Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred eno uro, Greencaj pravi:

Trenutno sem gledal med xt 660 tenere, ktm 650sm/950sm, bmw 650x sm, transalpom, staro africa twin....

Sam al v dvoje? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

58 minutes ago, Hrgota said:

Pol pa kupi staro africo da se jo navadis vozit in se pripravis za ta novo :)

Drgac pa osebno moj glas gre africi ker jo en kolega vozu do 160kkm brez problema edn se jo pa ma in tudi laufa brez tezav. Pa odlicn motor za vse terene. Lp

Hvala za predlog :) Mene malo muči letnik tastarih afric v primerjavi z ceno.Km mi je jasno da zdrži še pa še, ampak nekako za isto ceno dobim africo 89' in tenere 2009'

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, Greencaj said:

Hvala za predlog :) Mene malo muči letnik tastarih afric v primerjavi z ceno.Km mi je jasno da zdrži še pa še, ampak nekako za isto ceno dobim africo 89' in tenere 2009'

To je pa tudi res...☺

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Greencaj pravi:

Hvala za predlog :) Mene malo muči letnik tastarih afric v primerjavi z ceno.Km mi je jasno da zdrži še pa še, ampak nekako za isto ceno dobim africo 89' in tenere 2009'

Tu sploh ni kaj izbirat, če lih nisi ljubitelj starega modela AT. Tenere je precej sodobnejši stroj, ima vbrizg goriva, je nekaj lažja, tudi malo manj konjev sicer. Verjetno malo bolj vibrira (single 660 proti 750 V-twin). Za enega je bp dovolj.

Glede ostalih pa... Transalp - nimam mnenja. Osebno mi je ta motor vedno zgledal krneki. BMW je bolj na enduraški strani, pa precej redek moped. Lažji od AT, Transalp, 950, Tenere. 650 SM - to verjetno misliš 660 al 690 SM? Si lastim novejšega 690 Enduro, pa ni kaj veliko za jamrat okoli tega. Gre ornk, ni pa za daljše vožnje pri višjih hitrostih (višjih kot 100 km/h+ pilit nekam po ravnem asfaltu). 950SM - boljši za pilit po asfaltu, odvisno od gum po terenu. 

Preko palca.. Tenere, AT, Transalp, 950 - bi moglo biti ok za daljše asfaltne poti. Po terenu pa odvisno od gum, znanja in teže. BMW, 'ta manjši' KTM bolje po terenu (nižja teža, gume morejo biti ustrezne) s to opombo da 17" SM gume niso lih terenska dimenzija. Pol pa odvisno kaj ti bolj dogaja. Pa mogoče ni slabo probat dobit kaj od tega izbora za pelat. To so med seboj zelo različni motorji...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, jskrablin said:

Tu sploh ni kaj izbirat, če lih nisi ljubitelj starega modela AT. Tenere je precej sodobnejši stroj, ima vbrizg goriva, je nekaj lažja, tudi malo manj konjev sicer. Verjetno malo bolj vibrira (single 660 proti 750 V-twin). Za enega je bp dovolj.

Glede ostalih pa... Transalp - nimam mnenja. Osebno mi je ta motor vedno zgledal krneki. BMW je bolj na enduraški strani, pa precej redek moped. Lažji od AT, Transalp, 950, Tenere. 650 SM - to verjetno misliš 660 al 690 SM? Si lastim novejšega 690 Enduro, pa ni kaj veliko za jamrat okoli tega. Gre ornk, ni pa za daljše vožnje pri višjih hitrostih (višjih kot 100 km/h+ pilit nekam po ravnem asfaltu). 950SM - boljši za pilit po asfaltu, odvisno od gum po terenu. 

Preko palca.. Tenere, AT, Transalp, 950 - bi moglo biti ok za daljše asfaltne poti. Po terenu pa odvisno od gum, znanja in teže. BMW, 'ta manjši' KTM bolje po terenu (nižja teža, gume morejo biti ustrezne) s to opombo da 17" SM gume niso lih terenska dimenzija. Pol pa odvisno kaj ti bolj dogaja. Pa mogoče ni slabo probat dobit kaj od tega izbora za pelat. To so med seboj zelo različni motorji...

V kratkem dobimo testno vožnjo z staro africo, pa bom šel pogledat eno tenere, ki upam da mi jo bo dal za probat. ben, izbire niti ni tako malo no koncu koncev. Hvala ti za imput.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Big Py pravi:

Obstaja še ena bližnjica do nove afrike, reče se ji kredit. 

morš bit pa res čuden, da vzameš kredit za motor... :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Big Py pravi:

Obstaja še ena bližnjica do nove afrike, reče se ji kredit. 

