Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
Pozdravljeni.

Kateri so po vašem mnenju najboljši potovalniki tam do 600 kubikov(npr. BMW 650 GS)?

Potovalniki :hmm: VSAJ 90 + + Ps. :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno
Pozdravljeni.

Kateri so po vašem mnenju najboljši potovalniki tam do 600 kubikov(npr. BMW 650 GS)?

Honda Deauvile, tanova sicer 700 ccm ampak :worship:

Objavljeno

Honda Deauvile, tanova sicer 700 ccm ampak :worship:

Pravi motor za lahke ženske-samske OK. :beer2:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

pozdravljeni!

Jutri grem gledat hondo cbr 600fs letnik 2003, pa me zanima na kaj moram biti pazljiv?

dodajam še slikco:

honda.bmp

Objavljeno

takle karamboliran motor ni nič vreden.

Guest Brumer
Objavljeno

pozdravljeni!

Jutri grem gledat hondo cbr 600fs letnik 2003, pa me zanima na kaj moram biti pazljiv?

dodajam še slikco:

Pazit moraš na vse, še posebno na kilometre, poraba olja,servisi,zbniki(verižniki) ketna,gume amortizerji, svetlobna telesa,odrgnine(pedala,ročke) itd.itd.Slikca je precej slaba ali je pa motor že precej zmahan.Moj nasvet:vzemi sabo nekoga , ki tak motor ima pozna ali se nasploh dobro razume na motorje-nikakor pa nekupuj sam, če se nespoznaš ker te bojo nategnili.

Ps: po toči zvoniti, pa bo prepozno. :whistle:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno
Pozdravljeni.

Kateri so po vašem mnenju najboljši potovalniki tam do 600 kubikov(npr. BMW 650 GS)?

Transalp 650....če hočeš preverjen in zanesljiv motor v tem segmentu :naughty:

Objavljeno

Sem bil lastnik f650 pred leti..Z njim sem bil na Koziki,Siciliji, Grcija itd...Ce bos potoval bezi od njega,ce bos delal max 50-100 km ok razen ce bos delal ful pavze..Vibracij je cist prevec-sploh sovoznik najeb**..

Sedaj sem kupil Varadero 1000 v UK / letnik 2007-max oprema in so prvi obcutki super..

Objavljeno

Mogoče bo tale članek nekomu prišel prav.

Moji začetki nekaj let nazaj so bili vezani na Hondo CBF600S. Za začetnika kar prava živalca. Nezahteven, trpežen, kar prava izbira za navajanje na hitrost, reakcije na cesti, vožnjo v različnih pogojih. Ne mislim hvaliti izbranega motorja, ker bi verjetno prav tako dobro izbiro naredil z Fazerjem ali Banditom, ampak samo tip motorja. Resnici na ljubo sem izbral ta motor, ker sem iz Ljubljane in tu zaenkrat nisem naletel na boljšega zastopnika , kot je AS, ki zastopa Hondo. Ostali nekaj komplicirajo in ne omogočajo resnim strankam testiranja brez nekih posebnih pogojev.

Lažem! Izjema je g Kavčič pri BMW, ki je, kapo dol, res klasa prodajalca zase, samo tedaj je bil BMW rahlo out of my budget, ker nisem vedel ali bom motoriral kaj več, kot do prvega sranja/padca.

Po dveh letih uporabe sem začel razmišljati kako bi presedlal na kaj bolj živahnega a še zmeraj zadosti univerzalnega. Po testiranju močnejše verzije CBF-a in VFR-a sem ugotovil, da je VFR precej boljša izbira, če hočeš kaj bolj dinamično vožnjo. CBF 1000 je imel prednost le v tem ,da sem ga lahko vozil na enak način, kot prejšnega. Edina razlika je bila v tem, da bi lahko naložil še sopotnika in bi motor še vedno dokaj dobro vlekel. Lega na cesti in odzivi motorja pa niso kaj posebej boljši kot pri manjšem modelu.

