Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Onim

Priporočene objave

ACE! Evo, še ena zate..... :D

Hvala ! SFC 750 pa je bila prva Laverda, ki sem jo slišal in videl. Bilo je leta 73 v Ankaranu. Dva valja, zvok, uf ..... pesem,ki jo poslušaš in se je nikoli ne naveličaš.

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So mel oni eno svojo krasno mašinona tri ognje, pa so jo prodal, da so poplačal dolgove tovarne... Zdej se vrti v Beneliju Tornadu... smrk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da bi v tole kategorijo spadal tudi naše gore list - TOMOS. Mislim da ga ni slovenskega motorista ki ne bi začel z kakšnim APN - jem. Naj kdo prilepi tudi ta motocikel gor. Ali pa kakšnega iz njihovih prvih let proizvodnje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da bi v tole kategorijo spadal tudi naše gore list - TOMOS. Mislim da ga ni slovenskega motorista ki ne bi začel z kakšnim APN - jem. Naj kdo prilepi tudi ta motocikel gor. Ali pa kakšnega iz njihovih prvih let proizvodnje.

lp

če bi ti pogledal prejšnjo stran bi videl, da sem dal tud od TOMOSA eno slikco .)

colibri T12

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ viggen:

ce hoces odpri temo o laverdah in tam not limaj novosti, vprasanja itd. kolikor ti srce da. to je tema o legendah, kar laverda 650 ghost vsekakor ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So mel oni eno svojo krasno mašinona tri ognje, pa so jo prodal, da so poplačal dolgove tovarne... Zdej se vrti v Beneliju Tornadu...  smrk

Si imel ti tudi svoj ogenj na 3 cilindrih! :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ viggen:

ce hoces odpri temo o laverdah in tam not limaj novosti, vprasanja itd. kolikor ti srce da. to je tema o legendah, kar laverda 650 ghost vsekakor ni.

Saj sem sam podal, da je bolj OFF TOPIC in sem tudi nakazal, da ne bom nadaljeval z limanjem novejših bajkov znamke LAVERDA, ampak ko je ravno stekla debata o tem. Mislim da ni bilo potrebno brisanje, ampak OK. In se opravičujem, nisem vedel da obstajajo pravila, kdo je legenda in kdo ne.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

po moji oceni dobi naziv "legenda" Honda NR 750..

motor je prikazal evolucijo u pravem pomenu besede. Pomislite, motor so prikazali leta 1989!! Ponašal se je z neverjetnimi tehničnimi rešitvami, naprimer: motor z ovalnimi bati, ki imajo obliko atletskega stadiona.. ;) Zasnova se ni nikoli obnesla. Kapo dol, ampak Hondaši so imeli pogum.. Za tiste čase je pomenlo nekaj podobnega, kod da bi danes (2004) dali na trg motor MotoGPja letnika 2008..

nekaj u tem smislu, no.. ;))

Lepo se imejte in lepo praznujte božička..

post-2534-1103918292_thumb.jpg

post-2534-1103918311.gif

Popravljeno . Popravil BiciMiX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:  :D  Ampak me pa zlo firbec matra kolk ma ta masina konjev? :kva2:

če se ne motim jih ma okol 110 .)

sej mam v enmu starmu Tuttomotu test od te honde bom poiskal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nr ma 170 konjičev...

glede na to, da imajo litrasi zadnje generacije od 172-180 HP, od kod naj bi imela 750ka letnika '89 170 konjev? :doze:

na bikez.com (kjer niso vedno tocni podatki, so pa vsaj priblizni) pise da jih ima 125 pri 14k rpm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak me pa zlo firbec matra kolk ma ta masina konjev? :kva2:

NR 750 je imela 130 konjev pri 14000vrt/min. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Zok je imel najbolj prav, NR750 ima 125 KM pri 14.000 obr./min in največji navor 7 kgm pri 7500 obr. /min (sam ne me vprašat kva je tist kgm, ker to sem iz testa prepisal :) )

ima 747,7 ccm, -75,3 mm x 42 mm

bati so dolgi 101,2 mm in visoki 50,6 mm

Motor ima 32 ventilov

Kolesa so iz magnezija, spredaj 16" (tko kt moja cbra :P ) zadej 17", sprednje zavore so 4-batne, z diski 310 mm, zadej 220mm

Aja drugače pa to ni prva honda s tako zasnovo motorja .)

Že leta 1979 je prišla ven NR500 za dirke, imela je 115 KM, leta 1982 je imela že 135 KM, leta 1987 pa je prišla ven prva NR750 , ki je bila namenjena za Endurance tekmovanja, imela je za tisti čas že neverjetnih 159,7 KM :o

No to sem uspel prebrat iz italijanske revije, še mal pa bom že govoru lahko italijansk :D

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, kakorkoliže, NR je motor, ki je vreden občudovanja in ga ne moremo kar tako zanemarit..

:yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pol pa le niso ovalni bati za v 1.svet vojno kot je SF napisal. :D ..me je ful zanimal kako se stvar obnese in zgleda da se :kva2: .Je pa cudno da niso od takrat neredil nobenga druzga motorja (al pa avta) s takimi bati.(a so ga?) :hmm:

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pol pa le niso ovalni bati za v 1.svet vojno kot je SF napisal. :D ..me je ful zanimal kako se stvar obnese in zgleda da se :kva2: .Je pa cudno da niso od takrat neredil nobenga druzga motorja (al pa avta) s takimi bati.(a so ga?) :hmm:

honda je s tem agregatom obsla dolocilo, da mora za superbike imeti masina max. 4 cilindre, in v bistvu naredila masino, ki simulira osemcilindrasa (ovalni bati, 8 ventilov na valj).

po tej masini so sprejeli pravilo, da imorajo masine imeti okrogle bate.

za everyday use je masina z okroglimi bati bolj primerna (manj zahtevna za vzdrzevanje, itd). .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Benelli SEI

Letnik 1983

Dve verzije.......900 in 750 ccm

K najdem slikco jo prheftam

Zame najlepše "PELE",kar so bile kdaj narejene!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa BIMOTA ??

Recimo YB6 1000 EXUP :OK: :OK: :OK: letnik 89-90, izdelano 114 kom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejmo mi mal ločit med kultnimi motocikli - legendami in redkimi maloserijskimi motocikli, katere ne moremo okarakterizirat z legendarnimi... To so vsaj po moje čisto različne zadeve... Motocikl si po moje naziv legenda zasluži lahko z množično proizvodnjo, ali pa s sodelovanjem na dirkah...

Vsekakor si naziv tehničnega dragulja zaslužijo tudi motocikli novozelandske znamke Britten. Zanimiv pristop z uporabo kompozitov... Pred leti se spomnim, da so v Italiji prodajali dva motorja po ceni 100000 USD po kosu. Krasna zadeva... :notworthy:

http://www.britten.co.nz/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm, zanimiv tale motor..

ravnokar gledam vzmetenje.. spredaj ima podobno kot K1200S, torej so bavarci kopirali od novozelandcev.. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!