Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Ker gsxr750 k8 praktično ni rabljenih (če kdo ve za kakega, ki se prodaja, bom pa tudi hvaležen :)), sem začel malo gledati za cbr600. Pozna kdo katerega od teh oz lahko priporoča (pogoj je, da ni bil vožen po dirkališču):

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9835029&show=1

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9832161&show=1

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9839211&show=1

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9832072&show=1

 

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-28750-0-30587600-1435825697_thumb.jpg Če je tema še vedno o tem kaj kupit, potem priporočam tole za male pare, voziš sezono dve in prodaš za iste pare, zgube ni,le potrošni materjal plačaš. Tem starim motorjem cena ne pada več :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

 

Bom še tukaj napisal podobno kot v temi o r6 ampak se nanaša na več znamk motorjev pa mogoče več kdo pogleda tole temo. Torej jeseni ali morda še bolje spomladi naslednje leto bom kupoval Supersport motor. Ker bom motor kupoval za daljše obdobje iščem res in samo top primerke. Zato bi prosil če tole slučajno prebere kakšen lastnik, ki ima takšen motor doma in spada v te spodnje naštete pogoje, da mi to sporoči na ZS. Ali pa če morda kdo pozna kakšnega z takim motorjem.

 

Torej iščem:

- Top primerek oz. vrhunsko ohranjenost motorja

- 1 ali največ 2 lastnik

- Ni bil poškodovan ali razbit

- Ni bil vožen na dirkališču

- Do največ 20.000 prevoženih kilometrov (čim manj tem boljš - realnih seveda)

 

V poštev pridejo:

- Yamaha r6 (od letnika 08 naprej)

- Kawasaki zx 6r ( od letnika 07 naprej)

- Suzuki gsx-r 600 ( od letnika 07 naprej)

- Honda cbr 600 rr (od letnika 07 naprej) - Najbolj bi bil vesel, da bi se slučajno kakšna našla v limited edition izvedbi mislim da iz leta 09 (tista z črno, belo in modro grafiko ter modrimi platišči) ali Leyla edition ali Hanspree edition. Seveda pa v poštev pridejo tudi normalne grafike.

 

Prosil bi da se tisti, ki jih zmotijo takšni pogoji zadržijo komentarjev v smislu zakaj tako, zakaj ono itd. Prosil bi pa tudi, da mi na ZS ne ponujat motociklov, ki ne ustrezajo navedenim karakteristikam.

Lahko se pa debata razvije naprej in sicer kateri motor od naštetih bi bilo najbolje kupiti recimo za 1 krat letno grobnik, 3 krat letno vožnja na obalo (Jadranka itd...), vožen bo pa večino časa na cestah tipa Jezersko, Rakitna, Soboth in podobne destinacije z ovinki.

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi tak k je bil enkrat letno na grobniku, trikrat po jadranki ostalo pa ride gor dol ne pride v postev ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej iščem:

- Top primerek oz. vrhunsko ohranjenost motorja

- 1 ali največ 2 lastnik

- Ni bil poškodovan ali razbit

- Ni bil vožen na dirkališču

- Do največ 20.000 prevoženih kilometrov (čim manj tem boljš - realnih seveda)

 

Dobr, da iščeš več kot pol leta v naprej, ker tvoja želja je dobit motor z dvema menjavama olja v sedmih

letih, oziroma po eno menjavo na enga od prejšnjih lastnikov.

ja, pravilno si se lotu zadeve.

Drugače pa za zaprte ovinke ni ta segment........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pravim za sebe kakšen način vožnje bo. Drugače pa vsekakor raje vidim, da motor ni bil na pisti. Poznam par ljudi, ki so si kupili športen motor samo za dušo (za lagane vožnje do kafiča) oz. da so ali so bili in takrat. Za motor skrbijo izjemno lepo (ogrejejo pred vožnjo, perejo, itd...) vsega skupaj pa na leto ne naredijo 1000 kilometrov. Žal nobeden od teh noče motorja prodat. In nekaj podobnega tudi sam iščem :D . Seveda ne rabi bit točno tako kot je opisano. Ampak, da se je za motor zelo lepo skrbelo in da je v top stanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi novega pa bo top stanje..seveda ko prodas mors povedat da nikol ni bil na pisti..nikol ride drgnil dokler niso policaji prsli..

