Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

ah daj, če je un za šalterjem en "bluzič", ki mu je vseeno kaj dela in kaj podpiše, tebi nebi smelo bit, če je le malo sumljivo/vprašljivo ali je to res dovoljeno. Tako kot sem napisal, tako JE in tako NE BOŠ v prekršu pri nobenemu in se s tem kasneje ne boš ubadal. Poznamo tvoj primer... in kaj si imel od tega? nek svoj prav, da delajo oz. nekdo dela napako v tej državi in kup zajebancij s policijo in sodiščem. Meni se tega ne da.  

Popravljeno . Popravil mladench
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, alko1 pravi:

Tega lih ni treba navit bom pa vesel vsakega namiga :004

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10250146&show=1

:wub:

Če bi mi Luxa svojga prodal :fyou:pa nebi bil v taki dilemi :book:

za 23k km je hitro zrabil ploščice. Zanimivo, da ma Roadsmart gor, za tišanje po AC. Drgač pa moped ko moped, če ma res tiste km, čist fajn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni vsi!

No, tudi jaz sem se odločil da se pridružim svetu motociklizma (ja, vem da se ravno začenja zima in je verjetno slab trenutek; začeti imam namen spomladi, se pa hočem prej pripraviti kot se spodobi :D )... Torej, sem lani dopolnil 18 let, že 3 leta vozim 50ccm skuter Aprilia Sportcity, zdaj sem se pa odločil da bi rad še nekaj več...

Spomladi bom torej šal delat izpiz za 125ccm motor, potem pa hitro v nabavo in na cesto! Preden se pa za nakup odločim, pa me zanima mnenje izkušenejših motoristov, ker če sem odkrit, nimam pojma kaj bi bilo primerno za mene in kaj je nasploh kvalitetno grajeno.

Torej, zainteresiran sem predvsem v enduro / naked bikih, z razlogom ker so mi a) Najbolj všeč po izgledu in se mi b ) Zdijo najbolj uporabni. Prihajam izpod Pohorja iz Maribora, bi pa rad motor izkoristil za ture po celi Sloveniji... Že na skuterju zelo uživam v vožnji, zato mislim da bom na motorju še 500 krat bolj in bi to res rad izkoristil. Na prvem mestu mi je pa definitivno varnost, in tukaj se mi zdi enduro / naked bike odličen, saj je za slovenske ceste zelo primeren (correct me if I'm wrong prosim) in ni takšne panike če je po cesti kaj nasipano ali pa med vožnjo naletim na kakšno luknjico v cesti.

 

Torej zanima me, če je sploh enduro / naked bike dobra izbira za mene. Predvidevam se voziti 99% po cestah, izven cest minimalno (tako da neki kroserji ravno niso za mene), rad bi imel čim nižjo porabo (študent sem, mislim da se bom vozil zelo dosti in ne bi rad da z bencinom dva krat preplačam motor) in nimam sploh namena divjat, tako da ne rabim ravno 0-100 v 2 sekundah (karikiram).Bi pa rad mel top speed soliden, se pravi okoli 100 km/h (idealno bi mi bilo 110) brez da mi ob tej hitrosti motor trpi.

Torej; je enduro / naked bike dobra izbira?

Poleg tega me zanima kaj kupiti konkretno; kateri 125ccm motorji so vredu, kateri niso; kateri dosti crkujejo, so draga popravila, pijejo dosti bencina, itd...

Namen sem imel kupiti nekaj v rangu DO 2000€; novo ali rabljeno mi je vseeno, če sem odkrit bi raje kupil rabljenega ker ga verjetno dobim po veliko nižji ceni, bi pa itak s seboj rabil strokovnjaka ko opravljam nakup da ne kupim mačka v žaklju. Kljub temu pa, ceneje je, boljše je. Če bi lahko dobil kaj dobrega že za 1000 ali pa 1500€ bi mi to bilo še bolj všeč.

Za zadnjo točko pa me še zanima na kaj nasploh naj pazim pri nakupu motorja; kaj mora motor imet da je okej, koliko prevoženih kilometrov je solidno, kako je z motorji (engine, ne motor kot tak :D ), itd... :P 

Najlepša hvala vnaprej vsem za pomoč.

Lp, Gr33nh0rn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 11. 2015, Gr33nh0rn pravi:

Pozdravljeni vsi!

