Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
14 hours ago, Bg said:

Podoben Fazerki je še Suzuki SV650 (in pa SV650S), ki je tudi super motor,

Hm, ze res, da je super motor, ampak Fazer je inline-4, SV pa V2, torej primerjamo kafe mlincek in kladivo za zrezke...
 ...sej ne. :) Oba greta za prvi motor hitro, hudicevo hitro, prakticno prehitro. Fazer je glede agregata zelo odpustljiv moped - tam spodaj se ne dogaja dosti, SV ima zelo dobro "traktabilnost", in zato je za voznjo v dvoje (ali pa polno nalozen) kljub precej manj moci celo bolj primeren, nima pa toliko top end brce v rit. Kar se sasije tice gre za dva lahka "standard bajka" - za vsakega zacetnika nudita oba vec kot prevec zmogljivosti (uporabnosti), pa naj gre za touring, kofetkanje ali pa razmetavanje po pisti.

11 hours ago, dlicen said:

Ma če nisi mahnjen za zadnji model, potem @marincspeedshop prodaja svojo Yamaho, na katero nudi tudi garancijo. Za prvi motor bo več kot dovolj.

Pa glede na lastnika si lahko ziher, da je res poservisiran in nastavljen tip top, kar je sploh pri prvem motorju se kako pomembno.

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@la profichprofich ce te mogoce zanima fazerca komot prides na testni krog.  Zakaj je meni osebno fazerca vsec: Inline4 motor je "smooth as silk". Ko se iz Aprilie V2 vsedem na fazerco ponavadi dvakrat preverim ce masina laufa ?. Top speed slabih 240kmh z dobro vetrno zascito, 12k red line. Zgornji sektor Vikija (dolgi hitri ovinki) se da odpeljat v kavbojkah 180kmh suvereno. Centralni stender je zakon za lazje vzdrzevanje motorja, mazanje verige... Motor je prilagojen za udobno voznjo v dvoje, sopotnikove tacke so spuscene da punca ne sedi kot "žaba", dodatno oblazinjen sedez, tank torba, kovcek z naslonom za sopotnico, riserji na balanci. Tehnicno je motor brezhiben, vizualno pa seveda kaksna praska in sledi rabe.

Objavljeno

@marincspeedshop glih ko po dveh mescih pozabim na fazerco in začnem gledat za tdmi.. :D iščem motor z absom, zato sem mogu že marsikatero super in lepo pozabit.. baje da novincem odpušča napake, pa če mi jo 1x bo dovolj.. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Z zeljo po abs se pa ponudba kar hitro skrci ja. Mogoce najbolse da kar preskocis vstopne modele in pogledas za recimo Kawasaki sx, Suzuki bandit, Yamaha fz1... Pa se drugo sezono nebos rabil spet kupovati novega motorja ??

Objavljeno

glih zato gledam tudi za cbf1000 namesto cbf600. Nevem kolko je to dobra ideja, ampak ja.. :D 

Objavljeno
pred 13 urami, DAMI34 pravi:

ni izginil, premaknil sem te sem, ti pa povem eno globoko.

Karkoli boš vzel bo kul za prvi moped. In če se boš vozil, boš itak v dveh letih menjal za več, boljše, bolj opremljeno, močnejše, bolj komot itd...

to govorita šank in ulica.. :P

moj 10 let star boni je pri meni 8 sezon in 79000km. zadnjo rundo me je popeljal prek 9600km tja in nazaj..včasih niti ne po gladkih pistah.. pred odhodom sem iskal drug motor za to pot.. pa sedaj vidim , da je bilo iskanje izguba časa ..

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, thumper pravi:

to govorita šank in ulica.. :P

moj 10 let star boni je pri meni 8 sezon in 79000km. zadnjo rundo me je popeljal prek 9600km tja in nazaj..včasih niti ne po gladkih pistah.. pred odhodom sem iskal drug motor za to pot.. pa sedaj vidim , da je bilo iskanje izguba časa ..

 

Tvoj prvi?

Lahko pa si imel srečo in v prvo zadel pravi moped, večina ne.

Objavljeno (popravljeno)
9 hours ago, la profich said:

@marincspeedshop glih ko po dveh mescih pozabim na fazerco in začnem gledat za tdmi.. :D iščem motor z absom, zato sem mogu že marsikatero super in lepo pozabit.. baje da novincem odpušča napake, pa če mi jo 1x bo dovolj.. 

