Jump to content

Menjava olja v prednjih vilicah, servis vilic?


cypena

Recommended Posts

pred 5 urami, Zivnorc pravi:

...ko se bo kdo kdaj  sam kaj blagovolil pošravfat in se malo pomatrat, pokleknit pod motor ali avto, bo mogoče ugotovil, da je pa tistih 60€ krvavo prisluženih....

"samo en zapečen šravf" ti lahko tik-tak ukrade uro časa, če ga utrgaš pa popravljaš je to lahko uhuhu matra in jebanja.... ni problem, če ga lahko odrežeš in daš drugega....

12 let star moped, pa da se krivi mehanikarja, da so spustile vilice, ko je menjal gumo?!?

... ne vem za kaj dosti motorjev, da pri teh letih še niso bila menjana tesnila v vilicah...zelo redko.... Tesnila z leti postanejo trda in ne opravljajo več svoje funkcije... Tesnila so bila "utečena" in trda in so pogojno opravljala svojo funkcijo, ko so leta in leta bila "navajena" drgniti po istem mestu..... ko se je enkrat malo premaknilo, ko je vzel ven os, tesnilo zaradi trdote ni moglo pokompezirati tiste male spremembe.... in se je uscalo...

...in še to: zelo je odvisno, kako motor uporabljaš....  po navadi če stoji dolgo časa, praviloma spustijo ta tesnila.

So nekateri mehaniki oderuhi in šalabajzerji.... ampak v glavnem pa krvavo prislužijo denar sploh pri starejših stvareh, kjer je treba kako stvar tudi popraviti, ne samo zamenjati.... in so proti recimo kakim nepremičninarjem ali pa zdravnikom.... odvetnikom pravi angelčki... ko kupiš hišo ali stanovanjne moraš pa gladko požreti kar nekaj tisočakov,  katere ti nepremičninarji brezkompromisno vzamejo za par uric "njihovega dela", ki si moral za to še kredit vzeti.... ali pa pri dohtarju ali odvetniku za "dober dan" pustiš par stotakov....

Kdor "nima časa" , ali "ne zna"  kaj sam narediti, ...jebi ga ..... naj za to plača.

 

.

... sej zato sem pa plačal  .. in to drago 😮

... in to s težko prigaranimi evrčki 😟

 

ps.

... ja, se strinjam ... zdravniki so pa res carji ... tud te morm zdej že ful drago plačevat ☹️

... ma fak ... vsi hočjo sam še dnar 😈

razmišljam, da bom šel tud jest počas v kakšno javno službo z zagotovljeno plačko, in bom lahko sam še na uro gledu, kdaj bo odbilo tri popoldne 😁

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, pik1 pravi:

.

... sej zato sem pa plačal  .. in to drago 😮

... in to s težko prigaranimi evrčki 😟

 

ps.

... ja, se strinjam ... zdravniki so pa res carji ... tud te morm zdej že ful drago plačevat ☹️

... ma fak ... vsi hočjo sam še dnar 😈

razmišljam, da bom šel tud jest počas v kakšno javno službo z zagotovljeno plačko, in bom lahko sam še na uro gledu, kdaj bo odbilo tri popoldne 😁

.

... tastar, ne sekiri se noooooo 🤣

... zajebavam se mal 🤣

 

 

 

ps.

.... še te tri petke 😮

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, BRANE pravi:

kolikor vem, je povezava med menjavo prednje gume in puščanjem vilice. posebno, če so semeringi že načeti. namreč; vedno ko se to zadevo sestavi, je potrebno pred končnim stiskanjem vijakov malo skakat po prednjem delu, tako, da se vilice konkretno stisnein se nekako se vse prilagodi. Nato stisnit konkretno vijake. 

če samo zašraufaš kolo gor in zategneš vse skupaj, je možnost, da ustvariš tangencialne sile v vilicah, ki jih prej ni bilo, kar lahko rezultira lahko tudi kot puščanje olja, posebno, če je zadeva že malček stara.

 

teoretično, v praksi pa ko šraufaš gor gumo tak al tak ziblješ moped. Seveda je dobro in fajn pojahati krmilo, preden se zategne vijake osovine do konca, ampak da se zarad tega uščiejo vilice bi težko verjel. Lahko je pa povezava kot si zapisal. Na brzino menjano, str moped in rezultat je tu. Bi se pa uscalo čez kakega jurja kmjev.

Drgač pa v navodilih (se mi ne da iskat za 250ccm skuter yamaha) običajno piše vse, kako odstraniš kolo, kaj narediš z zavorami (ktmjeve se morajo uležt, torej stiskaš osovino šele ko je zavora stisnjena in kaki so navori)

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

 ... Na brzino menjano, str moped in rezultat je tu. Bi se pa uscalo čez kakega jurja kmjev.

 .... 

.

.... kako star ??? 😮😮😯

letnik 2013 ni star ... to je glih dobr ulaufan 🤣

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 7/23/2002 at 12:40 AM, cypena said:

Pri KTM 620EGS bi rad zamenjal olje v vilicah.

Naj najprej spodaj odvijem vijak da staro olje odtece, potem pa zgoraj nalijem novega?

Moram paziti pri odvijanju zgornjega vijaka(za nalit olje) na male vijake za nastavitev vzmetenja? Mi lahko kak del not pade... :oops: :?: :shock:

Sem mel odprte vilice od mopeda, pa je samo feder odzgoraj tko da ni blo panike, pri teh WP vilicah pa ne vem.

