jskrablin Objavljeno April 6, 2017 Opozori Objavljeno April 6, 2017 pred eno uro, Greencaj pravi: Trenutno sem gledal med xt 660 tenere, ktm 650sm/950sm, bmw 650x sm, transalpom, staro africa twin.... Sam al v dvoje?
Greencaj Objavljeno April 6, 2017 Opozori Objavljeno April 6, 2017 58 minutes ago, Hrgota said: Pol pa kupi staro africo da se jo navadis vozit in se pripravis za ta novo Drgac pa osebno moj glas gre africi ker jo en kolega vozu do 160kkm brez problema edn se jo pa ma in tudi laufa brez tezav. Pa odlicn motor za vse terene. Lp Hvala za predlog Mene malo muči letnik tastarih afric v primerjavi z ceno.Km mi je jasno da zdrži še pa še, ampak nekako za isto ceno dobim africo 89' in tenere 2009' Igi Pop in Hrgota 2
Hrgota Objavljeno April 7, 2017 Opozori Objavljeno April 7, 2017 9 hours ago, Greencaj said: Hvala za predlog Mene malo muči letnik tastarih afric v primerjavi z ceno.Km mi je jasno da zdrži še pa še, ampak nekako za isto ceno dobim africo 89' in tenere 2009' To je pa tudi res...☺
jskrablin Objavljeno April 7, 2017 Opozori Objavljeno April 7, 2017 pred 13 urami, Greencaj pravi: Hvala za predlog Mene malo muči letnik tastarih afric v primerjavi z ceno.Km mi je jasno da zdrži še pa še, ampak nekako za isto ceno dobim africo 89' in tenere 2009' Tu sploh ni kaj izbirat, če lih nisi ljubitelj starega modela AT. Tenere je precej sodobnejši stroj, ima vbrizg goriva, je nekaj lažja, tudi malo manj konjev sicer. Verjetno malo bolj vibrira (single 660 proti 750 V-twin). Za enega je bp dovolj. Glede ostalih pa... Transalp - nimam mnenja. Osebno mi je ta motor vedno zgledal krneki. BMW je bolj na enduraški strani, pa precej redek moped. Lažji od AT, Transalp, 950, Tenere. 650 SM - to verjetno misliš 660 al 690 SM? Si lastim novejšega 690 Enduro, pa ni kaj veliko za jamrat okoli tega. Gre ornk, ni pa za daljše vožnje pri višjih hitrostih (višjih kot 100 km/h+ pilit nekam po ravnem asfaltu). 950SM - boljši za pilit po asfaltu, odvisno od gum po terenu. Preko palca.. Tenere, AT, Transalp, 950 - bi moglo biti ok za daljše asfaltne poti. Po terenu pa odvisno od gum, znanja in teže. BMW, 'ta manjši' KTM bolje po terenu (nižja teža, gume morejo biti ustrezne) s to opombo da 17" SM gume niso lih terenska dimenzija. Pol pa odvisno kaj ti bolj dogaja. Pa mogoče ni slabo probat dobit kaj od tega izbora za pelat. To so med seboj zelo različni motorji... Greencaj, Igi Pop in sesir 3
Greencaj Objavljeno April 7, 2017 Opozori Objavljeno April 7, 2017 1 hour ago, jskrablin said: Tu sploh ni kaj izbirat, če lih nisi ljubitelj starega modela AT. Tenere je precej sodobnejši stroj, ima vbrizg goriva, je nekaj lažja, tudi malo manj konjev sicer. Verjetno malo bolj vibrira (single 660 proti 750 V-twin). Za enega je bp dovolj. Glede ostalih pa... Transalp - nimam mnenja. Osebno mi je ta motor vedno zgledal krneki. BMW je bolj na enduraški strani, pa precej redek moped. Lažji od AT, Transalp, 950, Tenere. 650 SM - to verjetno misliš 660 al 690 SM? Si lastim novejšega 690 Enduro, pa ni kaj veliko za jamrat okoli tega. Gre ornk, ni pa za daljše vožnje pri višjih hitrostih (višjih kot 100 km/h+ pilit nekam po ravnem asfaltu). 950SM - boljši za pilit po asfaltu, odvisno od gum po terenu. Preko palca.. Tenere, AT, Transalp, 950 - bi moglo biti ok za daljše asfaltne poti. Po terenu pa odvisno od gum, znanja in teže. BMW, 'ta manjši' KTM bolje po terenu (nižja teža, gume morejo biti ustrezne) s to opombo da 17" SM gume niso lih terenska dimenzija. Pol pa odvisno kaj ti bolj dogaja. Pa mogoče ni slabo probat dobit kaj od tega izbora za pelat. To so med seboj zelo različni motorji... V kratkem dobimo testno vožnjo z staro africo, pa bom šel pogledat eno tenere, ki upam da mi jo bo dal za probat. ben, izbire niti ni tako malo no koncu koncev. Hvala ti za imput. sesir 1
Big Py Objavljeno April 12, 2017 Opozori Objavljeno April 12, 2017 Vozi versča še nekaj let in šparaj sesir 1
Greencaj Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 19 hours ago, Big Py said: Vozi versča še nekaj let in šparaj Nea gre, vesače gre pupci Kmet2 1
Snečer Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 3 minutami, Greencaj pravi: Nea gre, vesače gre pupci Tak dobro kot na versaču, se na ostalih ne boš več pelal.
Big Py Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Obstaja še ena bližnjica do nove afrike, reče se ji kredit.
