Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Onim

Priporočene objave

Dejmo mi mal ločit med kultnimi motocikli - legendami in redkimi maloserijskimi motocikli, katere ne moremo okarakterizirat z legendarnimi... To so vsaj po moje čisto različne zadeve... Motocikl si po moje naziv legenda zasluži lahko z množično proizvodnjo, ali pa s sodelovanjem na dirkah...

Vsekakor si naziv tehničnega dragulja zaslužijo tudi motocikli novozelandske znamke Britten. Zanimiv pristop z uporabo kompozitov... Pred leti se spomnim, da so v Italiji prodajali dva motorja po ceni 100000 USD po kosu. Krasna zadeva... :notworthy:

http://www.britten.co.nz/

Glede legend: po slovarju slovenskega knjižnega jezika je legenda:

" kdor ali kar zaradi nenavadnih, izrednih lastnosti vzbuja občudovanje".

Ta definicija se mi zdi kar primerna za motoristično legendo. Ima pa seveda vsak svoj okus in zato tudi lahko svoje legende.Tudi ti si z Brittnom zašel malo med exote, pa vseeno :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta je hude barve...Zgeda pa da so motorji tud kar tehnicno dovrseni. dcp_0149.jpg Pa tud svoh niso:

SPECIFICATIONS OF THE 1998 BRITTEN V1000 ENGINE

Water cooled 999cc 60 deg V-Twin quad cam 4 stroke.

4 valves per cylinder, belt driven.

Compression ratio 11.3 : 1.

Bore x stroke 98.9mm x 65mm.

Piston, flat top slipper.

Titanium conrods with oil feed to little end.

Titanium valves Inlet Ø40mm Exhaust Ø33mm.

Wet cast iron cylinder sleeves./ opt silicon carbide coated alloy sleeves.

Composite head gaskets.

Back torque dry clutch.

Wet sump. Oil feeds to bigends, gudgon, camshaft lobes & gearbox shafts.

Programmable engine management computer with history facility.

Fuel injection - sequential, 2 injectors per cylinder.

--------------------------------------------------------------------------------

TRANSMISSION

Gearbox, 5 speed constant mesh / opt 6 speed.

Primary ratio 1.97.

Gear ratios 1st 2.5, 2nd 1.77, 3rd 1.38, 4th 1.125, 5th 0.961.

--------------------------------------------------------------------------------

Fully stressed engine with ducted under-seat radiator. Top chassis, girder & swing arm all constructed in carbon/kevlar composites.

Front Suspension: double wishbones with girder.

Rear Suspension: swing arm with adjustable three bar linkage.

Shock Absorbers: Ohlins

Rake: adjustable

Trail: adjustable

Front Wheel: 3.5" x 17" in-house carbon composite

Rear Wheel: 6.0" x 17" in-house carbon composite

Front Brakes: Twin 320mm cast iron rotors with opposed 4-piston Brembo callipers

Rear Brakes: 210mm rotor with opposed piston Brembo calliper

--------------------------------------------------------------------------------

DIMENSIONS

Wheel base 1420mm

Weight 138kg

Fuel Tank Capacity 24 litres

--------------------------------------------------------------------------------

166 HP @ 11,800 RPM

Maximum safe engine speed 12500rpm

Maximum speed 303 km/h

Ta bi pa tud buso drzal :naughty: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo nekaj o Hondi NR - po Italiji je kar precej primerkov teh motorjev. Velik problem, tako na dirkah kot cestna verzija motorjev je bila (je) problematična zaneslivost in sicer bati so se "lomili". Lastniki teh motorjev imalo malo kilometrov ter vse skupaj bolj za eksotiko.........

........so pa fantje pri Hondi korajžni, mislim da so tudi prvi izdelali turbo motor in sicer 2-valjni V-motor s postavitvijo batov kot MOTO GUZZI........

