Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Onim

Priporočene objave

Mislim, da smo Z1000 že obdelali v tej temi... ampak tale tudi v živo predelavi navkljub ne izgleda slabo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW R 80/100 GS IPB Slika

Africa Twin IPB Slika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Legende Superbike prvenstva in "večni" dvoboj teh štirih (RC 30 vs. Ducati 888 in RC 45 vs. Ducati 916) :OK:

post-8975-1160428515_thumb.jpg

post-8975-1160428552_thumb.jpg

post-8975-1160428617_thumb.jpg

post-8975-1160428645_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

MÜNCH 4 1200 TTS - 'Mammoth' TUDI LEGENDA

Že davnega leta 1966 je Freidle Münch začel delati motorje z agregatom od avtomobila NSU.

Sprva 1000 ccm, potem še 1200 ccm.

Pospeški od 0 - 100 slabih 5 sekund

najvišja hitrost cca 190 km/h

teža motocikla 284 kg

višina sedeža 711 mm

bremze Duplex magnesium 254 mm

kolesa spredaj 3,25x19 in zadaj 4,00x18 col

Slika ni najboljša, ker sem jo fotografiral iz knjige.

post-8423-1163349567_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot nov - restavriran! Zvok pa tak, da se še harley skrije!Eventuelno možna tudi prodaja???

Še enkrat

Horex.

Regina 350 S

1947 L.

post-6911-1163352078_thumb.jpg

post-6911-1163352177_thumb.jpg

post-6911-1163352243_thumb.jpg

post-6911-1163352308_thumb.jpg

post-6911-1163352457_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Danes ob 21.00 na RTV SLO 1 dvajsetminutna oddaja z obetajočim naslovom: DVOKOLESA JANEZA PUHA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes ob 21.00 na RTV SLO 1 dvajsetminutna oddaja z obetajočim naslovom: DVOKOLESA JANEZA PUHA.

Zdravo, ma ti imaš tudi sovaščana, ki ima tudi zelo starega oldtajmerja a ne, kolk je letnik, a je 37 :hmm:

Popravljeno . Popravil Klajba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem fan Honde so zame legende, sicer že omenjeni, zato še slike :

cbx 750 F še imam, cb 900 F BolDor imel pa sem jo prodal, cbx 1000 pa še bo moja !

:yea1:

post-3412-1167905350_thumb.jpg

post-3412-1167905427_thumb.jpg

Honda_cbx_1000.bmp

Popravljeno . Popravil Dadi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sodeč po Discoveryu je najbolj legendaren motor Honda Cub :photo:

Nisem strokovnjak vem pa, da je BSA naredila model M 20 v 126 000 prinerih v 13 letih proizvodnje. Če to ni legenda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram vam povedat da sem včeraj gledal film MAD MAX 1 in da je leganda bike ki ga vozi v filmu Goose in sicer Kawasaki kz 1000 :OK: ,strupeno zgleda in tuli :kva2: .Kaj pa vi pravite :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nekje na začetku te teme je bil sicer omenjen, ampak velika krivica bi bila, če si ne bi mopet moje mladosti zaslužil tudi sliko na tem forumu: MZ 250 TS

Prilagam tudi zvočno datoteko, za lažji dostop prevedeno kar v pisavo: klonnnnnng-----klongggglonnnnnngggklong----tong-tong-klonglongg-longtong ---

:OK: :OK: :OK:

Vrgu me ni pa nikoli, svaka mu čast ... :OK:

post-12027-1169481374_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje na začetku te teme je bil sicer omenjen, ampak velika krivica bi bila, če si ne bi mopet moje mladosti zaslužil tudi sliko na tem forumu: MZ 250 TS

Prilagam tudi zvočno datoteko, za lažji dostop prevedeno kar v pisavo: klonnnnnng-----klongggglonnnnnngggklong----tong-tong-klonglongg-longtong ---

:OK: :OK: :OK:

Vrgu me ni pa nikoli, svaka mu čast ... :OK:

Se strinjam, super motor za tiste čase glede na globino našega žepa. Sam ga ima že Dobrih 15 let in je v fazi popolne restavracije. Sicer je model MZ TS 250/1 letnik 1979. :OK: . Vova barva bo pa bež :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena legenda iz 70-ih. ČZ 250 enduro. Kar nekaj se jih je prevažalo po naših cestah, povečini pa so vsi lastniki najprej "leteli" v Italijo po plastične strehce, da so zamenjali originalne plehnate :D Pomanjklivost teh mopetov po spominu je bila štromarija (Lucas, če se ne motim).

