biker77 Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Sam bi tudi prosil za majckeno pomoc. Kupujem motor sportaka 600ccm. Ogledano imam ninjo 03 letnik hondo cbr 04 letnik. Sicer mi honda nekoliko bolj ustreza imam pa sledece vprasanje. Akumulator naj bi bil bolj bogi, ko obrnem kontakt brez da vzgem motor luci utripajo. To je posledica akumulatorja, slabega namrec? Druga zadeva je ta, da ima motor prvo verigo in 31 000km, pri prestavljanju v visjo prestavo z dokonca stisnjeno sklopko veriga vedno poka. Posledica obrabljene verige? Potem sem opazil, da se motor hitro segreje do vklopa ventilatorja (ne vem iz glave, mislim pa da pri 103 ali 104°C). Med voznjo je temperatura 90-95°C. To je normalno? Torej kaksen strosek lahko pricakujem ce se odlocim za hondo s temi hibami? Mislim na menjavo verige in zobnikov, akumulator+ v najslabsem primeru kaj v zvezi s hlajenjem. ob vseh motorjih ki so na voljo si se nekak zapičil v tega? utripanje luči? pokanje med vožnjo med prestavljanjem? pretirano gretje? predlagam da kupiš karkoli drugega..to se ob normalno vzdrževanem motorju nikakor ne more dogajat.. beži stran
biker77 Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 PERVY. Otroški tricikel, otroško kolo s pomožnimi koleščki, dekliško ali fantovsko kolo, avtomatik, moped s prestavami, motorno kolo do 125 ccm, večje motorno kolo, največje in najtežje motorno kolo. Seveda je še mnogo vmesnih variant. Takšen vrstni red približno si jaz mislim, da je v praksi primeren. :trance_33_sleep: Ali misliš, da bi bilo bolje vrstni red obrniti? :unsure: Postopnost napredovanja je v praksi največkrat prisotno. zgleda da ti je tisti sonček mal premočno in predolgo svetil v oči.. mogoče pa je začetnik xx let star dedec, ki mu na tehtnici pokaže 120 kilogramov, sam pa dvigne dvakrat toliko.. najbolje da mu poturiš 125 ccm sportaka.. ti je pervy 2x napisal kaj je pomembno pri izbiri motocikla, večkrat obravnavana tema pa še kar tupite o kilogramih samega motocikla.. naj ti in tebi podobnim sonček še naprej skozi oči sveti in sprži še tiste dve preostale možganske celice
Nagaya Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 še enkrat kile niso problem važna je porazdelitev kil. kakega čoperja z vso težo vzadaj boš težje spravil preko praga sploh če je tako nizek da hoče na pragu nasest. npr enduro s katerim se da preko vsakega normalnega praga peljat ni problem. enako ni isto velika endura z visokim težiščem ali cestak z nizkim. hočem samo rečt da je bolj pomembna okretnost na mestu kot sama teža po papirjih. potem pa je tu še širina itd. in sploh ne vem kaj naj bi tvoji problemi z parkiranjem imeli veze z tem da začetnikom odsvetuješ motor nad 200 kg. kaj pa če imajo garažo? kilaža motocikla je pomemben faktor samo/zgolj/predvsem/le/ablebable v primeru, da novopočeni voznik z nožicami ne doseže do tal dovolj solidno ali pa gre za kako kilavo dete (beri babo ) - seveda, pa tudi tu ne velja absolutna vrednost, amapk tako kot je omenil pervy - razporeditev mase.
Prevtzer Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Pozna kdo? Kako je kaj z ohranjenostjo? Se splača? Ima 80ur. http://(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=2954010://http://(Zbrisano! Za oglaševan....asp?ID=2954010 Urban
daneb Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 zgleda da ti je tisti sonček mal premočno in predolgo svetil v oči.. mogoče pa je začetnik xx let star dedec, ki mu na tehtnici pokaže 120 kilogramov, sam pa dvigne dvakrat toliko.. najbolje da mu poturiš 125 ccm sportaka.. ti je pervy 2x napisal kaj je pomembno pri izbiri motocikla, večkrat obravnavana tema pa še kar tupite o kilogramih samega motocikla.. naj ti in tebi podobnim sonček še naprej skozi oči sveti in sprži še tiste dve preostale možganske celice Ja najlepša hvala za Tvoj prijazen post. Mislim resno. Ali mi svetuješ, da si kupim sončna očala ali kar dvojna za vsako preostalo celico v možganih po ena? KickEm 1
RS50 Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 kuntakinte in biker hvala za pomoc, zanima pa me se to, kaksna temperatura naj bi bila izven mesta in po mestu, da je se sprejemljiva? Koliksen strosek je menjava verige in zobnikov za cbr600rr (priblizno, ker vem da ravno cenika nimata)? Je normalno da je treba pri vzigu motorja dodati malo gasa, drugace samo vergla?