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena NR750 je tud na hrvaškem, ker sem jo dve let nazaj na Grobniku parkirano vidu, in glih slučajno mi je prišlo na ušesa, da je lastnik zanjo odštel 110.000 DEM takrat .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Zok je imel najbolj prav, NR750 ima 125 KM pri 14.000 obr./min  in največji navor 7 kgm pri 7500 obr. /min (sam ne me vprašat kva je tist kgm, ker to sem iz testa prepisal  :)  )

:topic:

KGM - Kilogramov na meter.

1 kgm = 10 Nm (torej, navor.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

KGM - Kilogramov na meter.

1 kgm = 10 Nm (torej, navor.)

sam resno ej,nekdo je spricu pouk fizke

drugac pa kult

Ducati 916

Laverda 1000

honda boldor

...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam resno ej,nekdo je spricu pouk fizke

drugac pa kult 

Ducati 916

Laverda 1000

honda boldor

Tebi se pa ocitno ne da brati kaj so ljudje pred tabo pisali. Malo se izobrazi najprej - motorji, ki jih navajas so ze omenjeni, eden od njih celo na prvi strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja in ce je ze blo napisan

te motorji so zame kult tudi ce je ze 100drugih uporabnikov foruma to napisalo,nerecem

ce bi bila to tema o dolocenem motociklu kjer bi vsak napisal da ima (primer) Ducati zelo dobro vzmetenje,tukaj pa vsak napise kaj je kult zanga ker ima najbrz se kaksn drug uporabnik isto okus ko jaz ane zato je lahko napisan veckrtat,naslednjic saj malo pomisli preden spemas forum

drugac pa brez zamere

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam resno ej,nekdo je spricu pouk fizke

...

Ja sej pol sem dojel, kva je to, sem mal razmišljal, sam objava je že bla napisana, tko da nisem mogu več popravljat .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena NR750 je tud na hrvaškem, ker sem jo dve let nazaj na Grobniku parkirano vidu, in glih slučajno mi je prišlo na ušesa, da je lastnik zanjo odštel 110.000 DEM takrat .)

nisem siguren, ampak mislim da jo ima lastnik firme Ruting, ki je med drugim hrvaški uvoznk Honda motorjev..

koliko pa je odštel zanjo, pa mi ni znano, rabljene se prodajajo 45.000-50.000€ :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem siguren, ampak mislim da jo ima lastnik firme Ruting, ki je med drugim hrvaški uvoznk Honda motorjev..

koliko pa je odštel zanjo, pa mi ni znano, rabljene se prodajajo 45.000-50.000€ :hmm:

Maš prav,tukaj je link na strano sa testom tiste Honde NR 750 ki jo fura Dražen Srdoč, lastnik Rutinga.

http://www.motopuls.com/index.php?option=c...id=37&Itemid=44

LP

Popravljeno . Popravil Dylan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja in ce je ze blo napisan

te motorji so zame kult tudi ce je ze 100drugih uporabnikov foruma to napisalo,nerecem

ce bi bila to tema o dolocenem motociklu kjer bi vsak napisal da ima (primer) Ducati zelo dobro vzmetenje,tukaj pa vsak napise kaj je kult zanga ker ima najbrz se kaksn drug uporabnik isto okus ko jaz ane zato je lahko napisan veckrtat,naslednjic saj malo pomisli preden spemas forum

drugac pa brez zamere

lej, kot prvo se nauci kaj pomeni spam, kot drugo ce ti kdo rece da malo pomisli kaj napises, ne reagiraj kot da te napada, ampak kot da te opozarja na doloceno napako, ki bi jo naj porpavil oz. vsaj omejil. pa daj pomisli kaj pises, preden dodas odgovor - pravila niso zato da so, smetenje je prepovedano! <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če spada v tale topic, ampak tole sem poslikal v Dawson City-u, v Yukonu. Očitno imajo legende svoj parking :OK:

(oz. ne marajo harelyev)

post-427-1104923633_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

predpostavimo, da je legendaren B)

post-685-1106295908_thumb.jpg

post-685-1106295916_thumb.jpg

post-685-1106295923_thumb.jpg

post-685-1106295932_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!