VFR me je navdušil z lego, odzivanjem, pospeški, navorom, stabilnostjo, da ne omenjam rezkega zvoka, ki ga teško zamenjaš s čim drugim. Tudi rit me je nenadoma nehala boleti, kar je sicer banalna zadeva, ampak po 4 urah vožnje postane zelo pomembna. Vse vozne lastnosti lahko grejo v ku... , če te rit boli ,kot da bi bil glavna zvezda mazohističnih orgij. Skratka ta problemček je bil z VFR rešen. Nastal pa je drugi. Zapestja in še enkrat zapestja. Ne vem, kako to doživljajo in rešujejo vsi ostali lastniki športnikov in polšportnikov vendar mene še po dveh letih "navajanja" zapestja začnejo opozarjati že po kakih 30 minutah. Po dveh urah sicer ne čutim več. Vendar mi prsti ne deljujejo več tako hitro. To je še posebej izrazito. če voziš počasi in si bolj na rokah.

Kot sem rekel , sedaj vozim VFR že tretjo sezono in spet malo razmišljam ali imam pod seboj pravi stroj za moj način vožnje. V tem času sem ugotovil, da naredim večino voženj po službi ali mogoče kak izlet čez vikend. Pravzaprav še nikoli nisem šel ven z motorjem za več dni. Razlogi nito niso pomembi. Dejstvo je, da so moje vožnje večinoma v radiju 150 km okoli Ljubljane povečinoma po čim bolj ovinkastih cestah, kot Rakitna, Gerovo. Marija Reka ali Jezersko(v Austriji).

Spet sem se odpravil do AS-a in preiskusil CBR 600RR in Fireblade-a z ABS. Oba motorja sta raketi na dveh kolesih, kjer se vse dogaja še za stopnjo hitreje, kot na že precej živahni VFR.

Navdušili so me pospeški in moč, ki jo razvija(Fireblade še posebej). Na Rakitni moram na mojem stalno iskati prave pospeške med 2 in 3 prestavo. Fireblade pa vržeš v 2 in zadevo teraš do norih obratov, ko te trga z motorja in ti od pospeškov trga gate. Nooooorooo !!! Skoraj boljše , kot sex. Mali detaljček. Po eni uri in pol so se moja rit, hrbet, vrat in roke strinjali, da je zadosti.

Preiskusil sem tudi drugo skrajnost BMW 1200GS. To je bilo takoj po tistih novicah , ko se je kar nekaj motoristov razbilo čez vikend. Pa sem si rekel, da je mogoče bolje ne noret čez ovinke ampak bolj na eazy. Mašinca je res the best(če imaš zadosti ojrotov). Nemci obvladajo, ni kaj. Če ti športna vožnja ni edino merilo je to najboljša rešitev za prevažanje solo ali v paru brez strahu pred avtocesto ali pa kakim stranskim luknjastim makedamom. Če bi šel na tedensko turo v Dolomite je to "The machine".

Skratka, zdej imam pa dilemo. Skoraj, kot moja gospa pred dvema paroma lepih čevljev. Če bi se pisal Bavčar ali pa Šrot bi problem verjetno rešil tako , kot ga običajno reši tudi ona.

Kupil bi kar oba. :headbang:

Objavljeno

Kolega Gem4 si se pa razpisal :) a pomoje dileme ni, saj na vso srečo že 2 leti obstaja Triumph Tiger 1050 in letošnje leto na novo KTM SM990T - tu imaš popolnoma vse kar potrebuješ (moje mnenje seveda). Kaj dosti bolj univerzalno popolnega boš težko našel! Z zastopniki ni v SLO problem , čeprav se ti morda zaenkrat še tako zdi, kvaliteta ni vprašljiva, voznost je na vrhuncu, konjev in navora prav tako več kot VFR (še zlasti če gledamo konje/kg mase!), udobje tudi vrh glave, za vedno rešene težave z zapestjem.....

pa nabavi belega pa je:) hehe

ajd

Objavljeno

Po spoznanju da mi je Honda TA prenizka sem se ogrel za Yamaho TDM ki me je "navdušila" že ko sem se usedel nanjo(nisem je še vozil)izbiram moj prvi motor.

TDM je kot pravijo zelo vzdržljiv motor,mene pa zanima na kaj moram pazit pri nakupu.Gledam pa,bolj zaradi finančnih zmogljivosti,l.98,99.To so še TDM 850.Opozorili so me da ti modeli pijejo dosti olja,drugi spet če maš dober ror gor je uredu...

Ali bi bilo zelo bolje če bi se odločil za novejšo TDM 900?

Hvala za nasvete

Objavljeno
Ali bi bilo zelo bolje če bi se odločil za novejšo TDM 900?

