Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred eno uro, GoBobi pravi:

 

Ti si potem kupiš eno prikolico za drva z NDM 1.000 kg, jo registriraš (dobiš prometno in registrsko tablico od prikolice), tablico namontiraš na prikolico, zapneš za avto in se z B kategorijo veselo odpelkeš, saj nisi v prekršku.

  

To mislim, da ne bo držalo. Z B kategorijo lahko zadaj priklopiš le lahki priklopnik, kar pa prikolica z NDM 1000 kg ni.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
5 hours ago, GoBobi said:

To kar si poslikal in označil z vijolo drži. Ampak piše NDM prikolice. In lahki priklopnik je vlečno vozilo, katerega NDM ne presega 750 kg in ga ni potrebno registrirati. Je pač izjema.

Ti dam primer:

NDM (lastna masa + nosilnost) kakšnega večjega avtomobila je recimo 2.400 kg. To piše v prometnem dovoljenju in Izjavi o ustreznosti vozila... oz. po domače v "homologaciji". V homologaciji tudi piše, da lahko vlečeš zavirano priklopno vozilo NDM  do 2.500 kg in nezavirano vozilo do 750 kg.

Ti si potem kupiš eno prikolico za drva z NDM 1.000 kg, jo registriraš (dobiš prometno in registrsko tablico od prikolice), tablico namontiraš na prikolico, zapneš za avto in se z B kategorijo veselo odpelkeš, saj nisi v prekršku.

NDM avta + NDM prikolice je namreč 3.400 kg. Oba podatka o NDMjih sta vpisana v prometnih dovoljenjih in nima veze al si sam v avtu in ali je prikolica napol prazna... Važen je podatek iz prometnih.

Naslednji dan te sosed prosi, če bi mu lahko zategnil njegovo, recimo bivalno, prikolico na Pag, ker že imaš lih lepga, novega SUVa. Prikolica ima 1.450 kg NDM in, ker ti v homologaciji piše, da lahko vlačiš zavirana vlečna vozila do 2.500 kg NDM, veselo zapneš to sosedovo prikolico in jo potegneš proti Pagu. Sedaj je seštevek NDM vlečnega in priklopnega vozila 3.850 kg, s čimer si presegel dovoljeno kombinacijo do 3.500 kg in bi potreboval kategorijo BE oz. kodo 96 h kategoriji B. 

Še enkrat pa bistvo, ker ne morem več tipkat🙄, lahki priklopnik (do 750 kg) ni vlečno vozilo za katerega je potrebna registracija in se njegova NDM NE sešteva po zgornjem računu. Torej v primeru nekega kombija z NDM recimo 3.200 kg, s priklopljenim lahkim priklopnikom je seštevek: NDM avta + NDM lahkega prklopnika -> 3.200 kg + 0 kg = 3.200 kg.

Ergo, ne potrebuješ BE kategorije oz. vpisane kode 96 k B kategoriji. 

Toliko na kratko o tem😉...

Ajd!

sem preveril pa imaš prav 😮, so morda kaj spreminjali na tem področju?

seveda lahki PRIKLOPNIK ni VLEČNO VOZILO, saj to pove že ime, je PRIKLOPNIK ki se PRIKLOPI na VLEČNO VOZILO (avto).

 

pa še link z primeri

https://freedom-center.si/clanki/registracija-in-voznisko-dovoljenje-za-pocitnisko-prikolico

 

6 hours ago, Kugelschreiber said:

 

Nc vaju ne razumem.
kakor koli, fudi z linka je razvidno,  B<=3500 skupne. Karkoli vec, zajteva dodatna izobrazevanja. 
 

poznam pa tud folk ki z navadnim B cez pol evrope vlaci 5 ton skupne…

IMG_4479.jpeg

seveda lahko poznaš, tudi jaz sem že pa me na srečo niso ustavili, če bi me bi bila pa druga zgodba, kot pri vsaki stvari, dokler te ne dobijo ni problema.

