Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Naroči v TRG-u (ne bo kaj dosti razlike, tudi časovno) .

lp

 

Al pa direkt na louis.de, poštnina je majhna, pošljejo ekspresno, 2-3 dni.

Objavljeno

Sem naročil v TRGU neko robo in sem čakal kar dolgo časa.

 

  Poštnina z nemčije je 8 evrov, se za  ta denar že skoraj sam zapeljem v lojzeta in kupim še kako kramo ki je tam ceneje kot tukaj.

 

Bom šel v torek, če ne bo prej kake variante.

Objavljeno

Ja, 7,95EUR (do 30kg robe) je to oziroma = 5,3l bencina.

 

Ni računice, da greš sam in še vlačiš, naj lepo poštar prinese...

Objavljeno

Rabim še ene torbe za enega frenda, 10 L olja za 3 motorje, oljne filtre, to bi šlo skupaj z eno poštnino. Imaš prav.

Objavljeno

fantje, mene pa zanima če kdo slučajno ve kako se ketna pri tomos a35 našpona? hvala že vnaprej. =)

Objavljeno (popravljeno)

Na levi strani nihajke imaš tako "ekscentično podložko". Mal odviješ vijak na zadnji osi in to podložko obračaš, dokler veriga ni dost našponana. Ko končaš matice sam še zategneš, da ti kolo nau kam odneslo :D.

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno

Na levi strani nihajke imaš tako "ekscentično podložko". Mal odviješ vijak na zadnji osi in to podložko obračaš, dokler veriga ni dost našponana. Ko končaš matice sam še zategneš, da ti kolo nau kam odneslo :D.

Hvala lepa! =)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Dober dan!

 

Mene zanima kje bil lahko dobil členek za verigo EK ker imam doma dva zoba večji zobnik in imam sedaj malenkost prekratko ketno.

 

Lp Dejan

Objavljeno

Živjo.

 

Kje bi se dalo nabaviti zobnike in verigo v Trstu ali v Kopru in okolici?

Pa še eno vprašanje.

Zasledil sem, da imajo nekatere verige znamke EK takšen spojni člen, ki ga lahko spojim samo s ključem in kleščami. Kako vem kateri so ti modeli verig?

 

Lp Sandi

Objavljeno

Živjo.

 

Kje bi se dalo nabaviti zobnike in verigo v Trstu ali v Kopru in okolici?

Pa še eno vprašanje.

Zasledil sem, da imajo nekatere verige znamke EK takšen spojni člen, ki ga lahko spojim samo s ključem in kleščami. Kako vem kateri so ti modeli verig?

 

Lp Sandi

Vsi spojni členi za cestne motorje imajo člen,ki ga je potrebno s posebnim orodjem zakovičiti.Lahko pa kupiš že tovarniško zakovičeno verigo,

vendar ti to ne priporočam,ker je s tem veliko več dela -problemov.

 

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem enkrat nekje bogu za hrbtom, ko ni bilo nobene druge možnosti, verigo zakovičil takole;

 

Žena je na drugi strani na verigi (forhaltala) držala betonsko ploščo, jaz pa sem člen zakovičil z križnim izvijačem in težkim kladivom... Pa je držalo do naslednje menjave.

Ampak, moraš biti pri tem delu silno natančen!

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Živjo.

 

Kje bi se dalo nabaviti zobnike in verigo v Trstu ali v Kopru in okolici?

Pa še eno vprašanje.

Zasledil sem, da imajo nekatere verige znamke EK takšen spojni člen, ki ga lahko spojim samo s ključem in kleščami. Kako vem kateri so ti modeli verig?

 

Lp Sandi

Objavljeno

Ker sem se naveličal menjat verigo vsakih 20.000km (lepo skrbim zanjo), bi mogoče vzel set višjega ranga. Do sedaj sem uporabljal DID VX verigo iz Louisa.

 

Gledal sem pa ZVMX. Je 50€ dražja, naj bi pa zdržala dlje.

 

Ima kdo kakšne izkušnje z omenjenim tipom verige?

Objavljeno

Ker sem se naveličal menjat verigo vsakih 20.000km (lepo skrbim zanjo), bi mogoče vzel set višjega ranga. Do sedaj sem uporabljal DID VX verigo iz Louisa.

 

Gledal sem pa ZVMX. Je 50€ dražja, naj bi pa zdržala dlje.

 

Ima kdo kakšne izkušnje z omenjenim tipom verige?

 

Sej ni da ti ne bi lepo skrbel zanjo, vzrok je motor...