Hvala za nasvete

Da, če se le da.

Objavljeno
tega tvojga posta pa ne razumem glih...600ccm nakedi so kar okretni ter ne preveč brutalni ter kot taki kar primerni za začetnika. Ti mu jih odsvetuješ sprva, nato pa predlagaš prav tisti motor, katerega je sam predlagal (hornetko). So pa hornet, gsr ter fz vsi zelo podobni med sabo...izberi pač tistega ki ti je bolj všeč.

LP

najprej, 100 KM hornetke ni nedolzno in po mojem prepricanju to ni ravno najboljsa izbira za zacetnika na prvem motorju,...

da probam pojasnit se enkrat, govoril sem o motorjih (hornetki ipd.) z vgrajenim kitom oz. blokado moci, kar pomeni da tak motor ne razvije teh 100 KM ampak bistveno manj. Zaradi te blokade/omejitve ali kakorkoli zelis, je tudi registracija cenejsa. ko pa se cez kaksno sezono na motor navadis in ga dobro spoznas, odstranis to blokado iz motorja in se vozis dalje brez blokade (z istim motorjem). upam da ti je zdaj bolj jasno kaj sem mislil.

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo ..

Po dolgem prebiranju interneta, se tukaj sprasujem za mnenje. Po dolgoletnem stazu na 125ccm enduru, bi sedaj presedlal na nekaj vecjega, vendar se vedno dovolj udobnega za daljsa potepanja. Nove zadeve odpadejo, rabljene so prav tako dobre .. he he

V oko mi je padla ena XJ600S diversion-ka ki se prodaja na netu, 1k €, 60k kilometrov, tako na oko kar ohranjena. Poznam problem zaganjaca pri teh modelih, tukaj se zaenkrat deluje OK. Pozna kdo ta motorcek?

Kaksno je kaj vase mnenje za tak model motocikla? Ni strogo cestni, in ni enduro :closedeyes: .

Lp.

post-15825-1242920119_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil brilliance
Objavljeno

mašine so mal krhke. Če ojnica ne pogleda ven pa štarter sklopka crkne.

Objavljeno

Hello

No tudi sam se odločam za nakup svojega prvega resnega motorja, tak da bi kakšni nasveti prav prišli.

In sicer odločam se za npr Z750 oziroma cbr600rr, R6, GSX-R. Na razpolago je cca. 4500 EUR.

Najbolj ključno vprašanje se mi zdi glede prevoženih kilometrov. Koliko je še sprejemljiva meja? A je 30 000 že preveč? Seveda predvidevamo, da je zadeva servisirana kot treba. Ali je boljše novejši in več prevoženih ali starejši letnik in manj?

Skratka prosim za karkoli konkretnega, kar lahko pomaga.

Hvala

Objavljeno
Hello

No tudi sam se odločam za nakup svojega prvega resnega motorja, tak da bi kakšni nasveti prav prišli.

In sicer odločam se za npr Z750 oziroma cbr600rr, R6, GSX-R. Na razpolago je cca. 4500 EUR.

Najbolj ključno vprašanje se mi zdi glede prevoženih kilometrov. Koliko je še sprejemljiva meja? A je 30 000 že preveč? Seveda predvidevamo, da je zadeva servisirana kot treba. Ali je boljše novejši in več prevoženih ali starejši letnik in manj?

Skratka prosim za karkoli konkretnega, kar lahko pomaga.

Hvala

30 000 je OK, saj naj bi tak agregat zdržal 80 000 brez problema.

Drugače pa je kar nekaj razlike med Z750 in SS raketami:

-odzivnost plina- SS je na to veliko bolj občutljiv

-vzmetenje- Z je za športno vožnjo premehak in na sploh zanjo ni tako primeren, ni tistega pravega feelinga pri polaganju

-600ccm SS te bodo pri 10k obratih hoteli stresti s sedeža, medtem ko Z750 lepo, zvezno pospešuje

Glede razmerja letnika in kilometov je pa čist relativno: eden ima "le" 10 000km ampak ga je skos žgau po dirkališčih, drugi ma pa 40 000 pa ga je lepo, dinamično vozil.

Med Z750 in SS se pa odloči tako, da opredeliš kaj ti je bolj pomembno: udobje+"športnost" al pa samo radikalna športnost.