Popravljeno . Popravil Shillien
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Najots pravi:

To mislim, da ne bo držalo. Z B kategorijo lahko zadaj priklopiš le lahki priklopnik, kar pa prikolica z NDM 1000 kg ni.  

Drži kar sem napisal, drži😉...

Pa ne zato, ker tako piše na kratkem linku, ki sem ga prilepil v prvem postu😊, ampak zato, ker... reciva, da moram vedeti😁😂...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, Shillien pravi:

sem preveril pa imaš prav 😮, so morda kaj spreminjali na tem področju?

seveda lahki PRIKLOPNIK ni VLEČNO VOZILO, saj to pove že ime, je PRIKLOPNIK ki se PRIKLOPI na VLEČNO VOZILO (avto).

 

pa še link z primeri

https://freedom-center.si/clanki/registracija-in-voznisko-dovoljenje-za-pocitnisko-prikolico

 

@Shillien, dober link😊👍. Če bi ga našel jaz, mi ne bi bilo treba pisat celega spisa😂.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Hytech pravi:

pa jebote a si i mal zamašen al kaj ti je, zato sem pa rekel,da dvomim,da jo je imel motor,ker ni nič omenil,da naj bi jo imel, pa boli me K za garancijo in tvoj motor in vse, da se razumemo, če me ne bi bi ze leta nazaj lahko kaj napisal, pa nisem.

Jaz sem videl , ti si videl samo slike pa kar so ti povedali pa slike še od daleč...

Lej, jaz sem pozno, PREPOZNO dojel,da je vx gor, ker si nisem mislil,da si bo dovolil kaj takega naredit poštenjakar, da je tok usran sam v sebi in sem opazil šele po več kot mesecu dni,ker se kar nekaj časa odkar sem motor pripeljal od njega nazaj, nisem niti en meter pelajl niti zraven motorja nisem bil, in ja moja napaka,ker nisem preveril, a še enkrat, nisem preveril,ker sem mu zaupal,ker si nisem niti slučajno mislil,da bo kaj takega naredil! In nazaj po tolkem času, bi imel izgovor,da sem to lahko jaz naredil in pa še probal z fiziko, no sej s fiziklo bi pa samo probal to je pa vse z njhegove strani, jaz bi imel pa sranje po sodiščih in on bi bil bogi in nedolžen in fant od fre poštenjakar...in v izogib živciranju in sranju, sem požrl, pa tudi o tem bi lahko pisal, pa sem šele zdej omenil.. ;)

srečno

Človek božji .. pa ti imaš res problem ... šest let si trpel in se obremenjeval z mojim serviserje, zaradi tvoje ketne in sedaj je izbruhnilo to na dan ... poišči si kakšno strokovno pomoč :lol1: 

srečno ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Joker pravi:

Berem pa berem že ene 4 strani pa na njih ne najdem odgovora na vprašanje, kateri motor bi šel v avtodom v prostor za bicikle... :headbang:

Saj sem predlagal Hondo Monkey, pa se je pol razvilo v serviserje in razne traume iz preteklosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je avtodom tako velik, da vanj lahko "stlačiš" motor/skuter, ga zelo verjetno ne smeš, ker verjetno prekoračiš skupno dovoljeno težo.

Dejansko me je "vrglo na rit" , da imajo (malo večji) avtodomi 300-400 kg nosilnosti.

Na avtodom lahko pripneš lahki priklopnik (750 kg) in voziš z B do 4250 kg (3500+750kg) .

Opcija je "rampa" (nosilec) , ki pa ni niti najmanj poceni, pa še malo oklesti uporabno nosilnost.

Verjetno bo to zanimivo, če bodo dejansko "popravili" skupno maso za B (kar se ravno zaradi avtodomov govori že nekaj časa) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, franc pravi:

Če je avtodom tako velik, da vanj lahko "stlačiš" motor/skuter, ga zelo verjetno ne smeš, ker verjetno prekoračiš skupno dovoljeno težo.