Pri enocilindrašu smo ketno menjali pri 16kkm, to pač moraš vzeti v zakup da je potrošni material. (navor in načn vožnje naredi svoje)

Objavljeno

Ja to mi je jasno, 2valjnik, vožnja v dežju, pozimi, zelo obremenjen motor...pa gre veriga v ... :smoke:

 

Zanima me samo će bi ZVMX zdržala kaj dlje. Ker pač ni zamenjana v 5ih minutah. Je treba nihajko dol vzet :sleep2:

Objavljeno

Ja to mi je jasno, 2valjnik, vožnja v dežju, pozimi, zelo obremenjen motor...pa gre veriga v ... :smoke:

 

Zanima me samo će bi ZVMX zdržala kaj dlje. Ker pač ni zamenjana v 5ih minutah. Je treba nihajko dol vzet :sleep2:

 

Zdrži dlje kot navadna VX, preverjeno.

 

Pa ni treba nihajke dol vzet, kdo te je to "nagnil", saj ni motogp obremenitev :)

 

Je pa seveda možno tudi to.

 

Imaš 3 variante:

Zaprta ketna (nihajka dol), "net šlos" (večina majstrov to uporabi, poseben vezni členek, ki se s posebnim orodjem "zaneta") in členek s sponko (to pa menda noben ne dela).

 

Kje pa nabaviš?

http://kettenmax.de/650ccm-did-kettensatz-suzuki-sv-650-9908-c-130_141_960.html

 

LP :)

Objavljeno

Vedno vzamem neskončno verigo. Orodja za kovičenje nimam, domače variante z macolo mi najbolj ne dišijo, tako da je to edina varianta za montažo. Je pa treba dvignit zadnji del motorja, odstranit platišče, blažilnik, izpuh, nihajko...ni ravno za pol urce dela :grrr

 

Na ebayu je VX verižni set 100€, ZVMX pa 150€.

 

Sem pa razmišljal tudi v smeri avtomatskega mazanja...mogoče se celo odločim.

Objavljeno

Kaj uporablate za mazanje ketne? Js uporablam dry grease od Kenta, je suha mast v spreju uredu (sprasujem zato ker k sm kupu motor je bla namazana z belo mastjo)?. Kko in kdaj mazete, po vsakm pranju motorja? Kksn nacin da namazem verigo brez da bi napacou feltno in dele zadnje nihajke ampak da bi bla ketna useen 100% namazana. Hvala za odgovore

Objavljeno

Kaj uporablate za mazanje ketne? Js uporablam dry grease od Kenta, je suha mast v spreju uredu (sprasujem zato ker k sm kupu motor je bla namazana z belo mastjo)?. Kko in kdaj mazete, po vsakm pranju motorja? Kksn nacin da namazem verigo brez da bi napacou feltno in dele zadnje nihajke ampak da bi bla ketna useen 100% namazana. Hvala za odgovore

mast v spreju je zakon; edin z njo sm zadovoljen (no ja pa s škotojlerjem); mažem na ca. 300 - 500 km, odvisn kolk dinamična je bla vožnja; meče jo po malem sicer dol, sam je zakon ker jo sam obrišeš dol in se ne zapeče nikamor.

Objavljeno

Ker sem se naveličal menjat verigo vsakih 20.000km (lepo skrbim zanjo), bi mogoče vzel set višjega ranga. Do sedaj sem uporabljal DID VX verigo iz Louisa.

 

Gledal sem pa ZVMX. Je 50€ dražja, naj bi pa zdržala dlje.

 

Ima kdo kakšne izkušnje z omenjenim tipom verige?

Ne zdrži toliko dlje, kolikor je dražja.

 

Mogoče verigo preveč napenjaš... :hmm:

 

Vedno vzamem neskončno verigo. Orodja za kovičenje nimam, domače variante z macolo mi najbolj ne dišijo, tako da je to edina varianta za montažo. Je pa treba dvignit zadnji del motorja, odstranit platišče, blažilnik, izpuh, nihajko...ni ravno za pol urce dela :grrr

Lahko pa investiraš celih 47 EUR v primerno orodje in delaš kot vsi normalni ljudje... Najdejo se tudi cenejša orodja, ampak tole je uporabno za različne velikosti verig (520,525, 530, ...)

 

   D.

Objavljeno

mast v spreju je zakon; edin z njo sm zadovoljen (no ja pa s škotojlerjem); mažem na ca. 300 - 500 km, odvisn kolk dinamična je bla vožnja; meče jo po malem sicer dol, sam je zakon ker jo sam obrišeš dol in se ne zapeče nikamor.

skotojler. kaj je to :D? kero znamko pa uporablate?

Objavljeno

A ima še kdo podobno situacijo- od verige leti mast na rob gume, potem pa to počasi zarad centrifugalne sile leze na gumo samo.. kako to dol spucat ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!