Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Onim

Priporočene objave

Kawasaki EX500 mašina...  

Imaš od prvega GPZ500S do 2002 enako mašino... pa naj bo to GPZ500S, er-5, en500 al pa KLE...  

Sicer pa tud MG niso mel radikalnih sprememb od 1970...  

V mislih sem imel kompleten motocikel in ne agregata, ali zadnje vilice, ali pa sprednjega platišča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... hja, tale topic je bil mišljen kratkim predstavitvam legend med motorji in kakšni sličici, ne samo naštevanju. Nekateri ne razumete topica povsem dobro: Motocikel, ki v zgodovini, kaj pomeni! Ne vsak posamezen model, ki je nakazal neko podzvrst podzvrsti. Npr. če je xt 500 nekako začetnik modernih enduro motorjev, ni potrebno še vsakega modela (beri transalp, AT...) posebaj navajati. Očitno je res, da ne moremo iz svoje kože, da nebi za svoje motocikle vlekli!!!? :evil: Pa sej ni to tekmovanje, kateri stroj je najboljši. Med legende lahko dodamo tudi predelave, pa spet ne vsako, temveč legendarne: ala Captan America (Easy Rider), ki je dal inspiracijo mnogim custom verzijam Jap in HD mašin. Pa dirkalniki, ala Norton Manx...., Suzuki RG500....;

Prosim, če se držite teh načel, drugače je bolje, da se tema zaklene. Bi tudi prosil administratorja, da malo pobriše, lahko tudi tale post, ko ga bodo prebrali (čez dan ali dva).

lp in brez zamere, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, ja, legende, motorji ki so nekaj pomenili. Kaj pa domače znanje fantje !? Tomosov dirkalnik ( ne vem sicer kateri ) je prvi začel uporabljat karbon, pa kevlar... Več bodo vedli povedat v Tomosu, menda imajo tam tudi nekaj muzeja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomos je s svojo zadnjo specialko uvedel nove standarde v 50ccm razred:

plastični okvir, plastična kolesa...Imel je suho sklopko, baterijski vžig, sesanje preko vrteče lamele- uplinjač je tam, kjer imajo mopedi magnet, končna hitrost krepko preko 180/uro, zadnje verzije celo preko 200, menda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawasaki z serija je zakon!!!!!! sicer pa so to tako ali tako motorji iz mad max-a, ki vsi vemo kaj pomeni!!!!! :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot kaže so za nekatere legende samo Japonci.Kaj pa Nortoni,Triumphi,Vincenti in podobno.Po mojem so legende: Honda Cb 750 four,Honda GL1000,Kawasaki Z 1000, Avgusta 750 America,Norton Manx,Triumph Thunderbird 650, pa še kaj bi se našlo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot kaže so za nekatere legende samo Japonci.Kaj pa Nortoni,Triumphi,Vincenti in podobno.Po mojem so legende: Honda Cb 750 four,Honda GL1000,Kawasaki Z 1000, Avgusta 750 America,Norton Manx,Triumph Thunderbird 650, pa še kaj bi se našlo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma zame je legenda yamaha TR 1, vsaj glede motorja k ga majo zej virago, pa dragstar 1100, po ta novem pa še bulldog...

LP by gebre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Da se ne bo komu po pomoti začelo iz glave kadit... Nočem nikomur nič oporekat, ampak motorno kolo, ki je v veliki meri vplivalo na to, kako svet gleda na dvokolesnike, je definitivno Vespa. Poleg tega ne ve, kako bi brez nje izgledali današnji skuterji.

Pomembna predhodnika Vespa sta bila MP5 - Paperino iz leta 1945 ki je sicer še imel motor med prednjim in zadnjim kolesom, a je optično že nakazoval svojega naslednika, MP6, ki pa je imel kot prvi vse razpoznavne znake Vespe, kateri so se ohranili do danes: motor pod sedežem na desni strani, veliki ščit za zaščito voznika pred umazanijo, trostopenjski menjalnik z menjalno ročico na levi ročki, nožno zadnjo zavoro in svojevrstni vzvod za zagon motorja.

31d1_mp6h.gif

Prva "prava" Vespa je bila narejena aprila 1946 in je imela 98 ccm. Pomenila je začetek enkratne zgodbe o uspehu, v kateri se je v več kot 100 modelih in variacijah skozi 50 let prodalo preko 16 milijonov Vesp.