Prevtzer Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 kuntakinte in biker hvala za pomoc, zanima pa me se to, kaksna temperatura naj bi bila izven mesta in po mestu, da je se sprejemljiva? Koliksen strosek je menjava verige in zobnikov za cbr600rr (priblizno, ker vem da ravno cenika nimata)? Je normalno da je treba pri vzigu motorja dodati malo gasa, drugace samo vergla? Ko je zelo vroč laži užge z mal gasa. Sicer pa moj skos na komot užge, tud ko je vroč, brez gasa.
kuntakinte Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 kuntakinte in biker hvala za pomoc, zanima pa me se to, kaksna temperatura naj bi bila izven mesta in po mestu, da je se sprejemljiva? Koliksen strosek je menjava verige in zobnikov za cbr600rr (priblizno, ker vem da ravno cenika nimata)? Je normalno da je treba pri vzigu motorja dodati malo gasa, drugace samo vergla? Res probaj več CBR-k, da vidiš primerjavo(tud če nisi neki močno tehnični tip boš opazil razliko). Ne se zaletet ko ni sam en takšen motor na svetu(če je pa zelo poceni in te zato mika je pa tudi to že lahko znak, da se ga hoče rešit) Glede temperature je pa odvisno koliko je zunanja temperatura, načina vožnje, itd itd . Najbolje, da kakšnega CBR600 farerja vprašaš(ali pa mal posrfaš po tujih forumih) Veriga z delom in zobniki kr dobrih 200 €. Palit bi rabu tud brez gasa(če nima manualnega sauga)
RS50 Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 kuntakinte cena je res kar mamljiva, 2004 letnik cbr600rr movistar, kar mocno dvomim, da je original ta letnik ze imel repliko movistarja, je na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)u-u za 3 300, to je ta katero bi kupil, ce ne bom res raje malo pocakal+malo vec dodal in upam, da nasel kaksno ok cbro. Glede temperature je pa tako, da sem jo probaval vozeno 30km izven mesta zvecer pri 27°C. Je pa ze med voznjo temperatura nihala od 80-97°C, ko pa sem se ustavil, pa je narasla na 103°C vklop ventilatorja. Se to me zanima, a pri motorju ventilator deluje tudi pri ugasnjeni masini, tako kot pri avtu ali ne?
kuntakinte Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 kuntakinte cena je res kar mamljiva, 2004 letnik cbr600rr movistar, kar mocno dvomim, da je original ta letnik ze imel repliko movistarja, je na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)u-u za 3 300, to je ta katero bi kupil, ce ne bom res raje malo pocakal+malo vec dodal in upam, da nasel kaksno ok cbro. Glede temperature je pa tako, da sem jo probaval vozeno 30km izven mesta zvecer pri 27°C. Je pa ze med voznjo temperatura nihala od 80-97°C, ko pa sem se ustavil, pa je narasla na 103°C vklop ventilatorja. Se to me zanima, a pri motorju ventilator deluje tudi pri ugasnjeni masini, tako kot pri avtu ali ne? Še 3-jič, pejt ša kazga druzga pelat. Je lahko malenkost dražji pa če si resen se da še zmeraj o ceni pogovarjat(ne pa seveda pričakovat, da boš motor zastonj dobil). Boš vsaj videl kako se motor mora pelat in sam najbolje ocenil ali je ok ali ne. Če se že ko sprobaš znaš zajeb.t potem ni za pričakovat, da ti bo kdo iz slik in temperatur mašine znal povedat v kakšnem stanju je. To so sam Moviestar plastike gor-se takoj vidi ko postaviš zraven orginal.
