DAMI34 Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 Vse lepo in prav, dobro to računate, ampak za krampe kot sm jaz je najbolj pomembno sledeče: ko prekomerno otovorim kobilico (sopotnik prtljaga itd) je obvezno zategniti amortizerje in povečati dušenje, saj pri raznih skokih po grbinah lahko kaj hitro uničiš verigo. In v tem primeru je bolje da je malce bolj ohlapna kot pa točno ali preveč nategnjena. cedevita, Mavti, StaraFeltna in 1 other 4
cedevita Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Živijo klapa, mi priporočate ali odsvetujete nabavo valjčkov za pod zadnje kolo, za lažje/preprostejše vzdrževanje verige. V Louis/Polo opisu je seveda vse super truper, ampak v praksi pa pride resnica na dan. Logika mi pravi, da teža motorja na zadnjem kolesu poveča trenje, s tem pa tudi upor oziroma težavnost vrtenja kolesa pri mazanju verige. Sedaj uporabljam stojalo, vendar sam ne moram nanj postaviti motorja. Hvala za nasvete, pa previdno. Ciao. igorkr 1
bobiboss Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 (popravljeno) Živijo klapa, mi priporočate ali odsvetujete nabavo valjčkov za pod zadnje kolo, za lažje/preprostejše vzdrževanje verige. V Louis/Polo opisu je seveda vse super truper, ampak v praksi pa pride resnica na dan. Logika mi pravi, da teža motorja na zadnjem kolesu poveča trenje, s tem pa tudi upor oziroma težavnost vrtenja kolesa pri mazanju verige. Sedaj uporabljam stojalo, vendar sam ne moram nanj postaviti motorja. Hvala za nasvete, pa previdno. Ciao. s temle ne moreš faliti.ne vem pa kakšno stojalo naj bi imel sedaj, da ne moreš sam postaviti kot praviš motorja nanj. Popravljeno Junij 13, 2014. Popravil bobiboss
logarr Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Če te matra da je motor preveč postrani, pa pod tačko daj kakšen les, da je bolj naravnost, potem ga pa brze problema sam daš na stojalo StaraFeltna in siks 2
StaraFeltna Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Če te matra da je motor preveč postrani, pa pod tačko daj kakšen les, da je bolj naravnost, potem ga pa brze problema sam daš na stojalo Hvala za tole. v tej vročini še enostavne ideje ne pridejo.
StaraFeltna Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 (popravljeno) s temle ne moreš faliti.ne vem pa kakšno stojalo naj bi imel sedaj, da ne moreš sam postaviti kot praviš motorja nanj. Točno takega kot na sliki kupil prek bolhe in sicer komplet za (prednje pa zadnje) 50€. Nikoli bilo žal. Popravljeno Junij 13, 2014. Popravil StaraFeltna
danci1973 Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Geometrija / izvedba samega stojala je precej pomembna za enostavnost uporabe... Jaz imam recimo tega 'Kern Stabi' in je dvigovanje motorja enostavno - z eno roko držim motor, z drugo roko pa potisnem ročico stojala navzdol brez posebnega napora. Občasno pa uporabim nekaj podobnega temu na zgornji sliki in se moram precej bolj pomatrat... cedevita 1
motom Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Tako pa se dokaz zdej pa lahko vsak pogleda pri svojem motorju v kateri tocki ima vse tri osi poravnane in glede na to oceni v katerem polozaju ima najbolj nategnjeno ketno in v katero smer se mu ketna popusca oz napenja. In vse to brez nepotrebnega šraufanja. Drugače pa motom dober si da se ti da motor šraufat da pogledaš kaj se s stvarmi dogaja Pa mislim da nisem dosti falil z mojo teorijo ker to sem bolj na hitro pomislu Seveda je tvoja teorija točna! V praksi je pa veliko lepše videti tudi za koliko se veriga odšpona pri skrajni legi. Kdaj prečkaš najdaljšo razdaljo nisem zaznal. Sicer ti pa praktičen preizkus vzame zanemarljivo malo časa. Odviti je bilo treba le eno matico, potegnit ven vijak in podložiti kolo za ustrezen hod. Ni se mi pa dalo dol jemat pokrov sprednjega zobnika, ker ne verjamem, da bi lahko ocenil kdaj so vse 3 osi v liniji.
