Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

pejdi probat še fz8 če budget dopušča
sam sem zbirau me z750 in fz8 pa mi je bla slednja dosti bolj ušeč, na videz in za peljat

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
14 hours ago, La.Bonaparte said:
14 hours ago, La.Bonaparte said:

Ja kawasaki mi je bolš,....kaj pa je sumljivo na kawlnu?

Ja kawasaki mi je bolš,....kaj pa je sumljivo na kawlnu?

Čepav sem bolj pro honda naravnan se strinajm popolnoma.

Samo uteži, balanca in ročice me zmotijo. So kakovostne (kak rizoma itd.) ali tiste supersocialne iz ebaya za 15€ (lahko da so čisto spodobne ne rečem)? Ostalo zgleda čisto ok. Nekdo bi se spotaknil še ob nosilec tablice (policaji ne marajo preveč, in v kombinaciji z akrapotom magnet za kaj plačat - nosilec se ne da homologirat menda) vsaj odsevnik je dal gor kar mu štejem v +.

Homologacija raufnka ne piše (tisti ki ma homologirano to ponavadi napiše) sej ni nek bav bav a 40€ bi raje dal v tank. Prav tako ne piše če da original zraven. Tisti ki ga nima, ni sicer to 100% pravilo ga nima ker je "takega" že kupil oz. nima ker ga je vrgel stran kot poškodovanega kar malokdo pove (raje so tiho pa izgovori, čeprav velikokrat nebi nič škodilo povedat po pravici)

3. lastnik po 22.000 km? Da sta bla prva dva lastnika "stari ata" ki sta naredila 1000-2000km na leto nebi nasedel saj keri res stari ata kupi z750? Ciljna publika je relativno mlada (če ne po emšo vsaj po duhu).

Če je bil usut je lepo poštiman.

Najbolje vprašat lastnika tasumljive zadeve pa na koncu še z večjim veseljem kupiš ker ugotoviš da ni nobenga natega, ima homolgacijo in vse orignalene kose in je le želel drugačen spimpan look kakor mnogi. Ni vse vedno nateg a vseno svetujem previdnost.

Objavljeno
21 hours ago, StaraFeltna said:

Čepav sem bolj pro honda naravnan se strinajm popolnoma.

Samo uteži, balanca in ročice me zmotijo. So kakovostne (kak rizoma itd.) ali tiste supersocialne iz ebaya za 15€ (lahko da so čisto spodobne ne rečem)? Ostalo zgleda čisto ok. Nekdo bi se spotaknil še ob nosilec tablice (policaji ne marajo preveč, in v kombinaciji z akrapotom magnet za kaj plačat - nosilec se ne da homologirat menda) vsaj odsevnik je dal gor kar mu štejem v +.

Homologacija raufnka ne piše (tisti ki ma homologirano to ponavadi napiše) sej ni nek bav bav a 40€ bi raje dal v tank. Prav tako ne piše če da original zraven. Tisti ki ga nima, ni sicer to 100% pravilo ga nima ker je "takega" že kupil oz. nima ker ga je vrgel stran kot poškodovanega kar malokdo pove (raje so tiho pa izgovori, čeprav velikokrat nebi nič škodilo povedat po pravici)

3. lastnik po 22.000 km? Da sta bla prva dva lastnika "stari ata" ki sta naredila 1000-2000km na leto nebi nasedel saj keri res stari ata kupi z750? Ciljna publika je relativno mlada (če ne po emšo vsaj po duhu).

Če je bil usut je lepo poštiman.

Najbolje vprašat lastnika tasumljive zadeve pa na koncu še z večjim veseljem kupiš ker ugotoviš da ni nobenga natega, ima homolgacijo in vse orignalene kose in je le želel drugačen spimpan look kakor mnogi. Ni vse vedno nateg a vseno svetujem previdnost.

Da prideš k meni na ogled motorja s takimi bedastimi izjavami verjetno motorja nebi niti videl, žal.
 

 

Objavljeno
Ob 14. 2. 2016 at 11:22, StaraFeltna pravi:

Čepav sem bolj pro honda naravnan se strinajm popolnoma.

