Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Honda 600 Hornet ali Kawasaki Z 750?

Mislim na nova motorja. Cena podobna,zmogljivosti podobne,.... Kaj bi po vašem odtehtalo v plus enemu ali drugemu?

Kwaka seveda :whistle: Itak ti je bolj vsec :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, sem nov na forumu in me zanima sledeće: trenutno imam gsxr600 k7 pa me zanima al se splača prešaltat na gsxr750 k5/k6?

Se pozna razlika?

Za morebiten odgovor se že v naprej zahvaljujem.

Simon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, sem nov na forumu in me zanima sledeće: trenutno imam gsxr600 k7 pa me zanima al se splača prešaltat na gsxr750 k5/k6?

Se pozna razlika?

Za morebiten odgovor se že v naprej zahvaljujem.

Simon

Smešno vprašanje, normalno da se splača, 150ccm se še kako pozna v moči in navoru in predvsem slednjega 600-tki še kako primankuje.

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smešno vprašanje, normalno da se splača, 150ccm se še kako pozna v moči in navoru in predvsem slednjega 600-tki še kako primankuje.

To pa drži.

Hvala za hiter odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, sem nov na forumu in me zanima sledeće: trenutno imam gsxr600 k7 pa me zanima al se splača prešaltat na gsxr750 k5/k6?

Se pozna razlika?

Za morebiten odgovor se že v naprej zahvaljujem.

Simon

Menda naj bi bila 750 dost dobra kombinacija med težo in močjo tko, da se pomoje splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmerje med močjo in težo? Menda? Veš pa ne kajneda? V kateri reviji si pa tole prebral?

Če v glavi nimaš pošlihtano, da na cesti rabiš več kot 600 mogoče za 10 minut na leto, in takrat malo potrpiš, boš imel isti problem po relativno kratkem času tudi s 750. Dopuščam tudi monost, da si eden od tistih 2%, ki so res tako hudi, da znajo šestotaka peljat tako kot se zagre... Vzemi 1000.

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če v glavi nimaš pošlihtano, da na cesti rabiš več kot 600 mogoče 10 minut na leto, in takrat malo potrpiš, boš imel isti problem po relativno kratkem času tudi s 750. Dopuščam tudi monost, da si eden od tistih 2%, ki so res tako hudi, da znajo šestotaka peljat tako kot se zagre... Vzemi 1000.

JA saj 1000 je vedno bila želja oz. sem imel Aprilio RSV1000 in me je navor vedno znova navduševal, sam pol me je Suzuki gsxr prepričal z svojo lahkostjo in obliko, ki pa pri Aprilii ni glih lepa. Skratka, če se bo dobro prodala 600-tka, mogoče pa le pade 1000k5 ali k6. K7 je še zaenkrat mal drag.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA saj 1000 je vedno bila želja oz. sem imel Aprilio RSV1000 in me je navor vedno znova navduševal, sam pol me je Suzuki gsxr prepričal z svojo lahkostjo in obliko, ki pa pri Aprilii ni glih lepa. Skratka, če se bo dobro prodala 600-tka, mogoče pa le pade 1000k5 ali k6. K7 je še zaenkrat mal drag.

Sicer je stvar okusa, vendar stari Mille zgleda proti konkurenci iz istega obdobja za moje pojme dosti bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, sem nov na forumu in me zanima sledeće: trenutno imam gsxr600 k7 pa me zanima al se splača prešaltat na gsxr750 k5/k6?

Se pozna razlika?

Za morebiten odgovor se že v naprej zahvaljujem.

Simon

Se splača, 750 je tudi najboljši SS za na cesto- 600 nima dost moči pri mal obratih, litrca je pa žvau.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA saj 1000 je vedno bila želja oz. sem imel Aprilio RSV1000 in me je navor vedno znova navduševal, sam pol me je Suzuki gsxr prepričal z svojo lahkostjo in obliko, ki pa pri Aprilii ni glih lepa. Skratka, če se bo dobro prodala 600-tka, mogoče pa le pade 1000k5 ali k6. K7 je še zaenkrat mal drag.