Se strinjam, super motor za tiste čase glede na globino našega žepa. Sam ga ima že Dobrih 15 let in je v fazi popolne restavracije. Sicer je model MZ TS 250/1 letnik 1979. :OK: . Vova barva bo pa bež :kva1:

Moj je bil svetlo zelen in sem ga takoj preštrihal v rdeče (kupil sem rabljenega). Potem sem mu dokupil še poloklep in je bil že prava makina :OK: Mogoče mu je manjkalo kakih 20 - 30 km/h končne hitrosti pri daljših vožnjah, drugače je bil pa kar soliden motor. Malo večja pomankljivost (?) je bilo vpetje zadnjih vilic, ker so bile vpete v gumi in si imel pri bolj agresivni vožnji v ovinku občutek, da ti hoče mopet vzeti izpod riti.

post-12027-1169482416_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko nekdo omeni potovalni motor, je takoj pred očmi BMW R100RT... Tako, da definitivno spada med legendarne motorje. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Norton F1, ki ga poganja 750 kubični Wanklov agregat. Vozil ga je tudi na Man-u pokojni Steve Hislop (na sliki), ki je bil prvi človek na svetu, ki je leta 1989 s Hondo RC 30 prebil magično mejo povprečne hitrost 120 milj na uro."Hizzy"je leta 1992 z Nortonom na Manu zmagal in po letu 1961 je ponovno slavil angleški tandem in med angleži se je vpisal med "bogove". :worship:

post-8975-1169494836_thumb.jpg

post-8975-1169494851_thumb.jpg

post-8975-1169494874_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[attachmentid=90416][attachmentid=90417]

Superbike motor honda rc 45, zmagovalec dirk na Manu, tud v superbike zelo uspešen.

post-1151-1169547483.jpg

post-1151-1169547525_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se govori o legendah, se lahko mirno omeni LAVERDO, kar vprašajte očkote, kdo je bil v 60, 70 tih glavni, koga so japoti preslikavali :grim

ICE, oprosti, ker bom malo :topic: , a se mi kar malo zmeša, ko preberem tako neumnost.

1968 - ven pride Laverda 650 (v tovarni so lepo povedali, da je kopija angleških twinov). Zelo hitro so jo

povrtali na 750 ccm.

1969 - pokažejo prototip 1000 ccm (vrinili so še en cilinder v 750 mašino). Še vedno ima bobnasto zavoro, čeprav je bila Honda 750 z diskom že zunaj.

1973 - začetek prodaje Laverde 1000, katero kasneje povrtajo na 1200 ccm.

1977 - z Laverdo 500 se vrnejo h twin mašini.

Viggen, lahko mi verjameš, da v 60-tih in 70-tih letih Laverda NITI POD RAZNO ni bila glavna in da je prav Honda CB 750 Four dokaz, da Japonci niso prav zelo kopirali drugih.

Še nekaj slikc - 1000 ccm (1975), 750 (1973 - bobnaste zavore!!!), prototip 1000 (1969 - bobnaste zavore) in 500 (1977)

post-8423-1169665960.jpg

post-8423-1169665990.jpg

post-8423-1169666040_thumb.jpg

post-8423-1169666067.jpg

Popravljeno . Popravil andi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da se vrnem h temi LEGENDE - današnji super sport mladci ga verjetno ne poznajo, dolgoletni motoristi pa bodo vedeli, o čem govorim.

VINCENT BLACK SHADOW

Philip Vincent in njegov oblikovalec Phil Irving sta naredila čudež na dveh kolesih.

Specifikacije:

- 998 ccm V twin pod kotom 90°

- 60 KM pri 6000 o/m

- končna hitrost cca 145 - 150 km/h

- 2 Amal vplinjača

- 3 krat vležajena motorna gred

- spredaj in zadaj Duplex 178 mm zavorni boben

- vilice in zadnje vzmetenje nastavljivo glede na težo potnikov in prtljage

Še dve slikci (prikoličar je Vincent Black Shadov Series C):

post-8423-1169669004_thumb.jpg

post-8423-1169669024.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

El Šminkero? :)

da

ali po domače kz 1000r (lawson replica) iz osemdesetih

na zadnji sliki pa El Pozero

oz. zrx 1200r iz leta 2006

pa še ena slikca Pozera in Šminkera skupaj

[attachmentid=90517]

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!