No, tudi jaz sem se odločil da se pridružim svetu motociklizma (ja, vem da se ravno začenja zima in je verjetno slab trenutek; začeti imam namen spomladi, se pa hočem prej pripraviti kot se spodobi :D )... Torej, sem lani dopolnil 18 let, že 3 leta vozim 50ccm skuter Aprilia Sportcity, zdaj sem se pa odločil da bi rad še nekaj več...

Spomladi bom torej šal delat izpiz za 125ccm motor, potem pa hitro v nabavo in na cesto! Preden se pa za nakup odločim, pa me zanima mnenje izkušenejših motoristov, ker če sem odkrit, nimam pojma kaj bi bilo primerno za mene in kaj je nasploh kvalitetno grajeno.

Torej, zainteresiran sem predvsem v enduro / naked bikih, z razlogom ker so mi a) Najbolj všeč po izgledu in se mi b ) Zdijo najbolj uporabni. Prihajam izpod Pohorja iz Maribora, bi pa rad motor izkoristil za ture po celi Sloveniji... Že na skuterju zelo uživam v vožnji, zato mislim da bom na motorju še 500 krat bolj in bi to res rad izkoristil. Na prvem mestu mi je pa definitivno varnost, in tukaj se mi zdi enduro / naked bike odličen, saj je za slovenske ceste zelo primeren (correct me if I'm wrong prosim) in ni takšne panike če je po cesti kaj nasipano ali pa med vožnjo naletim na kakšno luknjico v cesti.

 

Torej zanima me, če je sploh enduro / naked bike dobra izbira za mene. Predvidevam se voziti 99% po cestah, izven cest minimalno (tako da neki kroserji ravno niso za mene), rad bi imel čim nižjo porabo (študent sem, mislim da se bom vozil zelo dosti in ne bi rad da z bencinom dva krat preplačam motor) in nimam sploh namena divjat, tako da ne rabim ravno 0-100 v 2 sekundah (karikiram).Bi pa rad mel top speed soliden, se pravi okoli 100 km/h (idealno bi mi bilo 110) brez da mi ob tej hitrosti motor trpi.

Torej; je enduro / naked bike dobra izbira?

Poleg tega me zanima kaj kupiti konkretno; kateri 125ccm motorji so vredu, kateri niso; kateri dosti crkujejo, so draga popravila, pijejo dosti bencina, itd...

Namen sem imel kupiti nekaj v rangu DO 2000€; novo ali rabljeno mi je vseeno, če sem odkrit bi raje kupil rabljenega ker ga verjetno dobim po veliko nižji ceni, bi pa itak s seboj rabil strokovnjaka ko opravljam nakup da ne kupim mačka v žaklju. Kljub temu pa, ceneje je, boljše je. Če bi lahko dobil kaj dobrega že za 1000 ali pa 1500€ bi mi to bilo še bolj všeč.

Za zadnjo točko pa me še zanima na kaj nasploh naj pazim pri nakupu motorja; kaj mora motor imet da je okej, koliko prevoženih kilometrov je solidno, kako je z motorji (engine, ne motor kot tak :D ), itd... :P 

Najlepša hvala vnaprej vsem za pomoč.

Lp, Gr33nh0rn

ce imas 18 let gres delat izpit za A2, torej 35kW (poglej v temo o izpitu A2).  tko da raje glej kaj mocnejsega od 125ccm. 

Ob 10. 11. 2015, Gr33nh0rn pravi:

Pozdravljeni vsi!

No, tudi jaz sem se odločil da se pridružim svetu motociklizma (ja, vem da se ravno začenja zima in je verjetno slab trenutek; začeti imam namen spomladi, se pa hočem prej pripraviti kot se spodobi :D )... Torej, sem lani dopolnil 18 let, že 3 leta vozim 50ccm skuter Aprilia Sportcity, zdaj sem se pa odločil da bi rad še nekaj več...

Spomladi bom torej šal delat izpiz za 125ccm motor, potem pa hitro v nabavo in na cesto! Preden se pa za nakup odločim, pa me zanima mnenje izkušenejših motoristov, ker če sem odkrit, nimam pojma kaj bi bilo primerno za mene in kaj je nasploh kvalitetno grajeno.

