DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 bistveno je, če mažeš odzunaj, bo vse odletelo dol, brez da bi kaj namazalo
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Res v vsakih navodilih za mazanje - posprejaj po spodnji verigi pod vilico. Resnično me zanima v čem je problem, če mažeš verigo na zadnjem zobniku pod enakim kotom ali celo pravokotno na verigo? Scarabeo DAMI34 in cedevita 2
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Res v vsakih navodilih za mazanje - posprejaj po spodnji verigi pod vilico. Resnično me zanima v čem je problem, če mažeš verigo na zadnjem zobniku pod enakim kotom ali celo pravokotno na verigo? Scarabeo pol maš masten zobnik Scarabeo 500 1
motom Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Res v vsakih navodilih za mazanje - posprejaj po spodnji verigi pod vilico. Resnično me zanima v čem je problem, če mažeš verigo na zadnjem zobniku pod enakim kotom ali celo pravokotno na verigo? Scarabeo Če mažeš od znotraj, je več maziva ostalo na notranji strani in centrifugalna sila ga sili navzen. V tvojem primeru pa večino koj dol vrže, še preden pride do sredine. cedevita 1
Snečer Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 (popravljeno) pol maš masten zobnik Ne pri PDL pa tudi sicer po mazanju malo pustiš, da se posuši in ga ne "meče". PDL je tekoč, da takoj ko namažeš pride "okoli" in steče na prava mesta. It is a dry lube so centrifugal force will not make the lube move from inside to outside! (unlike conventional lubes) Profi dry lube penetrates the o rings even from the outside so you do not have to spray from the inside, but you can if you prefer :-) Be careful of your fingers! To je huje od topšopa tale PDL, vse je obratno... najjaća fora pa je, da je vsemu temu treba prikimati nemška zadeva, verjetno je to v bmwjevih laboratorijih narejeno, da je nadnaravno in za modele s ketno. Popravljeno Junij 15, 2014. Popravil Snecer cedevita 1
motom Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Ne pri PDL pa tudi sicer po mazanju malo pustiš, da se posuši in ga ne "meče". PDL je tekoč, da takoj ko namažeš pride "okoli" in steče na prava mesta. To je huje od topšopa tale PDL, vse je obratno... najjaća fora pa je, da je vsemu temu treba prikimati nemška zadeva, verjetno je to v bmwjevih laboratorijih narejeno, da je nadnaravno in za modele s ketno. Prav rad bi temu verjel. Se pravi, da se zalima za kovino, da je odporna centrifugalni sili. A potem ostaja feltna čista kot solza?
Snečer Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Tako je. Tisti, ki ga uporabljamo, ne delamo reklame, nismo za to plačani, a boljšega preprosto ni saj ko posprejaš se zdi smešno, ker se nič nikjer ne vidi. Ampak se pelji par 100km pa boš videl, daj prst na ketno (najboljši tester) in če je "šmirasta", namazana, potem zadeva deluje. cedevita 1
cedevita Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 StaraFeltna, ma sej se ne razburjam, le povem kar želim. Sem se odločil, da nabavim kar je prilimal DAMI34, tehta le 1kg, če greš na daljšo po ga lahko vzameš s seboj. Ta teden po jutranji šihti skočim čez Karavanke, pa bo. Stojalo katerega uporabljam, bom poskušal prirediti tako, da bo primerno za zahaklat čepe privite v vilice. Verigo mažem s Motul, PDL, S100, sedaj sem nabavil DID, pa da vidimo. Vsem hvala za debato in nasvete, lp iz Primorske.
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Če mažeš od znotraj, je več maziva ostalo na notranji strani in centrifugalna sila ga sili navzen. V tvojem primeru pa večino koj dol vrže, še preden pride do sredine. Nisi me prepričal. Mazanje na zobniku pod pravim kotom - sprej doseže vse kritične točke verige, tako notranje na levi in desni strani in sredino pa še zobnik podmaže. Tudi Snecer me ni prepričal s PDL sprejem. Zagarantirano boš pa imel feldno nemastno, pa vseeno osrano od česa drugega. Scarabeo
dlicen Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Sprejanje notranje strani ketne ni nobena nova čarovnija, ampak zdrava pamet oz. osnovnošolska fizika. DAMI34, sayo in cedevita 3
sayo Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Sprejanje notranje strani ketne ni nobena nova čarovnija, ampak zdrava pamet oz. osnovnošolska fizika. Kdo pa ketno šprica na zunanjo stran
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Sprejanje notranje strani ketne ni nobena nova čarovnija, ampak zdrava pamet oz. osnovnošolska fizika. Po domače povedano si mi - nam povedal da smo butli. Daj podaj osnovnošolsko fiziko, gotovo bom potem razumel, zakaj ni enako sprejanje verige na zobniku pod pravim kotom ali drugim kotom. Scarabeo
Žan96 Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Zakaj se mi je ketna raztegnila po 10k km? Šponarji so skor na koncu, ketno sm redno mazu z motulom factory line, redno čistu, šponu vedno tko, da je mela nihanje kot je priporočeno v OM. Slaba kvaliteta ketne?
