Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 1 uro, gretzky pravi:

Tudi jaz bi se v tem primeru raje odločil za Suzukija. To je popolnoma neproblematičen motor. Pri tem prodajalcu so kilometri zagotovo neprevrteni, motorje se pa dobro vzdržuje. Pa še nekaj opreme dobiš zraven (kovčki niso všteti v ceno).

Moj prijatelj je pred leti pri tem podjetju kupil V Stroma (starejši model) in nima z njim nikakršnih težav.

Kakšne težave pa ima Versys ?  Enega si lastim drugega sem pa vozil ,primerljiva tako po ciklistiki kot po porabi ,samo je štrom bolj enduro usmerjen ,Versys manj ,oba pa sta s sopotnikom ubi bože,vse prešvoh od vzmetenja,moči itd....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Kmet2 pravi:

Kakšne težave pa ima Versys ?  Enega si lastim drugega sem pa vozil ,primerljiva tako po ciklistiki kot po porabi ,samo je štrom bolj enduro usmerjen ,Versys manj ,oba pa sta s sopotnikom ubi bože,vse prešvoh od vzmetenja,moči itd....

Ne bi vedel za težave Versysa. Bi pa med tema dvema raje izbral V Stroma, mi je bolj všeč in to je popolnoma moja subjektivna ocena. Gotovo nekaj doda tudi zunanji izgled, ker mi je Versys res vse kaj drugega kot lep. Ker imam motorizem za hobi, del odločitve nosi tudi zunanji izgled.

Res pa je tudi, da je bil moj motor, s katerim sem najbolj užival še par stopenj manj lep od Verysa. So me ljudje spraševali, če je razbit, ker se jim je zdelo, da ga nekaj manjka. To je bil Triumph Speed Triple.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm čedalje bolj verjamem Snečiju da je Versys uber nadmočnoneuničljiv, še Kmet ga ne more ubit, pa dela z njim ko svinja z mehom :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, gretzky pravi:

Ne bi vedel za težave Versysa. Bi pa med tema dvema raje izbral V Stroma, mi je bolj všeč in to je popolnoma moja subjektivna ocena. Gotovo nekaj doda tudi zunanji izgled, ker mi je Versys res vse kaj drugega kot lep. Ker imam motorizem za hobi, del odločitve nosi tudi zunanji izgled.

Res pa je tudi, da je bil moj motor, s katerim sem najbolj užival še par stopenj manj lep od Verysa. So me ljudje spraševali, če je razbit, ker se jim je zdelo, da ga nekaj manjka. To je bil Triumph Speed Triple.

Versys je maneken proti V-stromu =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavna občutna razlika med stromom in versysom je po mojem v velikosti prednjega kolesa. Strom se lepše vozi po terenu, versys pa po asfaltu. Oba sta dokaj preverjena in zanesljiva motorja. Res, če Kmetov "nov" Versys še ni dal odpovedi, pol je trpežen! :D

Glavna občutna razlika med stromom in versysom je po mojem v velikosti prednjega kolesa. Strom se lepše vozi po terenu, versys pa po asfaltu. Oba sta dokaj preverjena in zanesljiva motorja. Res, če Kmetov "nov" Versys še ni dal odpovedi, pol je trpežen! :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, dlicen pravi:

Glavna občutna razlika med stromom in versysom je po mojem v velikosti prednjega kolesa. Strom se lepše vozi po terenu, versys pa po asfaltu. Oba sta dokaj preverjena in zanesljiva motorja. Res, če Kmetov "nov" Versys še ni dal odpovedi, pol je trpežen! :D

Jaz dam plus Versysu, ker je vzdržljiv, ima nizko porabo goriva, nizko težo in je splošno gledano več fun bajka kot V.stroma =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, dejankorez pravi:

Pozdravljeni!

Kopujem si nov motor (rabljen) in izbiram med suzuki v strom 650 (abs) ter Kawasaki  versys 650 (abs). (bolj se nagibam na suzukija). Našel sem tale oglas: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10185372&show=2 . 

Prosil bi za tiste z več izkušnjami, na kaj moram bit posebej pozoren, ko bom šel pogledat motor (v četrtek ga imam namen pogledat). Prav tako če ima kdo mogoče še kakšen komentar na omenjena motorja. Motor bi se pa uporabljal za zmerno vožnjo, tudi malo daljše ture, včasih z sopotnico. 

Za tip vožnje, ki si ga napisal, da naj bi ga imel, je definitivno boljši novi V-strom 650. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, HyperJack pravi:

Jaz dam plus Versysu, ker je vzdržljiv, ima nizko porabo goriva, nizko težo in je splošno gledano več fun bajka kot V.stroma =)

To je na pamet al si dejansko štroma sprobal? Vozil sem novega in moram rečt da je povsem primerljiv po porabi  ,vzdržljivost ne morem komentirat ker ga nisem imel dlje,se pa povsem strinjam z Dličen in sem v prejšnjem postu to tudi izpostavil ...... po čem misliš da je Versys več fun bajka ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, dejankorez said:

Pozdravljeni!