zviki Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 (popravljeno) Aprilia RSV 1000 R/factory. Kakšen očiten razlog, da je ne kupim? Letnik tam 05/06. Aja, kaj je razlika pri R pa factory? Popravljeno Julij 30, 2009. Popravil zviki
Sharona05 Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Aprilia RSV 1000 R/factory. Kakšen očiten razlog, da je ne kupim? Letnik tam 05/06. Aja, kaj je razlika pri R pa factory? Del članka iz motosveta, ki je o Aprilli rsv 1000 r: Za »ekskluzivnost« so tudi letos poskrbeli z izpeljanko, RSV 1000 R Factory, ki je lažja, še bolj športna in bolj ekskluzivna kot je osnovni model. Nanjo so namestili popolnoma nastavljivo zadnje vzmetenje, nastavljiv blažilec na krmilu, zlato obarvana platišča in okvir, boljšo prevleko za sedež, Akrapovičev izpuh ter Pirelli SuperCorsa Pro 120/70 in 190/55 ZR 17 pnevmatike. Ne vem sicer, če je to vse, ampak nekaj pa je le
zviki Objavljeno Julij 30, 2009 Opozori Objavljeno Julij 30, 2009 Hvala Torej moram iskat factory. Kaki problemi z elektriko, ker je pač talijan?
mihastopar Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 Pozdravljeni!!! Kupujem močnejši motor in med izbranci so ostali naslednji primerki 900 ali 1000 ccm Suzuki V-strom Honda Varadero Yamaha TDM 900 Kaj od tega mi priporočate, glede na najmanjše stroške pri sameme motorju, PROBLEME, KRIŽE in TEŽAVE. Ter absolutno kaj se vozi lepše. Vožnje bo umirjena (v dvoje večino časa) Hvala za pomoč!!!
Guest Brumer Objavljeno Avgust 16, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2009 Pozdravljeni!!! Kupujem močnejši motor in med izbranci so. Suzuki V-strom Honda Varadero Yamaha TDM 900 Kaj od tega mi priporočate. Jaz nebi dosti razmišljal, med temi tremi bi izbral Yamaho.Sam pa vedno kupim motor: z vsaj 1000 ccm,min. 100 Ps vodno hlajen in kardan! Tako je pač moje mnenje in ni nujno, da ga nekdo upošteva ! biker77, maco47 in Bremzer 2 1
TomazK Objavljeno Avgust 17, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2009 Sam bi tudi prosil za majckeno pomoc. Kupujem motor sportaka 600ccm. Ogledano imam ninjo 03 letnik hondo cbr 04 letnik. Sicer mi honda nekoliko bolj ustreza imam pa sledece vprasanje. Akumulator naj bi bil bolj bogi, ko obrnem kontakt brez da vzgem motor luci utripajo. To je posledica akumulatorja, slabega namrec? Druga zadeva je ta, da ima motor prvo verigo in 31 000km, pri prestavljanju v visjo prestavo z dokonca stisnjeno sklopko veriga vedno poka. Posledica obrabljene verige? Potem sem opazil, da se motor hitro segreje do vklopa ventilatorja (ne vem iz glave, mislim pa da pri 103 ali 104°C). Med voznjo je temperatura 90-95°C. To je normalno? Torej kaksen strosek lahko pricakujem ce se odlocim za hondo s temi hibami? Mislim na menjavo verige in zobnikov, akumulator+ v najslabsem primeru kaj v zvezi s hlajenjem. Jaz vozim CBR 600F l. 02. Kar se temperature tiče se ventilator res vžge tam pri 104 stopinjah, med vožnjo pa imam temperaturo konstantno 79 stopinj. Tako da 90-95 med vožnjo je verjetno res preveč. Se mi pa tudi isto kar hitro zagreje, ampak v najhujši vročini se mi še ni nikoli pregrel. ventilator opravi delo odlično. To da luči utripajo ne vrjamem da je aku. Da bi manj gorele že, samo utripale pa verjetno ne bi. Če poka kje zaradi verije je možno ja, da je raztegnjena. Moja je še čisto ok pa imam 22k prevoženih (sem bolj izi rider ). Lahko pa probaš. Postaviš motor na srednjo stojalo, vrtiš zadnje kolo (ročno) in vmes z izvijačem verigo dol potisneš pa vidiš kolk lufta ima in če se med vrtenjem kolesa kaj spreminja. Drugače pa jo imam letos namen prodat ker bi rad menkal za nakeda . lp T
Tomozuki Objavljeno Avgust 24, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2009 Sicer ne vem, če sem v pravi temi, vendar menjujem motor za močnejšo kljuse (in bolj agregatno prostorno). Ker sem se ZR-a precej navadil zaradi njegove vsestranskosti in udobnosti, iščem nekaj v tej smeri. Problem je, ker bo razliko od prodanega motorja doplačal foter, ki se pravtako vozi (občasno) in so odločitve pri izbiri večinoma njegove, čeprav nima pojma, kaj bi izbral (seveda poleg kričita še mati in punca, da bo lep in bosta udobno na njemu sedele - posamezno seveda, ne naenkrat). Recimo, da gledava v rangu do 5.000€ (+- 10 centov). Kaj je pomembno? - udobnost (tudi za sopotnika) - agilnost (vsaj takšna kot pri ZR-u, da se da normalno brusiti stopalke v ovinkih) - navor - vetrna zaščita (da vsaj ni naked) Motorji, na katere sem vrgel oko: Kawasaki ZRX 1200S, Kawasaki Z 750S, Suzuki Bandit 1200, Honda Blackbird 1100XX, Honda VFR 800, Honda CBF 1000S, Yamaha TDM 900, Aprilia RST Futura... pa še kakšen...? Mogoče bi imel tudi kakšnega Suzuki V-Strom, Varadera ali Caponorda, vendar me skrbi, kako se obnesejo na ovinkastih cestah zaradi visokega sedenja. Po terenu se skoraj ne vozim. Foter seveda gleda nekaj udobnega, varnega (sanja o ABS-u, CBS-u pa takih zadevah) pa ne nujno hitrega, ker se večinoma vozi po omejitvah. Ampak mislim, da bi s 100KM zadovoljila oba okusa. Torej, če imate kakšne izkušnje s temi navedenimi motorji ali kakšnim, ki mu je podoben, napišite kako besedo ali dve. Predvsem me zanima, kaj vas moti.