Snečer Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Pravkar, Big Py pravi: Obstaja še ena bližnjica do nove afrike, reče se ji kredit. morš bit pa res čuden, da vzameš kredit za motor... skalar36 in Joker 2
Kmet2 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 2 minutami, Big Py pravi: Obstaja še ena bližnjica do nove afrike, reče se ji kredit. Topli nasveti
Big Py Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Čuden ali ne čuden. Je ena od variant kako priti do motorja, samo to sem hotel povedati. Verjetn se več kot 95 posto osebnih vozil vozi po naših cestah na katero od oblik financiranja, zakaj pa ne bi še motor. Sam ga sicer za motor še nisem vzel, mogoče ga pa bom. Nikoli se ne ve. Kmet2, skalar36, notranc in 2 others 5
KARMEN1 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Jaz ga imam za motor. Že drugega . DAMI34 1
sesir Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 1 uro, Greencaj pravi: Nea gre, vesače gre pupci Pohvalno...si se začel zavedati,da imaš ženski motor?
Greencaj Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Just now, sesir said: Pohvalno...si se začel zavedati,da imaš ženski motor? Ma glej, lahko je motor za pičke po tvojem, ma jaz prou uživam na njem Zmoti me samo njegova nesposobnost po neasvaltiranih cestah. Enako kot bi me na večini motorjev. z Versysom sem zelo užival, naredil komot 5 urne fure, brez problemov na gluteusih, križu ali zapestjih. Za moje potrebe ima dovolj močno mašino, poraba zelo majhna, prehitevanja brez problemov (moja potovalna hitrost je tam 110km/h nič več). Tak da... Versys je zakon maxxa, Snečer, dlicen in 1 other 4
maus Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 (popravljeno) pred 22 minutami, Greencaj pravi: . Tak da... Versys je zakon člene naštej js sm z ninđo komot naredil 5 urne fure ... večdnevne zapored .. nč bolel ... fajn potegne .. to je stvar posameznika vsaj kwak je Popravljeno April 13, 2017. Popravil maus sesir 1
sesir Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 (popravljeno) pred 27 minutami, Greencaj pravi: .. Versys je zakon Kawasaki ? Aha... Popravljeno April 13, 2017. Popravil sesir
Greencaj Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Ja Hondo al Yamaho Versys ne poznam...
Snečer Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pred 3 urami, Big Py pravi: Čuden ali ne čuden. Je ena od variant kako priti do motorja, samo to sem hotel povedati. Verjetn se več kot 95 posto osebnih vozil vozi po naših cestah na katero od oblik financiranja, zakaj pa ne bi še motor. Sam ga sicer za motor še nisem vzel, mogoče ga pa bom. Nikoli se ne ve. ja, folk je čuden, ker si zarad sosedov kupuje avte na kredo, ki jih sploh ne rabijo, pol pa ni za osnove kolko tega vidim, da glava peče... ovce pač skalar36, Frenk 67 in notranc 3
Big Py Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Ni problem če kupiš avto al pa motor na kredit. Problem rata če si zarad sosedov kupiš predragega. Potem pa krompirjeva župa nekaj let. Frenk 67, notranc, maxxa in 1 other 4
Big Py Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Glej Snecer. Dal sem samo predlog. Tudi za XT bo moral dar 5 jurjev al kolk že ima budžet. Tudi z Xt se bo vozil, se pravi bo zapravljal. In če lahko še zraven 13 jurjev našpara, potem lahko da danes 5k pologa pa 10 krede, pa odpelje afriko z dodatnim paketom kufrov in še nekaj malenkosti. In ne bo lačen zaradi tega
jskrablin Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Kreda je neumnost če si kupuješ nekaj, česar si v resnici ne moreš privoščiti. Osebno pa imam rajš par jurjev krede + par jurjev rezerve na strani, kot pa nič jurjev krede pa nič jurjev rezerve na strani. S parimi jurji rezerve na strani boš še vedno lahko odplačeval kredo pa mel za hrano in stanovanje medtem ko npr iščeš drugo službo. Z nič rezerve boš pa za štukat 3,4 mesece lahko samo prodal pravkar na keš nabavljen motor, po par sto evrov nižji ceni kot si zanj dal. Je pa res da kreda nekaj stane. In da se za nabavit nekaj, kar prodaš čez pol leta naprej ne splača. Pa definitivno si ne bi nabavljal XYZ če bi pol zaradi tega bil lačen. Seveda pa vsak s svojim denarjem počne kar ga je volja. skalar36, Big Py, Kmet2 in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 pozabljate, da se s kredo da komot preživet, le kalkulacije morajo biti podrejene temu. Kako smo zgradil bajte pred 20 leti? Na kredo in to ne malo, obresti so bile TOM + 5,5% sedaj pa računajte. Če se zavestno odrečeš zapravljanju denarja za neke druge namene (smučanje 14dni), kosilo vsak dan zunaj itd, ne vidim problema, da ne bi ob predpostavki da si redno zaposlen plačeval obrokov za moped. Če špekuliram so to cifre od 100-150€. In v sedanjem času so obresti na premičnine izredno male. Mi smo svoje kredite preplačali za 100% pa smo preživeli. Vse je: rebalans proračuna bi se reklo. ps. nabavna vrednost motorja sploh ni problem ob predpostavki, da se malo voziš. Stroški vzdrževanja (gume, servisi, bencin), če delaš 20kkm, pa v par letih presežejo samo vrednost motorja. TakeALookAround, Kmet2, jskrablin in 4 others 7
Snečer Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 drugi cajti so bli, inflacija popapcala kredo, pol slovenije na ta način zgrajene, pol na jazbinšku danes pa slabih avtov in motorjev ni več, sosedom primerna vozila so pač nafilana z novitetami nase, kar se primerno obraćuna in zmogljivostjo agregata, ki je premočen pri nas še vedno kupuje gostilna in ulica, doma pred žganci pa streznitev...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se