Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Onim

Priporočene objave

No Pervy, nekaj si pa pozabil. Fazer je inoviral nekaj, in sicer dejstvo, da je prvi motor vrhunskih zmogljivosti z tehniko vzeto direkt iz športnih modelov, ki se ga dobi za zelo dostopno ceno.

.

.

.

.

.

.

.

Legenda se torej rojeva.

ah fant nehaj no, vrhunska tehnologija za nizko ceno?!?!?!?! inoviral je to???? malo začni spremljat motorje preteklosti in ne šele kaj se dogaja zadnjih 5 let.

1. fazerjeva (govorim o novem in starem modelu ker je isto) ni nič vrhunskega. motor obeh je iz (po današnjih merilih) zastarelega športnika pa še modificiran je, da manj zmore. vrhunski motor danes je v novih SS 600-kah, fazer je nima. poglej zavore fazerja, nikjer ne vidim kakih radialnih zavor, kje je napredni delno ali polno integralni abs? poglej vzmetenje, je to za tebe visoka tehnologija? ekologija in katalizator?...... pa še bi lahko našteval!

je design kaj posebnega, pomeni kako novo smernico v oblikovanju (hmmm kje sem že videl diamantno luč novega FZ6)? bo fazer kdaj stal v gugenheimovem muzeju med ostalili motocikli, ki so merilo dobrega designa? Niti slučajno ne!

PS: če slučajno ne veš, gugenheimov muzej je na temo umetnosti in oblikovanja pripravil tudi razstavo motociklov, ki so po mnenju strokovnjakov - umetnikov "umetniška dela" v oblikovanju.

fazer je samo skupek dobre in preverjene tehnike za solidno ceno in ne mi rečt da je poceni ker ni!!! cena je sprejemljiva.

2. fazer ni nič posebnega po prodajnih številkah, le v slo ima nadpovprečni del, drugje po svetu je kar nekaj modelov uspešnejših (v nemčiji ga npr. vsa leta krepko prehiti suzuki SV, da o bmw-jevi GS seriji sploh ne govorim). zato nikakor ne moreš primerjati fazerja z fičotom ali še boljše hroščem ker ni daleč najbolje prodajan motor.

3. nič nimam proti fazerju, ampak ko berem take izjave si ne morem pomagat. očitno nekateri mislite, da se je motorizem začel šele z prihodom fazerja, vse pred tem pa so bila samo motorna kolesa, kjer je itak razturaval tomos. :devil: :lol1:

4. glede na to da se nekaj spravljaš na Ice-a, naj ti samo povem da te človek lahko nauči zgodovino motorjev od prvega do danes, da o tem kaj ti naredi na cesti sploh nebi. zato pubec kake knjige v roke, malo učit o zgodovini pol pa pridno kilometre nabirat pa se boš verjetno nekoč za glavo držal ko boš videl kake bedarije si pisal - seveda če te bo do takrat srečala pamet.

aja pri prejšnjem postu sem pozabil še eno potencialno legendo! nedvomno bo to BMW GS serija!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena legenda SUZUKI RG500 gama :notworthy:

Začetek proizvodnje l.85!

motor....498 cm3, 2 taktni, 4 valjni (2+2, dve ločeni glavni gredi)

moč... 95KM pri 9500/min

navor... 72Nm pri 7000/min

masa... 154kg

gume... 110/90-16 spredaj, 120/90-17 zadaj

(za svojih 20 let sploh ne zgleda slabo :OK: )

post-4-1076484008.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ce ze Gamma, pol bi prej reku RGV 250 Gamma, k jo se zdej delajo... :hmm: ...65 konjev, dobrih 140 kil, njeno masino pa se zdej vgrajujejo v Aprilio RS 250 Pista (navadne RSke zal ne delajo vec). vedno sm se slinu ko sm slike gledu. :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Suzuki RG 500, pa Honda NSR 400 in Yamaha RD 500, so bili prvi, ki so na cesti nudili prave dirkaške užitke. Vse ostalo, kar se je takrat prodajalo jim s svojimi 200+ kilogrami ni bilo do kolen. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kategorijo motorističnih legend bi lahko sodil tudi model motorja, ki ga najdlje serijsko proizvajajo. Recimo 47 let...