Saj je @thumper lepo napisal. Fantazirnje, analiziranje in divje iskanje je odvec. Rabis samo EN motor. Ce je to tdm z ABS, jih je na avtonetu 5. Ena je 100% dobra. Se mors pa ti odlocit, kaj hoces, in tisto najdet. Ce nimas cilja, in “izbiras” med 3-4 modeli, pa se dvemi kubaturami, pocasi znoris, in ne ves vec kaj sploh hoces.

 

ps:karkoli kupis, zelo grozno zgresit ne mores. Problem kaj naj bi takoj prerastel in drugo leto hotel več, pusti za drugo, tretjo sezono. To je problem samo za šankom/na internetu. 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno
pred 9 urami, marincspeedshop pravi:

Mogoce najbolse da kar preskocis vstopne modele in pogledas za recimo Kawasaki sx, Suzuki bandit, Yamaha fz1... Pa se drugo sezono nebos rabil spet kupovati novega motorja ??

Pol je brezveze komplicirat. In it direktno na jurja šport al pa na jurja plus. Pomoje je nekaj v rangu Ninđe jurja/GSX-R/Karkoli že ma Honda v tem segmentu lih en tak primeren moped za začetnike. Ma ABS. Verjetno tud cornering ABS. Pa traction control. Bremze primejo brutalno dobro in se ne pregrevajo niti na pisti, se prav za na Jadranko bojo lih dobre. Moči ne zmanjka nikol, se pravi da nikol ne bo rabil menjati motorja. Res vrhunski nasvet. Tip se še pelat ne zna dobro pa mu kr moped 'na zalogo' tlačite pod nos.

 

pred 8 urami, la profich pravi:

glih zato gledam tudi za cbf1000 namesto cbf600. Nevem kolko je to dobra ideja, ampak ja.. :D 

Ni dobra ideja. Če nimaš lih od prej resnih izkušenj brez izpita (pista, offroad) pol motorja v bistvu ne znaš pelat. In ne rabiš nečesar, kar te spravi v težave hitreje kot je potrebno.

Eni smo šli iz več vsega na manj vsega. In se mamo na mopedu boljše kot kadarkoli prej. Sam za take akrobacije je treba vedet kaj od mopeda hočeš. Če ne veš kaj hočeš, ti moped kupijo šank/forumski nasveti/marketing oddelek neke firme/ipd. Pol pa je ja, vsako leto malo več tega, pa malo več onega pa predvsem več €€€€. Na koncu se pa voziš prav isto, kot s pol manjšim 'mlinčkom', na katerem si se navadil solidno pelat. Tehnika je ok, ne naredi te pa dobrega voznika. Ali voznika nasploh.

Moj nasvet - vzemi nekaj čimbolj podobnega temu kar poznaš iz AŠ. Tako po moči, kot po številu cilindrov, ABS obvezno. Furaj dve sezoni, naredi tečaj varne vožnje na Vranskem. Vmes malo firbcaj testne vožnje raznih mopedov. In pol ti bo počasi ratalo jasno, kaj približno bi mel v prihodnosti. Že ta tvoja dilema okoli CBF 1000 in TDM 900 jasno kaže da se ti sanja ne, kaj bi sploh rad. To sta popolnoma različna motorja.

Objavljeno
2 minutes ago, jskrablin said:

CBF 1000 in TDM 900 jasno kaže da se ti sanja ne, kaj bi sploh rad. To sta popolnoma različna motorja.

No, ja. Da se ti zdita tako srasno razlicna so “krive” tvoje dokaj obsezne izkusnje. Zato lahko dlakocepis. Ce nimas nacelnih zadrzkov o stevilu valjev in velikosti koles, sta v namembnosti podobna, ce ne enaka. Za met nacelne zadrzke, pa spet rabis par sezon izkusenj. Objektivno sta oba zelo solidna motorja za splosno uporabo.

Ker je TDM ozji, tudi tistih par cm visji stol v praksi ni toliko visji, kot na papirju. 

  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 25 minutami, jskrablin pravi:

Pol je brezveze komplicirat. In it direktno na jurja šport al pa na jurja plus. Pomoje je nekaj v rangu Ninđe jurja/GSX-R/Karkoli že ma Honda v tem segmentu lih en tak primeren moped za začetnike. Ma ABS. Verjetno tud cornering ABS. Pa traction control. Bremze primejo brutalno dobro in se ne pregrevajo niti na pisti, se prav za na Jadranko bojo lih dobre. Moči ne zmanjka nikol, se pravi da nikol ne bo rabil menjati motorja. Res vrhunski nasvet. Tip se še pelat ne zna dobro pa mu kr moped 'na zalogo' tlačite pod nos.