Torej, zainteresiran sem predvsem v enduro / naked bikih, z razlogom ker so mi a) Najbolj všeč po izgledu in se mi b ) Zdijo najbolj uporabni. Prihajam izpod Pohorja iz Maribora, bi pa rad motor izkoristil za ture po celi Sloveniji... Že na skuterju zelo uživam v vožnji, zato mislim da bom na motorju še 500 krat bolj in bi to res rad izkoristil. Na prvem mestu mi je pa definitivno varnost, in tukaj se mi zdi enduro / naked bike odličen, saj je za slovenske ceste zelo primeren (correct me if I'm wrong prosim) in ni takšne panike če je po cesti kaj nasipano ali pa med vožnjo naletim na kakšno luknjico v cesti.

 

Torej zanima me, če je sploh enduro / naked bike dobra izbira za mene. Predvidevam se voziti 99% po cestah, izven cest minimalno (tako da neki kroserji ravno niso za mene), rad bi imel čim nižjo porabo (študent sem, mislim da se bom vozil zelo dosti in ne bi rad da z bencinom dva krat preplačam motor) in nimam sploh namena divjat, tako da ne rabim ravno 0-100 v 2 sekundah (karikiram).Bi pa rad mel top speed soliden, se pravi okoli 100 km/h (idealno bi mi bilo 110) brez da mi ob tej hitrosti motor trpi.

Torej; je enduro / naked bike dobra izbira?

Poleg tega me zanima kaj kupiti konkretno; kateri 125ccm motorji so vredu, kateri niso; kateri dosti crkujejo, so draga popravila, pijejo dosti bencina, itd...

Namen sem imel kupiti nekaj v rangu DO 2000€; novo ali rabljeno mi je vseeno, če sem odkrit bi raje kupil rabljenega ker ga verjetno dobim po veliko nižji ceni, bi pa itak s seboj rabil strokovnjaka ko opravljam nakup da ne kupim mačka v žaklju. Kljub temu pa, ceneje je, boljše je. Če bi lahko dobil kaj dobrega že za 1000 ali pa 1500€ bi mi to bilo še bolj všeč.

Za zadnjo točko pa me še zanima na kaj nasploh naj pazim pri nakupu motorja; kaj mora motor imet da je okej, koliko prevoženih kilometrov je solidno, kako je z motorji (engine, ne motor kot tak :D ), itd... :P 

Najlepša hvala vnaprej vsem za pomoč.

Lp, Gr33nh0rn

ce imas 18 let gres delat izpit za A2, torej 35kW (poglej v temo o izpitu A2).  tko da raje glej kaj mocnejsega od 125ccm. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 11. 2015, Gr33nh0rn pravi:

Poleg tega me zanima kaj kupiti konkretno; kateri 125ccm motorji so vredu, kateri niso; kateri dosti crkujejo, so draga popravila, pijejo dosti bencina, itd...

Japonci so "hvaležni" motorji. Na Avtonet  vpišeš iskane kriterije in dobiš ponudbe.

Za 125 ccm sta to Honda Varadero in Yamaha XT 125...ali nekaj podobnega. Tu nimaš kaj zgrešiti, razen, če želiš kaj močnejšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gr33nh0rn, po mojem se najprej poskusi odločiti bodisi za enduro ali pa za naked. Ker vožnja je lahko zelo različna, sploh če razmišljaš o enduru s kockastimi gumami. :)

Drugače pa pohvale za jezik, artikulirano in kulturno pisanje. To je pri mulariji tvoje starosti že prav precej redko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred leti sem vozil 125 ccm. Ne gre nikamor. Prehitevaš lahko samo traktorje, ostalo misija nemogoče. Voziš se v koloni z avti.

Glede na starost naredi A2 - to je do 35 kilovatov, to pa je čisto druga dimenzija napram 125 ccm. Sem spadajo pravzaprav 500 in nekateri 600 ccm motorji. S temi se pa že da lepo vozit. Yamaha MT O3, Kawasaki er5, pa še nekaj jih je.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej, najlepša hvala vsem za odgovore in vaša mnenja! :)

Sem bil zmotnega mnenja, da rabim za izpit A2 kategorije najprej izpit za A1; sem ugotovil da temu ni tako. Torej seveda grem delati izpit A2. Vprašanje pa ostaja nespremenjeno; kaj kupiti?! :D Če so japonci res tako dobri, bom definitivno vrgel oči na njih; drugače moram priznati, sem imel predsodke pred japonci, ker sem sklepal da je za njih težko dobiti rezervne dele in najti servis... 

Glede tipa motorja sem malo še pregledal razne članke, vendar še vedno obstaja razkol med enduro in naked bikeom. 

