Skoči na vsebino

pa sami naredimo red!


Priporočene objave

Objavljeno

Zakaj pa? :eek: V soboto so me ustavili, lepo pregledali dokumente, še kakšno smo rekli o prednji gumi in se lepo poslovili. Ne vem zakaj bi mi zaradi tega pokvarili vikend? Je bil prav lep. :OK:

P.S. Če bere to kdo od ekipe, ki me je ustavila, gume so že menjane :grim

tis tut tipičen slovenček, k te boli kurac, če parkiraš "na tujem" - glavno, da je tebi komot ... boli te patka za lastnino drugih itd .. itd ... itd ...

bogi bogi ... težko ti je v življenju ... pol pa je prodajalka pizda. .. japajade

Hja, narobe sklepaš. Predvsem pa je mene tudi zanimalo, kako boš ukrepal napram sebi, ko boš delal prekrške - boš se sam prijavil, ali boš pač pričakoval, da te prijavijo drugi?

Pri Slovencih je pač problem, da je najlažje pometati pred tujim pragom. Tudi jaz sem se tega že navadil... in mam posebno metlo za tuje pragove. Moj pa je tak, kot je meni všeč - in boli me kurac, kaj si drugi o tem mislijo. Kazni in posledice svojih prekrškov in neumnosti na koncu nosim sam. In strah me je, kot hudič križa se bojim, da bi kdaj moral tudi kdo drug nositi posledice moje neumnosti...

In iskati ta kompromis med svojim egotom in strahom pred poškodovanjem drugih je zajebano delo - tako zame, kot verjetno zate in tudi za one čefurje. Ampak - živimo v demokratični deželi "svobodnih ljudi". Žal, ampak tako je...

In - ja, sem egoist. Kaj pa drugega.

zgleda nisi razumel kaj sn htel povedat... ta lastnina je od občine, in kaj za vraga se ma preklemana prodajlka vtikat v to če ni njen parkplac... ni ne pooblaščena da ureja parkplace, niti kaj drugega... samo preveč časa ima... drugo je če ti kar tako parkiraš na privatni posesti, to pa je posest občine, in zato ker ne uredi potrebnih površin za parkiranje moramo pač včasih na takšnih mestih ki kao ni dovoljeno... in prodajlka še vedno nima kaj za gobcat zraven :devil:... raje bi se učila pa kaj pametnega delala v življenju, kot pa da zdaj ko ma preveč časa pa je cela zafrustrirana, jezna na celi svet, pa še more potem drugim grenit življenje zarad tega

Objavljeno (popravljeno)

zgleda nisi razumel kaj sn htel povedat... ta lastnina je od občine, in kaj za vraga se ma preklemana prodajlka vtikat v to če ni njen parkplac... ni ne pooblaščena da ureja parkplace, niti kaj drugega... samo preveč časa ima... drugo je če ti kar tako parkiraš na privatni posesti, to pa je posest občine, in zato ker ne uredi potrebnih površin za parkiranje moramo pač včasih na takšnih mestih ki kao ni dovoljeno... in prodajlka še vedno nima kaj za gobcat zraven :devil:... raje bi se učila pa kaj pametnega delala v življenju, kot pa da zdaj ko ma preveč časa pa je cela zafrustrirana, jezna na celi svet, pa še more potem drugim grenit življenje zarad tega

Ti za avtobus, pecikl, al pa pešaka še nisi slišal, a ne da ne? Se moraš pripelat do vsakih vrat, a ne da? :headbang: :headbang: :headbang:

Popravljeno . Popravil xr800
Objavljeno

Ti za avtobus, pecikl, al pa pešaka še nisi slišal, a ne da ne? Se moraš pripelat do vsakih vrat, a ne da? :headbang: :headbang: :headbang:

zakaj bi se pa drenjal po avtobusih če mi ni treba... kaj če prodajalka ne more z avtom v službo hodit pol to pomeni da ostali tut ne smemo al kaj... še ena tipična slovenska fora

Objavljeno

zakaj bi se pa drenjal po avtobusih če mi ni treba... kaj če prodajalka ne more z avtom v službo hodit pol to pomeni da ostali tut ne smemo al kaj... še ena tipična slovenska fora

Daj hitro skoči za knjige, matura je tu, če ne ne bo novega motorčka....... :kva1: :naughty:

Objavljeno

Daj hitro skoči za knjige, matura je tu, če ne ne bo novega motorčka....... :kva1: :naughty:

ja maš prav...hehe, motorček bo v vsakem primeru, se bom pa potrudil za maturo, da ne bom končal tak ko prodajalka ter svojo jezo nad lastnim neuspehom potem znašal nad drugimi :D :D .)