Clovek..najlepsi bo un k je bil skos v poliestrih..plastike originalne nove..japonc pa itak ne crkne..bos mel najlepsi motor..peljal se bo pa lih tko ali rajs bols ko uni od tvojih kafe rejserjev..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pravim za sebe kakšen način vožnje bo. Drugače pa vsekakor raje vidim, da motor ni bil na pisti. Poznam par ljudi, ki so si kupili športen motor samo za dušo (za lagane vožnje do kafiča) oz. da so ali so bili in takrat. Za motor skrbijo izjemno lepo (ogrejejo pred vožnjo, perejo, itd.. .) vsega skupaj pa na leto ne naredijo 1000 kilometrov. Žal nobeden od teh noče motorja prodat. In nekaj podobnega tudi sam iščem :D . Seveda ne rabi bit točno tako kot je opisano. Ampak, da se je za motor zelo lepo skrbelo in da je v top stanju.

Iz mojih izkušenj so taki motorji kot si jih navedel zmeraj precenjeni se pravi tudi do 1000€ večja cena od enakih. Je pa res če hočeš motor imeti dlje cajta ti to ne bo ovira.

No vsekakor ti želim velik sreče pri iskanju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pravim za sebe kakšen način vožnje bo. Drugače pa vsekakor raje vidim, da motor ni bil na pisti. Poznam par ljudi, ki so si kupili športen motor samo za dušo (za lagane vožnje do kafiča) oz. da so ali so bili in takrat. Za motor skrbijo izjemno lepo (ogrejejo pred vožnjo, perejo, itd.. .) vsega skupaj pa na leto ne naredijo 1000 kilometrov. Žal nobeden od teh noče motorja prodat. In nekaj podobnega tudi sam iščem :D . Seveda ne rabi bit točno tako kot je opisano. Ampak, da se je za motor zelo lepo skrbelo in da je v top stanju.

 

No srečno. Poleg tega da ga boš moral plačat več kot je vredno lahko naletiš na nekoga ki ni mel pojma o vožnji in s tako malo prevoženimi Km je dokaj enosavno in je z mašino delal nehote GROBO. Ko vidim da je kot prodajni argument, da ga je vozil starejši gospod me srat prime! Po možnosti je še 2-3min previdno ogreval mašino na mestu kar je tudi svojevrstni idiotizem. Mašino se ogreva v celoti med vožnjo ne samo cilindre!

 

Čisto realen scenarij da boš dobil estesko tip top robo a mehanično nekaj napol zgonjenega zaradi neznanja neobčutka nerodnosti. Zraven tebe pa bo v kafiču  parkiran enak motor za pol manj denarja ki ma kako nepomembno prasko

(nekaterim motorjem to da karakter) 3x več km in naredil jih bo še več bp napram tvojemu.

 

Na kratko. Kupi nekaj spodobnega ker če si boš res želel nekaj kot iz škatlice da bo trajalo 10 let ne samo da te bo murphy hotel brez vazelina še ko ti bo kdo na parkingu s špeglom naredil kako prasko boš jezen ko pes...

Naj ti bo motociklizem užitek ne nočna mora.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo ste tudi hecni. kupujem ss k pa so ga vsi v vato zavijali.

nej bo zadeva normalno vzdrzevana in vozena pa bo ok. ne mores od 8 lez starga motorja pricakovat, da bo tak kot iz trgovine. mogoce pa pojdi pogledat k zahodnim sosedom. tam je veliko kofirejserjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, imeti želje ni narobe. In gotovo nekje obstaja motor, ki ga cesko išče. Le da je verjetnost, da ga dobi, precej majhna.