Kopujem si nov motor (rabljen) in izbiram med suzuki v strom 650 (abs) ter Kawasaki  versys 650 (abs). (bolj se nagibam na suzukija). Našel sem tale oglas: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10185372&show=2 . 

Prosil bi za tiste z več izkušnjami, na kaj moram bit posebej pozoren, ko bom šel pogledat motor (v četrtek ga imam namen pogledat). Prav tako če ima kdo mogoče še kakšen komentar na omenjena motorja. Motor bi se pa uporabljal za zmerno vožnjo, tudi malo daljše ture, včasih z sopotnico. 

Odgovoril si sam sebi.

Če greš gledat k Adriaticmototours, cenejšega in boljšega v Slo ne boš našel, zato nimaš veliko za razmišljat...peneze s sabo, da te kdo ne prehiti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

To je na pamet al si dejansko štroma sprobal? Vozil sem novega in moram rečt da je povsem primerljiv po porabi  ,vzdržljivost ne morem komentirat ker ga nisem imel dlje,se pa povsem strinjam z Dličen in sem v prejšnjem postu to tudi izpostavil ...... po čem misliš da je Versys več fun bajka ?

Sam nisem vozil še nobenega od zgoraj omenjenih motorjev.Vendar so na vseh primerjalnih testih, ki sem jih prebral, za delanje daljših "tur" izbrali kot zmagovalca V-stroma. V-strom ima boljše udobje in zmogljivejši, ter varčnejši agregat. Za solo "drajsanje" ovinkov pa naj bi bil boljši Versys. 

 

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

To je na pamet al si dejansko štroma sprobal? Vozil sem novega in moram rečt da je povsem primerljiv po porabi  ,vzdržljivost ne morem komentirat ker ga nisem imel dlje,se pa povsem strinjam z Dličen in sem v prejšnjem postu to tudi izpostavil ...... po čem misliš da je Versys več fun bajka ?

Sam nisem vozil še nobenega od zgoraj omenjenih motorjev.Vendar so na vseh primerjalnih testih, ki sem jih prebral, za delanje daljših "tur" izbrali kot zmagovalca V-stroma. V-strom ima boljše udobje in zmogljivejši, ter varčnejši agregat. Za solo "drajsanje" ovinkov pa naj bi bil boljši Versys. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, skalar36 pravi:

Odgovoril si sam sebi.

Če greš gledat k Adriaticmototours, cenejšega in boljšega v Slo ne boš našel, zato nimaš veliko za razmišljat...peneze s sabo, da te kdo ne prehiti...

Strinjam povsem ,tam ni nekaj na pamet in na hitro ,vse se redno servisira in pregleduje ,če pa se že zgodi kakšen padec ,ponavadi na mestu se vse zamenja na poblaščenih servisih z novimi originalnimi deli  ,tam ni šmuglanja,priporočam tudi jaz ,tam sem kupil MTS  in z motorjem naredil 12kkm ,brez napake kar se tiče motorja ,imel sem sicer zaplet na uradnem servisu pri katerem je prodajalec takoj priskočil na pomoč in uredil zadevo !!! Korektni ,fer  in pošteni !!!

pred 8 minutami, brutal pravi:

Sam nisem vozil še nobenega od zgoraj omenjenih motorjev.Vendar so na vseh primerjalnih testih, ki sem jih prebral, za delanje daljših "tur" izbrali kot zmagovalca V-stroma. V-strom ima boljše udobje in zmogljivejši, ter varčnejši agregat. Za solo "drajsanje" ovinkov pa naj bi bil boljši Versys. 

 

Sam nisem vozil še nobenega od zgoraj omenjenih motorjev.Vendar so na vseh primerjalnih testih, ki sem jih prebral, za delanje daljših "tur" izbrali kot zmagovalca V-stroma. V-strom ima boljše udobje in zmogljivejši, ter varčnejši agregat. Za solo "drajsanje" ovinkov pa naj bi bil boljši Versys. 

 

Ja Versys je dober po ostrih zavojih a prav tako štrom ,bil bi še boljši če bi lahko na štroma nataknil SS copatke ,sam dimenzije tega ne dopuščajo ,zato pa je bolj suveren na terenu ,makedami tudi razdrapani mu ne delajo problemov .....vse je stvar osebne presoje ,sploh pa se strinjam z Builderjem ,treba probat ,tu na forumu boš dobil tisoč in en nasvet ,ponavadi so radodarni z nasveti sploh tisti ki niso imeli ali vozili omenjenih motorjev !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Jodlar pravi:

Pozdravljeni

Prosim za vašo pomoč glede enega BMW GS 1200.

