S-trMa Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Ali ima še kdo občutek, da čistilo za ketno uničuje oringe? Imam louis-ovo čistilo, ki naj bi bilo namenjeno čiščenju O,X,Z keten, pa se mi vseeno zdi, da ni OK. Mogoče je naključje, ampak ko sem prvič kupil to čistilo in ščistil ketno, se je začela v zelo kratkem času raztegovat in sem menjal v 1000km. Sem si mislil, da je pač dosegla svojo življensko dobo. Zdaj, pri drugi ketni (in drugem motorju), sem jo vedno čistil s tem čistilom. Nazadnje pa sem po čičenju, ko sem obrisal ketno, na cunji opazil počen Oring. In še ene dva na tleh. Zdaj pa ne vem, ali je tut tej ketni glih potekla življenska doba? Ali sem morda že prej izgupil kak Oring, pa nisem opazil? Vem za razne fore s čiščenjem z nafto in kaj vem s čim še. To ni tema te objave, tako da s čim čistite vi zdaj ni pomembno. Bolj me zanima, ali mislite, da je možno, da čistilo škoduje Oringom, četudi piše na spreju, da je kompatibilen.
Kmet2 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Jaz sem mnenja da je možno,sem imel tudi sam težave z temi čistili za ketno,zato sem spet pristal na čiščenje z starodavnimi pripomočki....nafta pa čopič Men ni sicer odpadel noben oring samo je bila ketna po čiščenju kot zarustana,ponekje so se členki s težka premikali.Ko sem ketno popolnoma spihal z kompresorjem in vsak glid posebej namazal je zadeva spet stekla. Se mi zdi da so nekatera čistila za verižni set preagresivna!
urkoman Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 (popravljeno) Matt. nisi napisal kolk kmjev je imela ketna. Ce je cez 25k, ji je iztekla zivljenska doba. Na tvojem mestu bi cistil ketno s petrolejom oz. nafto, cistila pa pustil pri miru. Popravljeno Februar 7, 2014. Popravil urkoman
Kmet2 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Ma to se sam vam japoncem izteka na 25kkm :grim
NX650 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 @Kmet2 To se meni zdi enako glede teh čistil.. ampak a ni nafta agresivna do teh gumic- o,x ringi... jaz sem to počel potem s čistilnim bencinom in s petrolejem pa zdaj raje manj čistim in to samo s temi čistili za ketno... nafta in te zadeve gumice omehčajo in malo raztegnejo?
Kmet2 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 NX650...mogoče,ne vem. Toda jaz ketno temeljito očistim vsake 10kkm in nič prej,tako da jo do njene končne življenske dobe očistim max 4x in sem mnenja da ne naredim neke škode. Je pa vrjetno petrolej še boljši ja,moram probat! NX650 1
franc Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 V "navodilu" za vzdrževanje ketne piše, da se ne sme uporabljati ščetk (v glavnem O ringe je treba pustiti pri miru, mehansko se jih ne sme čistiti) . Ko O ringi enkrat "spustijo" je s ketno hitro konec. lp
NX650 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 To enako mislim da ni dobro prepogosto čistit, taka varianta na 10 tisoč se mi zdi ok. Škode ji sigurno ne narediš če ti zdrži toliko, eni to preveč čistijo tisto res ni ok pomoje. Poskusi s čistilnim bencinom meni se je zdel najboljši od teh treh. Kmet2 1
urkoman Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 NX650, smo se na forumu pogovarjali, precej strani nazaj, da se bencina izogibamo pri delih kjer se nahaja guma. Lahko naredis preizkus, bos videl kaj se dogaja z gumo, skrci se. Rezultat na ketni v obliki vidne rje na clenih. NX650 1
NX650 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 urkoman, nisem prebral, ja to sem že opazil z rjo. Mislim da čistilni bencin ni tako agresiven, mogoče se motim. Kaj je od teh treh najboljša varianta (nafta, petrolej, čistilni bencin)? čistijo vsi dobro, kater najmanj škoduje
urkoman Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 (popravljeno) obstaja razlika med petrolejem in petroletrom (čistilni bencin) kot sem prebral, manjša kot je prisotnost fosforja, boljše je. Ravno ta povzroča korozijo, primerjava s kislim dežjem. Imaš še vrsto tehničnih bencinov, omenja se tudi bencin za gumo. Dobre izkušnje imamo z nafto in petrolejom (kupiš na črpalki eno flaško in jo imaš za 3 sezone, v kolikor uporabljaš: http://www.louis.de/_3040f341ecf686199dcdb7750856f7c150/index.php?topic=artnr&artnr=10003114 Umazanija ostane na tleh, preostali petrolej pa ponovno uporabiš) Ketna mi zdrži cca. 30.000km (na litrašu), pa brez rje. 10 let nazaj sem 2x spucal ketno z bencinom. Rja se je kmalu pokazala in hkrati so otrdeli tudi nekateri členki. Popravljeno Februar 7, 2014. Popravil urkoman NX650 1
DAMI34 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Moja je naredila 35kkm, menjal preventivno, pa je mehanik rekel, da bi zihr nardila še 10kkm. Predvsem je pomembno, da je veriga namazana po vsakem dežju, in pranju, kar pomeni, kdor maže bo ketna dobro delala. Čistil sem jo pa tkole, če je bilo precej makedama na kakih furah tudi na 5000, drugače pa, ko se nabere precej svinjarije. Bo kar v redu na 10kkm. Očistim jo s spreji za čiščenje in nikoli ni bilo problemov, včasih še malo z nafto (nafta je mastna in ni agresivna na gumice) tudi petrolej je dober, saj ga priporočajo proizvajalci motorjev. Važno pa je da ne drgneš s kako ščetko preveč po verigi, kjer so tesnila, ampak jo raje skrpo prebrišeš, pa potem še 1x nasprejaš in obrišeš. Nekaj zadev o vzdrževanju verige imate tudi na yutube. cikadina 1
Snečer Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Z zobno ščetko ni problem če je za zobe gut, je tudi za ketno in gumice. Ne verjamem, da je čistilo iz lujza krivo, da so gumice popokale. Prej bo razlog v slabem vzdrževanju, premalo mazanja, rja in umazanija, ki je potrgala gumice (pesek in slično). Umazanija se je drgnila ob gumice-tesnila in jih potrgala.
