Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Onim

Priporočene objave

Ja menim, da ima Motosvet.com tudi edukativno naravo, zato se mi zdi smiselno, da v tem topicu povemo kaj konkretnega o legendah med motocikli. Objave naj bodo resne, tehnično podprte, tudi kakšna slikica (ne pretiravajte, da se ne bodo strani predolgo loadale) in prosim brez prerekanja. Če nimate idej naj vas spomnim na motocikle kot so: Honda CB750 (od '69 naprej), Kawasaki Z serija (900/650/1000/1000R/1100), Suzuki GS in GSX serija (450/550/650/750/850/1100...), Yamaha XS in XT, razni BMWji (pa ne zdej mislit, da je treba tu oldtajmerje objavljat, objavite motocikle, ki v svetu motociklizma kaj pomenijo), pa Ducatiji, MV Avguste, pa HD im MG, itd.... Opišite legendarne modele.

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, že vidim, kako bo kdo imel kaj za povedat ampak kljub vsemu ...

Ducati Monster ... motor, ki je postavil nove standarde v oblikovanju ... motor, ki so ga "skopirale" še vse večje firme ... motor, ki nekaj pomeni v svetu motorizma ... motor ki ga vozim tudi sam ... skratka: živa legenda :) :oops: ...

http://www.ducati.com/bikes/my2002/monster.jhtml

f5.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SUZUKI GSX 1100 S KATANA

side.jpg

Model je bil predstavljen konec leta 1980 in je temeljil na motorju iz modela GSX 1100. Izdelovali so jih v dveh različicah 1100 in 1000. Razlika je bila minimalna (mislim, da samo 2 KM).

Tehnični podatki:

4 taktni, 4 valjni, zračno hlajen motor, s po 4 ventili na en valj. Dve odmični gredi v glavi, gnani s verigo (DOHC), posebno oblikovana izgorevalna komora (TSCC) za boljše izgorevanje. Električni zaganjač, brez nožnega. 5 stopenjski menjalnik, sekundarni prenos veriga,maksimalna hitrost 230 km/h, za tiste čase dobre vozne lastnosti in odlični pospeški. Moč motorja je bila 110 PS (1100) in108 PS (1000) ccm model. Motocikel je imel spredaj 19" kolo, zadaj pa 17", v obe primerih iz litine). Gume so bile dimenzij: 3,50/19; 4,50/17. Teža praznega motocikla je bila cca 240 kg. Rezervar za gorivo je držal 22 l / 5 l rezerve....

Oblika je bila za takratno obdobje revolucionarna, delo nemškega disignerja Hans A. Muth. Motor so izdelovali do lanskega leta (malo spremenjen motor, izboljšano hlajenje, vplinjači...), ko so ga odslovili z Limited edition.

Motocikel je bil znan po vzdržljivosti, zato je bil mnogokrat osnova za predelave. Dostikrat so ga uporabljali tudi za Drag racing (predelan motor, turbo, nitro...) Ohranjenih primerkov je še kar nekaj, v DE imajo ceno od 1500 EUR naprej.

Če želite izvedeti kaj več o modelu katana, si lahko preberete tukaj:

http://www.katanacentral.co.uk/index.asp

http://www.netquest.co.uk/katweb/

http://www.gsresources.com/

http://www.katanaownersclub.de/http://www.katana-phoenix.co.uk/

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, Hočko tudi Monster spada v to kategorijo. Nič se ne bomo kregal. Samo, da ne bo kdo narobe topica razumel, tu ni prostora za vsake pol leta spremenjene race replice (razne ninja, pa cbr, pa gsxr, itd..., čeprav imajo mnogi od teh motorjev plemenite prednike, npr. GSX-R 750, daljnega leta 1985, pa CBR 1988). Tudi Bandit bi lahko sodil v to kategorijo, vendar menim, da slava pripada KATANI. Zato tudi npr. Xjr 1200/1300 ni pravi naslov za hvalo, če upoštevamo, da motor izvira iz XS 1100/FJ1200. Tudi Ducati 851/888 in 916/996 spadata v ta topic. Torej opišite modele, ki so pomembno vplivali na razvoj motociklov. Prosim upoštevajte to.

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene je legenda Honda cb 900 bol dor,pa Kawasaki machIII,nimam pa nobene slike,tko da bi bil zlo vesel,če bi mel kdo iz kakšnega domačga albuma kakšno fotko,pa da jo objav.Med legende bi tud uvrstu Suzuki-ja gamma500,s katerim se je na žalost pobil velik motoristov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mene je legenda Honda cb 900 bol dor,pa Kawasaki machIII,nimam pa nobene slike,tko da bi bil zlo vesel,če bi mel kdo iz kakšnega domačga albuma kakšno fotko,pa da jo objav.

Enako, mogoče bi dodal še Ducati 900 Darmah, če ma kdo kaj slikc ali natančnih tehničnih podatkov, naj jih prosim objavi. Ampak to so bili motorji, ki so meni takrat jemali dah, pa še Honda CB650, prvi zaresen motor, ki sem ga pred skoraj 20 leti (če izzvzaneno MZ-je, Jawe, ČZ-te in podobne vzhodne eksote) kar nekaj prevozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha SR 5OO,Vincent Black shadow,HD WLA,Laverda Jota,Triumph Thunderbird 650,Norton Comanndo750,BSA Gold star,Ducati 900SS,MV Agusta750 America,Zunddap750 Grune Elephant,Kawasaki Z900,HONDA CB 750 Four,Indian Big chief,Broug Superior,BMW750/7.....

