Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Za 6.179 eur dobiš novega versačeja, prejšnji model iz zaloge. 4 leta garancije, 0km, primerljiv motor, ni pa bmw, to pa zna bit hud problem v glavi in ulici.

Zate so itak vsi primerljivi :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta dva sta zagotovo, sploh za začetnika, ki bo oba enako vozil in še kakšne druge.

Nista .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nista .

 

Kmet kaj je bil tisto zaen moped, ko sva zamenjala versysa do Kalc?

 

GS 700?, lahko na kratko opišem primerjavo...ko sm pršu do kalc, sem dobesedno hotu nazaj svoj motor! Tist BMW je bil brez duše... pospešek obupen, vezir tak v riti, motor nad 120km nevozen baje zaradi zadnjega kufra? Za cesto premehko vzmetenje...pa smo spet tam....Bremze so pa super prjele to pa moram rečt! =)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmet kaj je bil tisto zaen moped, ko sva zamenjala versysa do Kalc?

 

GS 700?, lahko na kratko opišem primerjavo...ko sm pršu do kalc, sem dobesedno hotu nazaj svoj motor! Tist BMW je bil brez duše... pospešek obupen, vezir tak v riti, motor nad 120km nevozen baje zaradi zadnjega kufra? Za cesto premehko vzmetenje...pa smo spet tam....Bremze so pa super prjele to pa moram rečt! =)

GS700  :yes: vzmetenje je res premehko tudi ko je nastavljeno na max trdoto! Toda F800 ima drugo vzmetenje in je narejen na drugi platformi,to sta dva različna motorja z istim agregatom in drugo elektroniko ki da F800 10hp + večjo medosno razdaljo,višjo pozicijo sedeža itd.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skratka primerljiva...

Prov .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej se ne gre v tem al sta primerljiva la ne...obeh se bo začetnik v štartu bal, ko bo čez leta počasi postajal objesten, bosta oba tako ali drugače "prešvoh" tako po moči kot po komponentah, tu se gre le za to, al daš 6.200 € za 6 let star motor z 70kkm ali pa dobiš za isti denar novega z garancijo! Pika amen. Jaz bi valda vzel novega. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam pol ti manjka propelerska značka ... to pa valda nekaj stane!  :whistle:

Jaz novega motorja ne kupim glede na logo firme, jaz kupim tistega, ki je v mojih očeh najlepši =)...govorim za novega!

 

Rabljenega sem pač vzel enega grdega račka, ki je ubistvu zdej k je malo "spimpan" prav posrečen motor. Vsekakor nekaj posebnega :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem svojim vprašanjem nisem želel povzročit "vojne" med BMW in ostalim svetom. Meni "propelerska značka" ne pomeni kaj dosti. Mi je pa F800GS "najlepši". Zame "primerljivi" (beri: všečni") so še xt660z Tenere( novi model), pa mogoče še Honda XL700V. Ostali me nekako ne potegnejo. Rabljenih Yamah na avto.netu ni, če pa že kakšna pride, zelo hitro gre. Cenovno se pa najbolj splača Transalp ( za 5k eurov, 2012, abs, 6200km,...). Za poštenega F800GS pa je potrebno odšteti 8k in več, kar pa se mi za prvi motor zdi preveč, saj niti ne vem če mi ga bo "fajn" peljat. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre za vojno bmw proti ostalim. Gre za nekaj drugega in če boš več časa na motosvetu, boš verjetno spoznal, za kaj gre.

Če si začetnik, ti bo verjetno vsak kandidat ok in boš okus izoblikoval skozi prakso. F800gs je od naštetih "najbolj motor". Ostala dva sta bolj bazična in malce podhranjena. Transalpk je največ in posledično boš lažje dobil ugodnejši primerek.

Največ pa ti bo povedal občutek na motorju oz. testna vožnja.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Mi je pa F800GS "najlepši". Zame "primerljivi" (beri: všečni") so še xt660z Tenere( novi model), pa mogoče še Honda XL700V. Ostali me nekako ne potegnejo. Rabljenih Yamah na avto.netu ni, če pa že kakšna pride, zelo hitro gre.

To je enduro razred, Versys je pa cestni z malo bolj udobnim položajem sedenja. Sodelavec ima GS 800 in je z njim zadovoljen že par let, pred njim je imel enega od 650 enduro. GS 800 je največ motorja v primerjavi z ostalimi.

Če je zamenjal že sklopko potem bi še vsaj 70kkm moral zdržati. Diski, ploščice se itak menjajo na vsake toliko km. Lahko pa računaš še na obnovo ali zamenjavo vzmetenja. Ali se splača dat manj za motor z več km je vprašanje, ker prideš kmalu s ceno blizu tistemu, ki je 2k€ dražji, samo potem imaš novo vzmetenje, sklopko in morda več časa mir z večjimi popravili...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

že dlje časa se prodaja ta motor: 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9298334&show=1

pa me zanima, če si ga je že ogledal oz. sprobal.  Ali je 70.000 km dosti za tak motor, ali bi še zdržal kakih 20-30k?

Je primeren za popolnega začetnika?

 

yazzy

Že kar nekaj takih motorjem ima na "grbi" 100Kkm in tudi 100Kmilj. Ali bo dotični motor iz oglasa zdržal še enkrat toliko, je pa tudi odvisno tega kako je bil vzdrževan in seveda vožen do sedaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že kar nekaj takih motorjem ima na "grbi" 100Kkm in tudi 100Kmilj. Ali bo dotični motor iz oglasa zdržal še enkrat toliko, je pa tudi odvisno tega kako je bil vzdrževan in seveda vožen do sedaj.

Tudi 200kkm ne bi smelo biti problem, če ne se pa za 1k€ dobi nov agregat, pa gre motor naprej... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 3 jurje do 3500E....   kaj kupiti? gledam nakede ...

 

bandit, fz6, cfb.. pa take....  rad bi motor za voznjo v dvoje, dokaj udoben in vodljiv....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je enduro razred, Versys je pa cestni z malo bolj udobnim položajem sedenja. Sodelavec ima GS 800 in je z njim zadovoljen že par let, pred njim je imel enega od 650 enduro. GS 800 je največ motorja v primerjavi z ostalimi.

Če je zamenjal že sklopko potem bi še vsaj 70kkm moral zdržati. Diski, ploščice se itak menjajo na vsake toliko km. Lahko pa računaš še na obnovo ali zamenjavo vzmetenja. Ali se splača dat manj za motor z več km je vprašanje, ker prideš kmalu s ceno blizu tistemu, ki je 2k€ dražji, samo potem imaš novo vzmetenje, sklopko in morda več časa mir z večjimi popravili...?

Precej nenavadno je, da je že pri 70k km menjal sklopko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 3 jurje do 3500E.... kaj kupiti? gledam nakede ...

bandit, fz6, cfb.. pa take.... rad bi motor za voznjo v dvoje, dokaj udoben in vodljiv....

Suzuki gsr?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 3 jurje do 3500E....   kaj kupiti? gledam nakede ...

 

bandit, fz6, cfb.. pa take....  rad bi motor za voznjo v dvoje, dokaj udoben in vodljiv....

 

Če voziš bolj umirjeno bi ti bil mogoče všeč BMW R1150R  :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js ce bi se 1x izbiral bi vzel 1000 ccm  ker ga nerabis turirat v obrate da se premaknes,pol itak baba odzadaj ko mas 10.000 rpm misli da vozimo 200 :grrr Al kakega dvovaljnika 600 z navorom al pa res kako hornet 900..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!