Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Če malo rezimiram nekatere ugotovitve. Vsako novo vozilo (avto, motor...) dobi ob nakupu svoj "kartotečni list" ali po domače Servisno knjižico. Vsak vesten lastnik jo bo hranil in v njo vpisoval vse servisne posege, menjave, km intervale. Pa recimo da je vozilo že izven garancije, zato ga lahko nekdo servisira tudi v prijateljevi garaži. Saj je vseeno, pomembno se mi zdi, da se ohrani sledljivost servisnih posegov in kilometrov....

Kako to, da se nekatere servisne knjižice (še posebej tiste, ko motor pride uvožen iz tujine) čudežno izgubijo? To je zame (recimo, da bi bil potencialni kupec) prvi znak za povišano stopnjo previdnosti. OK, vemo tudi, da so servisne knjižice lahko tudi ponarejene oz. prirejene nazaj zavrtenim kilometrom. Tudi če pri takem prodajalcu na prvi pogled "vse štima" previdnost ne bo odveč. Zato bi jaz (kot potencialni kupec) absolutno dal prednost prodajalcu oz. lastniku, ki je vozilo imelo izključno v lastni uporabi in ki mi prepričljivo dokaže sledljivost. Takega lastnika lahko ob ogledu motorja vsaj malo oceniš, vidiš zakaj in kako je motor uporabljal in zakaj ga sedaj prodaja...Razni trgovčiči, ki samo kupijo in takoj preprodajo naprej me ne morejo prepričati, da tega ne delajo na precej sumljiv način v smislu zbijanja km in posledično maximiranja njihovega profita oz. pohlepa po čimvečjem zaslužku...

Razumem tudi, da imajo nekateri uradni prodajalci poleg novih motorjev tudi uradni servis, pa da imajo v svoji ponudbi kdaj tudi kakšen rabljen motor, ki jim ga je stranka pustila ob nakupu staro za novo. Ni problema, taki bodo seveda še bolj pozorni in bodo star motor mehanično pregledali, predno ga vzamejo v račun....

Seveda pa pri kakšnih 30 in več let starih oldtimerjih vsega tega ne moremo pričakovat. Ampak so tudi kupci v tem segmentu malo bolj specifični in (predvidevam) tudi bolj strokovno podkovani in poučeni, pa jih je malo težje opetnajstit...

Objavljeno

preprodajalci motorjev ... če ne opazijo, da ima motor veliko kilometrov in ne tiste, ki so prikazani na števcu, naj se ne lotijo tega posla, ker so nesposobni .... vsak malo boljši mehankar ob malo preciznejšem pregledu, takoj ugotovi vsaj približno stanje .... 

ne bi me čudilo, da bi prodajali tudi ukradene motorje in potem se ti lahko zgodi kje v tujini, da ti zaplenijo motor, kot se je že dogajalo z avtomobili in to pri registriranem prodajalcu vozil ... in niti ni preveril ali je vozilo ukradeno ... burek :huh: 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, izibajker pravi:

Če malo rezimiram nekatere ugotovitve. Vsako novo vozilo (avto, motor...) dobi ob nakupu svoj "kartotečni list" ali po domače Servisno knjižico. Vsak vesten lastnik jo bo hranil in v njo vpisoval vse servisne posege, menjave, km intervale. Pa recimo da je vozilo že izven garancije, zato ga lahko nekdo servisira tudi v prijateljevi garaži. Saj je vseeno, pomembno se mi zdi, da se ohrani sledljivost servisnih posegov in kilometrov....

Kako to, da se nekatere servisne knjižice (še posebej tiste, ko motor pride uvožen iz tujine) čudežno izgubijo? To je zame (recimo, da bi bil potencialni kupec) prvi znak za povišano stopnjo previdnosti. OK, vemo tudi, da so servisne knjižice lahko tudi ponarejene oz. prirejene nazaj zavrtenim kilometrom. Tudi če pri takem prodajalcu na prvi pogled "vse štima" previdnost ne bo odveč. Zato bi jaz (kot potencialni kupec) absolutno dal prednost prodajalcu oz. lastniku, ki je vozilo imelo izključno v lastni uporabi in ki mi prepričljivo dokaže sledljivost. Takega lastnika lahko ob ogledu motorja vsaj malo oceniš, vidiš zakaj in kako je motor uporabljal in zakaj ga sedaj prodaja...Razni trgovčiči, ki samo kupijo in takoj preprodajo naprej me ne morejo prepričati, da tega ne delajo na precej sumljiv način v smislu zbijanja km in posledično maximiranja njihovega profita oz. pohlepa po čimvečjem zaslužku...