Objavljeno

Se strinjam, v mojem postu sem se samo nerodno izrazil.

Da ponovim vse skupaj malce popravljeno: tisti, ki prevozi rdečo luč, ko ni nikjer nikogar, sicer krši predpise in zakon, a s tem svojim dejanjem ne ogroža nikogar. Takega seveda ne bi prijavljal. Takoj pa bi takega, ki izsiljuje prednost, prehiteva v škarje, tišči gas do konca kljub ostalim udeležencem v prometu, vozi po celi širini ceste, ker pred seboj vidi tri volane namesto enega,...

Ampak zaenkrat taka prijava žal ni vredna piškavega oreha, ker je prekršek zelo težko dokazljiv. Zato pozdravljam idejo o postavitvi čimveč kamer po cestah. Potem bodo taki grehi lažje dokazljivi.

LP, Andi.

Čim več kamer po cestah ???

Kako pa lahko tako razmišljaš. Pomeni da se bomo vozili demokratičnih 50 km/h pa 70 km/h pa

ponekod kjer je še dovoljeno 90 .

Če bi se vozil s tako hitrostjo bi že davno prodal motor ,ker je to enostavno brezveze.

Visoko zmogljivi motorji ki jih imamo enostavno niso narejeni za take hitrosti in je vožnja pri takih hitrostih enostavno nesmiselna.

Nekako logika ne gre skupaj . Motorji, bremze ,gume vse je zmeraj zmogljivejše ---- hitrostne omejitve pa so zmeraj večje.

Ko smo se v 80 in 90 letih z dosti dosti slabšimi motorji vozili pravzaprav do konca(kolikor so pač tisti motorji takrat leteli), ni bilo skoraj radarjev in policajev. Če pa te je že policaj vstavil, ga je bolj zanimalo

kakšen motor imaš (noben nas ni zajebaval tako kot danes) ... kazni pa so tako bile simbolične (za 2 kavici).

In vsi moji kolegi so še živi in celi ,, kljub kršenju predpisov.

Naj mi nekdo razloži .. kako bo v prihodnje.

Motorji, ki bodo z lahkoto dosegli prek 300 km/h, ustavili se bodo po 30 m (100-0 kbm/) imeli bodo airbage, abs in itd itd.

Radarji in policaji pa bodo za vsakim voglom.

V imenu demokracije pa ti bodo vzeli mesečno plačo če boš se peljal 2 km/h prehitro.

Jebeš tako bodočnost in državo, ki ti zaradi neke višje ideje (0 mrtvih na SLO cestah) na veliko pobira denar( s figo v žepu).

Dirkališča pa tako ali tako v Slo ne bomo dobili. :headbang: :headbang:

Našim politikom in policajem je pač lažje seštevati mrtve in postavljati radarje, kot pa

organizirat izgradnjo dirkališča in izboljšat ceste , ki so ponekod katastrofalne. (tako asfalt, luknje, cestne oznake...). Naj si pogledajo ceste v tujini (recimo v Avstriji) in potem primerjajo število mtrvih.

Strinjam pa se glede vožnje skozi rdečo luč , vožnjo po zadnjem kolesu...

Objavljeno

...kajti sama vožnja brez registracije ne bo povzročila nezogde, vožnja z dolgimi lučmi v naselju pa zelo verjetno.

to da se nekdo vozi brez izpita ne bo povzročilo nezgode samo po sebi, to da nekdo vozi prehitro pa bistveno prej.

sama kraja motocikla ne bo ubila nikogar, vožnja po zadnejm kolesu pa bistveno prej.

dobesedno, kakor je napisano se strinjam z Nagayo.

