TOMCAT Objavljeno Maj 28, 2014 Opozori Objavljeno Maj 28, 2014 jst mam že dve leti S100, pa mi nč ne šprica, feltno pa vsake toliko obrišem z nafto in krpico. Drugače, do sedaj najbolj obstojen je bil Motorex, ki ga priporočam za poleti, saj je pozimi absolutno pretrd. ......ma ka pa vem. Poizkusil sem že vse sorte sprejev za verige a imam še vedno najmanj "sranja" z Motul C4-PTFE
DAMI34 Objavljeno Maj 28, 2014 Opozori Objavljeno Maj 28, 2014 ......ma ka pa vem. Poizkusil sem že vse sorte sprejev za verige a imam še vedno najmanj "sranja" z Motul C4-PTFE moje mišlenje okrog teh sprejev: vse je več al manj isti qurac...važno je da ne pozabiš mazat in čistit TOMCAT 1
StaraFeltna Objavljeno Maj 28, 2014 Opozori Objavljeno Maj 28, 2014 (popravljeno) horny-et nevem koliko časa si voznik motorja, ampak z leti oz. kilometri pride vse Skupno 35.000+km nekaj na tomosu atx (BT) nato hondi cbr125 z 21kW ali več (radosti leta 93 ko si lahko imel stroj pri 16-h) in ene 13.000+ na horneti 600 (vmes pa 18 let pavze). Hudič je ker ne najdem dovolj časa za rekreativno vožnjo in km-je štepam kot kak kurir z vsakodnevno vožnjo na šiht in nazaj... posledično ne dobim pravega filinga. Ko uspem najt čas in lep dan za zbežat za kake 100km+ pa občutek lepo narašča a kaj ko je preredko... Delo, družina in občasen fuš zasedeta glavninio dnevov... Na pisto bi pa šel ker tam se da prav lepo nažigat brez da te moti promet, drugi moteči elementi in (ne)kakovost ceste oz asfalta itd. ... pa da o preglednosti nebi... Sej črni kal je fajn za easy eskapado ker je blizu. Žal nemalokrat dobim enega ki misli da je sam na cesti in če bi šel na ful mojih sposobnosti bi že parkrat lahko počilo... Sem pa vozil pri 16-h (in preživel) tako, da me včasih kar strese... enkrat so mi v Portorožu zaradi gume (mnja platno je bilo že vidno) odvzeli prometno. (pa kresnili po čeladi) Ontopic: Kupil S100 pips za ketno, spucal ketno z belim žpiritom, osušil napipsal pustil urco in po par dneh zgelda prav ok kljub rahlemu dežju. Preventivno bom dal eno lahko pipsado čez ko pridem domov... Popravljeno Maj 28, 2014. Popravil Horny-et
DAMI34 Objavljeno Maj 28, 2014 Opozori Objavljeno Maj 28, 2014 po vsaki vožnji v dežju se priporoča "pipsada" gsxf750 1
StaraFeltna Objavljeno Maj 28, 2014 Opozori Objavljeno Maj 28, 2014 po vsaki vožnji v dežju se priporoča "pipsada" To prakticiram ampak le takrat ko se veriga dejansko vsaj malo zmoči oz sem v dvomih da bi se lahko bila zmoćila... Danes sem se vozil tehnično gledano v dežju 30min cesta in gume pa vedno suhe... sej se ne pritožujem ampak za to pa res ne bom pipsal ketne. No vsaj mislim da ni nobene potrebe... Glede na to da ima moj verižni set le 4000km in je od začetka moj bom en dan ugotovil če sem bil dober gazda.
igorkr Objavljeno Maj 28, 2014 Opozori Objavljeno Maj 28, 2014 Scottoiler (investicija 100€) in pozabiš na verigo. Tisti bidončk napolniš na cca. 2.500 km, Plastenka od pol litra pa ti drži 25.000 km in stane 13€. Kar pomaže po plastikah, lahko z navadno krpo obrišeš. Enkrat do dvakrat na leto malo očistim kapalni sistem in to je to. Ma vse bolj po potrebi. Če je platišče umazano, ko pridem iz vožnje, vem da deluje. Drugo pa, samo vozi alen1 in Kmet2 2
urkoman Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 Za take ki radi sraufamo in stelamo,je pipsijada zakon,ni lepsega ce redno po 500km preverim ketno,gume,bremze... DAMI34 1
Kmet2 Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 Logično ja pri teh motorjih moraš skoz nekaj preverjat Frips in urkoman 2
hajoktejn Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 Za take ki radi sraufamo in stelamo,je pipsijada zakon,ni lepsega ce redno po 500km preverim ketno,gume,bremze... Svaka čast, sam men je sprejanje in čiščenje ketne čist odveč. Tko k sneg kidat Pa relativno rad vijačim. Scottoiler rulz. Sam za offroad mi nekak ni najuporabnejši. Kmet2, lajbn, igorkr in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 Logično ja pri teh motorjih moraš skoz nekaj preverjat teb pa na servisih preverjajo....v € gregorjanc 1
urkoman Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 verjamem, da bi z namestitvijo Scottoilerja tudi sam zasovrazil pipsanje haha kmet, spet si me dubu.. Kmet2 1
igorkr Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 verjamem, da bi z namestitvijo Scottoilerja tudi sam zasovrazil pipsanje haha kmet, spet si me dubu.. Ma vsak naj počne kar mu paše. Naslednji motor bo itak na kardan . Ali pa ne
StaraFeltna Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 Razen scottoojlerja ima kdo kaj drugega za mazanje ketne pa bi delil izkušnje z nami? Ga je kdo izdelal sam?