In to je Harley-Davidson Sportster.

Takšen je bil na začetku - iz leta 1957.

post-4-1076543355.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nihče pa še ni omenil japonske legende NR 750 (Honda). Sej vestet tiste limited edition z ovalnimi bati. Pa mislim da je mela 8 ventilov na valj. Sicer je to bolj frišna stvar, ampak mislim, da zaradi tehnologije in ekskluzivnosti že spada med legende.

Enkrat sem prebral da so vsi, ki so kupili ta motor kupili zraven še enega zaradi rezervnih delov, ker so bili RD tako dragi in težko dobavljivi.

Enkrat sem imel priložnost ta mtor vided v živo. Ni slabo!!

Če ma kdo sliko in tehnične podatke naj jih objavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pa še tole:

After years of trial and error, the NR reappeared on the racing scene in 1987 as a 750cc endurance racer. This proved that an oval-piston concept was workable. During the 1991 Geneva and Tokyo Motor Shows, Honda introduced a production version of this hi-tech motorcycle which they simply called "NR." The sophisticated powerplant of the 750cc "NR" uses fuel injection and is capable of producing 130 HP at a realistic 14,000rpm. This phenomenal engine is mounted on an exceptionally rigid all-aluminum twin-spar frame which rides on 16 inch front & 17 inch rear cast magnesium wheels, like those seen on racing machines. The cowling is fabricated from carbon-composite for durability and weight savings. The Honda NR is a true "dream-bike" that exceeds performance standards of today's motorcycle technology, taking a big leap into the future.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale honda NR se je z ovalnimi bati in osmimi ventili na valj izognila omejitvi stirih cilindrov, saj je bil efekt enak, kot bi jih imela osem, in z manjsimi deli se masina lazje vrti in dosega vecjo moc. v danasnjem MotoGPju imajo recimo pravilo, da morjo 4- ali 5-cilindrasi tehtat najmanj 145 kg, 3-cilindrasi najmanj 135 kg, in dvocilindrasi najmanj 125 kg (ravno zaradi razlike v moci), ta pa je imel prakticno osem cilindrov, in je bil v klasi stiricilindrasov, torej je imel prednost pred konkurenco. zanimiv je pa cel pogonski sklop - bat ima sirino dvakrat vecjo kot dolzino, in je na motorno gred, ki je enaka kot pri osemcilindrasih, pritrjen z dvema ojnicama! v vsaki izgorevalni komori je osem ventilov v dveh ravnih vrstah (izgleda impresivno, ko vidis prerez masine! :) ), vsak cilinder ima dve svecki, itd. nekdo na hrvaskem jo ima (je bla slika v MotoPulsu). sicer pa je za tiste case imela izredno futuristicno obliko 8se danes bi jo mel)! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa je za tiste case imela izredno futuristicno obliko 8se danes bi jo mel)! .)

VFR, RC 43/45 se nisi videl? NR se le v nekaj delih razlikuje oblikovno od RC 43/45.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekdo na hrvaskem jo ima (je bla slika v MotoPulsu).

Bivši dirkač (Yu časi) in uvoznik za Hondo v CRO. Ne me za jezik a mislim da je ali Dražen Srdoć ali pa ... Ivan Šola.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Če se govori o legendah, se lahko mirno omeni LAVERDO, kar vprašajte očkote, kdo je bil v 60, 70 tih glavni, koga so japoti preslikavali :grim

post-4187-1100761164_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja LAVERDA !!! :yea1: Sem imel dve ! Joto 1000 in Mirage 1200 ! Čudovito! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!