Ampak mislim, da je problem globji. Vprašajmo se, kdo vozi z dolgimi lučmi in kdo brez registracije.

* Z dolgo lučju vozijo tisti, ki menijo, da to pripomore k večji varnosti. Po mnenju mnogih je sicer takšna vožnja celo nevarnejša kot vožnja z zasenčenimi lučmi. Toda voznik vseeno to dela z namenom večje varnosti!

* Registracija kot sam postopek, administracija in vse kar spada zraven nima neposrednega vpliva na varnost v prometu. Toda voznik, ki se vozi neregistriran zavestno krši pravila.

Sedaj vas pa vprašam. Kateri bo verjetneje kršil CPP na način, ki bo spravljal v nevarnost ostale udeležence v prometu (in seveda samega sebe).

Nesreča ni nikdar faktor samo ene napake (oz. zelo redko) ampak napake in spleta okoliščin. "So vozili prehitro, prehitevali na nepreglednih mestih, spregledali avtomobil....". Vsak motorist je v konstantni nevarnosti v prometu. Tisti, ki pa še dodatno izziva s svojim vedenjem je pa statistično bolj "dovzeten" za kakšen neprijeten dogodek.

Objavljeno

true. delno...

toda...kar tako vsevprek ožigosat tiste, ki se vozijo naokoli brez registracije za huligane in želirance je neumnost.

še vedno je na cesti veliko motoristov, ki se bodo zato, ker nimajo registracije, vozili previdneje kot sicer...in takšnemu očitat da ni po reglcih in zato nevaren za okolico je....

*khm* :slap:

Objavljeno

Eno vprašanje imam za vse . Moj primer - zbila me je prehitra voznica , ki je prehitevala kolono .

Zamislite si , da ste priče nesreče . Ali bi poklicali 113 ?

Sedaj si pa zamislite , da bi ta prehitra voznica srečno peljala mimo in ne bi bilo nič razen napetih živcev.

Zakaj pa sedaj ne bi poklicali 113 ?

Še vedno čakam na odgovore.

Objavljeno

Predlagam, da začnemo s sabo nositi nože in rezat gume tistim, ki nimajo registracij............. :krneki:

Če pa to ne pomaga pa še modela mal zarezat - pa bo!

Bolj bedaste teme pa še ne.............

Objavljeno

Če bi se vozil s tako hitrostjo bi že davno prodal motor ,ker je to enostavno brezveze.

Visoko zmogljivi motorji ki jih imamo enostavno niso narejeni za take hitrosti in je vožnja pri takih hitrostih enostavno nesmiselna.

...

Jebeš tako bodočnost in državo, ki ti zaradi neke višje ideje (0 mrtvih na SLO cestah) na veliko pobira denar( s figo v žepu).

...

Dirkališča pa tako ali tako v Slo ne bomo dobili. :headbang: :headbang:

Našim politikom in policajem je pač lažje seštevati mrtve in postavljati radarje, kot pa

organizirat izgradnjo dirkališča in izboljšat ceste , ki so ponekod katastrofalne. (tako asfalt, luknje, cestne oznake...). Naj si pogledajo ceste v tujini (recimo v Avstriji) in potem primerjajo število mtrvih.

Strinjam pa se glede vožnje skozi rdečo luč , vožnjo po zadnjem kolesu...

- voznja po omejitvah nesmiselna?? :slap: :slap:

- na slovenskih cestah se ubije zelo veliko motoristov, tako da tole z visjimi idejami :slap:

- kot da bodo dirkalisca kaj resila?!

- motorji so res vedno bolj zmogljivi, toda ljudje nismo, pa tudi ceste niso vedno boljse, tako da tudi ce bi motorji dosegali hitrosti 300km/h kot za salo in se ustavili po 30m, bi se vedno bili sibkejsi cleni, ki bi omejevali dirkanje po cesti.