Vespa 125 iz leta 1948, s katero sta se vozila Gregory Peck in Audery Hepburn v filmu Roman Holiday, je temu motorčku prinesla svetovno slavo.

vespa125_48h.gif

(Povzeto po http://www.museopiaggio.it/, nekaj sem o tem napisal tudi v topicu http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...ighlight=#97395)

LP

VespaMan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bo kaj več prostora v moji garaži in pa seveda nekaj denarja bi si seveda zaželel MG California 1 in pa kawasaki ameriške policije Z 1000. Oba seveda v original stanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 8 mesecev pozneje...

da spomnim na to temo, kjer se zbirajo legende (v ducati temi je malo gužva nastala).

evo nekaj slikic resnične legende, baje je mogoče repliko nabavit na japonskem, hmmmmm to bi mene melo.

http://www.madmaxmovies.com/cars/madmax/Go...oose/index.html

http://www.d5.dion.ne.jp/~teiji./z-1000.htm

http://www.madmaxmovies.com/

http://www.madmaxmovies.com/cars/madmax/Go...whitehouse.html

http://www.whouse.jp/goose_html/goose_top.html

japonske strani so že šle v prevod, bom kmalu vedel kaj piše in če je res mogoče kupit repliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:shock: ... 50 ccm ... 180 km/h ... plstika

... katerega leta pa ... :?:

Tomosi so dirkal od ~'60 do '80 al '81. prvi dirkalnik mel 5 konjev, in 95 km/h, naslednji je sel ze krepko cez 120 km/h, sli so preko 175 km/h, pripravljeni na dirke, seveda.

se eno specialko bi blo treba omenit - D9, motorcek, ki je tehtal piclih 38 (!!) kilogramov, imel (mislim da) 11 konjev, in 9 prestav. naslednje leto so zaradi takih primerkov ze zaostrili pravilnik - minimalna masa 60 kilogramov (prazen 55) in max. st. prestav 6. :D

ja, pa tazadnji tomosov GP prototip, mislim da '82 al '83 je pa res LEGENDA!! 50 ccm, 19,5 (!!) konjev, 204 km/h(!!) po Grobniku!! :yea2: :kva2: zal nikoli uporabljen na dirkah. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabili smo na legende 2 svet.vojne, Vehrmachtove mašine ki si nedvomno zaslužijo najbolj častno mesto, dvomim da bodo katerikoli motorji dali kdaj 10% toliko skozi ali bili deležni takšne slave!!!!!!!! :notworthy: :notworthy:

kot npr. Zundapp KS 750

zun-wmg.jpg

ali BMW R75

bmw-wmg.jpg

BMW R12

BMW-R12-Wehrmacht.jpg

BMW R75

image002.gif

NSU "hibrid"

id_nsu_full.jpg

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekskor ena izmed pravih in njavečjih legend: Moto Guzzi Ottocilindri

vodno hlajeni V 8 499 ccm (cca 95 konjev, ko so go uspeli dobro nastavit)

Teža: 130 kg

V max 295 km/h

Obdobje sredi 50 let

Najdu.

8-cilinder 4-takt V-blok, 2 x DOHC, 499 ccm (44 x 41 mm), 78 PS at 12.000 rpm, 8 Dell'Orto 20 mm carburateurs, 150 kg, topsnelheid 275 km/h.

Letnik - 1955-1957.

Več o tem v muzeju in Nemčiji.

Slikca pa prlimana :)

v8_2.jpg

v8_3.jpg

post-4-1067965921.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... hja, tale topic je bil mišljen kratkim predstavitvam legend med motorji in kakšni sličici, ne samo naštevanju. Nekateri ne razumete topica povsem dobro: Motocikel, ki v zgodovini, kaj pomeni! Ne vsak posamezen model, ki je nakazal neko podzvrst podzvrsti. Npr. če je xt 500 nekako začetnik modernih enduro motorjev, ni potrebno še vsakega modela (beri transalp, AT...) posebaj navajati. Očitno je res, da ne moremo iz svoje kože, da nebi za svoje motocikle vlekli!!!? :evil: Pa sej ni to tekmovanje, kateri stroj je najboljši. Med legende lahko dodamo tudi predelave, pa spet ne vsako, temveč legendarne: ala Captan America (Easy Rider), ki je dal inspiracijo mnogim custom verzijam Jap in HD mašin. Pa dirkalniki, ala Norton Manx...., Suzuki RG500....;

Prosim, če se držite teh načel, drugače je bolje, da se tema zaklene. Bi tudi prosil administratorja, da malo pobriše, lahko tudi tale post, ko ga bodo prebrali (čez dan ali dva).

lp in brez zamere, Onim

Se absolutno strinjam, treba je definirati pojem legenda ne pa vsaki prototip ali model v ta topic limat!!

Legenda je torej nekaj kar v zgodovini kaj pomeni, ter si zasluži to slavo!!!!!!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim, da ni treba posebej povedat zakaj so motorji iz mad max-a legende :devil: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!