sayo Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Po domače povedano si mi - nam povedal da smo butli. Daj podaj osnovnošolsko fiziko, gotovo bom potem razumel, zakaj ni enako sprejanje verige na zobniku pod pravim kotom ali drugim kotom. Scarabeo Kaj pa je tuki za razlagat, centrifugalna sila deluje na vzven zato špricaš po notranji strani ketne in posledično zaradi centrifugalne sile mazilo rine na ven in maže člene, če našpricaš po zunanji strani mažeš največ feltno, gumo, auspuh . . . DAMI34 in dlicen 2
Zivnorc Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Saj razmišljam, da bi se poslovil od tega foruma. Tvoja kritika je pobrala kar nekaj všečkototov, medtem ko moj prispevek nobenega. Že pred nekaj časa sem postavil vprašanje, če kdo ve ali se ketna z obremenitvijo špona ali razbremeni. Odgovora ni bilo. Sklepam,da nihče ni vedel. In ko ponudim odgovor na pladnju, to malokdo ceni. Da odgovorim, ja, tak sem, perfekcionist in natančen, na vsako vprašanje, problem poiščem odgovor. Vse mi mora biti jasno in vsega se lotim sam. Avta in motorja ne vozim nikamor. Ne ustavijo me nobena tudi bolj zahtevna dela, kot je menjava zobatega jermena, ventilov. Moj največji dosežek pri avtu je bil menjava polovice karoserije po diagonali-od spredaj levo, do zadaj desno. Tudi službeno se moram zanesti le nase, na leta pridobljenih izkušenj v strojništvu in elektrotehniki. Šole za moj poklic ni, obstajajo le šolanja v tujini. Nimam se za vsevedneža in zato vprašam. In če se motim, mi tega ni težko priznat. Vedno. Da se vrnem k motorju. Od 12 leta sem že motorist in zamenjal že 14 mopedov / motorjev. Vsi so bili od začetka do konca kot iz škatlice, vedno brezhibni in čisti. Znam pa motor peljat in tudi zato imam zdaj 150KM. Bi rad imel R1 pa sem se mu odrekel zaradi sopotnice. Imam tudi kar nekaj padcev za sabo (št. raje ne povem), tudi pri 130 v kavbojkah. Ampak sreča je bila vedno na moji strani in tudi takrat so bile posledice le nekaj ožgane kože. Zdaj še vedno poženem, a še zdaleč ne kot nekoč. Za konec ti svetujem, da se držiš branja prispevkov, ki so ti blizu, nam, ki uživamo v dlakocepljenju pa pustiš naše užitke. ... glej... daleč od tega, da bi te kaj žalil ali kaj podobnega...Spoštujem tvoje "dlakocepljenje" in sem ti tudi dal všečkota ...tudi sam sem perfekcionist...in me to dostikrat tudi tepe. Nakoncu pa pridem do tega, da je "TANARBLSIMPL TANARTABUL" Tako pa se dokaz zdej pa lahko vsak pogleda pri svojem motorju v kateri tocki ima vse tri osi poravnane in glede na to oceni v katerem polozaju ima najbolj nategnjeno ketno in v katero smer se mu ketna popusca oz napenja. In vse to brez nepotrebnega šraufanja. Drugače pa motom dober si da se ti da motor šraufat da pogledaš kaj se s stvarmi dogaja Pa mislim da nisem dosti falil z mojo teorijo ker to sem bolj na hitro pomislu ..pa da nadaljujem: ...točno tako, kot je narisal Luka. V primeru, če je vrtišče nihajke za zobnikom, je ketna najbolj našponana, ko so vse tri gredi/osi v isti ravnini. Čim gre to vse iz ravnine, je razdalja med gredjo prednjega zobnika in zadnjega kolesa manjša..in s tem vetiga manj našponana. Sicer pa si strojnik in ti relacija sin/cos ne sme biti tuja...in bi moral to videti že od daleč!.... Če se pa kej spomniš iz srednje šole/faxa, ste sigurno računali verižnico in povese...itd.... vendar je to vse NEPOMEMBNO, ker je tu razlika tako MAJHNA, da če je veriga ohlapna predpisanih 2-3 cm mora biti vse v MEJI VARNOSTI!