Upam, da sem kaj pomagal

Objavljeno
30 000 je OK, saj naj bi tak agregat zdržal 80 000 brez problema.

Drugače pa je kar nekaj razlike med Z750 in SS raketami:

-odzivnost plina- SS je na to veliko bolj občutljiv

-vzmetenje- Z je za športno vožnjo premehak in na sploh zanjo ni tako primeren, ni tistega pravega feelinga pri polaganju

-600ccm SS te bodo pri 10k obratih hoteli stresti s sedeža, medtem ko Z750 lepo, zvezno pospešuje

Glede razmerja letnika in kilometov je pa čist relativno: eden ima "le" 10 000km ampak ga je skos žgau po dirkališčih, drugi ma pa 40 000 pa ga je lepo, dinamično vozil.

Med Z750 in SS se pa odloči tako, da opredeliš kaj ti je bolj pomembno: udobje+"športnost" al pa samo radikalna športnost.

Upam, da sem kaj pomagal

Hello

No saj da je razlika to vem, saj sem že vozil Z750 in tudi ostale SS.

Bolj je dilema pač glede stanja motorja pri določenih prevoženih kilometrih. Je pa sicer malo težje ob ogledu definirati kako je bil motor vožen.

Hvala ti za odgovor, seveda pa še čakam na kakšnega. :)

lp

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

Sem še čisto svež kar se tiče moto scene, šele kakšen teden nazaj sem naredil izpit. Razmišljam o nakupu rabljenega naked-a, gledam predvsem v smer Z 750. Zanima me kaj se splača kupit, sem pa pripravljen dat za motor okrog 3500, za dobro stvar sem pripravljen potrpet tudi par sto evrov več. 

Poleg tega potrebujem tudi opremo- za čelado si računam okrog 300 evrov, najmanj pa 250, kombinezon dvodelni iz umetnih vlaken + rokavice in škornji

na grobo računam neki čez 4200 za vse skupaj- zanima me tudi kje se splača dobit opremo/lahko je tudi rabljena...

Zanima me na kaj je treba biti pozoren pri nakupu motorja(je bolje vzet starejši motor z 10k kilometri manj ali obratno)- poleg tega pa bom s seboj vzel še prijatelja ali dva, ki se na motorje spoznata nekoliko bolj od mene :)

in še vprašanje za takojšnje stroške- koliko pride zavarovanje za ta motor.

Hvala za ogovore

LP

Popravljeno . Popravil CrnaOwcka
Objavljeno

Vse, kar te zanima, je na tem forumu že napisano. Če misliš, da boš tu v treh stavkih dobil "prave" in pravilne odgovore - no go.

Nasvet...vzemi si čas, uporabi iskalnik in našel boš naprimer skoraj vse o opremi:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showforum=22

Na kaj moraš paziti pri naklupu rabljenega motorja:

poišči poste kolega Brumerja itd....

Pa veliko uspeha.....in še več potrpljenja.

Objavljeno

Živijo, ali ima kdo na tem forumu izkušnje z Suzukijem 650 čoper Teh motorjev je pri nas zelo malo. V živo ga še nisem videl. Rad bi nasvet kakega lastnika tega motorja, ki ga ne prodaja. :yea1:

Objavljeno

agregat od dr650.

Za ljubitelje ali ob nedeljah, za kakšno resno fijakanje pomojem ni preveč primeren.

Objavljeno
agregat od dr650.

Za ljubitelje ali ob nedeljah, za kakšno resno fijakanje pomojem ni preveč primeren.

Meni so všeč podatki o motorju, predvsem nizka teža za 650 kubični motor v izvedbi čoper in dober navor, če so podatki točni.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Spet mam vprašanje glede Yamahe TDM 850,ko gledam oglase je navedena moč pri enih 5O KM pri drugih pa 92KM pa tudi vmes.So to pomote ali res obstajajo take razlike?

Pa še nekaj,št. kilometrov pri modelih za katere se zanimam je od 50 do 60000,slišal sem da so to zelo vzdržljivi motorji glede tega,zanima me pa še kakšno mnenje.

hvala

Objavljeno (popravljeno)

850-ke imajo 78 konjev do letnika 95 od 96l. naprej pa par konjev več.

Mašina je pa res vzdržljiva, če je redno servisiran.

Popravljeno . Popravil simonsi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!