Samo uteži, balanca in ročice me zmotijo. So kakovostne (kak rizoma itd.) ali tiste supersocialne iz ebaya za 15€ (lahko da so čisto spodobne ne rečem)? Ostalo zgleda čisto ok. Nekdo bi se spotaknil še ob nosilec tablice (policaji ne marajo preveč, in v kombinaciji z akrapotom magnet za kaj plačat - nosilec se ne da homologirat menda) vsaj odsevnik je dal gor kar mu štejem v +.

Homologacija raufnka ne piše (tisti ki ma homologirano to ponavadi napiše) sej ni nek bav bav a 40€ bi raje dal v tank. Prav tako ne piše če da original zraven. Tisti ki ga nima, ni sicer to 100% pravilo ga nima ker je "takega" že kupil oz. nima ker ga je vrgel stran kot poškodovanega kar malokdo pove (raje so tiho pa izgovori, čeprav velikokrat nebi nič škodilo povedat po pravici)

3. lastnik po 22.000 km? Da sta bla prva dva lastnika "stari ata" ki sta naredila 1000-2000km na leto nebi nasedel saj keri res stari ata kupi z750? Ciljna publika je relativno mlada (če ne po emšo vsaj po duhu).

Če je bil usut je lepo poštiman.

Najbolje vprašat lastnika tasumljive zadeve pa na koncu še z večjim veseljem kupiš ker ugotoviš da ni nobenga natega, ima homolgacijo in vse orignalene kose in je le želel drugačen spimpan look kakor mnogi. Ni vse vedno nateg a vseno svetujem previdnost.

Hvala za izčrpno poročilo =)

Bom še mal pogledu, pa kak link prlepu, pa bomo pol naprej študiral 

 

lp

Objavljeno (popravljeno)
9 hours ago, ukica said:

Da prideš k meni na ogled motorja s takimi bedastimi izjavami verjetno motorja nebi niti videl, žal.
 

 

To je šele butasta izjava...

 

Navedbe niso napisane tako da mora nujno biti najslabši scenarij, je pa komot lahko tako zato se preveri. Preberi še enkrat in boš videl da dopuščam tudi "dober" scenarij. Če bi me imel za bedaka ker te bi vse to vprašal pa bi se itak sam pobral. Od pametnjakovičev (ne leti nate razen če se sam najdeš) ki vse vedo in nič povejo se ne kupuje. Stara šola tako pravi...

In kar sem napisal je plod izkušenj (in pri meni ni bil tadober scenarij). In ker svet ni idealen se prveri. Če to gre komu v nos še bolj smrdi.

Če meniš da je kak nasvet slab kar popravi. Novincu bi rad prišparal prvorstni nateg (pa da ne bo pomote ne leti to na tisti Z) katerga sem doživel sam ker sem slepo verjel enemu gumpcu. Ne privoščim nobenmu.

 

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

pozabli ste napisat še, da more met nujno v nulo spucano in spedenano gražo, drgač ni za kupit (od unga k ga pa nima v graži pa sploh ne).

Objavljeno
3 hours ago, La.Bonaparte said:

Hvala za izčrpno poročilo =)

Bom še mal pogledu, pa kak link prlepu, pa bomo pol naprej študiral 

 

lp

Če ti je všeč pejdi vsaj vprašat... sej pravim morda ni prav nič narobe z njim. Pa mam raje honde. :D

Objavljeno
pred 3 urami, La.Bonaparte pravi:

Hvala za izčrpno poročilo =)

Bom še mal pogledu, pa kak link prlepu, pa bomo pol naprej študiral 

 

lp

Eno so fotke, drugo pa realno stanje. Ko sem kupoval motor, sem izbiral samo motorje, ki so zgledali lepi na fotkah. Ko prideš tja pa nekaterih skoraj ne bi prepoznal. 

Ni nujno, da sta slaba - to pa boš vedel le, če ga boš v živo videl. Pot pod noge in se sam prepričaj.

Scarabeo

Objavljeno (popravljeno)
2 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Eno so fotke, drugo pa realno stanje. Ko sem kupoval motor, sem izbiral samo motorje, ki so zgledali lepi na fotkah. Ko prideš tja pa nekaterih skoraj ne bi prepoznal. 

Ni nujno, da sta slaba - to pa boš vedel le, če ga boš v živo videl. Pot pod noge in se sam prepričaj.