Razumem tudi, da imajo nekateri uradni prodajalci poleg novih motorjev tudi uradni servis, pa da imajo v svoji ponudbi kdaj tudi kakšen rabljen motor, ki jim ga je stranka pustila ob nakupu staro za novo. Ni problema, taki bodo seveda še bolj pozorni in bodo star motor mehanično pregledali, predno ga vzamejo v račun....

Seveda pa pri kakšnih 30 in več let starih oldtimerjih vsega tega ne moremo pričakovat. Ampak so tudi kupci v tem segmentu malo bolj specifični in (predvidevam) tudi bolj strokovno podkovani in poučeni, pa jih je malo težje opetnajstit...

Jaz imam za 38 let staro vozilo original servisno knjižico :) potrjeno 

Objavljeno
pred 5 minutami, Snecer pravi:

ja ok, ti imaš primer daljše verige, ko se je vozilo že v Sloveniji preprodajalo

tu je pač treba iti po verigi nazaj, je pa seveda težje, a ne nemogoče, kot ti hočeš prikazati

jasno, da je zadeva padla, ker zadnji lastnik in zadnji prodajalec za to nista vedela, tako da če je lastnik preganjal zadnjega prodajalca, ta ni bil kriv, ker je bil že sam nategnjen

mi smo pa tu na forumu pred kratkim imeli še en drug primer (ne soseda Hrvata). 

ko je prodajalec (firma al s.p.) prodajal vozilo slo izvora, prodajalec, ki mu ga je prodal pa je v oglasu zaznal "lažnivo prikazovanje km".

vmes pa ni bilo nobenega drugega...

oglas je hitro izginil in kaznivo dejanje je ostalo pri poskusu, ki je prav tako kazniv

nič ti ne dokazuješ, ampak v kazenskem postopku dokazuje tožilstvo, ti si samo oškodovanec.

to bi pa ti moral vedeti, čeprav malo dvomim, da so ti predpisi poznani kot nezakonitemu izterjevalcu, ki ni bil sodni izvršitelj in je hodil na vrata, motil posest, vznemirjal občane itd...

občan na vratih bi ti lahko rekel = VSE SEM ŽE PLAČAL NA ROKO, spiz..., sicer pokličem policijo

zakaj si hodil na vrata?

vsem želim, da bi kupili vozilo z realnimi kilometri in nepotvorjeno servisno knjigo, ki ni bila kupljena na ebay-u

ampak v realnosti je večja možnost, da se ti prav to zgodi, v pogodbo pišite prevožene kilometre in čekirajte vozilo na netu, marsikaj se izve, ker pravdni mlini raje odločijo, da zadeva ni za sodišče:whistle:

do leta 97 se je dalo, potem nisem več, majkemi:jezik:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 14 minutami, Snecer pravi:

Jaz imam za 38 let staro vozilo original servisno knjižico :) potrjeno 

Jaz pa je za 12 let star jajc nimam - pa kaj :P

Objavljeno

Iz lastnih izkušenj lahko napišem, da marsikatera zadeva sploh ne pride na sodišče, ker se tožilcu ne da preganjati zadeve zaradi verige ljudi vpletenih ali pa ne vpletenih. In tukaj ne gre za kilometre po želji, ampak za vozila brez številke šasije ali za vozila sestavljena iz večih vozil in nato dana v promet s pomočjo strica ali tete na UE. Kajti, odkrije se marsikaj, samo naprej se ne premakne zaradi nezainteresiranosti ali nesposobnosti višje na lestvici. Pa se nato odkrije vedno manj in manj. Ali pa celo nič. 

