Roman Objavljeno Julij 24, 2002 Deli Objavljeno Julij 24, 2002 Kawasaki EX500 mašina... Imaš od prvega GPZ500S do 2002 enako mašino... pa naj bo to GPZ500S, er-5, en500 al pa KLE... Sicer pa tud MG niso mel radikalnih sprememb od 1970... V mislih sem imel kompleten motocikel in ne agregata, ali zadnje vilice, ali pa sprednjega platišča. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Onim Objavljeno Julij 24, 2002 Avtor Deli Objavljeno Julij 24, 2002 ... hja, tale topic je bil mišljen kratkim predstavitvam legend med motorji in kakšni sličici, ne samo naštevanju. Nekateri ne razumete topica povsem dobro: Motocikel, ki v zgodovini, kaj pomeni! Ne vsak posamezen model, ki je nakazal neko podzvrst podzvrsti. Npr. če je xt 500 nekako začetnik modernih enduro motorjev, ni potrebno še vsakega modela (beri transalp, AT...) posebaj navajati. Očitno je res, da ne moremo iz svoje kože, da nebi za svoje motocikle vlekli!!!? :evil: Pa sej ni to tekmovanje, kateri stroj je najboljši. Med legende lahko dodamo tudi predelave, pa spet ne vsako, temveč legendarne: ala Captan America (Easy Rider), ki je dal inspiracijo mnogim custom verzijam Jap in HD mašin. Pa dirkalniki, ala Norton Manx...., Suzuki RG500....; Prosim, če se držite teh načel, drugače je bolje, da se tema zaklene. Bi tudi prosil administratorja, da malo pobriše, lahko tudi tale post, ko ga bodo prebrali (čez dan ali dva). lp in brez zamere, Onim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno Julij 24, 2002 Deli Objavljeno Julij 24, 2002 No evo še mal domačih legend. Tomos Colibri, ki je žel uspehe vrsto let. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moped Objavljeno Julij 26, 2002 Deli Objavljeno Julij 26, 2002 Hm, ja, legende, motorji ki so nekaj pomenili. Kaj pa domače znanje fantje !? Tomosov dirkalnik ( ne vem sicer kateri ) je prvi začel uporabljat karbon, pa kevlar... Več bodo vedli povedat v Tomosu, menda imajo tam tudi nekaj muzeja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BRANE Objavljeno Julij 28, 2002 Deli Objavljeno Julij 28, 2002 Tomos je s svojo zadnjo specialko uvedel nove standarde v 50ccm razred: plastični okvir, plastična kolesa...Imel je suho sklopko, baterijski vžig, sesanje preko vrteče lamele- uplinjač je tam, kjer imajo mopedi magnet, končna hitrost krepko preko 180/uro, zadnje verzije celo preko 200, menda... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IKE Objavljeno Julij 28, 2002 Deli Objavljeno Julij 28, 2002 :shock: ... 50 ccm ... 180 km/h ... plstika ... katerega leta pa ... :?: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARJA Objavljeno Julij 29, 2002 Deli Objavljeno Julij 29, 2002 Poglej mal na Tomosovo stran. TOMOS.SI Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Julij 29, 2002 Deli Objavljeno Julij 29, 2002 kawasaki z serija je zakon!!!!!! sicer pa so to tako ali tako motorji iz mad max-a, ki vsi vemo kaj pomeni!!!!! :twisted: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gartner janez Objavljeno Julij 29, 2002 Deli Objavljeno Julij 29, 2002 Kot kaže so za nekatere legende samo Japonci.Kaj pa Nortoni,Triumphi,Vincenti in podobno.Po mojem so legende: Honda Cb 750 four,Honda GL1000,Kawasaki Z 1000, Avgusta 750 America,Norton Manx,Triumph Thunderbird 650, pa še kaj bi se našlo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gartner janez Objavljeno Julij 29, 2002 Deli Objavljeno Julij 29, 2002 Kot kaže so za nekatere legende samo Japonci.Kaj pa Nortoni,Triumphi,Vincenti