Scarabeo

Še kako res...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

No, sej se ni treba kregat zdej...tudi sam sem že parkrat naletel na ''klasični nateg'', zato sem bolj previden pa nezaletav. Pa če gremo zdej naprej z naslednjim mopedom. Vem sicer da je ornk pošast (močnejši, navora za izvoz dol v kevdru), tko da se ga že zdej bojim, sam kaj ko je lep ko pes:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10577831&show=1

 

Si ga kdo lasti mogoče tukaj?

 

lp

 

Objavljeno (popravljeno)

No če se ga res bojiš morda ni najbolj racionalen nakup. Prišparaj si ga morda za takrat ko suvereno stopiš nanj. Boš vsaj užival do takrat ne pa cvikal... ta ne dopušča veliko napak... tako da... vidi ti...

Poznam enega ki si je kupil "prevelik" zalogaj pa vozi še bolj po jajcih kot jaz. :P

Uživa pa nič ker je koncentriran na črtico v gatah.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno
33 minutes ago, La.Bonaparte said:

Vem sicer da je ornk pošast (močnejši, navora za izvoz dol v kevdru), 

nono pretiravat pa ni treba :P
1x sm ga meu priliko probat in ni slab motorček, po slikah pa mi zgleda ful podoben enemu ki je biu na netu kak mesec in pol nazaj ampak je meu 40000km
zgolj opazka, možno pa da se motim-sicer pa če ga boš šou pogledat se bo vidlo ;)

Objavljeno

Hehe no prov, bom mal zrasu še =)

Pol je najbrž ktm 950 SM dost podobno verjetno a ne. Vem ja zlo širim izbor.:blush: 

Objavljeno (popravljeno)

Pojma, osebno bi vprašal kar KTM-ovce v njihovi temi... si pa usput še menjal zvrst :D

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno
pred 9 minutami, StaraFeltna pravi:

Pojma, osebno bi vprašal kar KTM-ovce v njihovi temi... si pa usput še menjal zvrst :D

Ja če bi pa use mev :sleep2:

Bom dav zdej kak dan mir, da se avto.net mal nafila, ga že na pamet znam :music4:

Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, dlicen said:

:D:D:D

Vsakršna namigovanja so zgolj slučajna. :whistle:

15 minutes ago, La.Bonaparte said:

Ja če bi pa use mev :sleep2:

Bom dav zdej kak dan mir, da se avto.net mal nafila, ga že na pamet znam :music4:

Naredi si ožji izbor nato si o motorjih malo preberi pol pa najdi če uspeš glavnega favorita.

Izberi z dušo kupi z možgani in vozi z obojim.

 

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno
pred 3 urami, cikadina pravi:

pozabli ste napisat še, da more met nujno v nulo spucano in spedenano gražo, drgač ni za kupit (od unga k ga pa nima v graži pa sploh ne).

Ti bi kupila motor ki je zunaj na dežju,pozimi na soli itd....? Si sploh videla že kdaj takšen motor?   

Ni pravilo to kar praviš za garažo ,je pa velikokrat res in spet te lahko samo vprašam ,koliko motorjev pa si kupila?

Pišem iz prigod čez leta motorizma.......:)

P.S. al si sam vklopla sarkazem :P

Objavljeno

Jaz tudi malo vržem oko na to, kako ima prodajalec motorja urejeno hišo, garažo,... Ker po tem sklepam, da ima nek občutek za odgovornost in da lepo skrbi tudi za motor (vem, da to ni nujno, ampak mislim da v večini primerov velja).

Seveda grem raje pogledat motor, kjer se vidi, da je prodajalec urejen, ne pa neki luftar, ki se mu za prodajo in slikanje motorja za oglas niti ne da očistiti motorja, kaj šele okolice. Tudi ko sem jaz prodajal motor, sem pospravil garažo, v kateri se res nabere hudiča in pol, sploh ker je najlažje stvari pospraviti tako, da se jih da nekam, kjer niso v napoto.

Objavljeno
pred 10 urami, Kmet2 pravi:

Ti bi kupila motor ki je zunaj na dežju,pozimi na soli itd....? Si sploh videla že kdaj takšen motor?   

Ni pravilo to kar praviš za garažo ,je pa velikokrat res in spet te lahko samo vprašam ,koliko motorjev pa si kupila?