Tožilstvo se izgovarja, da se ne da odkriti storilca oziroma se ga ne da preganjati, ker je dotično vozilo šlo skozi preveč rok. Pa bi moralo biti tako, da prijavimo oziroma ovadimo osebo, katera nam proda vozilo s kilometri po želji. Sedaj pa naj se tista oseba zagovarja s pogodbo ali kakšnim drugim uradnim dokumentom, da je ona že dobila vozilo s takšnimi kilometri. In gremo po verigi nazaj do osebe, katera ne more dokazati svojo poštenost. Mogoče bi bila ta pot pravilna. Verjetno v nekem drugem svetu. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Borutta za predsednika :P

Objavljeno (popravljeno)

 

pred 42 minutami, Snecer pravi:

Jaz imam za 38 let staro vozilo original servisno knjižico :) potrjeno 

V zadnjih 20+ letih sem imel tudi 3 avtomobile. Za vsakega je veljalo, da sem ga kupil, ko je bil star cca. 8 let in ga prodal, ko je bil star cca. 15 let. Pri vseh so bile knjižice vodene skozi celo obdobje. Vsako leto sem vpisal stanje števca in kaj je bilo servisirano... Vsi servisni kartončki od mehanikov so bili priloženi.

pred eno uro, bubba_gump pravi:

Forum je tu jako važan - pada mi na pamet naslednje :  bilo bi stvarno lepo kad bi mogli putem foruma zamoliti kolegu forumaša koji živi u drugom dijelu države da pogleda neki motor, a mi kasnije vratimo uslugu nekom drugom.

Absolutno. Če bo nekdo (recimo da je iz Splita) gledal preko oglasnika nek motor iz Ljubljane, valjda je zelo smiselno, da najprej poišče nekoga tule na forumu, pa da gre namesto njega pogledat in vsaj malo ocenit zadevo iz prve roke... Isto velja za kogarkoli iz HR (pa jasno tudi iz BiH, Srb...), javite se in vprašajte, zato pa smo tu, da si pomagamo...

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno
pred 16 minutami, HD-Dyna pravi:

Jaz pa je za 12 let star jajc nimam - pa kaj :P

Ziher pa lahko dokažeš sledljivost. Če ga boš kdaj prodajal, boš pač priložil vso foto dokumentacijo. Kako si prevažal gajbe klobas in sode vina. Pa cement in cegle za bajto in za na vikend. Pa za na kamnite plaže na Pagu in za na julijske alpe si ga tudi imel. Pa namesto rikše si ga uporabljal in z njim mastno služil... Zato ga lahko bodočemu lastniku kar podariš...:P

Objavljeno

Servisne knjige so overrated. Lahko kupiš redno servisiran moped z vsemi štempli pri uradnem prodajalcu za znamko, pa to ne pomeni da je vse res tako, kot bi moglo bit. Naučeno letos, ne dolgo nazaj.

Vedno vodim evidenco vzdrževanja/popravil/posegov glede na prevožene kilometre oz delovne ure. Za večje posege/popravila se spravijo računi. Da bom pa nekomu mahal z računi za nabavo motornega olja in filtrov ... ma bodite resni, no. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@Borutt pa saj ti ločiš med kazenskim postopkom in civilnim? :) 

Pogovarjamo se v prvi vrsti o naklepnem kaznivem dejanju, goljufiji, ne pa o pogodbenem razmerju med kupcem in prodajalcem zaradi prikrajšanja ali napake...

Objavljeno

 

pred 1 minuto, jskrablin pravi:

Servisne knjige so overrated. Lahko kupiš redno servisiran moped z vsemi štempli pri uradnem prodajalcu za znamko, pa to ne pomeni da je vse res tako, kot bi moglo bit. Naučeno letos, ne dolgo nazaj.

Vedno vodim evidenco vzdrževanja/popravil/posegov glede na prevožene kilometre oz delovne ure. Za večje posege/popravila se spravijo računi. Da bom pa nekomu mahal z računi za nabavo motornega olja in filtrov ... ma bodite resni, no. 

Kaj pa je bilo narobe s servisom oziroma, kaj ni bilo tako, kot bi moglo biti ? 

Objavljeno
pred 4 minutami, jskrablin pravi:

Servisne knjige so overrated. Lahko kupiš redno servisiran moped z vsemi štempli pri uradnem prodajalcu za znamko, pa to ne pomeni da je vse res tako, kot bi moglo bit. Naučeno letos, ne dolgo nazaj.

Vedno vodim evidenco vzdrževanja/popravil/posegov glede na prevožene kilometre oz delovne ure. Za večje posege/popravila se spravijo računi. Da bom pa nekomu mahal z računi za nabavo motornega olja in filtrov ... ma bodite resni, no. 

