ciciban Objavljeno September 8, 2013 Opozori Objavljeno September 8, 2013 Ka pa vem tisti beli gre res hiter stran. Ampak meni je bil še najbolj všeč. Ko sem mazal, sem ga enostavno obrisal in naflakal gor novega. Tudi iz feltne gre lepo dol z WDjem. Je treba bolj redno mazat samo to ni nevem kak problem. Tisti Motul deluje kot napol posušen neostik. Ostane dolgo gor ampak na sebe navleče kup kamenčkov in druge svinarije. Tudi čiščenje je bolj tako tako. Pri telem dry lube pa sploh nimam filinga kdaj je preveč suho. Pa še ketna je glasna.
Scarabeo 500 Objavljeno September 8, 2013 Opozori Objavljeno September 8, 2013 Ka pa vem tisti beli gre res hiter stran. Ampak meni je bil še najbolj všeč. Ko sem mazal, sem ga enostavno obrisal in naflakal gor novega. Tudi iz feltne gre lepo dol z WDjem. Je treba bolj redno mazat samo to ni nevem kak problem. Tisti Motul deluje kot napol posušen neostik. Ostane dolgo gor ampak na sebe navleče kup kamenčkov in druge svinarije. Tudi čiščenje je bolj tako tako. Pri telem dry lube pa sploh nimam filinga kdaj je preveč suho. Pa še ketna je glasna. Že na 164 strani sem opisal moja opažanja. Dodal bi lahko še, da sem vozil polno obremenjen in da je veriga po veliko dnevno prevoženih kilometrih spremenila barvo. To se mi seveda ni zdelo normalno. Res sem imel ta slabo verigo, samo sem jo moral že po okoli 5 tisoč km španat in da je bila v bistvu pri 18 tisoč za v smeti. Prva mi je držala 37 tisoč pa sem jo menjal preventivno. Nekateri na tem forumu pa imajo zelo dobre izkušnje. Jaz prisegam na vidno maščobo in pacaste feldne. Scarabeo Cartman, ciciban in jmaster 3
smasher Objavljeno September 9, 2013 Opozori Objavljeno September 9, 2013 (popravljeno) če bi hotel dat manjši zobnik zadi, kako vem če dat za 2 ali 3 zobe? kaj se to oceni na oko al se izračuna da bo potem ne bo težav za napet verigo. Ne vem če so dovoljeni linki iz ebaya, našel verižnik 41 zob, 45 zob 47 zob.. http://www.ebay.com/itm/Vortex-Steel-Rear-Sprocket-41T-520-Black-Fits-Kawasaki-ZZR250-1990-1991-/330996894988?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4d10f3cd0c&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Vortex-Steel-Rear-Sprocket-45T-520-Black-Fits-Kawasaki-ZZR250-1990-1991-/310738014918?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item48596dd2c6&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Vortex-Steel-Rear-Sprocket-47T-520-Black-Fits-Kawasaki-ZZR250-1990-1991-/310739469501?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item48598404bd&vxp=mtr Popravljeno September 9, 2013. Popravil smasher
cikadina Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 sej je dal en ta isti link par strani nazaj, pa da ne boš iskal evo http://www.gearingcommander.com/ tle pol vidiš kakšne bojo spremembe. matija1234 1
Bremzer Objavljeno September 10, 2013 Opozori Objavljeno September 10, 2013 če bi hotel dat manjši zobnik zadi, kako vem če dat za 2 ali 3 zobe? kaj se to oceni na oko al se izračuna da bo potem ne bo težav za napet verigo. Ne vem če so dovoljeni linki iz ebaya, našel verižnik 41 zob, 45 zob 47 zob.. http://www.ebay.com/itm/Vortex-Steel-Rear-Sprocket-41T-520-Black-Fits-Kawasaki-ZZR250-1990-1991-/330996894988?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4d10f3cd0c&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Vortex-Steel-Rear-Sprocket-45T-520-Black-Fits-Kawasaki-ZZR250-1990-1991-/310738014918?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item48596dd2c6&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/Vortex-Steel-Rear-Sprocket-47T-520-Black-Fits-Kawasaki-ZZR250-1990-1991-/310739469501?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item48598404bd&vxp=mtr S ketno ni problema,če bo predolga saj jo brez težav skrajšaš za dva glida ! !