cikadina Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 (popravljeno) Živijo klapa, mi priporočate ali odsvetujete nabavo valjčkov za pod zadnje kolo, za lažje/preprostejše vzdrževanje verige. V Louis/Polo opisu je seveda vse super truper, ampak v praksi pa pride resnica na dan. Logika mi pravi, da teža motorja na zadnjem kolesu poveča trenje, s tem pa tudi upor oziroma težavnost vrtenja kolesa pri mazanju verige. Sedaj uporabljam stojalo, vendar sam ne moram nanj postaviti motorja. Hvala za nasvete, pa previdno. Ciao. zdej al je cucuki tolko tezek al pej ti tolko neroden da ne gre na stojalo??? al pej je stojalo samo za vrst u grabn Popravljeno Junij 14, 2014. Popravil cikadina
Kmet2 Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 zdej al je cucuki tolko tezek al pej ti tolko neroden da ne gre na stojalo??? al pej je stojalo samo za vrst u grabn Oboje
urkoman Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 Za zacetnika, ki se boji postavit motor na stojalo (kot na sliki od bobibosa), je resitev, da se postavi na desno stran motocikla (motor je se vedno na stranski tacki in visi na levo stran) Tako je lazje in bolj varno drzat ravnotezje in hkrati postaviti zadnje stojalo (v najslabsem primeru se motor nasloni nazaj na tacko, sicer pa ga z desne drzi tvoje telo) Obrnjena stran pa zna delati komu tezave, saj ze zavedanje, da lahko motor pade na desno, porusi samozavest pri postavljanju le tega na stojalo. cedevita 1
cedevita Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 Ali z valjčki nima nihče izkušenj, jih nihče ne uporablja?
Snečer Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 Ali z valjčki nima nihče izkušenj, jih nihče ne uporablja? Kakšne valjčke?
cedevita Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 Za pod zadnje kolo motorja, pod tačko pa daš podstavek.
MiNa Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 (popravljeno) Tole je pripomoček za mazanje verige o katerem sprašije Cedevita. Popravljeno Junij 14, 2014. Popravil MiNa cedevita 1
cedevita Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 Bravo MiNa, točno to. Ali se na temu res z lahkoto obrača zadnje kolo, ima kdo izkušnje? Seveda pričakujem nekaj težavnejše delo kot pa na stojalu.
lajbn Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 Če nemoreš sam postavit motorja na stojalo potem dvomim da lahko dovolj močno pritisneš na sprej. Prepusti mazanje raje komu drugemu. matija1234, carmagedon, Kmet2 in 3 others 6
cedevita Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 ti lajbn in tvoja cika sta žaliva do ljudi, vaju ne poznam, le predvidevam. allora, vai mona sul mar! Žan96 in dore 2
StaraFeltna Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 (popravljeno) Ala šu, na stuj se inkacirat preveč. Ravno danes pucal in pipsal ketno. En kos lesa pod tačko (da je zver skoraj ravna) pol pa z navadno dvigalko brez kakršnekoli težave. Pa še žene ne rabim gledat ko zavija z očmi če rabim uslugo. Popravljeno Junij 15, 2014. Popravil StaraFeltna cedevita 1
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 namest rolerja si nabaviš tako za pod vilico: https://www.louis.de/en/artikel/liftstick-louis/10003338?list=2677621 pa ni problemov z obračanjem držanjem itd cedevita 1
Snečer Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 ti lajbn in tvoja cika sta žaliva do ljudi, vaju ne poznam, le predvidevam. allora, vai mona sul mar! Suzukija sv650, če nimaš stranskih kufrov gor, boš z lahkoto postavil na normalno stojalo, smao malo vaje od začetka, pri prvih podvigih pa naj ti nekdo poprime. Potem pa bo vse rutina. Z eno roko držiš stojalo, motor maš pa naslonjen na telo, da je poravnan, nastaviš čeljusti stojala na valjčke in tiščiš stojalo dol z roko. Nato samo še preprimeš z drugo roko in zadevo zaključiš. S temi valjči iz lujza bo "brezveze", če imaš stransko stojalo in ketno na levi... pa tudi sicer, bolj se boš matral. cedevita 1
HyperJack Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 (popravljeno) Ker imate takšne probleme z mazanjem ketne, vam povem kako se rešite tega problema... pripeljete se do mene, greste za 20min na kavico v sosednji bar, jaz pa tačas očistim in namažem ketno...bo kot nova...plačate in greste, evo. Nobenega problema več. Priporočam ponovni obisk na vsakih 300km. Tole je zaščiten patent, da se ga slučajno ne bi upal kdo kopirat! Popravljeno Junij 15, 2014. Popravil HyperJack glavic, DAMI34, cedevita in 2 others 5
motom Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 En nasvet, ki ga že vsi veste. Ketna se ne šprica na zadnjem zobniku, ampak na spodnji ketni pod vilico. Enostavneje povedano ketna se šprica z notranje strani. cedevita in cikadina 2
Snečer Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 En nasvet, ki ga že vsi veste. Ketna se ne šprica na zadnjem zobniku, ampak na spodnji ketni pod vilico. Enostavneje povedano ketna se šprica z notranje strani. To ni bistveno, važno je, da pride mazivo tja kot mora, jaz sicer mažem od znotraj, za finale pa še od zadaj malo potegnem, da se zavrti. cedevita 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se