sesir Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Lepote se hitro naveličaš,potem pa se pri italjanu začne šraufanje. Verjetno so se tega začeli zavedati in so zato šli k drugemu dobavitelju motorjev.Očitno so bile rotax mašine,ki so še vedno na BMW.jih res tako zanič! The first in a line of modular engines built by Aprilia's parent company Piaggio rather than Rotax
daneb Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Lepote se hitro naveličaš,potem pa se pri italjanu začne šraufanje. Lepota res ni trajna, zato pa jaz skoraj vsako leto prodam (zamenjam) motor. :unsure:
bikerr83 Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Pred kratkim nekaj postov nazaj sem spraševal o nakupu motorja. Takrat sem izbiral med Kawasaki ER6n in Hornet, zdaj je v igro prišla se tretja lepotica in to aprilia shiver 750. Zanime me kaj menite o tem motorju, kakšne so vaše izkušnje če ga kdo ima in ali je motor vredno kupiti. Hvala in LP Jaz sem za aprilio Najlepša, dvovalnik, najlepši zvok, pa še najbolj živahna (vsaj mislim da glede na to, da ima 750ccm, dva valja in 100kojev)....
Sky Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Mene zanima če ma kdo 2008 Yamaho R1 Črne barve....in če mi lahko slike pošlje al jih pa tle prilepi....ker dejansko me nekaj moti in nekaj zanima....pa bi večinoma rad sliko bočne plastike....ker se mi zdi kot da barva ni lakirana oz. kot da je Matt barva (skorajda siva :S ) tko da če ma kdo naj prosim lepo slika in prilima fotke....bom zelo hvaležen... sem tut na googlu gledu....sam se ne vid dobro....jaz bi rad da je LAKirana plastika (da se vidi odsev, da se SHINA-ŠAJNA ) LP
daneb Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Original je res bolj siva mat barva. :trance_33_sleep:
Sky Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Original je res bolj siva mat barva. :trance_33_sleep: ah shiiit :unsure:
Sky Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 še eno vprašanje.... sem 1x videl 2 modela na ČISTO BELI r1....pa me zanima če ga mogoče kdo pozna???? Mam par vprašanj! LP
Ice Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 kaj mislis, bi bil en post v eni temi dovolj?
Sky Objavljeno Julij 9, 2009 Opozori Objavljeno Julij 9, 2009 kaj mislis, bi bil en post v eni temi dovolj? ne vem zarad mene tut če jih zbrišeš....me ne bo kap zadela, nič skrbet LP aja...sem mislu da je forum zato da si pomagamo, kaj vprašamo itd. ne pa za velik vprašanj ane?? to bo to ja
uzacet Objavljeno Julij 10, 2009 Opozori Objavljeno Julij 10, 2009 Lep pozdrav, tudi jaz se odločam za nakup 1. "resnejšega" motorja. Najraje bi kakšen naked bike kupil pa tudi ne vem kakšne cene ne bi za prvi tak motor bil pripravljen dati, nekje 2000-2500€ max. Predvsem me zanima kako bi mi z vašimi izkušnjami pomagali svetovati. Visok sem 186 cm, kar verjamem ni za vsak motor "optimalna" višina, doslej pa sem gledal za motorji v tem smislu: kavasaki er5, hyusong Comet (čeprav so mi tej nekako sumljivo poceni glede na letnik izdelave), honda hornet,..pač nekaj v tem smislu. Komentarji? Za druge možnosti sem tudi opdrt. Lp Uroš
Ice Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 ne vem zarad mene tut če jih zbrišeš....me ne bo kap zadela, nič skrbet LP aja...sem mislu da je forum zato da si pomagamo, kaj vprašamo itd. ne pa za velik vprašanj ane?? to bo to ja seveda. hudobni moderator tiranizira uporabnike. in preberi si odebeljeno.
daneb Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Kavasaki er5, odpade je premajhen, Hyusong Comet, novejšega, starejši so imeli preveč tovarniških napak zato pa so poceni, Honda Hornet je tudi bolj majhna cestna raketa. Pri tej telesni višini Ti svetujem za začetek kakšno enduro nad 40 konjičkov. Veliko sreče in veselja pri vožnji.
