strom Objavljeno Avgust 29, 2006 Deli Objavljeno Avgust 29, 2006 Mislim, da smo Z1000 že obdelali v tej temi... ampak tale tudi v živo predelavi navkljub ne izgleda slabo. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno Avgust 29, 2006 Deli Objavljeno Avgust 29, 2006 BMW R 80/100 GS Africa Twin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno Oktober 9, 2006 Deli Objavljeno Oktober 9, 2006 Legende Superbike prvenstva in "večni" dvoboj teh štirih (RC 30 vs. Ducati 888 in RC 45 vs. Ducati 916) :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Oktober 12, 2006 Deli Objavljeno Oktober 12, 2006 Sodeč po Discoveryu je najbolj legendaren motor Honda Cub :photo: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andi1 Objavljeno November 12, 2006 Deli Objavljeno November 12, 2006 MÜNCH 4 1200 TTS - 'Mammoth' TUDI LEGENDA Že davnega leta 1966 je Freidle Münch začel delati motorje z agregatom od avtomobila NSU. Sprva 1000 ccm, potem še 1200 ccm. Pospeški od 0 - 100 slabih 5 sekund najvišja hitrost cca 190 km/h teža motocikla 284 kg višina sedeža 711 mm bremze Duplex magnesium 254 mm kolesa spredaj 3,25x19 in zadaj 4,00x18 col Slika ni najboljša, ker sem jo fotografiral iz knjige. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
inamaze Objavljeno November 12, 2006 Deli Objavljeno November 12, 2006 Kot nov - restavriran! Zvok pa tak, da se še harley skrije!Eventuelno možna tudi prodaja??? Še enkrat Horex. Regina 350 S 1947 L. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno Januar 4, 2007 Deli Objavljeno Januar 4, 2007 Danes ob 21.00 na RTV SLO 1 dvajsetminutna oddaja z obetajočim naslovom: DVOKOLESA JANEZA PUHA. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Klajba Objavljeno Januar 4, 2007 Deli Objavljeno Januar 4, 2007 (popravljeno) Danes ob 21.00 na RTV SLO 1 dvajsetminutna oddaja z obetajočim naslovom: DVOKOLESA JANEZA PUHA. Zdravo, ma ti imaš tudi sovaščana, ki ima tudi zelo starega oldtajmerja a ne, kolk je letnik, a je 37 :hmm: Popravljeno Januar 4, 2007. Popravil Klajba Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dadi Objavljeno Januar 4, 2007 Deli Objavljeno Januar 4, 2007 (popravljeno) Ker sem fan Honde so zame legende, sicer že omenjeni, zato še slike : cbx 750 F še imam, cb 900 F BolDor imel pa sem jo prodal, cbx 1000 pa še bo moja ! :yea1: Honda_cbx_1000.bmp Popravljeno Januar 4, 2007. Popravil Dadi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
galleto Objavljeno Januar 7, 2007 Deli Objavljeno Januar 7, 2007 Sodeč po Discoveryu je najbolj legendaren motor Honda Cub :photo: Nisem strokovnjak vem pa, da je BSA naredila model M 20 v 126 000 prinerih v 13 letih proizvodnje. Če to ni legenda... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SHLOSAR Objavljeno Januar 8, 2007 Deli Objavljeno Januar 8, 2007 Moram vam povedat da sem včeraj gledal film MAD MAX 1 in da je leganda bike ki ga vozi v filmu Goose in sicer Kawasaki kz 1000 :OK: ,strupeno zgleda in tuli :kva2: .Kaj pa vi pravite :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kekec III Objavljeno Januar 10, 2007 Deli Objavljeno Januar 10, 2007 Harley,letnik 1948.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno Januar 22, 2007 Deli Objavljeno Januar 22, 2007 Nekje na začetku te teme je bil sicer omenjen, ampak velika krivica bi bila, če si ne bi mopet moje mladosti zaslužil tudi sliko na tem forumu: MZ 250 TS Prilagam tudi zvočno datoteko, za lažji dostop prevedeno kar v pisavo: klonnnnnng-----klongggglonnnnnngggklong----tong-tong-klonglongg-longtong --- :OK: :OK: :OK: Vrgu me ni pa nikoli, svaka mu čast ... :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pike Objavljeno Januar 22, 2007 Deli Objavljeno Januar 22, 2007 Nekje na začetku te teme je bil sicer omenjen, ampak velika krivica bi bila, če si ne bi mopet moje mladosti zaslužil tudi sliko na tem forumu: MZ 250 TS Prilagam tudi zvočno datoteko, za lažji dostop prevedeno kar v pisavo: klonnnnnng-----klongggglonnnnnngggklong----tong-tong-klonglongg-longtong --- :OK: :OK: :OK: Vrgu me ni pa nikoli, svaka mu čast ... :OK: Se strinjam, super motor za tiste čase glede na globino našega žepa. Sam ga ima že Dobrih 15 let in je v fazi popolne restavracije. Sicer je model MZ TS 250/1 letnik 1979. :OK: . Vova barva bo pa bež :kva1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RobiRoberto Objavljeno Januar 22, 2007 Deli Objavljeno Januar 22, 2007 Še ena legenda iz 70-ih. ČZ 250 enduro. Kar nekaj se jih