simonsi Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 bandit 1250s ali fz1s bi bila moj ožji izbor. Pa še tadva se kar dosti razlikujeta med seboj. Potovalne endure so pa tudi odlične za vozit, edino moraš se navadit na visoko težišče in malo previdnosti pri ustavljanju, parkiranju.
sesir Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Kaj je pomembno? - udobnost (tudi za sopotnika) - agilnost (vsaj takšna kot pri ZR-u, da se da normalno brusiti stopalke v ovinkih) - navor - vetrna zaščita (da vsaj ni naked) Motorji, na katere sem vrgel oko: Kawasaki ZRX 1200S, Kawasaki Z 750S, Suzuki Bandit 1200, Honda Blackbird 1100XX, Honda VFR 800, Honda CBF 1000S, Yamaha TDM 900, Aprilia RST Futura... pa še kakšen...? Mogoče bi imel tudi kakšnega Suzuki V-Strom, Varadera ali Caponorda, vendar me skrbi, kako se obnesejo na ovinkastih cestah zaradi visokega sedenja. Predvsem me zanima, kaj vas moti. XX in VFR sta obe udobni za sopotnika,vetrna zaščita dobra.Pa tud mal bolj se gre peljat.Z XX gre lepo kruzat v visoki brzini s sopotnikom.Lahko pa se pelješ,da te SS tud po ovinkih težko lovijo-prej pa pravijo kaka krava je Na VFR je pri hitrejši vožnji več dela.Mislim pa,da,če praviš,da ti je 100konj dovolj več kot dobra!Pri XX poznam ljudi,ki imajo tudi 100kkm in brez blema! Z750S ni slab!Vendar,ko se res konkretno pelješ ga zmanjkuje...Plus manj udoben za sopotnika! V-strom in varadero..Varedoro mora biti nov model,ker stari so res požrešni na bencinu!Kar pa se ovinkov tiče pa mislim,da te brez veze skrbi,ker se gre z obema dobro peljat.Za moje pojme bolj kot z ZR7S.
Miha27 Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 bandit 1250s ali fz1s bi bila moj ožji izbor. Pa še tadva se kar dosti razlikujeta med seboj. Potovalne endure so pa tudi odlične za vozit, edino moraš se navadit na visoko težišče in malo previdnosti pri ustavljanju, parkiranju.
Pervy Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Problem je, ker bo razliko od prodanega motorja doplačal foter, ki se pravtako vozi (občasno) in so odločitve pri izbiri večinoma njegove, čeprav nima pojma, kaj bi izbral (seveda poleg kričita še mati in punca, da bo lep in bosta udobno na njemu sedele - posamezno seveda, ne naenkrat). Recimo, da gledava v rangu do 5.000€ (+- 10 centov). tomozuki ti prvo lepo ZR-a prodaj potem pa si razbijaj glavo kaj boš kupil! če si odvisen od tega da prvo dobiš keš od ZR-a se ti lahko zgodi da boš še dolgo menjaval. ko sem jaz ZR-a prodajal 2x (in si potem premislil) je bilo zanimanje praktično NULA in danes vem da ko bom imel denar za SS motor bo ZR lepo ostal pri hiši za ture ker prodat ga ne moreš, vsaj ne za nek spodoben denar. nevem koliko si računal da bi dobil ampak pri poplavi poceni rabljenih FZ6 in Z750 boš srečen če boš dobil 2 jurja €. obilo sreče pri prodaji, ko pa bo denar na mizi pa glej kaj boš kupil.