Dejansko me je "vrglo na rit" , da imajo (malo večji) avtodomi 300-400 kg nosilnosti.

Na avtodom lahko pripneš lahki priklopnik (750 kg) in voziš z B do 4250 kg (3500+750kg) .

Opcija je "rampa" (nosilec) , ki pa ni niti najmanj poceni, pa še malo oklesti uporabno nosilnost.

Verjetno bo to zanimivo, če bodo dejansko "popravili" skupno maso za B (kar se ravno zaradi avtodomov govori že nekaj časa) .

lp

Res je, res pa je tudi, da me vsakič vagajo, ko me ustavijo.😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Res je, res pa je tudi, da me vsakič vagajo, ko me ustavijo.😉

V dolomitih sem že videl vaganje. Drugje pa še ne. Verjetno je problem če kam "vsekaš" pa se ti potem "posvetijo" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Res je, res pa je tudi, da me vsakič vagajo, ko me ustavijo.😉

sem zadnjič gledal na Servus, kok jih v Nemčiji vagajo .. tok so natančni, da morajo vodo vn izlivat, če so par kil pretežki ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravila so pravila, ni to tko kot pri nas, k ti po svoje na servisu dela. 😂

Toj tko k u Svici, k bi clovek pricakoval, da je vse po reglcih, pol pa ugotovis, da so avtomobili recimo povrsno servisirani. Bi domneval, da sam balkanci delajo na servisih, k majo tak hud sistem, na racunu je, na avtu pa ne.😂🙃

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, maus pravi:

Človek božji .. pa ti imaš res problem ... šest let si trpel in se obremenjeval z mojim serviserje, zaradi tvoje ketne in sedaj je izbruhnilo to na dan ... poišči si kakšno strokovno pomoč :lol1: 

srečno ;) 

Ti ga imaš, pa si tok slep kot ne vidiš dobro v slike,ki so ti jih poslali :D Poišči si ti pomoč, pa frizerja zamenjaj😄

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, franc said:

Če je avtodom tako velik, da vanj lahko "stlačiš" motor/skuter, ga zelo verjetno ne smeš, ker verjetno prekoračiš skupno dovoljeno težo.

Dejansko me je "vrglo na rit" , da imajo (malo večji) avtodomi 300-400 kg nosilnosti.

Na avtodom lahko pripneš lahki priklopnik (750 kg) in voziš z B do 4250 kg (3500+750kg) .

Opcija je "rampa" (nosilec) , ki pa ni niti najmanj poceni, pa še malo oklesti uporabno nosilnost.

Verjetno bo to zanimivo, če bodo dejansko "popravili" skupno maso za B (kar se ravno zaradi avtodomov govori že nekaj časa) .

lp

Tudi ce mejo za izpit dvignejo, to ne pomaga ker je nosilnost sasije za light na 3.5t in nemors nardit homologacije na vec(mors dat blazine pa lah dvignes se za 300,400).

heavy duty grejo na 4.25t

 

druga zadeva je, model, da pride do nesrece pa ti tam 150kg leti po garazi ADja??? Ne hvala, men ne.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker model "avtodoma" mi pol priporočate za naslednji moped? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, ukica said:

Tale je najbolsi za avtodom…🤣🤣

71484026436__89225497-3D51-4D76-883E-E01D24E6104D.jpeg

Avstralski. 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče šasij... Dodaš 2 lista zadaj pa je.. To velja že od tamiča naprej, še posebaj za razne ivecote in podobno, razlika med 3.5 in 5t je večinoma samo v zadnjih vzmeteh. 

Kar se tiče avrodokov je tako da so ta večji vsi pretovorjeni... 

Torej tistih "300kg nosilnosti"... Daš par keožnikov in nafilaš hladilnik + voznik in sopotnik si na 3.5t...