uzacet Objavljeno Julij 16, 2009 Opozori Objavljeno Julij 16, 2009 hm, hvala za nasvete..sedaj mi je je v oko padlo kaj naslednjega, pa me spet zanima a so ok za začetnika in kako je z motorji kot samimi (ali potrebujejo dost popravljanja...): Aprilia PEGASO 650, BMW 650f (na avtonetu je en z 4300km, 2200, l.99 - zanimivo?), kawasaki kle..hvala za odgovore u naprej
daneb Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 hm, hvala za nasvete..sedaj mi je je v oko padlo kaj naslednjega, pa me spet zanima a so ok za začetnika in kako je z motorji kot samimi (ali potrebujejo dost popravljanja...): Aprilia PEGASO 650, BMW 650f (na avtonetu je en z 4300km, 2200, l.99 - zanimivo?), kawasaki kle..hvala za odgovore u naprej Motor, ki ima okrog 200 kg suhe teže ni preveč primeren za začetnika. Od naštetih treh je najlažji Pegaso ampak je Italijan, kar pomeni več "šravfanja". :evilgrin:
Pervy Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Motor, ki ima okrog 200 kg suhe teže ni preveč primeren za začetnika. Od naštetih treh je najlažji Pegaso ampak je Italijan, kar pomeni več "šravfanja". :evilgrin: teža pa res nikoli ni noben faktor! po tej logiki bi bil en cestak z težo pod 200 kil najboljša izbira al kaj? vsi ti trije so popolnoma obvladljivi in vozni motorji za začetnika, s tem da je aprilia imela nekaj problemov je pa odvisno če je prvi model z vplinjači ali poznejši z ejnšpricom (i.e. oznaka).
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Motor, ki ima okrog 200 kg suhe teže ni preveč primeren za začetnika. Od naštetih treh je najlažji Pegaso ampak je Italijan, kar pomeni več "šravfanja". :evilgrin: Daj, prosim, neumnosti lahk doma razlagaš svoji bakici, na forumu se pa prosim vzdrži. Hvala, v imenu velike večine uporabnikov.
Gost Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 hm, hvala za nasvete..sedaj mi je je v oko padlo kaj naslednjega, pa me spet zanima a so ok za začetnika in kako je z motorji kot samimi (ali potrebujejo dost popravljanja...): Aprilia PEGASO 650, BMW 650f (na avtonetu je en z 4300km, 2200, l.99 - zanimivo?), kawasaki kle..hvala za odgovore u naprej yamaha xt, nimaš kaj falit.
biker77 Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Daj, prosim, neumnosti lahk doma razlagaš svoji bakici, na forumu se pa prosim vzdrži. Hvala, v imenu velike večine uporabnikov. :lol1: :lol1:
MarduK Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Motor, ki ima okrog 200 kg suhe teže ni preveč primeren za začetnika. Od naštetih treh je najlažji Pegaso ampak je Italijan, kar pomeni več "šravfanja". :evilgrin: In to pravi nekdo, ki vozi Husota?? :worship:
RS50 Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Sam bi tudi prosil za majckeno pomoc. Kupujem motor sportaka 600ccm. Ogledano imam ninjo 03 letnik hondo cbr 04 letnik. Sicer mi honda nekoliko bolj ustreza imam pa sledece vprasanje. Akumulator naj bi bil bolj bogi, ko obrnem kontakt brez da vzgem motor luci utripajo. To je posledica akumulatorja, slabega namrec? Druga zadeva je ta, da ima motor prvo verigo in 31 000km, pri prestavljanju v visjo prestavo z dokonca stisnjeno sklopko veriga vedno poka. Posledica obrabljene verige? Potem sem opazil, da se motor hitro segreje do vklopa ventilatorja (ne vem iz glave, mislim pa da pri 103 ali 104°C). Med voznjo je temperatura 90-95°C. To je normalno? Torej kaksen strosek lahko pricakujem ce se odlocim za hondo s temi hibami? Mislim na menjavo verige in zobnikov, akumulator+ v najslabsem primeru kaj v zvezi s hlajenjem.