StaraFeltna Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 (popravljeno) Na kolko pipsate/mažete ketno? Jaz jo na 500-900Km oz prej če je bilo vmes fajn deževje. Ne opazim nobene razlike pred in po mazanju. Ketna zgleda lepo umazana in vsi členki se lepo gibljejo. Občasno spucam svinjak pod pokrovom prednjega zobnika in malo zadnjega. Slišim jo vedno, najbrž tihe verige ni (razen če se ne "kliče" kardan oz jermen) ali se motim. JE sploh smiselno snet ketno in jo lepo spucat v peroleju, posušit nato spet namazat in pustit čez noč? Po tujih forumih sem bral da tisti ki so naredili 45.000km in več z serijsko vgrajeno ketno so samo pipsali in nikoli prali. Tisti ki pa so se šli "šminkerja" in čistili vsak petek popoldne pa so ponavadi menjali pred 25.000Km... Kaj je zdaj prav? Estetski faktor ketne me prav malo briga, kamenčkov pa nimam gor nič. Pravzaprav le mast (bela) ki v čudovitem zraku ki ga premore Trst postane "carbon look" še isti dan. :/ Popravljeno September 23, 2013. Popravil Horny-et
cikadina Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Na kolko pipsate/mažete ketno? Jaz jo na 500-900Km oz prej če je bilo vmes fajn deževje. Ne opazim nobene razlike pred in po mazanju. Ketna zgleda lepo umazana in vsi členki se lepo gibljejo. Občasno spucam svinjak pod pokrovom prednjega zobnika in malo zadnjega. Slišim jo vedno, najbrž tihe verige ni (razen če se ne "kliče" kardan oz jermen) ali se motim. JE sploh smiselno snet ketno in jo lepo spucat v peroleju, posušit nato spet namazat in pustit čez noč? Po tujih forumih sem bral da tisti ki so naredili 45.000km in več z serijsko vgrajeno ketno so samo pipsali in nikoli prali. Tisti ki pa so se šli "šminkerja" in čistili vsak petek popoldne pa so ponavadi menjali pred 25.000Km... Kaj je zdaj prav? Estetski faktor ketne me prav malo briga, kamenčkov pa nimam gor nič. Pravzaprav le mast (bela) ki v čudovitem zraku ki ga premore Trst postane "carbon look" še isti dan. :/ če jo boš snel, ne vem kako jo misliš potem nazaj natikat ti maži in vozi dokler ne bo neenakomerno pretegnjena. V navodilih sprejov ti piše na koliko km naj bi mazaj (500-1000km) in tega se držiš, važno da ne korodira in da so tesnilca lepo podmazana. Ketno ti najbolj uniči, če je preobremenjena, torej ali je preveč zategnjena, al pa če je prednje kolo rado v luftu
Žan96 Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Na kolko pipsate/mažete ketno? Jaz jo na 500-900Km oz prej če je bilo vmes fajn deževje. Ne opazim nobene razlike pred in po mazanju. Ketna zgleda lepo umazana in vsi členki se lepo gibljejo. Občasno spucam svinjak pod pokrovom prednjega zobnika in malo zadnjega. Slišim jo vedno, najbrž tihe verige ni (razen če se ne "kliče" kardan oz jermen) ali se motim. JE sploh smiselno snet ketno in jo lepo spucat v peroleju, posušit nato spet namazat in pustit čez noč? Po tujih forumih sem bral da tisti ki so naredili 45.000km in več z serijsko vgrajeno ketno so samo pipsali in nikoli prali. Tisti ki pa so se šli "šminkerja" in čistili vsak petek popoldne pa so ponavadi menjali pred 25.000Km... Kaj je zdaj prav? Estetski faktor ketne me prav malo briga, kamenčkov pa nimam gor nič. Pravzaprav le mast (bela) ki v čudovitem zraku ki ga premore Trst postane "carbon look" še isti dan. :/ Men je isto začelja ružljat. To sm rešu tko da sm jo napeu
Bremzer Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Na kolko pipsate/mažete ketno? Jaz jo na 500-900Km oz prej če je bilo vmes fajn deževje. Ne opazim nobene razlike pred in po mazanju. Ketna zgleda lepo umazana in vsi členki se lepo gibljejo. Občasno spucam svinjak pod pokrovom prednjega zobnika in malo zadnjega. Slišim jo vedno, najbrž tihe verige ni (razen če se ne "kliče" kardan oz jermen) ali se motim. JE sploh smiselno snet ketno in jo lepo spucat v peroleju, posušit nato spet namazat in pustit čez noč? Po tujih forumih sem bral da tisti ki so naredili 45.000km in več z serijsko vgrajeno ketno so samo pipsali in nikoli prali. Tisti ki pa so se šli "šminkerja" in čistili vsak petek popoldne pa so ponavadi menjali pred 25.000Km... Kaj je zdaj prav? Estetski faktor ketne me prav malo briga, kamenčkov pa nimam gor nič. Pravzaprav le mast (bela) ki v čudovitem zraku ki ga premore Trst postane "carbon look" še isti dan. :/ Kene nikoli ne čisti z raznimi topili,ker vsa ta topila,ki čistijo mast so agresivna na O-ringe v zglobu ketne zato samo redno maži ni nujno na 500 km jaz sem vedno mazal ketne po vsakem tankanju se pravi na ca 300 km.(ne pozabi kdor maže ta vozi) in 1X letno očisti z kirherjem (topla voda vsaj 60 stop.+ ),jaz sem dokler sem imel ketne vedno tako vzdrževal in z vsemi motorji naredil 35K kil.+ je pa res,da sem z ca 40K kilometri vse motorje prodal, danes vozi žena F800ST z jermenom jaz pa K-aja z kardanom!