Tocna oznaka naj bi bila (po knjizici) *WP Up Side Down Topadjuster 4054 IBS* 300mm hoda

 

Je tocno dolocena kolicina olja in se ga ravno toliko nalije ali se moras ravnati po kaksni "merici" in olje nalijes to tocno dolocene visine?

 

Kaksen majstr za te stvari mal razlozit :?: :D

V knjizici je oznaceno naj bi vsaj enkrat letno menjal olje in opravil "full maintenance job" :shock: :?: ,je to nujno potrebno ali je le v primeru stalne hude terenske voznje? Najbrz je vse [URL=https://atelierrebul.si/shop/category/darilni-seti-63]https://atelierrebul.si/shop/category/darilni-seti-63[/URL] pogojeno z kilometri neravnin :?:

Kako pa drugi to izvajate?

Menjava olja v vilicah je pomemben del vzdrževanja za vaš KTM 620 EGS. Tu je nekaj korakov in nasvetov, kako to narediti:

1. Priprava: Preden začnete, prepričajte se, da imate vsa potrebna orodja, vključno s ključi za vilice, merilno posodo za olje, in nadomestnim oljem. Preverite tudi svojega lastniškega priročnika za točne specifikacije za vaš model vilic.

2. Odstranitev vilic: Motor dvignite s stojalom in sprostite spodnjo sponko vilic. Nato odvijte spodnji vijak za odvajanje starega olja. To bo omogočilo, da staro olje odteče.

3. Odvijte zgornji vijak: Odvijte zgornji vijak na vrhu vilic, ki služi tudi kot nastavitev vzmetenja. Pazite, da ne izgubite nobenih majhnih delov, ko odstranjujete zgornji vijak.

4. Izpraznite in očistite: Ko je olje odteklo, počakajte, da se popolnoma izprazni. Medtem očistite notranjost vilic s primernim čistilom in preverite, ali ni nobenih očitnih poškodb ali obrabe.

5. Nalijte novo olje: Nalijte novo vilinsko olje v skladu s specifikacijami za vaš model. Običajno se olje nalije do določene ravni v vilicah, kot je navedeno v lastniškem priročniku.

6. Sestavite: Ponovno pritrdite zgornji vijak in nastavitev vzmetenja ter spodnji vijak za pritrditev vilic. Prepričajte se, da so vsi vijaki dobro priviti in da ni puščanja olja.

7. Preverjanje ravni: Po končani menjavi preverite, ali je raven olja v vilicah pravilna, in po potrebi dodajte več olja.

Kar zadeva redno vzdrževanje in menjavo olja, je to običajno priporočljivo izvajati vsaj enkrat na sezono ali po določenem številu prevoženih kilometrov, odvisno od intenzivnosti vožnje. Če se ukvarjate s težkim terenskim ali motokros vožnjo, lahko pogosteje menjate olje. Menjava olja v vilicah je ključnega pomena za ohranjanje pravilnega delovanja vzmetenja in varno vožnjo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, Mateja55 pravi:

Menjava olja v vilicah je pomemben del vzdrževanja za vaš KTM 620 EGS. Tu je nekaj korakov in nasvetov, kako to narediti:

1. Priprava: Preden začnete, prepričajte se, da imate vsa potrebna orodja, vključno s ključi za vilice, merilno posodo za olje, in nadomestnim oljem. Preverite tudi svojega lastniškega priročnika za točne specifikacije za vaš model vilic.

2. Odstranitev vilic: Motor dvignite s stojalom in sprostite spodnjo sponko vilic. Nato odvijte spodnji vijak za odvajanje starega olja. To bo omogočilo, da staro olje odteče.

3. Odvijte zgornji vijak: Odvijte zgornji vijak na vrhu vilic, ki služi tudi kot nastavitev vzmetenja. Pazite, da ne izgubite nobenih majhnih delov, ko odstranjujete zgornji vijak.

4. Izpraznite in očistite: Ko je olje odteklo, počakajte, da se popolnoma izprazni. Medtem očistite notranjost vilic s primernim čistilom in preverite, ali ni nobenih očitnih poškodb ali obrabe.

5. Nalijte novo olje: Nalijte novo vilinsko olje v skladu s specifikacijami za vaš model. Običajno se olje nalije do določene ravni v vilicah, kot je navedeno v lastniškem priročniku.

6. Sestavite: Ponovno pritrdite zgornji vijak in nastavitev vzmetenja ter spodnji vijak za pritrditev vilic. Prepričajte se, da so vsi vijaki dobro priviti in da ni puščanja olja.

7. Preverjanje ravni: Po končani menjavi preverite, ali je raven olja v vilicah pravilna, in po potrebi dodajte več olja.

Kar zadeva redno vzdrževanje in menjavo olja, je to običajno priporočljivo izvajati vsaj enkrat na sezono ali po določenem številu prevoženih kilometrov, odvisno od intenzivnosti vožnje. Če se ukvarjate s težkim terenskim ali motokros vožnjo, lahko pogosteje menjate olje. Menjava olja v vilicah je ključnega pomena za ohranjanje pravilnega delovanja vzmetenja in varno vožnjo.

Po moje ima ta motor, za katerega je možak spraševal pred dobrimi enaindvajsetimi leti, verjetno že certifikat starodobnika....

..ampak koncept vzdrževanja vilic je pa verjetno še vedno isti tudi za novejše motorje...  💪

 

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!