xyznanixyz Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Po napisanem, bi se strinnjal da bi bil za tvoje (vaše) potrebe primeren Bandit. Sam vozim sicer odlschool varianto bandita 1200 (brez kakšnega ABS-a, elektonskih pomagal ipd.) in ti lahko potrdim, da da tistih 1200 kubikov obilico navora in moči. Tako je primeren tudi za kakšno daljšo pot. Komot naložim tri polne kufre + tank torbo + sopotnico in ni nikakršnih težav. Mogoče bi pri polni obremenitvi rekel kakšno čez bremze drugače pa Brez Pripomb. Tako da bi ti kot resnega kandidata predlagal novejšo izpeljanko B1250s ki ima tudi že ABS ipd. domina in Jozeee 1 1
Tomozuki Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Hja, zanimanje za dotični motor je, sodeč po številu ogledanih oglasov, res skoraj 0, čeprav se mi zdi, da je za S variante večje povpraševanje kot nakeda. No, v skrajnem primeru bi ga dal staro za bolj mlado, če bi seveda našel ustrezen motor. Rang sem po vaših odgovorih (hvala!) strnil na XX-a, Bandita in VFR-a. Za FZ-1 sem prebral, da je precej agresiven in ne odpušča toliko napak. Torej, za bolj izkušene voznike. Nič, bom upošteval Pervyev nasvet in začel prodajati motor. Potem bom pa videl kaj in kako. Sicer ne vem zakaj, ampak zmeraj izberem neko ne preveč razširjeno ekzotiko, ki je nobeden noče imeti Čeprav se pelje enako ali celo bolje od nekaterih konkurenčnih, ki jih folk raje kupuje.
Cartman Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Hja, zanimanje za dotični motor je, sodeč po številu ogledanih oglasov, res skoraj 0, čeprav se mi zdi, da je za S variante večje povpraševanje kot nakeda. No, v skrajnem primeru bi ga dal staro za bolj mlado, če bi seveda našel ustrezen motor. Rang sem po vaših odgovorih (hvala!) strnil na XX-a, Bandita in VFR-a. Za FZ-1 sem prebral, da je precej agresiven in ne odpušča toliko napak. Torej, za bolj izkušene voznike. Nič, bom upošteval Pervyev nasvet in začel prodajati motor. Potem bom pa videl kaj in kako. Sicer ne vem zakaj, ampak zmeraj izberem neko ne preveč razširjeno ekzotiko, ki je nobeden noče imeti Čeprav se pelje enako ali celo bolje od nekaterih konkurenčnih, ki jih folk raje kupuje. zr 7 res ni neka ekzotika, ja pa na papirju precej out-of-date. ker je vsak motorist vsaj mal šminkerja, in ga frendi vsaj mal zajebavajo, če majo več konjev pa hladilnik za vodo, je to zelo nehvaležen motor za prodajo, pa tud resnici je treba u oči pogledat, da tak motor kej dost več kot 2000€ ni vreden. Ko sem spomladi kupoval budget-bike sm mel prav njega v mislih, pa se mi je zdel mal precenjen...
biker77 Objavljeno Avgust 25, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2009 Hja, zanimanje za dotični motor je, sodeč po številu ogledanih oglasov, res skoraj 0, čeprav se mi zdi, da je za S variante večje povpraševanje kot nakeda. No, v skrajnem primeru bi ga dal staro za bolj mlado, če bi seveda našel ustrezen motor. Rang sem po vaših odgovorih (hvala!) strnil na XX-a, Bandita in VFR-a. Za FZ-1 sem prebral, da je precej agresiven in ne odpušča toliko napak. Torej, za bolj izkušene voznike. Nič, bom upošteval Pervyev nasvet in začel prodajati motor. Potem bom pa videl kaj in kako. Sicer ne vem zakaj, ampak zmeraj izberem neko ne preveč razširjeno ekzotiko, ki je nobeden noče imeti Čeprav se pelje enako ali celo bolje od nekaterih konkurenčnih, ki jih folk raje kupuje. lahko pa tudi hondo cb1300 pogledaš.. placa za oba dovolj, pelje se zelo solidno, na mestu malo "težka" kar so pa tudi uni trije od iz tvojega izbora.. pa še zxr1200 mogoče.. za 5 jurjev dobiš pa tudi eno fino aprilio tuono
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se