Torej še enkrat; namena nimam kaj ekstra off-roadat, ker nisem adrenalinski tip te sorte (žal :D), bi pa tu in tam peljal kakšno furo tudi po makadamu. Je tega zmožen naked bike? Čistega off-roada (se pravi po travi ali pa po kakih gozdnih stezah z veliko kamenja, ali pa še kaj bolj ekstremnega) se nimam namena igrat. 

Rad bi preprosto užitek v vožnji; soliden pospešek (ponovno; s tem ne mislim divjanja, zgolj možnost da lepo prehitim kakšne počasne fjakarje na cesti), čim nižjo porabo, čim manj potrebnih popravil, itd... in stroškov nasploh (jebiga, študent mora šparat :D) in predvsem možnost vožnje tudi po slabših cestah. Hkrati pa bi rad na motor dobil nekaj prtljage (ponovno s tem ne mislim 10 šotorjev, 5 roštiljev in 10 gajb piva, ampak toliko da lahko dve čeladi kam spravim).

Čisto informativno sem po avto.net gledal nekaj takšnega;

Yamaha XTZ750 SUPER TENERE
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10301179&show=1

Aprilia Pegaso 650
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10196784&show=1

Honda Transalp
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10287935&show=1 

 

Nič od tega nimam dejansko nagledanega ali pa da bi konkretno katerega izmed teh imel namen kupit; pač nekaj v takem stilu se mi je zdelo dobra odločitev za vsestranski motor. Sklepam da vse te lahko vozim z izpitom A2? Kako je kaj s porabo takšnih motorjev v primerjavi z ostalimi? Imajo naked bikei v splošnem manjšo porabo kot enduro motorji, večjo, ali ni neke bistvene razlike?

 

Še enkrat hvala vsem za odgovore in za prijaznost, super moto community ste! :) 

Lp, Gr33nh0rn

P.S.: dlicen, tudi jaz pogrešam pismene sovrstnike s katerimi bi se lahko kvalitetno pogovarjal tudi preko dopisovanja na nivoju... Ravno zato se ne zlijem z množico... ^.~   

EDIT: Sem spregledal da so vsi trije nad 35kW...

No, pa kaj takega:

Aprilia Pegaso
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9726273&show=1

Suzuki Freewind
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9562191&show=1

Kawasaki KLE 500
http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10029752&show=1

 

Popravljeno . Popravil Gr33nh0rn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

po mojem mnenju je pri teh motorjih bistvena razlika to, da sta prva dva enovaljnika, medtem ko je KLE dvovaljnik. Jaz sem bil nekaj časa nazaj v isti situaciji in sem poskusil tako Aprilio (sicer Pegaso Strada), kot tudi KLE in se na KLE veliko lepše pelješ (manj tresenja), medtem ko po občutku Aprilia hitreje skoči. Z motorjem, če je le možno, se pojdi poskusit peljat vsaj krajšo razdaljo. Aprilia mislim, da ima isti agregat kot Yamaha XT 660, tako da je v tem primeru strah pred Italijani :) odveč. Za ta dvovaljnik na KLE pa pravijo, da je neuničljiv :) 

Pri Aprilii vseeno vprašaj lastnika, naj v prometno ali homologacijo pogleda za KW, ker imajo nekatere 35 celih nekaj, kar pa uradno ni več A2.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

41 minutes ago, brokenbone said:

Živjo,

po mojem mnenju je pri teh motorjih bistvena razlika to, da sta prva dva enovaljnika, medtem ko je KLE dvovaljnik. Jaz sem bil nekaj časa nazaj v isti situaciji in sem poskusil tako Aprilio (sicer Pegaso Strada), kot tudi KLE in se na KLE veliko lepše pelješ (manj tresenja), medtem ko po občutku Aprilia hitreje skoči. Z motorjem, če je le možno, se pojdi poskusit peljat vsaj krajšo razdaljo. Aprilia mislim, da ima isti agregat kot Yamaha XT 660, tako da je v tem primeru strah pred Italijani :) odveč. Za ta dvovaljnik na KLE pa pravijo, da je neuničljiv :) 

Pri Aprilii vseeno vprašaj lastnika, naj v prometno ali homologacijo pogleda za KW, ker imajo nekatere 35 celih nekaj, kar pa uradno ni več A2.

LP

 

Najlepša hvala za odgovor brokenbone!