Gsxr1000 K5 in K6 sta itak (vsaj za moje pojme) suzukijeva najbolj uspela cestaka(najbolj vsestranska, govorim o cesti), tako da z omenjenima boš imel res ok motor, K7 je za moje pojme korak nazaj, tudi sam sem bil v dilemi ali vzeti gsxr-a 1000 ali sicer do neke mere nekaj čisto drugega ali pač ne (kakor vzameš) KTM SUPERDUKA(vzel sem slednjega)., je pa gixer zame osebno najboljši 4-cilindrski cestak(k5-k6 seveda).

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pametno kupiti motor, ki je bil vožen izključno na pisti?

Če je bil temu primerno vzdrževan potem nebi smelo bit problemov...je pa tud dost motorjev ki se vozjo po cesti in po pisti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če zna bit problem, če novejši motor nima originalnega homologacijskega kartončka zraven, samo prometno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaprosiš na lpp ali na RTI za nov kartonček ali pa prosiš uvoznika za duplikat (sem sam isto naredil pri avtomobilu)

Popravljeno . Popravil Salieri
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če zna bit problem, če novejši motor nima originalnega homologacijskega kartončka zraven, samo prometno?

če je pri nas registriran že, pol pač zaprosiš za duplikat, če je iz tujine pa itak nimaš kej kot homologacijo narest.

mogoče so pa kake spremembe v homologaciji ble napisane pa se je homologacija enostavno "zgubila" in jo sedaj nekdo drug uporablja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pametno kupiti motor, ki je bil vožen izključno na pisti?

Samo to nenaredi :headbang: :headbang: .Na takem motorju ponavadi vse manjka od luči,žmigavcev,homologacije,raznih plastik,vsak je bil neštetokrat natleh itd.itd.Poznam dva taka primera in sta oba preklela motor im prejšnjega lastnika. :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če zna bit problem, če novejši motor nima originalnega homologacijskega kartončka zraven, samo prometno?

To zna biti velik problem,vsaj mene je zadnjič opozoril na tehničnem,da moraš kot lastnik VEDNO imeti pri registraciji poleg prometne tudi homologacijski list,sicer NEMOREŠ natediti tehnični pregled. :hmm:

Ps: homologacijo,kolikor je meni znano,če je bil motor kupljen pri nas ti lahko priskrbi SAMO prodajalec,pri uvoženem motorju pa je potrebna nova homologacija kar nebo ravno poceni in brez komplikacij! :hmm:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,sem popoln začetniuk in iščem motor zame, predvsem za užitkarske izlete tudi v dvoje.Navdušujem se nad cestnim enduro.moj ožji izbor so:

-BMW F650GS

-APRILIA PEGASO

-HONDA TRANSALP

-BMW 650 CS

-mogoče YAMAHA TDM 850 ?

Kar se tiče financ sem pripravljen odštet cca 3000 eur za letnik1999-2000.Največ ljudi ki sem jih vprašal za mnenje mi odsvetuje enovaljnika.

V višino merim kar 205 cm,kar tudi šteje.

Hvala za mnenja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,sem popoln začetniuk in iščem motor zame, predvsem za užitkarske izlete tudi v dvoje.Navdušujem se nad cestnim enduro.moj ožji izbor so:

-BMW F650GS

-APRILIA PEGASO

-HONDA TRANSALP

-BMW 650 CS

-mogoče YAMAHA TDM 850 ?

Kar se tiče financ sem pripravljen odštet cca 3000 eur za letnik1999-2000.Največ ljudi ki sem jih vprašal za mnenje mi odsvetuje enovaljnika.

V višino merim kar 205 cm,kar tudi šteje.

Hvala za mnenja

Če mene vprašaš bi iz tvojega izbora vzel ali TransAlp ali TDM850. Kaj pa kašno Fazer600/CBF600?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam bi dodal, če bi le šlo par 100€ pa nabavil Suzuki V-Strom 650 - za moje pojme najboljši! Drugače pa TDM

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!