Kaj pravite na to? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10317111&show=1

Je to realno, poceni, ugodno....?

Hvala

Glede na to, da od dodatne opreme nima čisto nič, bi jaz rekel, da je predrag ... to je po vsej verjetnosti pripeljano iz Italije in je vprašanje tudi o realnosti kilometrov ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pripeljan je iz Italije. Vendar ima po zagotovilu trgovca servisno knjigo. Nenazadnje se to lahko na servisu preveri.

Glede opreme je res da nima ničesar..vendar na Avtonetu vseeno ne najdem ničesar z vsaj približno enako ceno.

 

Popravljeno . Popravil Jodlar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polna oprema, podobna cena, malo več km ... 

Klik

P.S.: Po mojih informacijah Italija ni vključena v BMW servisno mrežo in se verodostojnost servisne knjige ne da preverit ... naj me popravi kdo, če se motim ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, boych pravi:

Polna oprema, podobna cena, malo več km ... 

Klik

P.S.: Po mojih informacijah Italija ni vključena v BMW servisno mrežo in se verodostojnost servisne knjige ne da preverit ... naj me popravi kdo, če se motim ...

Hvala za link. Motor katerega si linkal je eno leto starejši, in ima 5x več kilometrov (ob predpostavki da ima "moj" motor realne kilometre). Nikjer niti ne vedim kakšno dodatno opremo ima.

Če je to res, da Italija ni vključena v servisno mrežo potem pa je to druga pesem.

Popravljeno . Popravil Jodlar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor z mojega linka ima ESA, RDC, meglenke, originalno gretje ročk, kovček oz. kovčke (malo je čudno napisano), nima pa ABS-a in ASC-ja (če dobro vidim po slikah) ... 44 kkm je za takšen motor ob predpostavki, da je bil redno servisiran praktično nič. Je pa res, da je eno modelno leto pred ''tvojim'' ... 

Pet let sem vozil isto zadevo s polno opremo, prodal sem ga pri 61 kkm, vse kar je crknilo je bil senzor goriva, drugače pa samo redni servis in benzin ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 15. 11. 2015, Tomyboy said:

Ker tavam v megli, bi bil vesel nasveta in izkušenj lastnikov motociklov, katere bom omenil spodaj:music4:

Trenutno vozim SV650S. Nič mu ne manjka, super motor, nezahteven, poskočen,....le po 7ih letih sem si zaželel nečesa novega, drugačnegaB)

Moči in navora ima že SVjček dovolj, tako, da kaj hudo močnega si ne želim. Bi si pa želel boljšo vetrno zaščito, da lahko prevozim 150km pri 160km/h brez trajnih poškodb sluha in vratu:winkiss:, bolj sproščeno držo, da mi bodo kolena hvaležna in seveda udoben sedež za mojo rit. Rad se vozim hitro, dinamično čez ovinke, prelaganje motorja levo-desno...nisem pa divjak!

Skratka, poskočen motorček, lahkoten za upravljanje, primeren za kakšno daljšo turo (500km dnevno), udoben za sopotnico. Vozil se bom 95% cesta, 5% kakšen makadam.

Na kupčku je kakšnih 5500€. V ožji izbor so padli:

-BMW F650GS letnik 2010-

-BMWF800GS letnik 2008-

-BMWR1200GS letnik 2005-

-Triumph Tiger 1050 letnik 2007-

Vsak ima svoje prednosti in slabosti. Kakšna izkušnja?

 

Versys 650? Ali pa mogoče v-strom, da ima slednji super agregat itak že veš 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Vstrom ima super agregat, spet to nebi bil velik prestop iz SVja.

Trenutno sta najbolj v igri GS800 in Tiger1050. Tudi nekaj ugodnih primerkov je na anetu. 

GS800 se mi dopade,ker je v nekem srednjem obmocju po moci in ptostornini,kar mi povsem ustreza. Je pa res,da se bom 95% vozil po asfaltu, avtocestah in dinamicno po zavitih cestah in se bojim,da GS800 ni pravi motor zato. Prevec terensko usmerjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Tomyboy pravi:

Ja Vstrom ima super agregat, spet to nebi bil velik prestop iz SVja.

Trenutno sta najbolj v igri GS800 in Tiger1050. Tudi nekaj ugodnih primerkov je na anetu. 

GS800 se mi dopade,ker je v nekem srednjem obmocju po moci in ptostornini,kar mi povsem ustreza. Je pa res,da se bom 95% vozil po asfaltu, avtocestah in dinamicno po zavitih cestah in se bojim,da GS800 ni pravi motor zato. Prevec terensko usmerjen.