Cesko, vedi, da ti bo vsak drugi trdil, da je njegov motor ravno takšen. Verjetnost, da bo 7 let star motor imel do 20.000 km in bil kot nov (sploh SS), pa majhna. Ni nemogoče, je pa malo verjetno.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih se mi zdi, da nekateri pristopajo k nakupu motorja, kot da bi ženo (ajde, partnerja) za celo življenje iskal ...

 

Motor (če ni OK) precej lažje zamenjaš kot žensko (ali dedca) :)

 

P.S.: vprašte kmeta :)

Popravljeno . Popravil Fantocci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, imeti želje ni narobe. In gotovo nekje obstaja motor, ki ga cesko išče. Le da je verjetnost, da ga dobi, precej majhna.

Cesko, vedi, da ti bo vsak drugi trdil, da je njegov motor ravno takšen. Verjetnost, da bo 7 let star motor imel do 20.000 km in bil kot nov (sploh SS), pa majhna. Ni nemogoče, je pa malo verjetno.

sej ga dobis, moj je recimo bil tocno tak. samo to se pojavita edn al oa dva na leto na avtonet. tko da se po moje splaca razsirit svoje iskanje se na tujino. po moznosti v blizini meje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih se mi zdi, da nekateri pristopajo k nakupu motorja, kot da bi ženo (ajde, partnerja) za celo življenje iskal ...

 

Motor (če ni OK) precej lažje zamenjaš kot žensko (ali dedca) :)

 

P.S.: vprašte kmeta :)

Res je ,sam pri obeh variantah tošl trpi :-D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi, ki ste tu. Prosil bi vas za mnenje.

 

Zagledal sem se v tole Aprilio: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9842124&show=1

Vem, 14 let star motor ampak, ker je možakar za menjavo, ga bom plačal pol cene. Mi lahko na podlagi slike in napisanega pod oglasom poveste ali je nakup smotrn oziroma na kaj naj bom pozoren, ko ga grem danes gledati. Hvala vam.

Popravljeno . Popravil new guy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja sej ne pravim zdaj da more bit čisto kot iz salona. Mislim pa, da ne bi smel biti tako hudo velik problem najti športnega motorja od prvega ali drugega lastnika z realnimi prevoženimi kilometri tam do 20.000 pa, da je redno servisiran itd... Do sedaj sem že našel pred leti tak motor sicer nižje kubikaže, ki je bil tipi topi skoraj nov in celo najcenejši na netu. Je pa res če ne bi klical 5 min po oddaji oglasa ga ne bi nikoli imel. Tako da upam, da se bo kaj našlo :D.

Hvala vsem, ki mi želite srečo pri nakupu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi, ki ste tu. Prosil bi vas za mnenje.

 

Zagledal sem se v tole Aprilio: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9842124&show=1

Vem, 14 let star motor ampak, ker je možakar za menjavo, ga bom plačal pol cene. Mi lahko na podlagi slike in napisanega pod oglasom poveste ali je nakup smotrn oziroma na kaj naj bom pozoren, ko ga grem danes gledati. Hvala vam.

Poglej, s starimi motorji je tko: sprijaznit se moraš, da tehnološko zaostajajo, pa ne v hitrosti ali

stabilnosti, ampak na aktivnem in pasivnem varovanju voznika, kar omogoča elektronika zdejšnje generacije motorjev. To po domače pomen, da greš prej v maline,če futraš svoj ego v družbi kolegov z enako

zmogljivimi ampak novejšimi motorji......... sicer pa nekako gre, če si dovolj izkušen in ne pretiravaš.

Drugač pa je RSV fajn motor. Preglej vilce, geštel (če so kšne poškodbe), mašino s prodajalcem segrejta potem jo pa obrn vsaj na sedem jurjev (če ti bo dovolu), da vidš če oziroma kok pokadi..... Pa kšn ventil ne sme tolčt al pa veriga v motorju rožlt. Na plastiko se ne osredotočt kot otrok na igrače, ker tko se

najprej nategneš. Z elektriko boš mel pa nekej biznisa v kolkr ni ta možakar že vse poštimu......

No pa sej ti bo še kdo kej napisu, pa boš dobil pravo sliko kako se kupuje....

Cena je pa v redu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vam.