Bom definitivno upošteval nasvet; malo sem bral sicer reviewe po internetu, in pravijo da je KLE zelo neudoben, češ da ima zelo ozek sedež... Kakorkoli že, pred dejanskim nakupom se bom takoalitako malo vsedel na motor in preveril da je vse okej in da se na njem počutim dobro, vsaj na mestu če že ne druga.

Drugače pa me hiter skos Aprillia sploh ne privabi; prej odbije če sem čisto odkrit, ker kot motorist začetnik nimam plana nabaviti neke nore zverine pri kateri me bo zalepilo na sedež vsakič ko bom zavrtel ročko za gas... So pa ti "soft enduro" motorji čisto okej za cestno uporabo, ali? Vkolikor se držim cestnih predpisov in imam glavo na pravem mestu se na cesti obnašajo OK in so koliko toliko stabilni?

Namreč to mi je najpomembneje od vsega če sem odkrit; varnost pri vožnji. :)

Ponovno hvala za odgovor,

Lp, Gr33n

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S.: Prebral sem tudi da je KLE relativno majhen in je "švoh" za prevoz sopotnika (to sem prebral na teh forumih), kar pa me je malo zmotilo... Zanima me če mi lahko kdo pove, koliko je to "švoh"... Sam se na konjske moči sploh ne spoznam in si ne predstavljam kaj to pomeni za motor; lahko da je to napisal uporabnik ki mu je dosti do dirkanja in hitrih pospeškov in je bil razočaran; v tem primeru mi je okej, lahko pa da je to napisal uporabnik ki mu s sopotnico motor praktično ni potegnil nikamor.

Moral bi že prej povedati, da sem 190cm visok in imam cca 100kg, tako da se raje ne bi kobacal na neke mini motorčke če sem odkrit. :D  Imam pa tudi namen prevažati sopotnico (hvala bogu vsaj ona nima 100kg) od časa do časa, tako da bi rad da motor ohrani nekaj moči še za damo. :)  

 

Se opravičujem za double post, ampak mi zgornjega posta zaradi neznanih razlogov ni dovolilo uredit.

Lep pozdrav, Gr33n
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si navajen na skuterček, ti bo vsak pravi motor za začetek dovolj močen. Če se bosta vozila v dvoje, je po mojem bolje, da je dvovaljnik. V bistvu je KLE pri tvojih kriterijih odlična izbira. Probaj, vsaj nekaj, pa ti bo takoj mnogo bolj jasno vse skupaj.

 

Če si navajen na skuterček, ti bo vsak pravi motor za začetek dovolj močen. Če se bosta vozila v dvoje, je po mojem bolje, da je dvovaljnik. V bistvu je KLE pri tvojih kriterijih odlična izbira. Probaj, vsaj nekaj, pa ti bo takoj mnogo bolj jasno vse skupaj.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajmo za moment vse svoje inetenre frustracije in občutke superiornosti pustiti pred vrati in si skladno priznati, da KLE 500 dejansko ne daje vtisa moči, ne glede na to ali si začetnik ali veteran.

Sam osebno sem bil presenečen nad živahnostjo ~35kw motorjev, blokiran er6 in slično - KLE te pusti povsem ravnodušnega, motorju manjka kakršnakoli živahnost in to bo opazil tudi začetnik.


Nikakor ne svetujem H2R ali hayabuso, ampak če se že gleda te "do 500ccm", potem je KLE sigurno za GS500 in ostalimi modeli. Žal več znanja o tvojem segmentu nimam, ker so grdi in nezanimivi, ampak vseeno bi odsvetoval KLE.

 

>Moral bi že prej povedati, da sem 190cm visok in imam cca 100kg

Zdaj pa tako, ugasni forume, nehaj brati in sledi samo še temu nasvetu:  USEDI SE NEKAM

Noben opis od nekih pohabljencev, ti ne bol vpogleda v to, kako se ti počutiš na motorju iz ergonomičnega vidika.

Jasno obstajajo neki približki, ampak meni so od prvega do zadnjega vsi odsvetovali kaj naj vozim, pa se počutim kot na fotelju ko se razležem kot krava po rezervarju.

Tudi glede moči, toplo priporočam da na nekem varnem mestu poskusiš, kaj pomeni ko obrneš ročico. Tudi tu veljajo neki približki, ampak če nimaš res okrog 300 kil (to bo pomenilo, da jih ima tvoja predraga okrog 200), potem za kilažo se ne nikoli več ne sekiraj. Motorji so narejeni za prevažat bajse, kdorkoli trdi, da zaradi teže rabi močnejši motor je dezinformiran in neumen.