Saj sem že prej izpostavil. Servisna knjiga je zame samo eden od indikatorjev, da je bil prejšnji lastnik kolikor toliko resen. Zraven je dobro videt še kakšne druge evidence (že tudi opisano), pa oseben stik je pomemben... Več faktorjev je. Res težko me bo prepričal nekdo, ki je iz Italije pripeljal motor, da ga je tam našel po dolgem čekiranju, pa da je bil v super stanju, pa za nizko ceno ga je nabavil. In ravno tega, v super stanju in za nizko ceno mi ga bo on sedaj naprej prodal. Nekaj manjka v tej pravljici...

Objavljeno
pred 12 minutami, Snecer pravi:

@Borutt pa saj ti ločiš med kazenskim postopkom in civilnim? :) 

Pogovarjamo se v prvi vrsti o naklepnem kaznivem dejanju, goljufiji, ne pa o pogodbenem razmerju med kupcem in prodajalcem zaradi prikrajšanja ali napake...

Imaš prav. Mogoče pa je bila izrečena kakšna sodba za to kaznivo dejanje. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 12/4/2016 at 14:54, builder pravi:

 

 

 

p.s. dokler ne bo kazenske ovadbe za zbijanje km, bo pač tako, saj smo na balkanu:smoke:

:P

Objavljeno
21 minutes ago, izibajker said:

 Res težko me bo prepričal nekdo, ki je iz Italije pripeljal motor, da ga je tam našel po dolgem čekiranju, pa da je bil v super stanju, pa za nizko ceno ga je nabavil.

No, pri meni je bilo res tako. Je pa res, da sem ga iskal slabo leto. Pa ti ga ne ponujam. ;)

Objavljeno
pred 35 minutami, Borutt pravi:

Kaj pa je bilo narobe s servisom oziroma, kaj ni bilo tako, kot bi moglo biti ? 

Sprednji levi teleskop je puščal (pa to ne malo, ampak je kr teklo ven), zadnji ležaji so bili zluftani. Tako kr očitne fore, bi rekel :) Sej je vse opisano v temi KTM-isti pa oni o vzmetenju.

Objavljeno
57 minutes ago, Borutt said:

Iz lastnih izkušenj lahko napišem, da marsikatera zadeva sploh ne pride na sodišče, ker se tožilcu ne da preganjati zadeve zaradi verige ljudi vpletenih ali pa ne vpletenih. In tukaj ne gre za kilometre po želji, ampak za vozila brez številke šasije ali za vozila sestavljena iz večih vozil in nato dana v promet s pomočjo strica ali tete na UE. Kajti, odkrije se marsikaj, samo naprej se ne premakne zaradi nezainteresiranosti ali nesposobnosti višje na lestvici. Pa se nato odkrije vedno manj in manj. Ali pa celo nič. 

Tožilstvo se izgovarja, da se ne da odkriti storilca oziroma se ga ne da preganjati, ker je dotično vozilo šlo skozi preveč rok. Pa bi moralo biti tako, da prijavimo oziroma ovadimo osebo, katera nam proda vozilo s kilometri po želji. Sedaj pa naj se tista oseba zagovarja s pogodbo ali kakšnim drugim uradnim dokumentom, da je ona že dobila vozilo s takšnimi kilometri. In gremo po verigi nazaj do osebe, katera ne more dokazati svojo poštenost. Mogoče bi bila ta pot pravilna. Verjetno v nekem drugem svetu. 

Že prej sem omenil,da v tej državi pravni sistem za nas,navadne,poštene državljane na žalost ne deluje,če pa bi se našel med nategnjenci slučajno kakšen vpliven človek,v tem primeru pa dvomim,da bi se tožilstvo in ostale pristojne ustanove izgovarjale,da se storilca ne da odkriti in preganjati.
Kaj je tukaj spornega?Denar!!!Navaden,pošten človek,ki je komaj zbral € za nakup motorja,po nategu ne bo imel najbrž denarja za dobrega odvetnika,ki bi prisilil tožilstvo,da sploh zaženejo postopek,medtem,ko kakšen bogat človek pa si to lahko privošči in prodajalca spravi na kolena.
Zato se stvari ne premikajo nikamor glede goljufij,ker več ali manj so nategnjeni ljudje,kateri si žal po nakupu ne morejo privoščit sposobnega odvetnika,ki bi se postavil na stran ogoljufanega in mu tako pomagal povrnit celotno kupnino.

