Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

danes sem se še jaz lotil pucanja ketne. kupil sem petrolej na petrolu :) in eno ščetko s podaljšanim dosegom, da bo dobr očistlo medprostore:

post-21418-0-89117900-1382105618_thumb.jpg

 

najprej sem moral očistiti ketnmaxov komplet za čiščenje, ker sem ga prvič, ko sem čistil verigo, zasvinjal s črno mastjo, ki so mi jo v trgovini dal na ketno. zdaj je komplet ko nov:

post-21418-0-58230900-1382105709_thumb.jpg

 

po tem je sledilo čiščenje ketne. dvakrat sem menjal petrolej, tko je blo črno. na koncu je ketna bla kr čista, petrolej pač ne:

post-21418-0-80080200-1382105828_thumb.jpgpost-21418-0-42601800-1382105842_thumb.jpg

 

ščetka je dobro nardila svoje, sam za zobe ne bo več prat. dans se mi ni pol dalo več, pa sm pustu vseskup stat. jutri bom pa še ketnmax uporabil, da bo res čisto in še namazano.

post-21418-0-35281100-1382106054_thumb.jpgpost-21418-0-72029800-1382106066_thumb.jpg

 

uglavnem dans sm se končno rešu vse črne masti na ketni, tako da bom potem lahko normalno čistil in mazal s ketnmaxom, ne pa da moram ketnmax čistit :D sicer je pa motor že komplet spucan in gre na zimsko spanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po spletu sem našel tole:

http://www.tutorochainoiler.com/index.php/store/auto-motorcycle-oilers/oiler-auto-standard-detail

Bral sem par testov in folk je bil navdušen. Ni mi težko popipsat vsake 500km ketno ampak mi je pa tečno po vsakem dežju ker se vozim neglede na vremenske razmere postane res tečno in drag šport.

Kaj pravite? izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole sm jst kupu za foro. Stvar je funkcionirala, vmes je treba dat edin eno pipco za ON/OFF da ne spreminjas "hitrosti" s katero kaplja. Edin rezervarcek je fajn da je mal vecji sicer, ker je tega treba pogosto filat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Praviš da je stvar funkcionirala. :) Kje pa je zdej? oz. zakaj preteklik? :)

Zakaj bi dal en ekstra ventil on off? Naštimaš koliko hočeš da kaplja in pozabiš (občasno dofilaš) ali si morda imel tisto čip verzijo ki jo moraš ugasnit vedno ko se ustaviš čene luža olja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa res, lej sm mislu da je un tapocen :D

Za unga je veljal vse to kar sm napisal ;)

Sicer mas pa za ta dnar na louis.de scottojler, uveljavljen izdelek ki ga se vedno uporabljamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po spletu sem našel tole:

http://www.tutorochainoiler.com/index.php/store/auto-motorcycle-oilers/oiler-auto-standard-detail

Bral sem par testov in folk je bil navdušen. Ni mi težko popipsat vsake 500km ketno ampak mi je pa tečno po vsakem dežju ker se vozim neglede na vremenske razmere postane res tečno in drag šport.

Kaj pravite? izkušnje?

V eni temi so tile mazalci že obdelani. Jaz sem imel gor http://www.scottoiler.com/ ene 6 let, pol sem prodal motor. Zadeva je delala super, življenska doba ketne se je podaljšala. Dela pa avtomatske mazalce tud en motosvetovec, mislim da Leteči ( če se prov spomnim ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V eni temi so tile mazalci že obdelani. Jaz sem imel gor http://www.scottoiler.com/ ene 6 let, pol sem prodal motor. Zadeva je delala super, življenska doba ketne se je podaljšala. Dela pa avtomatske mazalce tud en motosvetovec, mislim da Leteči ( če se prov spomnim ).

Istega imam,problem je samo ker sem zraven dobil olje za zimo ki pa je zelo tekoče,tako da je cel motor bil osran :glare: po vsaki vožnji.Je pa vredno vsakega centa.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom riskiral in vzel tega tutoro v kratkem. Ko sem videl koliko jajcanja je z montažo tistega od scott-luisa me je minilo. :P

Aja kako olje naj dajem not? Menda za menjalnike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz uporabljam olje za mazanje verig pri motornih žagah. Če pa tega ni je vsako dobro, le preredko ne sme biti.

 

Tole je verjetno najboljši oiler - deluje na principu premikanja, pri meni dela super.

 

http://www.tutorochainoiler.com/index.php/store/auto-motorcycle-oilers/oiler-auto-basic-detail

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tega sem imel namen vzet. Hvala za potrdilo o delovanju, samo to sem še želel slišati.

Mimogrede kolko maš odprto pipico? Najbrž si našel kompromis med spodobnim mazanjem in relativno malim svinjakom okoli feltne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz uporabljam olje za mazanje verig pri motornih žagah. Če pa tega ni je vsako dobro, le preredko ne sme biti.