Potem dodaš vodo, kolesa, tri patoje pira in vino... Si na 4tonah... In upaš da te noben ne vrže na vago

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 1. 2024 ob 14:05, DAMI34 pravi:

SDGT, 2x menjan flap valve, sprednja luč...napokano steklo ob strani), in v podaljšani garanciji menjava senzorja za nivo goriva...

a nisi kufrov Tut menjal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, smasher said:

Kar se tiče šasij... Dodaš 2 lista zadaj pa je.. To velja že od tamiča naprej, še posebaj za razne ivecote in podobno, razlika med 3.5 in 5t je večinoma samo v zadnjih vzmeteh. 

Kar se tiče avrodokov je tako da so ta večji vsi pretovorjeni... 

Torej tistih "300kg nosilnosti"... Daš par keožnikov in nafilaš hladilnik + voznik in sopotnik si na 3.5t...

Potem dodaš vodo, kolesa, tri patoje pira in vino... Si na 4tonah... In upaš da te noben ne vrže na vago

Glede nosilnosti nevem. Ni problem samo podvozju, light sasija ima homologirane 15” gume ki imajo na CP 108/106 indeksu cca 1080kg nosilnosti na gumo ce se ne motim. 
pa obremenitev na prvi aksi ni problem.. zadi pa je. 
CE ze, bi raje kupil dva elektricna kolesa, dal na kluko pa ciao basta.

 

pa spet, tud ce lista delujeta, by the book to nebo, ker homologacija tega ne omogoca. Pa si lah B izpit zataknes nekam..

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ukica, me meni je v bistvu vseeno :D  Samo je pravu znanec da da v kamper 2 lektrični kolesi, pa polno naložena kuhinja, pa cca 50% rezervar za vodo pa sumi da je na 4t.

Drugače pa renault master.. smo ga vozili čez celo EU 600kg preko (dokler nismo prišli enkrat na švicarsko mejo kjer so nas vrgli na vago to je bilo zabavno ... :lol1:). Tako da 3500 + 600, smo na 4100kg, ni bilo nekega znaka šibkosti. Drugače so boljši ja tisti z dvojnimi kolesi zadaj (npr. iveco), samo so takoj bolj sumljivi :D 

Hja homologacija.....  če smo že pri tem večina ljudi se vozi nelegalno s prikolicami okoli, dosti manjših avtov ima napisano v homologaciji da lahko vlečejo prikolico brez zavor max 400 ali 500kg. Torej za prikolico 750kg bi morala bit tista z naletno zavoro, ki so drage .. torej ljudje večinoma vozijo te obi / merkur prikolice na 3 tablico z clioti, puntoti.... in raznimi mmanjšmi avti tudi jaz na eno prostorcu imam dovoljeno vleči 400kg lahki priklopnik brez zavore  ali do 1t z zavoro. Torej koliko ljudi ima tamalo "750kg prikolico"  z zavoro ?

kaj če daš električna kolesa na kljuko se štejeta kot prikolica? 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Kmet2 pravi:

Res je, res pa je tudi, da me vsakič vagajo, ko me ustavijo.😉

Ko bom velik, bom policaj in bom imel privat vago za avtodome ob cesti. Zaslužek zagotovljen.

Za motor bolj priporočam zadaj navozno rampo in poseben prtljažnik, ki je pritrjen na šasijo. Kajti v prtljažni prostor zapeljati motor je kar manever. pa tudi sama pritrditev zahteva veliko prilagoditev in prostora. Namreč če imaš motor na takem dopustu uporabljaš motor ob vsakem postanku in naslednji dan pa naprej in vsakič manever ven pa not postane nadloga (mislim na motor)

Pa še sneti se da tak prtljažnik, za potovanja takrat, ko je za motor premrzlo.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, ukica pravi:

CE ze, bi raje kupil dva elektricna kolesa, dal na kluko pa ciao basta.

Dva el. kolesa cca 5k€?

+ en "mulček" z baterijsko kotno brusilko

= ?

lp

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, siks pravi:

a nisi kufrov Tut menjal?

tudi, pozabil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!