Ni kaj,dvojna merila so v tej državi,kakor koli obrneš!!!Denar dela čuda,le zdravja,ko si na smrt bolan,ne moreš kupit,si pa še vedno lahko deležen posebne nege:P

Objavljeno
pred 28 minutami, jskrablin pravi:

Sprednji levi teleskop je puščal (pa to ne malo, ampak je kr teklo ven), zadnji ležaji so bili zluftani. Tako kr očitne fore, bi rekel :) Sej je vse opisano v temi KTM-isti pa oni o vzmetenju.

Napisal si, da je servisna knjižica žigosana, vendar delo ni bilo opravljeno tako, kot bi moralo biti. Je to zaradi tega, ker ti je po poti začelo puščati olje iz vilice ? Če je kar teklo, potem bi ti to opazil pred odhodom iz trgovine. Zadnji ležaji so imeli luft  ? So bile te napake "odpravljene" na servisu in zabeležene ? Ker tako razumem tvoj zapis glede slabo opravljenega servisiranja in odličnega žigosanja servisne knjižice. 

Objavljeno
pred 1 uro, HD-Dyna pravi:

Borutta za predsednika :P

Kaj bi ti rad Slovenijo za S. Korejo naredil ?:cool:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 25 minutami, Kmet2 pravi:

Kaj bi ti rad Slovenijo za S. Korejo naredil ?:cool:

Mene pa za Kim Džong Una :lol1:.

Objavljeno
pred eno uro, dlicen pravi:

No, pri meni je bilo res tako. Je pa res, da sem ga iskal slabo leto. Pa ti ga ne ponujam. ;)

Itak, da ga ne boš naprej prodajal, saj si ga zase nabavil. Ampak tvoj stavek je bil vzet iz konteksta, celotna poanta je bila tale:

Res težko me bo prepričal nekdo, ki je iz Italije pripeljal motor, da ga je tam našel po dolgem čekiranju, pa da je bil v super stanju, pa za nizko ceno ga je nabavil. In ravno tega, v super stanju in za nizko ceno mi ga bo on sedaj naprej prodal. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 50 minutami, Borutt pravi:

Napisal si, da je servisna knjižica žigosana, vendar delo ni bilo opravljeno tako, kot bi moralo biti. Je to zaradi tega, ker ti je po poti začelo puščati olje iz vilice ? Če je kar teklo, potem bi ti to opazil pred odhodom iz trgovine. Zadnji ležaji so imeli luft  ? So bile te napake "odpravljene" na servisu in zabeležene ? Ker tako razumem tvoj zapis glede slabo opravljenega servisiranja in odličnega žigosanja servisne knjižice. 

Pred štacuno puščanja vilic nisem opazil. Niti ni bilo kake resne možnosti, ker motor ni bil registriran in ga ni bilo možno kaj veliko razgibati. Da olje teče iz vilice sem opazil na poti domov. Je bil komplet teleskop vključno z nosilcem zavorne čeljusti moker/masten od protiptašnega tesnila dol. Olje iz vilice je tudi kapljalo s teleskopa na tla - ni lih samo 'solzilo'. 

Za zadnje ležaje pa sem sam zajebal, ker nisem kolesa 'prerukal' na roke. Motor je imel opravljene vse redne servise do takrat. Od prvega do zadnjega. Aja, pa os sprednjega kolesa sem moral zbijati ven, dobesedno. Po lastnoročnem čiščenju osi, ležišč in mazanju gre zdaj ven s potiskom roke, tako kot bi naj bilo prav. Moj zapis je potrebno razumeti v smislu 'poštemplana servisna ne pomeni, da je motor b.p.'. To je pa tudi vse. Od sedaj naprej zelo verjetno ne bo imel nobenega štemplja v knjigi več, ampak 'samo' evidenco, ki jo vodim sam.

Popravljeno . Popravil jskrablin
Objavljeno
5 hours ago, builder said:

prvo boš moral dokazat, da sem kupil motor z 10.000 km in ne z 5.000, sistem se ti podre v osnovi:P

tega ne boš mogel dokazat, ker tisti ki to dela, ne piše kilometre v pogodbo:jezik:

no vidiš, pač se predpiše še kilometrino na kupo-prodajni pogodbi. 

 

V resnici je to zelo lahko, ampak ne v sloveniji. 

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!