Prevtzer Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Sam bi tudi prosil za majckeno pomoc. Kupujem motor sportaka 600ccm. Ogledano imam ninjo 03 letnik hondo cbr 04 letnik. Sicer mi honda nekoliko bolj ustreza imam pa sledece vprasanje. Akumulator naj bi bil bolj bogi, ko obrnem kontakt brez da vzgem motor luci utripajo. To je posledica akumulatorja, slabega namrec? Druga zadeva je ta, da ima motor prvo verigo in 31 000km, pri prestavljanju v visjo prestavo z dokonca stisnjeno sklopko veriga vedno poka. Posledica obrabljene verige? Potem sem opazil, da se motor hitro segreje do vklopa ventilatorja (ne vem iz glave, mislim pa da pri 103 ali 104°C). Med voznjo je temperatura 90-95°C. To je normalno? Torej kaksen strosek lahko pricakujem ce se odlocim za hondo s temi hibami? Mislim na menjavo verige in zobnikov, akumulator+ v najslabsem primeru kaj v zvezi s hlajenjem. Kok bi pa dau za kej takega? Lohka tud mojga odpeleš za 4300€. PM me, če te zanima.
daneb Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 teža pa res nikoli ni noben faktor! po tej logiki bi bil en cestak z težo pod 200 kil najboljša izbira al kaj? vsi ti trije so popolnoma obvladljivi in vozni motorji za začetnika, s tem da je aprilia imela nekaj problemov je pa odvisno če je prvi model z vplinjači ali poznejši z ejnšpricom (i.e. oznaka). Za mene je teža pomembna zato ker nimam garaže v katero bi se pripeljal in iz nje spet odpeljal. motor moram peš spraviti čez prag in na majhnem prostoru parkirati za steno kjer so vrata. Precej nerodno posebno, če je motor težak kot bi bil iz svinca.
Pervy Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 Za mene je teža pomembna zato ker nimam garaže v katero bi se pripeljal in iz nje spet odpeljal. motor moram peš spraviti čez prag in na majhnem prostoru parkirati za steno kjer so vrata. Precej nerodno posebno, če je motor težak kot bi bil iz svinca. še enkrat kile niso problem važna je porazdelitev kil. kakega čoperja z vso težo vzadaj boš težje spravil preko praga sploh če je tako nizek da hoče na pragu nasest. npr enduro s katerim se da preko vsakega normalnega praga peljat ni problem. enako ni isto velika endura z visokim težiščem ali cestak z nizkim. hočem samo rečt da je bolj pomembna okretnost na mestu kot sama teža po papirjih. potem pa je tu še širina itd. in sploh ne vem kaj naj bi tvoji problemi z parkiranjem imeli veze z tem da začetnikom odsvetuješ motor nad 200 kg. kaj pa če imajo garažo?
daneb Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 PERVY. Otroški tricikel, otroško kolo s pomožnimi koleščki, dekliško ali fantovsko kolo, avtomatik, moped s prestavami, motorno kolo do 125 ccm, večje motorno kolo, največje in najtežje motorno kolo. Seveda je še mnogo vmesnih variant. Takšen vrstni red približno si jaz mislim, da je v praksi primeren. :trance_33_sleep: Ali misliš, da bi bilo bolje vrstni red obrniti? :unsure: Postopnost napredovanja je v praksi največkrat prisotno.
kuntakinte Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Sam bi tudi prosil za majckeno pomoc. Kupujem motor sportaka 600ccm. Ogledano imam ninjo 03 letnik hondo cbr 04 letnik. Sicer mi honda nekoliko bolj ustreza imam pa sledece vprasanje. Akumulator naj bi bil bolj bogi, ko obrnem kontakt brez da vzgem motor luci utripajo. To je posledica akumulatorja, slabega namrec? Druga zadeva je ta, da ima motor prvo verigo in 31 000km, pri prestavljanju v visjo prestavo z dokonca stisnjeno sklopko veriga vedno poka. Posledica obrabljene verige? Potem sem opazil, da se motor hitro segreje do vklopa ventilatorja (ne vem iz glave, mislim pa da pri 103 ali 104°C). Med voznjo je temperatura 90-95°C. To je normalno? Torej kaksen strosek lahko pricakujem ce se odlocim za hondo s temi hibami? Mislim na menjavo verige in zobnikov, akumulator+ v najslabsem primeru kaj v zvezi s hlajenjem. -Če vžiga bp potem aku niti ni tok slab -Verigo preglej, če je napeta do konca(če se da napet na vijaku še kaj) ali pa če jo zateguje. Glede na km je proti koncu. -Če se lih nisi v koloni 5 minut vozu 20 na uro se mi zdi previsoka temperatura. Če se motor pregreva(pa da termostat pravilno dela) ponavadi ni problem v hlajenju ampak v mašini sami(tukaj pa so lahko stroški visoki) Če nimaš nobenga poznanga, ki npr vozi(ali je vozil) CBR-o približno istega letnika in bi lahko šel s tabo pogledat je najbolje, da greš ti sam še kakšno pogledat za primerjavo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se