To bi bilo tako na brzino,če se pa še kaj spomnim vam pa povem. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa Hondi CX500 in CX650. Oba turbo, prvi 82hp, drugi 100hp.

Enega sem opazil na poti od Mosta na Soči proti LJ, se mi zdi da nemške registrske.

81CX500_150.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponižno bi dodal k listi tudi Hondo Transalp, ki je bila ob predstavitvi leta 1987 začetnik področja enduro potovalnikov in je postala nekakšen "trendsetter" pri enduro-tourerjih. Spomnim se predstavitvenega članka v časopisu, ko je Transalp prišel na trg. Ahhh, kako sem takrat sanjaril, da bom enkrat imel Transo... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, vidim da jih je blo že kar nekej objavljenih... pa bom mogoče ponovu jih...

Yamaha XS1100 (itaq... no ja, komplet XS serija) http://www.xs11.com/pix/bjones3.jpg

Yamaha XJ1100 (ne vem kaj so zdej hotl z XJR... tale je men lepša)

http://www.xs11.com/pix/bjones6.jpg

Yamaha Venture (nekiin80 letnik)

Honda GL1000, 1100, 1200 Aspencade

CBX1000,

CB...F,...

CX

http://home.planet.nl/~motors-20th-century/motors.html

Suzuki GS 1000

GT750

Kawasaki

Z1

Z900

Z1000

GPz 750 Turbo

GPz 600R (prvi k se je dal v ovinku bremzat pa se ob efektu nisi posral)

GPz 550

GPz 500S (itaq)

http://www.motorcities.com/index_motorcycles.html

Moto Guzzi

V7 (Prvi guzzijev paralelni V-twin.. isti dizajn kot današnji MG)

V7 Sport (letel ko prasica ;) )

750S3 (letel ko prasica pa prvi k je mel 3 disk bremze)

850 LeMans http://denpasar.biz/motors20/MotoGuzzi-LeM...ns-850-1976.jpg (A sm ze prej napisu da je letel... no ja... kupim prec, sam d bo dnar)

SP1000

1000 Convert (automatik)

1000 California III

V35

http://www.dameijer.demon.nl/index2.html

Ducati 750GT

Ducati 750SS

BMW

R75

R65

R80/100 RT

K100/RS/RT

MZ

250 ETZ, TS, ES

125 ETZ

Jawa 350

Enfield, norton, triumph,.... pa še vsi k jih nisem omenu...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

billy : sam za tebe :wink:

bdtf1lt.jpg

Mch3side2.jpg

Drgač pa so men predvsem všeč stari BMW, ki so bli s prikoloc za sopotnika..pa še enga vojaškega (i think - je take rjave barve) mam vsak dan na voljo videt pa ma prou fancy glas za tuk star motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Kaj pa, je kdo že slišal za Hesketh-a?

Izdelovali so ga v Angliji, lastnik, lord Hesketh je bil velik uživač, da ne omenjam alkoholnih hlapov, ki jih je vdihoval, pa izdihoval (intermezzo)...

Drugače je pa veljal motor za Rolls Royca med motocikli, modeli so bili Vampire, V 1000 in razne izpeljanke (cene so bile :shock: :shock: ...)

Zdaj je firma, mislim, da že dolgo odsotna, stečajno, seveda....Hlapi so tudi imeli prste vmes....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nekaj takega, kot slikca nad mano, sem imel nalepljeno na steni pred leti, samo, da se je imenoval moped RED DEVIL....Enako dvanajstvaljnik, samo, da je imel dvanajst valjev VZDOLŽNO po vrsti, tako, da si ležal, kot na kakšnem dragstarju....

Špica, res... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nekaj takega, kot slikca nad mano, sem imel nalepljeno na steni pred leti, samo, da se je imenoval moped RED DEVIL....Enako dvanajstvaljnik, samo, da je imel dvanajst valjev VZDOLŽNO po vrsti, tako, da si ležal, kot na kakšnem dragstarju....

Špica, res... :D

saj ni dvanajstvaljnik, ampak štiriindvajsetvaljnik (24)!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet vlečemo vsak na svojo stran, ampak ne morem si kaj - Honda Africa twin letnik 2002 nosi še vedno modelsko oznako RD07, tako kot moja, ki je letnik 1996. Ne vem, če obstaja še kakšen trenutno aktualen motor, ki v tem obdobju ni bil spremenjen - vsaj med japonci (pustimo razne polunikatne variante).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet vlečemo vsak na svojo stran, ampak ne morem si kaj - Honda Africa twin letnik 2002 nosi še vedno modelsko oznako RD07, tako kot moja, ki je letnik 1996. Ne vem, če obstaja še kakšen trenutno aktualen motor, ki v tem obdobju ni bil spremenjen - vsaj med japonci (pustimo razne polunikatne variante).

Kawasaki EX500 mašina...

Imaš od prvega GPZ500S do 2002 enako mašino... pa naj bo to GPZ500S, er-5, en500 al pa KLE...

Sicer pa tud MG niso mel radikalnih sprememb od 1970...

LP

Aja, hesketh...

http://www.motorcities.com/contents/00K5G1...G180740521.html

http://www.motorcities.com/contents/00K5G2...G252740578.html

http://www.motorcities.com/contents/00K5G0...G040740403.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!