hajoktejn Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 Jst jo mazem z mastjo v spreju. Vsakih 300 - 500 km, vcasih ce ornk dez pada pa se prej. Odkar jo mazem z mastjo jo tudi ko najbolj usrana zgleda zgolj obrisem in je k nova, pol pa sam namazem in je stvar resena v casu ko skadim dve smotki. Odvecno mascevje ki ga zmece na feltno in okolico pa enostavno s krpico na katero naprsim malcek vedeja obrisem in je vse tko k mora bit. Sem pa v cirka 10 jurjih kar mazem z omenjenim proizvodom porabil tocno dve piksni.
StaraFeltna Objavljeno September 23, 2013 Opozori Objavljeno September 23, 2013 A to uno čudo weisse fett? Zanimivo, morda šaltam tudi jaz nanj, ima ga za ravnotak osmešen denar lokalni merkur. Bom diplomiral iz "kako se najbolj poceni vozit z motorjem". Grdi cajti so ni kaj... Nikoli nisem mislil da bi na japonca dal Savo... (nič nimam proti slo proizvodom)
hajoktejn Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Men ne rabs govort weisse fett ja pa dejansko jje dobra, ves
DAMI34 Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Js jo vsake 5000 al pa po kaki dolgi furi (sploh če je bil makedam vmes) tudi operem in to kar s sprejem za čiščenje verige, nato prebrišem, zavrtim moped v 6 brzini, počakam pol urce in posprejam. Trenutno uporabljam S100 od Luisa, mi je pa bil všeč tudi Motoreks (TC). Mažem redno, raje večkrat po mal, kot 1x na debelo. Verigo sem zamenjal na 35kkm (preventivno), pa je serviser rekel, da bi še najmanj 10kkm nardila...ampak jebiga ko je 1x menjana je prepozno. Sedaj sem namestil zvmx verigo od DIDa, katera ima tudi tihe zobčenike.
Snečer Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Kene nikoli ne čisti z raznimi topili,ker vsa ta topila,ki čistijo mast so agresivna na O-ringe v zglobu ketne zato samo redno maži ni nujno na 500 km jaz sem vedno mazal ketne po vsakem tankanju se pravi na ca 300 km.(ne pozabi kdor maže ta vozi) in 1X letno očisti z kirherjem (topla voda vsaj 60 stop.+ ),jaz sem dokler sem imel ketne vedno tako vzdrževal in z vsemi motorji naredil 35K kil.+ je pa res,da sem z ca 40K kilometri vse motorje prodal, danes vozi žena F800ST z jermenom jaz pa K-aja z kardanom! Sem vedel, da bo slej ko prej padel tovrsten odgovor. Mislim, da smo v tej temi že večkrat omenili način čiščenja, ki ga priporoča proizvajalec in knjiga. Po "knjigi" se veriga se čisti s petrolejem (kerozinom), lepo staro zobno ščetko pa se bo blistala. In nič se ne bo zgodilo z O,X,... ringi. Po knjigi se veriga maže z oljem, boš pa tu na forumu našel druge alternative, da ne delam reklame. Mažeš kot piše, nekje na 600km oziroma jaz mažem, ko je suha, tam nekje pri 1400km se že sliši, da ni namazana. Po drugi strani pa stane nov verižni set za tvojega manj kot 100 EUR, tak da neke panike glede tega ni, preprosto jo daš zamenjati. Pri jermenu in kardanu pa je cenovna zgodba in efekt presenečenja povsem drugačen...