 

>KLE zelo neudoben, češ da ima zelo ozek sedež

KLE je neudoben za oči.


Na kratko:

  • Obvezno testirat/usesti se na različne modele
  • Vsak motor ki ga vzameš, bo dovolj močen, ne glede na kilažo - če te pa navdušuje je vse odvisno od načina vožnje.
  • Če nameravaš v dvoje, vzami starejšo ropotuljo in z njo čimveč km prevozi, potem pa preskoči na A kategorijo
  • KLE je objektivno gledano grd (stareši modeli)
  • Postal sem žejen

 

(Codeine popravi ta smotan forum)

Popravljeno . Popravil Aynach
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, brokenbone said:

. Aprilia mislim, da ima isti agregat kot Yamaha XT 660, tako da je v tem primeru strah pred Italijani :) odveč. Za ta dvovaljnik na KLE pa pravijo, da je neuničljiv :)

 

Aprilia pegaso do letnika 2005 ima agregat skupen z BMW F 650 serijo in presega 35 kw. (mislim da ima cca 37 kw) Sicer je neuničljiv a pri aprilli-ji so nekaj puščala tesnila-olje na agregatu tam do letnika 2001. Šele od letnika 2005 naprej ima Aprillia agregat delan po licenci minnareli, to se parvi agregat identičen Yamahini seriji XT 660...

Najprimernejši motor od naštetih je KLE, tudi najbolj trpežen. Če si je\si postavil zelo nabavno ceno , ne moreš bit izbirčen pri letniku ter "grdobi" motorja. Pa povsod si nekje v sivi coni A2, ker se KW gibljejo tam +35 kw...

Najbolje (po mojem) je da "prešpricaš" eno sezono, spraskaš skupaj še nekaj denarja in si kupiš recimo Hondo CB 500 X.

 

Popravljeno . Popravil skalar36
1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponovno hvala vsem za vaše odgovore. :)  

No, bom pa zdaj sledil nasvetu Aynachu in bom manj pisal pa več testiral. :D  Ampak najprej moram naredit še izpit! :P 

Bom pa mogoče potem ko si naredim kak ožji izbor prosil še za mnenja glede tehnične dovršenosti, namreč nekaterji motorji se zdi da nonstop crkujejo, medtem ko so drugi bolj kot ne brezhibni, in tega ne bom ugotovil če se vsedem na njega pa se peljem 20km. :P  

Skratka, hvala vsem še enkrat, super ste. :) 

Lp, Gr33n

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, Aynach said:

, da KLE 500 dejansko ne daje vtisa moči...

Good call, Captain Obvious!

Mislim, da nihče ne pravi, da KLE trga gate. Fant je predstavil nekaj alternativ in nekateri smo izpostavili eno izmed njih. Konec. Če mu pa zrihtaš ER-6 "v rangu DO 2000€; novo ali rabljeno mi je vseeno. ... Če bi lahko dobil kaj dobrega že za 1000 ali pa 1500€ bi mi to bilo še bolj všeč.", pa kar daj. Ne vem, kje tukaj vidiš kakšne frustracije. Komot verjamem tudi, da je GS 500 boljša izbira.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kle proti skuterju 50ccm prou gvisno trga gate :P

 

sicer pa je karkoli s 35kW dovolj hitro in mocno, da lahko vsaj kaj prehitis. s 125 v dveh je to veliko tezje. verjetno mu bo na zacetku ful fajn, prej al slej pa ga bo zamikalo kaj mocnejsega.

 

se pa motem strinjat z aynachom da je kle res tezek motor za gledat :lol:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker tavam v megli, bi bil vesel nasveta in izkušenj lastnikov motociklov, katere bom omenil spodaj:music4:

Trenutno vozim SV650S. Nič mu ne manjka, super motor, nezahteven, poskočen,....le po 7ih letih sem si zaželel nečesa novega, drugačnegaB)

Moči in navora ima že SVjček dovolj, tako, da kaj hudo močnega si ne želim. Bi si pa želel boljšo vetrno zaščito, da lahko prevozim 150km pri 160km/h brez trajnih poškodb sluha in vratu:winkiss:, bolj sproščeno držo, da mi bodo kolena hvaležna in seveda udoben sedež za mojo rit. Rad se vozim hitro, dinamično čez ovinke, prelaganje motorja levo-desno...nisem pa divjak!