Jaz nekih hudih izkušenj nimam, mi je pa motor v zibelko položen, so me razrajcali, potem pa pustili slinastega.:-) Hočem reči, da nisem lev, le svojega motorja še nisem imel. Vozil sem jih pa že nekaj. In kolikor sem lahko objektiven in samokritičen, motor hitro osvojim, seveda pa nisem bedak, da bi se primerjal z vami, zato mi manjkajo leta in leta. In tega se zavedam, tako da tudi moja vožnja z kolegi ne bo egotriperska. Rad živim in tako bom tudi vozil. ;-)

Kar se pa tiče absa, jtdja trekšajmbriserja me pa ne gane več kot toliko... Za dva jurja me itak ne sme. :)

Plastike so na dotičnem motorju menjane, motor je bil na tleh in baje so zelo grdo pobarvane, tako da se v lepoto tega mopeda ne morem zaljubit ampak, ja, to lahko vzamem v zakup v kolikor ni geštel zvit ali počen ali kaj vem kaj je še lahko. Jah najbolj , da ga peljem in vidim, če ga kam vleče al kako gre to? Kaj pa elektrika? Je problem pri RSVju? Mož je rekel, da mu stikalo za štop lampo ne dela, prijazni forumaš pa mi je prišepnil, da so tudi z sprednjimi diski problemi, nekaj v smislu opletanja, ker ga je šel gledat tudi on.

Mene samo skrbi, da mi bo riknu po enem mesecu, ker bom kaj spregledu, kaj očitnega, rookie kot sem. Pa ne bi rad še jurja dajal, rad bi se pelu v poletje.

Druga opcija je tale: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9877887&show=1  ki mi je po tem, kar je prijazni forumaš povedal bolj privlačna....

Še enkrat. Hvala za napisane vrstice. Cenim.

Popravljeno . Popravil new guy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja..stari motorji grejo v maline ker nimajo ktrc in abc in esa in jhdfjtd nj

No, tole je blo cinično........ tud jaz nimam raznih jhdfjtd, ampak se mi zdi, da ni nč narobe, če sem novga motorista opozoru, da rabš za starejšo generacijo motorjev mal več izkušenj.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stručkoti kakšna so vaša mnenja o yamahi in hondi Supermoto? Na manj k 600ccm ne bi šel. Zraven naj še vprašam kaj so nekako normalni km za tak motor? Kaj pričakovati enkrat ko gres čez 30k km? Generalka? Storški?

 

 

http://www.avto.net/...=9813073&show=1

 

 

http://www.avto.net/...=9690614&show=1

 

http://www.avto.net/...=9872559&show=1

 

 

Hvala

 

 

Alen, Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starejse rsv niso imele tezav z elektriko. Tezave so bile pri zadnji zavori - zelo pogosto zracenje(mene ne moti ker zadnje bremze ne uporabljam prav veliko..), obvezno preveri kaksen akumulator je notri(priporocajo Yasuni, cim mocnejsega)..

Iskreno povedano meni rumena ni vredna toliko denarja, po drugi strani pa se lepe na avtonetu nisem niti opazil, razen tiste rsvr za nekaj vec kot 3k..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Stručkoti kakšna so vaša mnenja o yamahi in hondi Supermoto? Na manj k 600ccm ne bi šel. Zraven naj še vprašam kaj so nekako normalni km za tak motor? Kaj pričakovati enkrat ko gres čez 30k km? Generalka? Storški?

 

 

http://www.avto.net/...=9813073&show=1

 

 

http://www.avto.net/...=9690614&show=1

 

http://www.avto.net/...=9872559&show=1

 

 

Hvala

 

 

Alen, Lp

 

Ne z enim, ne z drugim se ne rabiš bat da bi rabil delat generalko, pod pogojem da sta bla vsaj minimalno vzdrževana; za razliko od "konkurence" - Husqvarna, KTM, Husaberg imata tadva na linkih osnovno vzmetenje, umirjene agregate in povprečne vozne lastnosti; je pa res da je stvari za servisirat manj, pa tud crkne lahko manj stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!