Objavljeno (popravljeno)

mimogrede...

med povzročitelji nesreč lani je bilo kar dobrih 51% vinjenih.

ti so seveda imeli registracijo, izpit in najbrz tudi tehnično brezhiben motor.....

a ker je slovenska kultura pač pivska kultura, se pijanih voznikov pač ne bo prijavljalo policiji.

Čeprav bi to bila morda edina modra poteza.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno

.....

a ker je slovenska kultura pač pivska kultura, se pijanih voznikov pač ne bo prijavljalo policiji.

...

Do sedaj jih prijavljal sicer nisem, ker nisem imel namena za nikomer vozit in policiji javljat kje so trenutno.

Nekaj kontaktnih ključev pa je že letelo v grmovje, kjer je bila možnost, da jih bodo našli šele po krepkem spancu. :P Sem baraba, kajne?! Mogoče, predvsem pa sem egoist, ker sem si tako zagotovil, da mi takrat vsaj tisti ne bo zamotovilil predme na cesti.

Objavljeno (popravljeno)

je pa naravnost komično kako bi ljudje prijavili nekoga, ki ni čisto po reglcih, medtem ko bi nekoga, ki je očitno in dokazano nevarnen, preprosto spregledali, ker se po nekem bizarnem ključu vinjenost smatra za (skoraj) sprejemljivo - saj smo vendar slovenci.

po katerem ključu se bodo za prijavo potlej odločali tisti, ki so "ZA" prijavljanje?

kateri prekrški so kritični? kateri ne?

je vinjenost kritična?

očitno je, pa je doslej nihče ni omenil,...pač je kar naprej govora samo o registracijah in izpitih.

mmg: sem popolnoma in v celoti ZA uvedbo zakona 0.0 alkohola v krvi voznikov motociklov. in za grobo, brezkompromisno politiko kaznovanja tistih ki bi ta zakon kršili.

Nekaj kontaktnih ključev pa je že letelo v grmovje, kjer je bila možnost, da jih bodo našli šele po krepkem spancu. Sem baraba, kajne?

veri kul B) B) B)

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno (popravljeno)

mogoče paše semle v tole temo :hmm: VIR POLICIOJA 19.4.

Začetek motoristične sezone - opozorilo vsem udeležencem v cestnem prometu

V zadnjih letih se je promet z motornimi kolesi bistveno povečal. Motoristi se pojavljajo predvsem na cestah, kjer je vožnja z motornim kolesom zaradi razgibanosti terena užitek. Motornega kolesa ne vozi vsakdo. Za vožnjo namreč ne zadostuje zgolj izdano vozniško dovoljenje, potrebne so tudi posebne spretnosti, znanje, predvsem pa veliko izkušenj.

Potrebna je sposobnost predvidevanja dogodkov na cesti ter hitre in pravilne reakcije. Varnost namreč ni odvisna zgolj od motorista, odvisna je tudi od reakcij drugih. Te pa so velikokrat napačne, nepremišljene in v nasprotju s prometnimi pravili. Tudi nanje mora biti motorist na cesti pozoren, če želi preživeti.

Voznike drugih motornih vozil pozivamo, naj bodo v prihajajočih pomladnih mesecih še posebno pozorni. Če smo sposobni pozornost nameniti najmlajšim ob začetku šolskega leta, jo namenimo tudi drugim - voznikom motornih koles in koles z motorjem. Prikazana prometna signalizacija ni namenjena samo motoristom, namenjena je vsem uporabnikom ceste. Spoštujte ostale, na cesti niste sami.

Voznikom motornih koles ob tem priporočamo, da so na motornem kolesu vidni. In kako je to najlaže doseči?

- Na motornem kolesu imejte vedno prižgane luči.

- Nosite zaščitna oblačila in varnostno čelado svetle in odsevne barve.

- Na oblačilih in varnostni čeladi naj bo več odsevnih teles (nalepk, trakov, idr.).

- Nosite odsevni brezrokavnik idr.

Za posledicami prometnih nesreč je lani umrlo 42 voznikov motornih koles.

Policisti pri vsakdanjem nadzoru vse prevečkrat ugotavljajo, da večina motoristov prepotrebne izkušnje za varno vožnjo še vedno pridobiva ob vsakodnevni udeležbi v prometu.