Bremzer Objavljeno September 24, 2013 Opozori Objavljeno September 24, 2013 Pri jermenu in kardanu pa je cenovna zgodba in efekt presenečenja povsem drugačen... Maš prou kr ti je zraslu ! Jermen se menja na F BMW-eju pri 60 K kil. ni pa nujno na forumu so voziniki z jermenom na F-ih tudi z 100K kil. in čakajo,da bo crknu ! ! Kardan pa naj bi zdržal motor olje pa se po novem menja na 20 K kil strošek minimalen ca 2,5 dl olja z delom ca 10 € manj kot en najmanjši in najcenejši sprej za ketno !
Snečer Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 Povej še kolko stane jermen in menjava, o menjavi kardana pa tudi raje ne bi, ko in če odleti. Na forumih se itak nič ne kvari, tu je drug svet.
Bremzer Objavljeno September 25, 2013 Opozori Objavljeno September 25, 2013 Povej še kolko stane jermen in menjava, o menjavi kardana pa tudi raje ne bi, ko in če odleti. Na forumih se itak nič ne kvari, tu je drug svet. Nebom jaz s tabo polemiziral,če bo men kardan odletu bom teb novga Versisa vplačal ! Menjava jermena,če ga bom kdaj menjal me bo stala ca 2 uri dela + jermen sicer pa upam,da ga jaz nebom nikoli menjal saj sva vse 4-ri ženine motorje prodala z največ 40K kliomertri !
Snečer Objavljeno September 26, 2013 Opozori Objavljeno September 26, 2013 Torej namesto,da menjas jermen, menjas kar cel motor. Fantasticno. Tu se menimo o ketnah ves, ne o tvojem voznem parku, jermenih in kardanu, mas druge teme,kjer lahko haras in npr. doktoriras iz dolivanja hladilne tekocine.
Kmet2 Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Torej namesto,da menjas jermen, menjas kar cel motor. Fantasticno. Tu se menimo o ketnah ves, ne o tvojem voznem parku, jermenih in kardanu, mas druge teme,kjer lahko haras in npr. doktoriras iz dolivanja hladilne tekocine. Ti pa ne bit nesramen do starejših in izkušenejših,smrkovc :lol: babilon1 1
Snečer Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Če se ja pa s "ketne ftrgal" Kmet2 in Cartman 2
Bremzer Objavljeno September 27, 2013 Opozori Objavljeno September 27, 2013 Torej namesto,da menjas jermen, menjas kar cel motor. Fantasticno. Tu se menimo o ketnah ves, ne o tvojem voznem parku, jermenih in kardanu, mas druge teme,kjer lahko haras in npr. doktoriras iz dolivanja hladilne tekocine. Zakaj potem PRVI ti omenjaš kardan in jermen,če že nepaše v to temo,jaz SAMO odgovarjam na tvoje pametovanje ! Kapiraš ali rabiš dodatna pojasnila !
Snečer Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 Kene nikoli ne čisti z raznimi topili,ker vsa ta topila,ki čistijo mast so agresivna na O-ringe v zglobu ketne zato samo redno maži ni nujno na 500 km jaz sem vedno mazal ketne po vsakem tankanju se pravi na ca 300 km.(ne pozabi kdor maže ta vozi) in 1X letno očisti z kirherjem (topla voda vsaj 60 stop.+ ),jaz sem dokler sem imel ketne vedno tako vzdrževal in z vsemi motorji naredil 35K kil.+ je pa res,da sem z ca 40K kilometri vse motorje prodal, danes vozi žena F800ST z jermenom jaz pa K-aja z kardanom! Klaus 1
goggy99 Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 če bi bli jermeni pa kardani tok dobri...pol bi blo to tud na KTM-ih ..zato kardan in jermen na traktor al pa u smeti!
HyperJack Objavljeno September 29, 2013 Opozori Objavljeno September 29, 2013 če bi bli jermeni pa kardani tok dobri...pol bi blo to tud na KTM-ih ..zato kardan in jermen na traktor al pa u smeti! Kakšen jermen pa kardan, čez dve ketne ga ni! Lastnik ni nikoli povedal koliko keten sprejev porabi na sezono in kako sčisti vso umazanijo iz čelade StaraFeltna, Kmet2, bosa in 5 others 8
MiNa Objavljeno Oktober 17, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2013 Tale sprey za mazanje verige sem kupil na Mol-ovi črpalki v Srbiji, ker sem doma pozabil "Motula". Verigo sem mazal zadnjih 18kkm se pa približuje "štiridesetim". Mazivo se obnese odlično, veriga lepo mastna na otip okolica pa presenetljivo čista, kar za Motul ne morem reči. gsxf750 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se