ZRX 1200 Objavljeno December 27, 2004 Deli Objavljeno December 27, 2004 Dejmo mi mal ločit med kultnimi motocikli - legendami in redkimi maloserijskimi motocikli, katere ne moremo okarakterizirat z legendarnimi... To so vsaj po moje čisto različne zadeve... Motocikl si po moje naziv legenda zasluži lahko z množično proizvodnjo, ali pa s sodelovanjem na dirkah... Vsekakor si naziv tehničnega dragulja zaslužijo tudi motocikli novozelandske znamke Britten. Zanimiv pristop z uporabo kompozitov... Pred leti se spomnim, da so v Italiji prodajali dva motorja po ceni 100000 USD po kosu. Krasna zadeva... :notworthy: http://www.britten.co.nz/ ← Glede legend: po slovarju slovenskega knjižnega jezika je legenda: " kdor ali kar zaradi nenavadnih, izrednih lastnosti vzbuja občudovanje". Ta definicija se mi zdi kar primerna za motoristično legendo. Ima pa seveda vsak svoj okus in zato tudi lahko svoje legende.Tudi ti si z Brittnom zašel malo med exote, pa vseeno :OK: :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fabo Objavljeno December 27, 2004 Deli Objavljeno December 27, 2004 Ta je hude barve...Zgeda pa da so motorji tud kar tehnicno dovrseni. Pa tud svoh niso: SPECIFICATIONS OF THE 1998 BRITTEN V1000 ENGINE Water cooled 999cc 60 deg V-Twin quad cam 4 stroke. 4 valves per cylinder, belt driven. Compression ratio 11.3 : 1. Bore x stroke 98.9mm x 65mm. Piston, flat top slipper. Titanium conrods with oil feed to little end. Titanium valves Inlet Ø40mm Exhaust Ø33mm. Wet cast iron cylinder sleeves./ opt silicon carbide coated alloy sleeves. Composite head gaskets. Back torque dry clutch. Wet sump. Oil feeds to bigends, gudgon, camshaft lobes & gearbox shafts. Programmable engine management computer with history facility. Fuel injection - sequential, 2 injectors per cylinder. -------------------------------------------------------------------------------- TRANSMISSION Gearbox, 5 speed constant mesh / opt 6 speed. Primary ratio 1.97. Gear ratios 1st 2.5, 2nd 1.77, 3rd 1.38, 4th 1.125, 5th 0.961. -------------------------------------------------------------------------------- Fully stressed engine with ducted under-seat radiator. Top chassis, girder & swing arm all constructed in carbon/kevlar composites. Front Suspension: double wishbones with girder. Rear Suspension: swing arm with adjustable three bar linkage. Shock Absorbers: Ohlins Rake: adjustable Trail: adjustable Front Wheel: 3.5" x 17" in-house carbon composite Rear Wheel: 6.0" x 17" in-house carbon composite Front Brakes: Twin 320mm cast iron rotors with opposed 4-piston Brembo callipers Rear Brakes: 210mm rotor with opposed piston Brembo calliper -------------------------------------------------------------------------------- DIMENSIONS Wheel base 1420mm Weight 138kg Fuel Tank Capacity 24 litres -------------------------------------------------------------------------------- 166 HP @ 11,800 RPM Maximum safe engine speed 12500rpm Maximum speed 303 km/h Ta bi pa tud buso drzal :naughty: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno December 29, 2004 Deli Objavljeno December 29, 2004 Britten je neki vmes! Ta zadeva se je veselo vozila po TT dirkah... Mogoče se še zdej ne vem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
viggen Objavljeno December 29, 2004 Deli Objavljeno December 29, 2004 Samo nekaj o Hondi NR - po Italiji je kar precej primerkov teh motorjev. Velik problem, tako na dirkah kot cestna verzija motorjev je bila (je) problematična zaneslivost in sicer bati so se "lomili". Lastniki teh motorjev imalo malo kilometrov ter vse skupaj bolj za eksotiko......... ........so pa fantje pri Hondi korajžni, mislim da so tudi prvi izdelali turbo motor in sicer 2-valjni V-motor s postavitvijo batov kot MOTO GUZZI........ LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kađiva Objavljeno December 29, 2004 Deli Objavljeno December 29, 2004 Ena NR750 je tud na hrvaškem, ker sem jo dve let nazaj na Grobniku parkirano vidu, in glih slučajno mi je prišlo na ušesa, da je lastnik zanjo odštel 110.000 DEM takrat .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno December 29, 2004 Deli Objavljeno December 29, 2004 No Zok je imel najbolj prav, NR750 ima 125 KM pri 14.000 obr./min in največji navor 7 kgm pri 7500 obr. /min (sam ne me vprašat kva je tist kgm, ker to sem iz testa prepisal :) ) ← :topic: KGM - Kilogramov na meter. 1 kgm = 10 Nm (torej, navor.) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DESMOSEIDICI Objavljeno December 29, 2004 Deli Objavljeno December 29, 2004 :topic: KGM - Kilogramov na meter. 1 kgm = 10 Nm (torej, navor.) ← sam resno ej,nekdo je spricu pouk fizke drugac pa kult Ducati 916 Laverda 1000 honda boldor ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno December 29, 2004 Deli Objavljeno December 29, 2004 sam resno ej,nekdo je spricu pouk fizke drugac pa kult Ducati 916 Laverda 1000 honda boldor ← Tebi se pa ocitno ne da brati kaj so ljudje pred tabo pisali. Malo se izobrazi najprej - motorji, ki jih navajas so ze omenjeni, eden od njih celo na prvi strani. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DESMOSEIDICI Objavljeno December 29, 2004 Deli Objavljeno December 29, 2004 ja in ce je ze blo napisan te motorji so zame kult tudi ce je ze 100drugih uporabnikov foruma to napisalo,nerecem ce bi bila to tema o dolocenem motociklu kjer bi vsak napisal da ima (primer) Ducati zelo dobro vzmetenje,tukaj pa vsak napise kaj je kult zanga ker ima najbrz se kaksn drug uporabnik isto okus ko jaz ane zato je lahko napisan veckrtat,naslednjic saj malo pomisli preden spemas forum drugac pa brez zamere Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kađiva Objavljeno December 29, 2004 Deli Objavljeno December 29, 2004 sam resno ej,nekdo je spricu pouk fizke ... ← Ja sej pol sem dojel, kva je to, sem mal razmišljal, sam objava je že bla napisana, tko da nisem mogu več popravljat .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BiciMiX Objavljeno December 29, 2004 Deli Objavljeno December 29, 2004 Ena NR750 je tud na hrvaškem, ker sem jo dve let nazaj na Grobniku parkirano vidu, in glih slučajno mi je prišlo na ušesa, da je lastnik zanjo odštel 110.000 DEM takrat .) ← nisem siguren, ampak mislim da jo ima lastnik firme Ruting, ki je med drugim hrvaški uvoznk Honda motorjev.. koliko pa je odštel zanjo, pa mi ni znano, rabljene se prodajajo 45.000-50.000€ :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dylan Objavljeno December 30, 2004 Deli Objavljeno December 30, 2004 (popravljeno) nisem siguren, ampak mislim da jo ima lastnik firme Ruting, ki je med drugim hrvaški uvoznk Honda motorjev.. koliko pa je odštel zanjo, pa mi ni znano, rabljene se prodajajo 45.000-50.000€ :hmm: ← Maš prav,tukaj je link na strano sa testom tiste Honde NR 750 ki jo fura Dražen Srdoč, lastnik Rutinga. http://www.motopuls.com/index.php?option=c...id=37&Itemid=44 LP Popravljeno December 30, 2004. Popravil Dylan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno December 30, 2004 Deli Objavljeno December 30, 2004 ja in ce je ze blo napisan te motorji so zame kult tudi ce je ze 100drugih uporabnikov foruma to napisalo,nerecem ce bi bila to tema o dolocenem motociklu kjer bi vsak napisal da ima (primer) Ducati zelo dobro vzmetenje,tukaj pa vsak napise kaj je kult zanga ker ima najbrz se kaksn drug uporabnik isto okus ko jaz ane zato je lahko napisan veckrtat,naslednjic saj malo pomisli preden spemas forum drugac pa brez zamere ← lej, kot prvo se nauci kaj pomeni spam, kot drugo ce ti kdo rece da malo pomisli kaj napises, ne reagiraj kot da te napada, ampak kot da te opozarja na doloceno napako, ki bi jo naj porpavil oz. vsaj omejil. pa daj pomisli kaj pises, preden dodas odgovor - pravila niso zato da so, smetenje je prepovedano! <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kOdEbLuE Objavljeno December 31, 2004 Deli Objavljeno December 31, 2004 evo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kOdEbLuE Objavljeno December 31, 2004 Deli Objavljeno December 31, 2004 še en Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kOdEbLuE Objavljeno December 31, 2004 Deli Objavljeno December 31, 2004 pa še en Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kOdEbLuE Objavljeno December 31, 2004 Deli Objavljeno December 31, 2004 še en Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kOdEbLuE Objavljeno December 31, 2004 Deli Objavljeno December 31, 2004 (popravljeno) triumph speedtwin cca 1939 Popravljeno December 31, 2004. Popravil kOdEbLuE Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kOdEbLuE Objavljeno December 31, 2004 Deli Objavljeno December 31, 2004 pa še mal Triumph T120 Bonneville 1966 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kOdEbLuE Objavljeno December 31, 2004 Deli Objavljeno December 31, 2004 last but not least Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Godspeed Objavljeno Januar 5, 2005 Deli Objavljeno Januar 5, 2005 Ne vem, če spada v tale topic, ampak tole sem poslikal v Dawson City-u, v Yukonu. Očitno imajo legende svoj parking :OK: (oz. ne marajo harelyev) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kOdEbLuE Objavljeno Januar 12, 2005 Deli Objavljeno Januar 12, 2005 DKW KM 200L 1935 dvotakten, celik neverjetnih 7KM Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno Januar 21, 2005 Deli Objavljeno Januar 21, 2005 predpostavimo, da je legendaren B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
seby Objavljeno Junij 27, 2005 Deli Objavljeno Junij 27, 2005 DUCATI Supermono 549ccm št. valjev: 1 ventilov na valj: 4 moč motorja: 81PS teža: 110kg Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Avgust 29, 2006 Deli Objavljeno Avgust 29, 2006 Mad Max na Tromostovju :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se