Začetek motoristične sezone za marsikoga pomeni sproščanje adrenalina, preizkus zmogljivosti motornega kolesa in tudi svojih lastnih, kar pomeni, da cesto izrabljajo za poligon in dirkališče, s tem pa bistveno ogrožajo varnost javnega prometa in druge udeležence v prometu. Prepričani smo sicer, da velika večina motoristov prometne predpise spoštuje vsaj toliko, če že ne bolj kot druge kategorije udeležencev v prometu. Seveda pa tudi med motoristi obstajajo posamezniki, ki s svojo nevarno ter agresivno vožnjo pogosto in brez kančka odgovornosti kršijo tudi najbolj osnovne prometne predpise. Ne le, da s tem ogrožajo sebe in druge, s takšnim ravnanjem posredno mečejo slabo luč tudi na ostale motoriste, ki jih zato nekateri povsem neupravičeno označujejo za ťpodivjane cestne dirkačeŤ. Takšna ocena je za večino slovenskih motoristov krivična. Zavedati pa se je treba, da si svojo sliko oziroma ugled med ostalimi udeleženci ustvarjajo predvsem sami.

Povprečen slovenski voznik motornega kolesa v negativnem smislu v ničemer ne odstopa od drugih kategorij udeležencev v prometu. Veseli nas dejstvo, da se je tudi med mlajšimi vozniki motornih koles v Sloveniji izoblikovalo jedro, ki razume pomen upoštevanja prometnih predpisov, ki vožnjo motornih koles jemlje kot užitek ter hkrati odgovorno ravnanje, od katerega je soodvisna tudi varnost drugih. Tudi organizirani motoristični klubi vse večji pomen namenjajo varni vožnji in usposabljanju svojih članov.

Zato bi tudi motoristi sami morali bolj vplivati na problematične voznike, da s takšnim ravnanjem prenehajo. Nasvet kolega motorista namreč zaleže bolj kot še tako dobro pripravljena zloženka, oddaja na TV, radiu ali policijska kontrola.

Naj strnemo naše nasvete vsem udeležencem v cestnem prometu ob začetku motoristične sezone:

- Pazite na druge - ostali udeleženci v prometu vas v tem prvem obdobju še niso vajeni in vas na cestah še ne pričakujejo. Hitro vas spregledajo, površno spremljajo dogajanja v vzvratnih ogledalih, hitro spreminjajo način in smer vožnje … Zato ste vi tisti, ki morate paziti na ravnanja drugih, predvsem pa dogodke na cesti predvidevati in temu prilagoditi način svoje vožnje (BODITE VIDNI).

- Pazite na cesto - posledice zime so na cestah še vedno prisotne. Na njih so še ostanki peska za posipanje, sem in tja lahko še vedno naletite na udarne jame. Vožnja in hitrost naj bosta temu primerni.

- Pazite nase - voznikom motornih koles v tem prvem obdobju še manjka običajne ťkilometrineŤ, spretnosti in izkušenj, ki so zelo pomembne za varno vožnjo. Žal si slednje še vedno nabirajo predvsem v vsakdanjem prometu, saj poligonov za vadbo pri nas praktično ni. Vsako precenjevanje lastnih zmožnosti ter zmožnosti motornega kolesa se izjemno hitro maščuje. Zato priporočamo, da se vozniki motornih koles čim večkrat udeležijo raznih delavnic šole varne vožnje, ki so se v zadnjih letih uspešno uveljavile tudi pri nas. Nobena minuta na takšnem dodatnem usposabljanju ni vržena proč.

Vsem slovenskim motoristom želimo varno motoristično sezono in veliko užitkov pri vožnji, ostalim pa bodite pozorni in predvidevajte.

Zanimiv stavek pa je tale:

Zato bi tudi motoristi sami morali bolj vplivati na problematične voznike, da s takšnim ravnanjem prenehajo. Nasvet kolega motorista namreč zaleže bolj kot še tako dobro pripravljena zloženka, oddaja na TV, radiu ali policijska kontrola.

