Dejan-V Objavljeno April 23, 2007 Deli Objavljeno April 23, 2007 Fantje pozdrav! Nej mi en majster pove kaj za vraga je narobe. Vedno ste meli prav zato se na vas obračam. Skuter je deloval normalno nato pa je ob doljši vožnji (po 400m) v klanec naenkrat zgubil moč (kot bi mu zmanjkalo bencina). Nardi tko vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum in ga čist zaduši. Nato je bilo 2 dni ok, potem pa mi je začel jebat že po ravnem. Ker je servis šele čez 1 teden ga je kolega odpru zamenjal valjčke (17x12 7,5g). Zdej po ravnem gre, samo še vedno ne tko kot prej in v hrib ga še vedno zamori. On pravi ali je jermen al pa vzmeti v sklopki. Kaj pa vi pravte. Aja tudi v prostem teku ugasne če ne daš več gasa. PROSIM ZA POMOČ! LP Dejam Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-baSe- Objavljeno April 23, 2007 Deli Objavljeno April 23, 2007 Preglej in očisti frgazer pa mal očist filtr newem kaj bi blo :OK: možno da je kej zamašen Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno April 23, 2007 Avtor Deli Objavljeno April 23, 2007 Filter je očiščen, nevem pomoje fergazer ni ker to dela sam ko greš v hrib. Še kaka ideja?? LP Dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kosho Objavljeno April 23, 2007 Deli Objavljeno April 23, 2007 U prepad z njim :P :P joke :D :D Valjcke daj lazje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DrummY Objavljeno April 23, 2007 Deli Objavljeno April 23, 2007 U prepad z njim :P :P joke :D :D Valjcke daj lazje hm, lej, povedu ti je da je tak normalno delvav, tak je tud tovarniški! zakaj bi daju lažje valjčke?? ne vem, a si pogledu kok je kej širina jermena? drugače pa mislim, da fedre na sklopki ne bi smele biti problem, js sm nardiu vsaj 4000 km, do prve menjave, pa tudi ko sem jih menjal sem jih zato, ker sem menjal izpuh, bile so v voznem stanju. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno April 23, 2007 Avtor Deli Objavljeno April 23, 2007 Na tko kar se tiče v graben.... to je prva resna težava do sedaj, prevozil me je 8000 km normalno. Tovraniški valjčki so 9,1g na prvem servisu smo dali notri 7,8g pa je letel čist ok, zdej pa 7,5. Tko da valjčki tu nimajo kej. Filter je tut ščiščen tko da res ne vem več. Kolega pravi da je skor 100% jermen, sem pa spraševal v avtohišo Lampret (pooblaščen za Hyosung tam sem ga tut kupu) pa pravi da jermen nima veze. Je pa res da je jermen bogi in je tudi v servisni priporočeno da se menja. Upam da bo jermen. Še kdo z kako idejo? LP Dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ČIKO24 Objavljeno April 23, 2007 Deli Objavljeno April 23, 2007 jermen ni mus da je kriv. mnda je kr frgazer. si se kej z iglo igral? na mestu ti crkne kdaj? se je končna hitrost kej spremenila? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno April 23, 2007 Avtor Deli Objavljeno April 23, 2007 jermen ni mus da je kriv. mnda je kr frgazer. si se kej z iglo igral? na mestu ti crkne kdaj? se je končna hitrost kej spremenila? na mestu ugasne ja... po ravnem pa se mi tud zdi da ne gre več tok. lp dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ČIKO24 Objavljeno April 23, 2007 Deli Objavljeno April 23, 2007 majstr problem je v fergazrju. al je zapacan al je diza kej krivva al pa je razštelan. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno April 24, 2007 Avtor Deli Objavljeno April 24, 2007 Mogoče še ta podatek, ko zgubi moč če se ustaviš pa greš naprej spet potegne in potem kmal zgubi moč. Torej se vsi strinjate da je to fergazer? LP Dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-baSe- Objavljeno April 24, 2007 Deli Objavljeno April 24, 2007 Tko k sm ti nazačetku reku spuci cev frgazr! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno April 25, 2007 Avtor Deli Objavljeno April 25, 2007 (popravljeno) Fantje zadeva je očitno urejena! Zamenjano je torej: - valjčki (17x12 7,5g) - jermen - nastavljena zmes zraka in bencina Torej od prejšnjega stanja (preden je začel jebat t.j. delat vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu pri vožnji v klanec in občasno po ravnini) se je spremenilo naslednje: - motor deluje tišje kot je prej - po ravnici dosega večjo hitrost - v klanec gre malo počasneje (v dolgi klanec do 10 kmh počasneje) Po serviserjevem mnenju je to zaradi novih valjčkov (ki so novi in lažji kot prej), ker je nov jermen širši kot je bil prej star znucan in ker je pravilno nastavljena zmes bencin zrak. Skratka jst sm zelo zadovoljen in sem mu ful hvaležen!!! Stroški so bili naslednji: - Jermen 25 EUR - Valjčki 5 EUR - Kolegu dal 10 EUR (se mi zdi da je bil vesel ko radijo) Kaj pa vaše mnenje? LP Dejan Popravljeno April 25, 2007. Popravil Dejan-V Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-baSe- Objavljeno April 25, 2007 Deli Objavljeno April 25, 2007 Sam da si uredu! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Maj 3, 2007 Deli Objavljeno Maj 3, 2007 Mogoče še ta podatek, ko zgubi moč če se ustaviš pa greš naprej spet potegne in potem kmal zgubi moč. Torej se vsi strinjate da je to fergazer? LP Dejan ja to je ponavadi simptom premajhne dize, sam pri tebi sigurno ne ker imaš 50ccm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se