Valda ... včasih so mladiče, že pred poroko, šolal pr kurbah, da je znal doma pol ženo opedenat in ja .. ninđa je kuba z vsemi pomagali ... vse te nauči kot so maline, robide, šavje itd... pol si lepo enga kruzerja kupiš in živiš do konca svojega življenja :huh: 

 

Objavljeno
pred 41 minutami, maus pravi:

Valda ... včasih so mladiče, že pred poroko, šolal pr kurbah, da je znal doma pol ženo opedenat in ja .. ninđa je kuba z vsemi pomagali ... vse te nauči kot so maline, robide, šavje itd... pol si lepo enga kruzerja kupiš in živiš do konca svojega življenja :huh: 

 

ninđa 400 za začetnika :P

 

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Tvoj prvi?

Lahko pa si imel srečo in v prvo zadel pravi moped, večina ne.

drugi za A kategorijo.. samo 400ccm 1cil 27 konjev  l.1981 ne vem če bi štel v prvi pravi motor.  

ne bom rekel , da je prvi pravi.. sem pa za sedaj še povsod prišel kamor sem se namenil in se od tam vrnil.. tudi z dvema gor.

pred eno uro, jskrablin pravi:

Že ta tvoja dilema okoli CBF 1000 in TDM 900 jasno kaže da se ti sanja ne, kaj bi sploh rad. To sta popolnoma različna motorja.

v čem že ? razen razlike 101 ccm in 12 konjev do 2010 in 20 konjev od 2010 naprej? sedenje pokonci. 

yamaha lažja za 18 kg polna in sedež višine 825mm napram hondi višine 795mm. 

v dolžini je razlike 4mm , v višini pa 115mm.

honda 3,05kg/kw , yamaha 3,52kg/kw ..končna hitrost ene 2km razlike. novejši letniki oba ABS ..

rezervoar cbf 19l , yamaha 20l , poraba cbf 15,8km/l (6,33l/100km) , tdm 17,8km/l (5,62l/100km).spritmonitor povprečje tdm 4,85,

cbf 5,64l.

navor - tdm 88,8Nm - 6000obr/min , cbf 97Nm 6500obr/min ..

na oba se zmontira 3 kovčke. oba imata za sopotnika dovolj prostora in dovolj nizke tačke. 

tdm ima malce več hoda vzmetenja S-150mm/Z-133mm , honda S-120mm/Z-120mm.

medosna razdalja je razlike 2mm. tdm je od tal bolj oddaljena-  + 25mm (cbf 135mm ). gume so iste širine  le da ima tdm spredaj 120/18 cbf pa 120/17 , zadaj oba 160/17.

ajd kje si ti našel popolno razliko ?? :eek:

 

 

Objavljeno
1 hour ago, Kugelschreiber said:

Rabis samo EN motor.

:ras::ras::ras:

 

Falkić:wub:

Objavljeno
1 minute ago, jskrablin said:

Zato sem mu priporočal da naj do nadaljnega ostane pri znanem.

Ampak...saj je vse (ne)znano.  Naslanjanje na plot ni potrebno.  Ce ne gres v ekstrem, nekih hudih napak pri nabavu ne mors narest. 

Sej je thump povedal. Z bonevilom je su na 10000km furo. Ce prasas internet je tezko zbrat bol napacn motor. Na cesti je blo pa vse bp. 

Imo, je zacetniku 2x bol pomembno met nove gume, kot model nekega zmernega, sodobnega motorja.

Objavljeno
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ampak...saj je vse (ne)znano.  Naslanjanje na plot ni potrebno.  Ce ne gres v ekstrem, nekih hudih napak pri nabavu ne mors narest. 

Sej je thump povedal. Z bonevilom je su na 10000km furo. Ce prasas internet je tezko zbrat bol napacn motor. Na cesti je blo pa vse bp. 

Imo, je zacetniku 2x bol pomembno met nove gume, kot model nekega zmernega, sodobnega motorja.

to je res, lahko pa že v štartu dobro kupi in ima dolgo mir

tdm900 al cbf1000 je oboje dovolj dobro tudi za prihodnost...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 14 minutami, jskrablin pravi:

Dvovaljnik vs štirivaljnik. Razlike v geometriji, odzivanju, položaju sedenja. Seveda lahko rečeš da guma je guma, črna in bolj al manj okrogla. Sam to ne pove dosti. Kot ne povejo dosti razlike/podobnosti na papirju. Peljeta oz odzivata se oba precej različno, ti že samo razlika v zasnovi mašine to garantira.

