tem oslabimo zgornji del bata ki je najbolj obremenjen... .) Ne posegam v tvoje objave zato ker bi me karkoli motilo...samo nocem da bi bil narod narobe informiran...(nesmes bit vedno prevec preprican v svoj prav, sicer nikdar nic novega ne izves) :D Aja pa za vse ki ne veste kako se kompresijsko razmerje sploh racuna kompresijsko razmerje = volumen cilindra+volumen kompresijskega prostora/volumen kompresijskega prostora. Ker kompresijsko razmerje pomeni razmerje med volumnom prostora ko je bat v SML in ZML. Popravljeno April 8, 2007. Popravil Fabo
no_name Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Če cilinder podložiš se ogneš "deteljci", samo je potrebno spustiti glavo. Toplotno ni bolj obremenjeno zaradi klenkanja ampak zaradi povišanja tlaka ter temperature( kakor se pumpa segreva kadar pumpaš gumo). Pomeni da pride do zgorevanja pri višji temperaturi. Z tem imaš res izkoristek nekoliko višji, vendar je to tako mala razlika da jo komaj občutiš. Do klenkanja pa seveda lahko pride, če ekstremno povečaš komp. razmerje. Pri 2T je navadno vzrok klenkanja nepravilna mešanica goriva in olja(premočna mešanica) ali pa uporaba olja nižje kvalitete. Prihaja namreč do samovžiga olja.
Fabo Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 No saj jaz nisem omenu da bi se segreval zaradi klenkanja ampak sem napisal da zaradi klenkanja trpi ojnicni lezaj. .) Pri bolj navitih motorjih so lahko tezave tudi samo s slabim gorivom...tudi ce dodajas kvalitetno olje. Jaz v jet-a pod 98 nimam kej da tankam.... :yes:
no_name Objavljeno April 8, 2007 Opozori Objavljeno April 8, 2007 Ne spodbijam tvojih izjav, samo tu govorimo o APN4, kjer se navadno uporablja 4% mešanica z dvotaktolom... Tu je olje vzrok za klenkanje in ne npr. oktansko število.
Fabo Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 (popravljeno) 4% ? jaz jo uporablam 2 % ma vcasih je bla predpisana 4% ker so imeli motorji na sorniku namesto iglicnega lezaja medeninasto puso in ker so uporabljali samo mineralna olja pa se ta so bla slabsa od teh danes...tja nekje 2,5% lahko dajes ce imas v redu olje...(tud manj samo nima smisla manj dajat) .) Popravljeno April 16, 2007. Popravil Fabo
Tomos apn 6 s Objavljeno Oktober 26, 2021 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2021 Ob 3. 4. 2007 ob 21:14, Ribitch pravi: apn6 ima original kompresijslo razmerje 6,5:1,kaj mogoče če imaš noter 38L bat,se kompresijsko razmerje zmanjša,ali poveča??? če znižaš glavo,dela vredu,al začne mašina kaj klenkat???končno hitrost imam 70km/h,se po brušenju kaj zmanjša,ali poveča???LP Kaj pa imaš drugače od original na apn 6 da ti gre 70 kmh
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se