in podobno.Po mojem so legende: Honda Cb 750 four,Honda GL1000,Kawasaki Z 1000, Avgusta 750 America,Norton Manx,Triumph Thunderbird 650, pa še kaj bi se našlo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marijan Objavljeno Julij 29, 2002 Deli Objavljeno Julij 29, 2002 janez lahko bi napisal ariel 500 a ne, za trial tabolš motor v tistih cajtih. :o Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno Avgust 3, 2002 Deli Objavljeno Avgust 3, 2002 Ma zame je legenda yamaha TR 1, vsaj glede motorja k ga majo zej virago, pa dragstar 1100, po ta novem pa še bulldog... LP by gebre Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno December 6, 2002 Deli Objavljeno December 6, 2002 Kaj pa naprimer tole? Pozna kdo ta kultni primerek dirkalnika? http://www.britten.co.nz/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno December 6, 2002 Deli Objavljeno December 6, 2002 V-max Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
spidy Objavljeno December 6, 2002 Deli Objavljeno December 6, 2002 SF je verjetno tole hotu pokazat: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
spidy Objavljeno December 6, 2002 Deli Objavljeno December 6, 2002 ali pa nekaj od tega Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Windsurf Objavljeno December 6, 2002 Deli Objavljeno December 6, 2002 Da se ne bo komu po pomoti začelo iz glave kadit... Nočem nikomur nič oporekat, ampak motorno kolo, ki je v veliki meri vplivalo na to, kako svet gleda na dvokolesnike, je definitivno Vespa. Poleg tega ne ve, kako bi brez nje izgledali današnji skuterji. Pomembna predhodnika Vespa sta bila MP5 - Paperino iz leta 1945 ki je sicer še imel motor med prednjim in zadnjim kolesom, a je optično že nakazoval svojega naslednika, MP6, ki pa je imel kot prvi vse razpoznavne znake Vespe, kateri so se ohranili do danes: motor pod sedežem na desni strani, veliki ščit za zaščito voznika pred umazanijo, trostopenjski menjalnik z menjalno ročico na levi ročki, nožno zadnjo zavoro in svojevrstni vzvod za zagon motorja. Prva "prava" Vespa je bila narejena aprila 1946 in je imela 98 ccm. Pomenila je začetek enkratne zgodbe o uspehu, v kateri se je v več kot 100 modelih in variacijah skozi 50 let prodalo preko 16 milijonov Vesp. Vespa 125 iz leta 1948, s katero sta se vozila Gregory Peck in Audery Hepburn v filmu Roman Holiday, je temu motorčku prinesla svetovno slavo. (Povzeto po http://www.museopiaggio.it/, nekaj sem o tem napisal tudi v topicu http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...ighlight=#97395) LP VespaMan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno December 8, 2002 Deli Objavljeno December 8, 2002 Ko bo kaj več prostora v moji garaži in pa seveda nekaj denarja bi si seveda zaželel MG California 1 in pa kawasaki ameriške policije Z 1000. Oba seveda v original stanju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno Marec 1, 2003 Deli Objavljeno Marec 1, 2003 No še malo eksotike. http://www.cs.wisc.edu/~john/vfr/specs/92-nr750.html BTW noče slikce nalimat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno November 2, 2003 Deli Objavljeno November 2, 2003 da spomnim na to temo, kjer se zbirajo legende (v ducati temi je malo gužva nastala). evo nekaj slikic resnične legende, baje je mogoče repliko nabavit na japonskem, hmmmmm to bi mene melo. http://www.madmaxmovies.com/cars/madmax/Go...oose/index.html http://www.d5.dion.ne.jp/~teiji./z-1000.htm http://www.madmaxmovies.com/ http://www.madmaxmovies.com/cars/madmax/Go...whitehouse.html http://www.whouse.jp/goose_html/goose_top.html japonske strani so že šle v prevod, bom kmalu vedel kaj piše in če je res mogoče kupit repliko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno November 2, 2003 Deli Objavljeno November 2, 2003 :shock: ... 