Topli nasveti :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čuden ali ne čuden. Je ena od variant kako priti do motorja, samo to sem hotel povedati. Verjetn se več kot 95 posto osebnih vozil vozi po naših cestah na katero od oblik financiranja, zakaj pa ne bi še motor. Sam ga sicer za motor še nisem vzel, mogoče ga pa bom. Nikoli se ne ve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Greencaj pravi:

Nea gre, vesače gre pupci :)

Pohvalno...si se začel zavedati,da imaš ženski motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, sesir said:

Pohvalno...si se začel zavedati,da imaš ženski motor?

Ma glej, lahko je motor za pičke po tvojem, ma jaz prou uživam na njem :)

Zmoti me samo njegova nesposobnost po neasvaltiranih cestah. Enako kot bi me na večini motorjev. z Versysom sem zelo užival, naredil komot 5 urne fure, brez problemov na gluteusih, križu ali zapestjih. Za moje potrebe ima dovolj močno mašino, poraba zelo majhna, prehitevanja brez problemov (moja potovalna hitrost je tam 110km/h nič več). Tak da... Versys je zakon :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Greencaj pravi:

. Tak da... Versys je zakon :P 

člene naštej :huh: 

js sm z ninđo komot naredil 5 urne fure ... večdnevne zapored .. nč bolel ... fajn potegne ..

to je stvar posameznika

vsaj kwak je :lol1: 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, Greencaj pravi:

.. Versys je zakon :P 

Kawasaki ? Aha...:grupni:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Big Py pravi:

Čuden ali ne čuden. Je ena od variant kako priti do motorja, samo to sem hotel povedati. Verjetn se več kot 95 posto osebnih vozil vozi po naših cestah na katero od oblik financiranja, zakaj pa ne bi še motor. Sam ga sicer za motor še nisem vzel, mogoče ga pa bom. Nikoli se ne ve.

ja, folk je čuden, ker si zarad sosedov kupuje avte na kredo, ki jih sploh ne rabijo, pol pa ni za osnove

kolko tega vidim, da glava peče...

ovce pač

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problem če kupiš avto al pa motor na kredit. Problem rata če si zarad sosedov kupiš predragega. Potem pa krompirjeva župa nekaj let. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej Snecer. Dal sem samo predlog. Tudi za XT bo moral dar 5 jurjev al kolk že ima budžet. Tudi z Xt se bo vozil, se pravi bo zapravljal. In če lahko še zraven 13 jurjev našpara, potem lahko da danes 5k pologa pa 10 krede, pa odpelje afriko z dodatnim paketom kufrov in še nekaj malenkosti. In ne bo lačen zaradi tega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kreda je neumnost če si kupuješ nekaj, česar si v resnici ne moreš privoščiti. Osebno pa imam rajš par jurjev krede + par jurjev rezerve na strani, kot pa nič jurjev krede pa nič jurjev rezerve na strani. S parimi jurji rezerve na strani boš še vedno lahko odplačeval kredo pa mel za hrano in stanovanje medtem ko npr iščeš drugo službo. Z nič rezerve boš pa za štukat 3,4 mesece lahko samo prodal pravkar na keš nabavljen motor, po par sto evrov nižji ceni kot si zanj dal.

Je pa res da kreda nekaj stane. In da se za nabavit nekaj, kar prodaš čez pol leta naprej ne splača. Pa definitivno si ne bi nabavljal XYZ če bi pol zaradi tega bil lačen. Seveda pa vsak s svojim denarjem počne kar ga je volja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozabljate, da se s kredo da komot preživet, le kalkulacije morajo biti podrejene temu.

Kako smo zgradil bajte pred 20 leti?

Na kredo in to ne malo, obresti so bile TOM + 5,5% sedaj pa računajte.

Če se zavestno odrečeš zapravljanju denarja za neke druge namene (smučanje 14dni), kosilo vsak dan zunaj itd, ne vidim problema, da ne bi ob predpostavki da si redno zaposlen plačeval obrokov za moped. Če špekuliram so to cifre od 100-150€. In v sedanjem času so obresti na premičnine izredno male. Mi smo svoje kredite preplačali za 100% pa smo preživeli. Vse je:

rebalans proračuna

bi se reklo. :D

ps. nabavna vrednost motorja sploh ni problem ob predpostavki, da se malo voziš. Stroški vzdrževanja (gume, servisi, bencin), če delaš 20kkm, pa v par letih presežejo samo vrednost motorja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugi cajti so bli, inflacija popapcala kredo, pol slovenije na ta način zgrajene, pol na jazbinšku

danes pa slabih avtov in motorjev ni več, sosedom primerna vozila so pač nafilana z novitetami nase, kar se primerno obraćuna in zmogljivostjo agregata, ki je premočen

pri nas še vedno kupuje gostilna in ulica, doma pred žganci pa streznitev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!