Zivnorc Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 (popravljeno) Seveda je tvoja teorija točna! V praksi je pa veliko lepše videti tudi za koliko se veriga odšpona pri skrajni legi. Kdaj prečkaš najdaljšo razdaljo nisem zaznal. Sicer ti pa praktičen preizkus vzame zanemarljivo malo časa. Odviti je bilo treba le eno matico, potegnit ven vijak in podložiti kolo za ustrezen hod. Ni se mi pa dalo dol jemat pokrov sprednjega zobnika, ker ne verjamem, da bi lahko ocenil kdaj so vse 3 osi v liniji. ...viš... pa še zmeri ne verjameš.....al pa ti ni jasno.... Popravljeno Junij 16, 2014. Popravil Zivnorc
StaraFeltna Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 StaraFeltna, ma sej se ne razburjam, le povem kar želim. Sem se odločil, da nabavim kar je prilimal DAMI34, tehta le 1kg, če greš na daljšo po ga lahko vzameš s seboj. Ta teden po jutranji šihti skočim čez Karavanke, pa bo. Stojalo katerega uporabljam, bom poskušal prirediti tako, da bo primerno za zahaklat čepe privite v vilice. Verigo mažem s Motul, PDL, S100, sedaj sem nabavil DID, pa da vidimo. Vsem hvala za debato in nasvete, lp iz Primorske. Ma prav maš. Osebno mi je dvigalka klasik the best. Sicer pa za na pot vzameš le sprej pa kako coto ki nikoli ne škodi. Pač malo dlje traja ko prekladaš motor naprej "na položnice" po 20cm. Vseeno nimaš dela kaj več kot 5min Z drugo roko drži kak časopis da pipsaš le ketno. Vlajda na segreti ketni in po možnosti da ne odpelješ takoj vija ker čene si mona. Tista palčka mi je jajc če pomislim kje mam verigo in se spozabim namontirat prednjo "ročno". cedevita 1
Snečer Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Nisi me prepričal. Mazanje na zobniku pod pravim kotom - sprej doseže vse kritične točke verige, tako notranje na levi in desni strani in sredino pa še zobnik podmaže. Tudi Snecer me ni prepričal s PDL sprejem. Zagarantirano boš pa imel feldno nemastno, pa vseeno osrano od česa drugega. Scarabeo S čim pa ti mažeš? Jaz samo pravim, da te teme ne bi bilo, če bi vsi poznali: 1. PDL 2. petrolej 3. kettenmax.de matkoR1 1
dlicen Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Daj podaj osnovnošolsko fiziko, gotovo bom potem razumel, zakaj ni enako sprejanje verige na zobniku pod pravim kotom ali drugim kotom. Je že sayo odgovoril zame.
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Da zaključim z mojim razmišljanjem. Tudi jaz mažem od znotraj in malo na hitro po zunanji strani po zobniku, no verigi. Glede nato, da so to vse gibljivi deli in da se sprej , ko ga špricneš peni in zaleze v vse kote - okrog in okrog, pomoje ni bistvene razlike v načinu špricanja verige. Važno je da se spreja in spreja po končani vožnji, da se lepo prime na verigo. Je pa idealna tema za nabijanje. Sedaj sem na S100 mazivu. Žan96 - tudi moja DID - ova najbolj švoh je šla hitro - prehitro v pokoj. Sedaj imam nadpovprečno močno in po 20 jurjih zgleda kot nova. Scarabeo
Popularna objava thumper Objavljeno Junij 16, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 To ni bistveno, važno je, da pride mazivo tja kot mora, jaz sicer mažem od znotraj, za finale pa še od zadaj malo potegnem, da se zavrti. mazivo sploh ne gre nikamor .. ketne imajo o , x , z ringe , ki so dejansko semeringi ki preprečujejo , da bi se mast s katero so sorniki verige namazani tovarniško ne izlila ven ko se veriga segreje.. in kam gre potem mazivo / sprej ? nikamor - samo po površini jeklenih valjčkov , ploščic in zobnikov se razporedi da je manjše trenje in manjša obraba na stikih ketne in zobnika ... čisto zadovoljivo mazanje ketne je , da pipsneš en krog po notranji levi in enega po notranji desni strani valjčkov ...avtomatsko so valjčki namazani tudi po sredini ...nič več - sploh če to delaš na 300km .. ketna zdrži kolikor pač zdržijo originalna tesnila in dokler zaradi poškodb teh tesnil ne vdre voda med valjček in sornik ...potem gre v zelo kratkem času rakom žvižgat in jo je treba zamenjat! pa še za nekatere , ki imamo starinske ketne brez tesnil na sornikih / valjčkih - grunf je vse povedal - "ko vozi taj maže ...ko maže taj vozi" .. AJ, DAMI34, Scarabeo 500 in 7 others 10
cedevita Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 žan96, s čim si opral verigo, voziš po zadnjem kolesu? jo namažeš po 300-500 km?
StaraFeltna Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 žan96, s čim si opral verigo, voziš po zadnjem kolesu? jo namažeš po 300-500 km? In po dežju?
StaraFeltna Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Na vsake 300km pucat? Al se greš mazohista ali pa si si kupil motor za prit v guinnesovo knjigo rekordov kot čistilka. Ketno pucaš po potrebi ne na km. Kar lahko pomeni 500km ali pa 5000+. Če ni dežja jo pipsnem na 500-600km ne na 300.... oz. prej če imam za to razlog, rabim izgovor za "zginit 20min". Poznam veliko frajerejev s podobnimi motorji ki morda na vsake 1000km (prej 1500) pipsnejo ketno pa jim vseno naredi 25.000km najmanj kljub njihovem odnosu... (očistijo pa jo v upanju, da je ni treba še vržt stran kar pa se zgodi takoj zatem ko jo očistijo . ). cedevita in Carp 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se