50 ccm ... 180 km/h ... plstika ... katerega leta pa ... :?: Tomosi so dirkal od ~'60 do '80 al '81. prvi dirkalnik mel 5 konjev, in 95 km/h, naslednji je sel ze krepko cez 120 km/h, sli so preko 175 km/h, pripravljeni na dirke, seveda. se eno specialko bi blo treba omenit - D9, motorcek, ki je tehtal piclih 38 (!!) kilogramov, imel (mislim da) 11 konjev, in 9 prestav. naslednje leto so zaradi takih primerkov ze zaostrili pravilnik - minimalna masa 60 kilogramov (prazen 55) in max. st. prestav 6. :D ja, pa tazadnji tomosov GP prototip, mislim da '82 al '83 je pa res LEGENDA!! 50 ccm, 19,5 (!!) konjev, 204 km/h(!!) po Grobniku!! :yea2: :kva2: zal nikoli uporabljen na dirkah. :cry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bobokrajnc Objavljeno November 2, 2003 Deli Objavljeno November 2, 2003 Pozabili smo na legende 2 svet.vojne, Vehrmachtove mašine ki si nedvomno zaslužijo najbolj častno mesto, dvomim da bodo katerikoli motorji dali kdaj 10% toliko skozi ali bili deležni takšne slave!!!!!!!! :notworthy: :notworthy: kot npr. Zundapp KS 750 ali BMW R75 BMW R12 BMW R75 NSU "hibrid" LP Bobo B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno November 4, 2003 Deli Objavljeno November 4, 2003 Vsekskor ena izmed pravih in njavečjih legend: Moto Guzzi Ottocilindri vodno hlajeni V 8 499 ccm (cca 95 konjev, ko so go uspeli dobro nastavit) Teža: 130 kg V max 295 km/h Obdobje sredi 50 let Najdu. 8-cilinder 4-takt V-blok, 2 x DOHC, 499 ccm (44 x 41 mm), 78 PS at 12.000 rpm, 8 Dell'Orto 20 mm carburateurs, 150 kg, topsnelheid 275 km/h. Letnik - 1955-1957. Več o tem v muzeju in Nemčiji. Slikca pa prlimana :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bobokrajnc Objavljeno November 4, 2003 Deli Objavljeno November 4, 2003 ... hja, tale topic je bil mišljen kratkim predstavitvam legend med motorji in kakšni sličici, ne samo naštevanju. Nekateri ne razumete topica povsem dobro: Motocikel, ki v zgodovini, kaj pomeni! Ne vsak posamezen model, ki je nakazal neko podzvrst podzvrsti. Npr. če je xt 500 nekako začetnik modernih enduro motorjev, ni potrebno še vsakega modela (beri transalp, AT...) posebaj navajati. Očitno je res, da ne moremo iz svoje kože, da nebi za svoje motocikle vlekli!!!? :evil: Pa sej ni to tekmovanje, kateri stroj je najboljši. Med legende lahko dodamo tudi predelave, pa spet ne vsako, temveč legendarne: ala Captan America (Easy Rider), ki je dal inspiracijo mnogim custom verzijam Jap in HD mašin. Pa dirkalniki, ala Norton Manx...., Suzuki RG500....; Prosim, če se držite teh načel, drugače je bolje, da se tema zaklene. Bi tudi prosil administratorja, da malo pobriše, lahko tudi tale post, ko ga bodo prebrali (čez dan ali dva). lp in brez zamere, Onim Se absolutno strinjam, treba je definirati pojem legenda ne pa vsaki prototip ali model v ta topic limat!! Legenda je torej nekaj kar v zgodovini kaj pomeni, ter si zasluži to slavo!!!!!! LP Bobo B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno November 4, 2003 Deli Objavljeno November 4, 2003 mislim, da ni treba posebej povedat zakaj so motorji iz mad max-a legende :devil: :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se