Popravljeno . Popravil eMBe
Objavljeno

vse lepo in prav in podpišem ta sestavek...sam naj ne stalno ob vsaki nesreči, ki jo zagreši kak avtomobilist OBVZEZNO zraven pripišejo tisto OPROSTILNO...motorist je vozil z neprilagojeno hitrostjo... :doze:

Objavljeno

Jaz nisem za 0.0 (0.5 nič ne manjka). Statistika govori o 51% vinjenih povzročiteljev, ampak bi morali zraven še napisati, da jih je večina blizu ali čez 2.0 promila. 0.0 pušča preveč prostora za razne "malverzacije", to je približno tako kot bi ti vzeli izpit za prekoračitev 2 km/h (kar sedaj spada v toleranco). Z zakonom ni nič narobe, samo spoštovati bi ga morali. In če bi bilo raznim "dušebrižnikom" res samo za varnost (pa jim ni), bi že davno morali ukiniti cestnine na avtocestah in poskrbeti za normalno vzdrževane ceste. Neprestano spreminjanje ZVCP ima za posledico to, da večina ne pozna niti osnovnih predpisov in potem ni čudno, da slovenski vozniki zasedejo "odlično" (mislim da predzadnje mesto) na nekakšnem natečaju o poznavanju predpisov (AMZS).

lp

Franc

Objavljeno

0.5 ne manjka čisto nič..ima celo preveč....0.5 preveč...

alkohol in motocikel (ali avto) ne sodida skupaj in konec.

smola za slovenske motorista, da so slovenci po večini kar po defoltu alkoholiki

Objavljeno (popravljeno)

mimogrede...

med povzročitelji nesreč lani je bilo kar dobrih 51% vinjenih.

Kaj? :eek: A je tale cifra taprava? Vir? Se pravi med vsemi nesrečami, ki so jih povzročili motoristi je bilo več kot pol nalitih. Pa to skoraj ne morem verjet.

Je pa res da ne hodim po zborih - aka: nabij se ga do mrtvega pa v najboljšem primeru zjutraj mačkast domov - pa mogoče nimam prave slike.

Popravljeno . Popravil mrki
Objavljeno (popravljeno)

...alkohol in motocikel (ali avto) ne sodida skupaj in konec.

Tole je pa ena najbolj pametnih (resničnih) v tejle temi!

Pa še nekaj;

Če si se ga včeraj nalil, za alkotest še danes "smrdiš" kot vinska muha!

To za (zavarovalnico) pomeni, razbremenitev njihovega proračuna!!!

Takšne ni treba nič prijavljati, saj se ob karambolu "prijavijo kar sami".

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Kaj? :eek: A je tale cifra taprava? Vir? Se pravi med vsemi nesrečami, ki so jih povzročili motoristi je bilo več kot pol nalitih. Pa to skoraj ne morem verjet.

Je pa res da ne hodim po zborih - aka: nabij se ga do mrtvega pa v najboljšem primeru zjutraj mačkast domov - pa mogoče nimam prave slike.

zmislila sem si..tako ..prosto po prešernu. :doze:

vir. Policija (lahko preveriš na www.policija.si)

Objavljeno

procenti, promili...vse za svojo "resnico"...kako so zračunal lih 51%? da ni mogoče 49? al pa 15? dejte no, ti podatki so vedno prikrojeni. pri motoju je pač vsak padec lahko usoden, medtem pa koliko nesreč je z avtomobili, ki jih niti ne obravnavajo ker se vozniki med sabo zmenijo ker ni blo kake poškodbe pa noben boh ne ve.

statistika je ena velika kurba in se prilagaja vsoti denarja ki ga ponuja naročnik...

Objavljeno

:OK:

...grem! :winkiss:

Objavljeno

Tut jaz.....

Na pir :OK: :OK: :OK: :OK:

Objavljeno

zmislila sem si..tako ..prosto po prešernu. :doze:

vir. Policija (lahko preveriš na www.policija.si)

ne mi :doze:

resnični podatki so pa takile:

[attachmentid=95878]

evo ti :doze: nazaj .)

post-5063-1176978318_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!