Ni preveč terensko usmerjen ,oziroma odvisno kakšne copatke ga obuješ ,je odličen motor in dosti boljši po tehnologiji (ESA,ASC itd) od štroma,popolnoma isti agregat kot F700 ali 650 Twin z 5hp več ,večjim hodom vzmetenja,višji po konstrukciji  itd....je pa dražji !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Tomyboy said:

Trenutno sta najbolj v igri GS800 in Tiger1050. Tudi nekaj ugodnih primerkov je na anetu. 

Kot sem že pisal (lahko poiščeš po forumu), ponudba Tigrov je pri nas dokaj borna. Če se ti da, priporočam ogled ponudbe čez mejo.

Drugače pa je Tiger1050 res čisto asfaltna živalca, ki je, ob pravilni nastavitvi zlasti vzmetenja, zelo fun. V primerjavi s sodobnimi podobniki je seveda malce zastarel, nima toliko elektronike. Ampak če iščeš motor za takšno ceno, to že veš. Drugače pa se jaz po dveh sezonah še vedno redno nasmiham pod čelado. Več pa si verjetno že prebral v dotični temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 11/16/2015, 1:30:07, dejankorez said:

Pozdravljeni!

Kopujem si nov motor (rabljen) in izbiram med suzuki v strom 650 (abs) ter Kawasaki  versys 650 (abs). (bolj se nagibam na suzukija). Našel sem tale oglas: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10185372&show=2 . 

Prosil bi za tiste z več izkušnjami, na kaj moram bit posebej pozoren, ko bom šel pogledat motor (v četrtek ga imam namen pogledat). Prav tako če ima kdo mogoče še kakšen komentar na omenjena motorja. Motor bi se pa uporabljal za zmerno vožnjo, tudi malo daljše ture, včasih z sopotnico. 

Ne poznam nikogar da bi čez malega stroma rekel žal besedo. Tale z oglasa je kar dober primerek, slišim da lastnik svojo floto izredno pedantno vzdržuje na pooblaščenih servisih. In ne skriva zgodovine. Redkost se mi zdi. 

 

 

On 11/15/2015, 3:35:56, Tomyboy said:

Ker tavam v megli, bi bil vesel nasveta in izkušenj lastnikov motociklov, katere bom omenil spodaj:music4:

Trenutno vozim SV650S. Nič mu ne manjka, super motor, nezahteven, poskočen,....le po 7ih letih sem si zaželel nečesa novega, drugačnegaB)

Moči in navora ima že SVjček dovolj, tako, da kaj hudo močnega si ne želim. Bi si pa želel boljšo vetrno zaščito, da lahko prevozim 150km pri 160km/h brez trajnih poškodb sluha in vratu:winkiss:, bolj sproščeno držo, da mi bodo kolena hvaležna in seveda udoben sedež za mojo rit. Rad se vozim hitro, dinamično čez ovinke, prelaganje motorja levo-desno...nisem pa divjak!

Skratka, poskočen motorček, lahkoten za upravljanje, primeren za kakšno daljšo turo (500km dnevno), udoben za sopotnico. Vozil se bom 95% cesta, 5% kakšen makadam.

Na kupčku je kakšnih 5500€. V ožji izbor so padli:

-BMW F650GS letnik 2010-

-BMWF800GS letnik 2008-

-BMWR1200GS letnik 2005-

-Triumph Tiger 1050 letnik 2007-

Vsak ima svoje prednosti in slabosti. Kakšna izkušnja?

 

vozil tigra 1050, in mi je všečna zadeva. ni naked, pa tud enduro ne. napram ostalim ima 17colske cestne gume. Če voziš asfalt, je vsaj tako dober kot ostali trije. 3cilindrc lepo pele in poznamo primerke z 150000km in več. G/Sov je pa tolko, de že ne more bit slab motor. 

Čist tako za hec bi pa navrgu, da 5% makadama pri 10 000km letno znese 500km mimo asfalta. se res toliko voziš po makadamu, ali imaš namen?  

 

Edit: vstrom 1000 je velik korak iz SV650, razumem pa da bi rad "taprav motor made in EU" in ne samo večjega bratranca tega kar že imaš. Po moje boš srečen šele ko boš ujagal boxerja hehe

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 16. 11. 2015, Kmet2 pravi:

Kakšne težave pa ima Versys ?  Enega si lastim drugega sem pa vozil ,primerljiva tako po ciklistiki kot po porabi ,samo je štrom bolj enduro usmerjen ,Versys manj ,oba pa sta s sopotnikom ubi bože,vse prešvoh od vzmetenja,moči itd....

Samo podpisem! Sicer mi je pa bil versys za obdobje izpita A2 oz. 2 leti, kolikor sem ga imel odlicna popotnica za mocnejsi motor! Kljub vsemu pa je 650 za dva presvoh kot je rekel kmet. Glede Vsroma ne vem veliko ker sem ga samo 1x peljal, nisem pa se slisal da bi z njim kdo imel kaksne konkretne probleme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!