je prevažalo po naših cestah, povečini pa so vsi lastniki najprej "leteli" v Italijo po plastične strehce, da so zamenjali originalne plehnate :D Pomanjklivost teh mopetov po spominu je bila štromarija (Lucas, če se ne motim). Se strinjam, super motor za tiste čase glede na globino našega žepa. Sam ga ima že Dobrih 15 let in je v fazi popolne restavracije. Sicer je model MZ TS 250/1 letnik 1979. :OK: . Vova barva bo pa bež :kva1: Moj je bil svetlo zelen in sem ga takoj preštrihal v rdeče (kupil sem rabljenega). Potem sem mu dokupil še poloklep in je bil že prava makina :OK: Mogoče mu je manjkalo kakih 20 - 30 km/h končne hitrosti pri daljših vožnjah, drugače je bil pa kar soliden motor. Malo večja pomankljivost (?) je bilo vpetje zadnjih vilic, ker so bile vpete v gumi in si imel pri bolj agresivni vožnji v ovinku občutek, da ti hoče mopet vzeti izpod riti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Januar 22, 2007 Deli Objavljeno Januar 22, 2007 Ko nekdo omeni potovalni motor, je takoj pred očmi BMW R100RT... Tako, da definitivno spada med legendarne motorje. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RVT Objavljeno Januar 22, 2007 Deli Objavljeno Januar 22, 2007 Norton F1, ki ga poganja 750 kubični Wanklov agregat. Vozil ga je tudi na Man-u pokojni Steve Hislop (na sliki), ki je bil prvi človek na svetu, ki je leta 1989 s Hondo RC 30 prebil magično mejo povprečne hitrost 120 milj na uro."Hizzy"je leta 1992 z Nortonom na Manu zmagal in po letu 1961 je ponovno slavil angleški tandem in med angleži se je vpisal med "bogove". :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Januar 22, 2007 Deli Objavljeno Januar 22, 2007 Evo še ene legende. Nekaeri so ga vozili v JNA Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 23, 2007 Deli Objavljeno Januar 23, 2007 [attachmentid=90416][attachmentid=90417] Superbike motor honda rc 45, zmagovalec dirk na Manu, tud v superbike zelo uspešen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TONTO Objavljeno Januar 23, 2007 Deli Objavljeno Januar 23, 2007 Vrgu me ni pa nikoli, svaka mu čast ... :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BC Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pravokotar Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 :rolleyes: [attachmentid=90499] El Šminkero? :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andi1 Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 (popravljeno) Če se govori o legendah, se lahko mirno omeni LAVERDO, kar vprašajte očkote, kdo je bil v 60, 70 tih glavni, koga so japoti preslikavali :grim ICE, oprosti, ker bom malo :topic: , a se mi kar malo zmeša, ko preberem tako neumnost. 1968 - ven pride Laverda 650 (v tovarni so lepo povedali, da je kopija angleških twinov). Zelo hitro so jo povrtali na 750 ccm. 1969 - pokažejo prototip 1000 ccm (vrinili so še en cilinder v 750 mašino). Še vedno ima bobnasto zavoro, čeprav je bila Honda 750 z diskom že zunaj. 1973 - začetek prodaje Laverde 1000, katero kasneje povrtajo na 1200 ccm. 1977 - z Laverdo 500 se vrnejo h twin mašini. Viggen, lahko mi verjameš, da v 60-tih in 70-tih letih Laverda NITI POD RAZNO ni bila glavna in da je prav Honda CB 750 Four dokaz, da Japonci niso prav zelo kopirali drugih. Še nekaj slikc - 1000 ccm (1975), 750 (1973 - bobnaste zavore!!!), prototip 1000 (1969 - bobnaste zavore) in 500 (1977) Popravljeno Januar 24, 2007. Popravil andi1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andi1 Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 Pa da se vrnem h temi LEGENDE - današnji super sport mladci ga verjetno ne poznajo, dolgoletni motoristi pa bodo vedeli, o čem govorim. VINCENT BLACK SHADOW Philip Vincent in njegov oblikovalec Phil Irving sta naredila čudež na dveh kolesih. Specifikacije: - 998 ccm V twin pod kotom 90° - 60 KM pri 6000 o/m - končna hitrost cca 145 - 150 km/h - 2 Amal vplinjača - 3 krat vležajena motorna gred - spredaj in zadaj Duplex 178 mm zavorni boben - vilice in zadnje vzmetenje nastavljivo glede na težo potnikov in prtljage Še dve slikci (prikoličar je Vincent Black Shadov Series C): Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BC Objavljeno Januar 24, 2007 Deli Objavljeno Januar 24, 2007 El Šminkero? :) da ali po domače kz 1000r (lawson replica) iz osemdesetih na zadnji sliki pa El Pozero oz. zrx 1200r iz leta 2006 pa še ena slikca Pozera in Šminkera skupaj [attachmentid=90517] Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se