Pišem iz prigod čez leta motorizma.......:)

P.S. al si sam vklopla sarkazem :P

sarkazem on.

drgac moj mopedek je bil edn od teh brezdomnih revčkov.ampak zaradi tega ni bilo nic narobe. nima pa clovk tko fajn obcutka.

pa tudi vse v nulo spedenano okrog hise pa graze se ni garancija da te kdno ne nategne. 

tko da pol je na koncu najbolj pomembno al da mas dovolj izkusenj da ves kaj vse pregeldat, al pa srečo. ce mas pa oboje pa sploh super.

 

 

Objavljeno

... jest sem tut iskal motor... pa iskal.. pa iskal... ful velik...

....in naposled ga našel v garaži.

Pokrit je bil s prevleko... pa ga nisem prec vidu..  :huh:

 

Objavljeno (popravljeno)
Ob ‎15‎.‎2‎.‎2016 at 19:19, La.Bonaparte pravi:

No, sej se ni treba kregat zdej...tudi sam sem že parkrat naletel na ''klasični nateg'', zato sem bolj previden pa nezaletav. Pa če gremo zdej naprej z naslednjim mopedom. Vem sicer da je ornk pošast (močnejši, navora za izvoz dol v kevdru), tko da se ga že zdej bojim, sam kaj ko je lep ko pes:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10577831&show=1

 

Si ga kdo lasti mogoče tukaj?

 

lp

Pozdrav,

Pred 2 letoma sem ga imel namen kupiti.. pa se potem nisem odločil zanj.. sem pa ga zapeljal par kilometrckov.. nemorem reči, da je motor prebrutalen.. Vsaj meni se ni zdel.. Moči in navora ima vsekakor dosti, mogoče te zna presenetit če ne voziš z glavo in odpiraš "gas" kot da si na frčiju.. ker moč podaja suvereno.. sploh zna bit zoprno pri izhodih iz ovinkov..

Mislim pa, da je strah pred njim odveč.. pač, kot vsakega motorja se ga boš navadil (če ga vzameš) in to je to.. sam kupi in gas:)

Lp,S.

 

Popravljeno . Popravil stankolovski
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Sam sem bil lastnik SD 990 pet let. To kar gledaš so prvi SD 990. Od 2007 naprej so spremenili obliko tanka in prednjo masko, ter nekoliko "polikali"  agregat. Sam motor je športnik in ni namenjen potovanju oz. kruzanju. Prestavna razmerja so v originalu taka, da moraš pri 50 km/h voziti v drugi ali tertji-skratka prestavljanja je veliko. Nekateri menjajo prednji zobnik z manjšim in naj bi vse skupaj to omililo. Drugače je motor špica. Močan, super vozen, vendar naporen karakter. 

L.p.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

990 agregat :OK: se strinjam s Kawasaki5 ,naporen a fuuny  pa pazit se ga moraš po zaprtih ovinkih ,z gasom treba nežno ,prav tako v hitrih dolgih ,če se ustrašiš in zapreš plin sredi nagiba v ovinku je kot bi stisnil zadnjo zavoro  jihaaaa no s tem nisem imel problema,bolj z odpiranjem roćice za plin v ovinkih :)

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ene par bajkov sem šel gledat k "malim trgovcem". Ne bomo zdaj o modelih, imenih, ni pomembno... Približno takole gre. Tip ima tudi servis za motorje, tiste za preprodajo pa uvozi iz Italije. Pravi da "garantira" za kilometre, ki so na števcu. Jasno mi je, da ni šel agregata razdirat in preverjat obrabe cilindrov, odmičnih gredi... zato ga vprašam, kaj konkretno pomeni ta njegova garancija. En mesec na vse (morebitne) napake, ki bi se v tem intervalu pojavile. Razmišljam naprej. Če je števec recimo (hipoteza) prevrten iz 60kkm na 30kkm, zakaj bi se neka (večja) napaka pojavila ravno prvi mesec po nabavi? Pravi tudi, da je to njegovo garancijo (za nekih 300-400 ojrov) možno podaljšati do 6 mesecev...

Ima kdo kakšno konkretno izkušnjo s tako "garancijo"? Je to kaj uporabnega ali bolj za okras, za na klubuk zataknit?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!