DAMI34 Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 Dami34 ti se pa zase brigej Nepanebom zginte v temo scootoiler ga srat, pa zvitifeltni povejte... Kmet2 in igorkr 2
igorkr Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 Nepanebom zginte v temo scootoiler ga srat, pa zvitifeltni povejte... Pa da si ne boš kej čudnega mislil. To je domača metoda mazanja ketne. Oljčno olje in gremo Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Maj 30, 2014 Opozori Objavljeno Maj 30, 2014 Jaz jo včasih z špehom namažem :grim igorkr in DAMI34 2
igorkr Objavljeno Maj 30, 2014 Opozori Objavljeno Maj 30, 2014 Na to pa nisem pomislil. Vidiš ti zdravo kmečko pamet. Kos špeha zvežem na nihajko, pa bo konstantno mazalo ketno :grim. DAMI34 in Kmet2 2
TomosRacing Objavljeno Maj 31, 2014 Opozori Objavljeno Maj 31, 2014 Ali se je komu že zgodilo da se mu je odšraufal sprednji zobnik kljub dobri varovalki, na serijskem verižnem setu in verjetno še serijsko vijačenem zobniku? Motor ima 30k km, r6 04. Med vožnjo je neki zaropotal pri hitrosti 30km/h sam nism pogruntu kaj je blo(dol vrglo matico), nato je čez 10km pri zmerni vožnji okoli 100km/h vrglo dol prednji zobnik z osi. Zakaj se to zgodi, da se drugič temu izognem?
ludiluka Objavljeno Maj 31, 2014 Opozori Objavljeno Maj 31, 2014 si ti siguren da se je to zgodilo oz je bila varovalka sploh na svojem mestu?? ker to je praktično nemogoče tako imajo več ali manj vsa letala narejeno in ta stvar je večna
Bremzer Objavljeno Maj 31, 2014 Opozori Objavljeno Maj 31, 2014 Ali se je komu že zgodilo da se mu je odšraufal sprednji zobnik kljub dobri varovalki, na serijskem verižnem setu in verjetno še serijsko vijačenem zobniku? Motor ima 30k km, r6 04. Med vožnjo je neki zaropotal pri hitrosti 30km/h sam nism pogruntu kaj je blo(dol vrglo matico), nato je čez 10km pri zmerni vožnji okoli 100km/h vrglo dol prednji zobnik z osi. Zakaj se to zgodi, da se drugič temu izognem? Ta matica precej trpi tako pri pospeševanju kot tudi pri zaviranju zato lahko s časomsa dobi zračnost in posledično tudi spusti varovalka! Ni napak če bi na 10K kil pri velikem servisu mehanik tudi to preveril in po potrebi tudi dotegnil. Ko boš to zmontiral obvezno matico namaži še z locktitom in daj novo varovalko ali novo samo varovano matico. bajsi, trebor in gsxf750 3
svobodnaptica01 Objavljeno Junij 1, 2014 Opozori Objavljeno Junij 1, 2014 Ali se je komu že zgodilo da se mu je odšraufal sprednji zobnik kljub dobri varovalki, na serijskem verižnem setu in verjetno še serijsko vijačenem zobniku? Motor ima 30k km, r6 04. Med vožnjo je neki zaropotal pri hitrosti 30km/h sam nism pogruntu kaj je blo(dol vrglo matico), nato je čez 10km pri zmerni vožnji okoli 100km/h vrglo dol prednji zobnik z osi. Zakaj se to zgodi, da se drugič temu izognem? Ja, lani moji boljši polovici na Pavliču (mater, dvakrat na leto se pelje z mojim motorjem pa še takrat ga frderba ). Je to "pogosta" napaka (vsaj tako so rekli na servisu, pregnije navoj na matici pa pade dol. Z kaveljčkom od pajka so pripeli zobnik, da je prišel do doma, potem pa po novo matico (cca 15€) R6 99, 124k km gsxf750 1
dog66 Objavljeno Junij 4, 2014 Opozori Objavljeno Junij 4, 2014 Kupujem verižni set za Suzuki sv650s. Malo sem gledal slovenske cene in nemške in na kettenmaxu našel tale set http://kettenmax.de/suzuki-sv650s-9909-mit-halbschaleb-kettensatz-mit-did-525-vx-xringkette-p-7501.html. Če gledam cene glede na louis, kmc(cca 150 eurov) bom z kettenmaxa dobil z poštnino vred za cca 100 eurov, so oni tko ugodni al sm jst kej spregledu? Pa me zanima a je ta set z verigo, ki jo je treba zakovičit ali že zaključena veriga (potrebno snet feltno itd.).? Verjetno, če je set za zakovičit brez orodja tega doma ne morem narest? (kmečkih varjant se lihk nebi šou )
TakeALookAround Objavljeno Junij 4, 2014 Opozori Objavljeno Junij 4, 2014 A si kej prelistal temo? Skos tumbajo, da so na Kettenmaxu najugodnejse verige in original..... DAMI34 1
dog66 Objavljeno Junij 4, 2014 Opozori Objavljeno Junij 4, 2014 Sem sem, zato bom pa tm vzeu zanima me samo kako je z temi endless varjantami oz. za zakovčiti kot sm zgor napisu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se