Skratka, poskočen motorček, lahkoten za upravljanje, primeren za kakšno daljšo turo (500km dnevno), udoben za sopotnico. Vozil se bom 95% cesta, 5% kakšen makadam.

Na kupčku je kakšnih 5500€. V ožji izbor so padli:

-BMW F650GS letnik 2010-

-BMWF800GS letnik 2008-

-BMWR1200GS letnik 2005-

-Triumph Tiger 1050 letnik 2007-

Vsak ima svoje prednosti in slabosti. Kakšna izkušnja?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje z GS-om ne boš prav nič falil in če že gledaš za temi motorji,potem direkt Gs-a čez jurja kubov,to pa iz svojih izkušenj povem.Najprej sem vzel GS-a F800,po eni sezoni pa mi je bilo žal,da nisem kar takoj ta velikega GS-a vzel.Je večji,močnejši in glih tako spreten kot mali GS.Na začetku edino je mal težek,sam hitro padeš not.

Drugače pa tudi druge znamke niso slabe,sam mislim,oz.po več tisoč prevoženih kilometrih z malim in velikim GS-om,super odlično,edin pri tamalem GS-u,če si v dveh in če si želiš mal bolj dinamične vožnje,zna bit utrujajoč(velik šaltanja po menjalniku),drugače pa za uživat na potovanjih,oz.izletih,vsaj zame,ki sem velik,zmaga GS.

Js svojega prodajam,,sicer je 1150,letnik 2002,adventure,če te zanima,javi;)

 

 

Popravljeno . Popravil kitekatus
same sentense
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

Sem nov na forumu, ker kupujem prvi motor v življenju.

Izpit imam že 28 let, prilike za motor pa še ni bilo.

Kupil bom čoperja oziroma cruizerja, ker mi je ta stil všeč, pa še rad imam umirjeno vožnjo.

Malo sem v dilemi, kaj izbrat. Imam na razpolago 4000 €.

Tukaj prosim za pomoč.

Odločam se med:

- Yamaha dragstar 1100 classic,

- Suzuki Intruder VL800,

- Kavasaki VN800 Classic,

- Honda VT750 Shadow.

Najbolj mi je všeč Yamaha. V opciji je tudi 650 kubična, vendar bi raje imel 1100, ker se bova dosti vozila na njem dva.

Raje bi tudi imel kardan kot ketno.

Prosim za nasvete, izkušnje...

Ali ima kateri od teh motorjev kakšne težave, kateri je najbolj prijeten za vožnjo solo ali v dvoje.

Lep pozdrav

 

Mišo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Kopujem si nov motor (rabljen) in izbiram med suzuki v strom 650 (abs) ter Kawasaki  versys 650 (abs). (bolj se nagibam na suzukija). Našel sem tale oglas: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10185372&show=2 . 

Prosil bi za tiste z več izkušnjami, na kaj moram bit posebej pozoren, ko bom šel pogledat motor (v četrtek ga imam namen pogledat). Prav tako če ima kdo mogoče še kakšen komentar na omenjena motorja. Motor bi se pa uporabljal za zmerno vožnjo, tudi malo daljše ture, včasih z sopotnico. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, dejankorez pravi:

Pozdravljeni!

Kopujem si nov motor (rabljen) in izbiram med suzuki v strom 650 (abs) ter Kawasaki  versys 650 (abs). (bolj se nagibam na suzukija). Našel sem tale oglas: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10185372&show=2 . 

Prosil bi za tiste z več izkušnjami, na kaj moram bit posebej pozoren, ko bom šel pogledat motor (v četrtek ga imam namen pogledat). Prav tako če ima kdo mogoče še kakšen komentar na omenjena motorja. Motor bi se pa uporabljal za zmerno vožnjo, tudi malo daljše ture, včasih z sopotnico. 

Tudi jaz bi se v tem primeru raje odločil za Suzukija. To je popolnoma neproblematičen motor. Pri tem prodajalcu so kilometri zagotovo neprevrteni, motorje se pa dobro vzdržuje. Pa še nekaj opreme dobiš zraven (kovčki niso všteti v ceno).

Moj prijatelj je pred leti pri tem podjetju kupil V Stroma (starejši model) in nima z njim nikakršnih težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!