 

Tole je verjetno najboljši oiler - deluje na principu premikanja, pri meni dela super.

 

http://www.tutorochainoiler.com/index.php/store/auto-motorcycle-oilers/oiler-auto-basic-detail

 

Wastelander, a se ti da tole malo bolj podrobno opisat in predstavit, kako deluje, kako je natančno doziranje, kako je pripravno za zmontirat, za koliko km drži rezervoarček..., koliko pozornosti potrebuje kasneje tak mazalec, npr. pri spremembi temperature in s tem spremenjeni viskoznosti olja? Načeloma mi ne predstavlja problema posprejat verige na cca 500km čez pretežni del leta in doma, ko pa grem kam dlje, pa tisti sprej v prtljagi :angry: ... Nebi  pa rad plačal zato, da si iz manjšega problema naredim še večjega (nonstop nekaj preverjat, nastavljat.. .) ) ...skratka plusi in minusi ?

 Prihaja tisti del leta, ko ....ah, saj veste...

Popravljeno . Popravil xtzs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kakršnemkoli oilerju bo feltna (in še kaj v bližini) umazana, s tem se bo treba sprijaznit. Se pa olje lahko enostavno pobriše z vsako krpo. Glede tutoro automatic oilerja - oiler rezervoar je majhen, morda gre noter za nekaj "štamperlov" olja. Deluje na principu premikanja - ko se motor premika olje teče, sicer ne. Koliko teče lahko reguliraš - jaz imam ventiček odprt na pol obrata. Kar je več je vsaj zame preveč - še posebej to velja za kakšno redkejše olje. Z oljem ga polnim na cca. 2000 km in razen polnjenja (in posledično mastne feltne) pozabim da ga imam. V primeru večjega razpona temperature pač pripreš/odpreš ventilček.   

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole z mastno feltno se ne strinjam preveč. Z pravim oljem pacanja ni..... Je pa res da so olja ki jih dobiš zraven oilerjev ponavadi premalo viskozna.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Najbrž se vam bo tole zdelo čudno ampak jaz ketne sploh ne mažem. Zdrži mi cca 25k km in potem dam 100€ za novo. Delam pa to samo na endurci, na cestaku jo namažem vsake tok...

 

No nekako sem zračunal da če jo zamenjam par tisoč km prej je to bistveno ceneje kot zmetati za vse spreje, masti, čistila in pripomočke. Pa še dela nimam s tem:)

 

Ajt!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jo namažem vsake 500km in imam en sprej za ohoho časa,mam pa takšnega serviserja da mi na 10kkm ko pripeljem na servis vedno očisti verižni set in okolico.Tako da tudi ni nekega dela s tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdrav,

Gledam rabljene motorje z cca. 30.000 km in veliko jih še ima prvo verigo in zobnike. Je to normalno? Sklepam, da to pomeni, da menjava čaka mene v kratkem, je tako? Kako sploh veš, kdaj je veriga zrela za menjavo? Ko začne tolčit med šaltanjem?

 

Hvala,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

Gledam rabljene motorje z cca. 30.000 km in veliko jih še ima prvo verigo in zobnike. Je to normalno? Sklepam, da to pomeni, da menjava čaka mene v kratkem, je tako? Kako sploh veš, kdaj je veriga zrela za menjavo? Ko začne tolčit med šaltanjem?

 

Hvala,lp

Je normalno, vozijo zmerno in lepo mažejo verigo. Verjetno te čaka pri teh kilometrih slejkoprej menjava okoli 200€.

 

Kako vidiš, kdaj je veriga na kraju?

- zadnji španarji (indikatorji) ne moreš je več španati ali pa zelo malo.

- lahko je neenako raztegnjena ( to preveriš tako, da motor prestavljaš naprej ali nazaj za pol do enega metra in preizkušaš napetost - nihanje verige(gor -dol), če je nihanje povsod enako ni raztegnjena, če pa je razlika v nihanju gor in dol velika, je za zamenjati. Prestaviš tolikokrat, da pride veriga okoli. Če pa ima centralno stojalo, je pa to zelo enostavno, kolo sučeš in potiskaš verigo navzgor in veriga je vseskozi v enakem položaju.

- ko je veriga blizu konca lahko prevoziš še zelo malo km.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razlike med 520 in 525 skoraj ni, za 530 res nism gledala ampak vec kot 10€ razlike ni. ce se seveda pametno kupis. pri nasih trgovcih pa gre res za pristet se ene 30%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razlike med 520 in 525 skoraj ni, za 530 res nism gledala ampak vec kot 10€ razlike ni. ce se seveda pametno kupis. pri nasih trgovcih pa gre res za pristet se ene 30%

Pred mesecem sem kupil did 530 vx in zobnike za 131eur  s poštnino vred. Neka akcija bila, kupil pa tule  http://www.promotor.si/

mogoče še imajo kaj na akciji... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!