 

Ti dam tole razliko. Sherco 300 SEF-R Factory vs Huska 350 F (al pa 250 F ko lih 300F nimajo), oboje hard enduro. Na papirju še dosti bližje skup kot prej omenjena motorja. V praksi - taka razlika da je težko verjeti. Pa zgleda zadeva skor identično, na papirju je praktično identična. Na terenu pa totalno drugačna. Čudno, ane.

tako tdm kot cbf sta cestna touring motorja in dejansko namenjena za enake vrste uporabe.

razlika je le v tem , da je cbf malenkost bolj prijazna nižjeraslim voznikom. položaj sedenja je skoraj identičen - sem sedel na obeh.

še primerjava obeh z mojim http://cycle-ergo.com/

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, thumper pravi:

tako tdm kot cbf sta cestna touring motorja in dejansko namenjena za enake vrste uporabe.

razlika je le v tem , da je cbf malenkost bolj prijazna nižjeraslim voznikom. položaj sedenja je skoraj identičen - sem sedel na obeh.

še primerjava obeh z mojim http://cycle-ergo.com/

ter elastičnost agregata, možnost nakupa mladih letnikov z več opreme...

  • Haha 1
Objavljeno

Hvala vsem za replike, se je razvila zanimiva debata in malo potrditve sem dobil, da prav razmišljam... pri meni cm niso problem, bolj je moč, ker sem bolj drobne postave...

Objavljeno
pred 35 minutami, la profich pravi:

Hvala vsem za replike, se je razvila zanimiva debata in malo potrditve sem dobil, da prav razmišljam... pri meni cm niso problem, bolj je moč, ker sem bolj drobne postave...

ne sekiri se .. zagurtnaš se, če ne boš zaplapolal :huh:

  • Haha 2
Objavljeno

Sicer ni v slovenščini ampak v pomoč pri iskanju motorja oziroma pri odločitvi o nakupu :huh: 

Fotografija osebe JaÅ¡im PaniÄ.

  • 3 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Moje mnenje je, da je dobro začet z jajčki in potem po kakšnem letu ali dveh iti naprej. Je večja verjetnost, da ne boš v krsti domov prišel.

Pri večjih motorjih je občutek hitrosti konkretno nižji in ko to skombiniraš z neizkušenostjo in nezmožnostjo pravilnega reagiranja in PREDVIDEVANJA, ob dejstvu, da se vse dogaja konkretno hitreje, prideš tja, kjer ni fajn.

Hkrati te jajčka (sam konkretno sem si omislil najprej WR125) PRISILIJO, da opazuješ promet vse okrog tebe, saj si relativno počasen.

Zanimivo je še to, da mi je bil užitek po lokalnih cestah večji z njo kot pa z V-Stromom, ki je prava krava proti njej, žal pa seveda le ta ni omogočala daljših potovanj. Pa po eni uri mi je rit skoraj odpadla zaradi ozkega sedeža :).

Popravljeno . Popravil Mtl
Objavljeno

Vidim, da ste se kar razpisali v moji odstotnosti, zelo mi je všeč ta community :)

Marca grem torej najprej opraviti CPP in potem začnem z vožnjami. Bom pa rabil pomoč pri nakupu opreme, se pravi motorja, čelade in vse kar pride zraven. Za nakup prvega motorja sem si mislil postaviti budget 5.000€. Malce sem pobrskal po avto.net in našel nekaj zanimivih motorjev v tem rangu. Ne pričakujem da bom dobil brezhiben motor in da bo nekaj treba vložiti v njega, vseeno pa ne bi rad kupil nekaj, kar bo več na servisu kot na cesti. Sem preveč optimističen ? Primer motorja, ki mi je všeč:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14929625&display=Yamaha R1 1000 ORIGINALNO STANJE

Objavljeno
3 minutes ago, Moto65 said:

Vidim, da ste se kar razpisali v moji odstotnosti, zelo mi je všeč ta community :)

Marca grem torej najprej opraviti CPP in potem začnem z vožnjami. Bom pa rabil pomoč pri nakupu opreme, se pravi motorja, čelade in vse kar pride zraven. Za nakup prvega motorja sem si mislil postaviti budget 5.000€. Malce sem pobrskal po avto.net in našel nekaj zanimivih motorjev v tem rangu. Ne pričakujem da bom dobil brezhiben motor in da bo nekaj treba vložiti v njega, vseeno pa ne bi rad kupil nekaj, kar bo več na servisu kot na cesti. Sem preveč optimističen ? Primer motorja, ki mi je všeč:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14929625&display=Yamaha R1 1000 ORIGINALNO STANJE

Za prvi motor?

malo huda, ampak zgolj moje mnenje.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!