DAMI34 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Z zobno ščetko ni problem če je za zobe gut, je tudi za ketno in gumice. Ne verjamem, da je čistilo iz lujza krivo, da so gumice popokale. Prej bo razlog v slabem vzdrževanju, premalo mazanja, rja in umazanija, ki je potrgala gumice (pesek in slično). Umazanija se je drgnila ob gumice-tesnila in jih potrgala. verejm, da so tut z železno krtačko pucali ketne
Snečer Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 V vseh navodilih je za čiščenje predviden kerozin=svetilni petrolej. Ker ima vonj, je bolje vzeti svetilni petrolej za svetilke, stane par eur, vonj pa izbiraš pa še nastavek je koničast, tako da lepo špricaš po ketni.. verejm, da so tut z železno krtačko pucali ketne Ja, potem se ketna res sveti DAMI34 1
sayo Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Ma tole je zakon za pucat ketno pa 18 € košta: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002790&lang=en Kmet2 in Cofko Cof 2
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Jaz sem jo samo enkrat popolnoma ščistil, pa je potem rožljala še okoli 1500 kilometrov. Zdaj enkrat ali dvakrat na leto namočim krpo v nafto in verigo samo obrišem kar je viška na zunanjih straneh. Lahko bi enako naredil brez nafte, samo gre malo težje. Scarabeo
birca Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Snecer, kaj letalski kerozin se lahko uporabi?
Snečer Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Seveda, saj to je rafiniran petrolej, fina zadeva. Edino škoda po ketni vlivat.
Snečer Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Še nekaj bi dodal, da ne bo nesporazuma. "Kerozin" = petrolej v ZDA, tam so si pač "izmislili" to ime, ne da se mi iskat. Pri nas pa pod kerozin razumemo letalsko gorivo, tako da ko v navodilih piše, da čisti z nafto ali kerozinom (v angleščini seveda), je pod kerozin mišljen petrolej...
Bremzer Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Nevem zakaj toliko komplicirate okoli čiščanja verige ! Vsa ta navedena čistila so na bazi nafte in so agresivna na gumi obročke eno manj drugo bolj ! Verigo, če je res potrebno se najbolje očisti in najmanj ji škodi z kircherjem na toplo vodo vsaj 60 stopinj gre vse stran nato jo osušiš spihaš z zrakom ali obrišeš z sarvet (al pa sekret) papirjem in takoj še toplo pomovno našprejaš - namažeš in to je to - posla za par minut ! ! Sicer pa postojijo tudi organska topila,ki ne najadajo gumo s temi pa se lahko našprica in pusti par minut porem pa se z vodo dobro spere! Ps: kircher na toplo vodo imajo v vsaki meh.delavnici ali v avto pralnici. dore 1
Snečer Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Saj to ni bencin, da bi razžiral. Ne pesni. Na vsaki škatli od ketne imaš navodila in tam ni kerherja. Kerher mehansko čisti ali pa porine svinjarijo še globlje ter zaradi pritiska uniči gumice, če si preblizu. Petrolej pa lepo topi svinjarijo. Obrišeš, namažeš in konec. Kak je voda fajn za pranje verige lahko sam probaš, operi s kerherjem in potem ne namaži boš dobil nov barvni odtenek. DAMI34 1
Bremzer Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Saj to ni bencin, da bi razžiral. Ne pesni. Na vsaki škatli od ketne imaš navodila in tam ni kerherja. Kerher mehansko čisti ali pa porine svinjarijo še globlje ter zaradi pritiska uniči gumice, če si preblizu. Petrolej pa lepo topi svinjarijo. Obrišeš, namažeš in konec. Kak je voda fajn za pranje verige lahko sam probaš, operi s kerherjem in potem ne namaži boš dobil nov barvni odtenek. Ne vem ali neznaš brat ali kaj saj sem lepo postopek opisal.Zakaj pa misliš, da ima ketna gumi obrčke ravno zato da negre voda in svinjarija v zglobe ! ! Mora ti biti jasno, da daš motor na sredinski štender(ali dvižno stojalo) ga vžgeš daš v 1-vo prestavo in lepo z razdalje ca 5-10 cm opereš verigo noben pameten nebo tiščal v zglob da bi gumico poškodoval,čeprav jo je nemogoče poškodovat ! Logično je da se mora takoj po pranju osušit in takoj namazat ! Ketno maži na vsako tankanje in tako kot sem opisal operi 1-2 X na letno in ti bo zdržala 40K kil.Vem,da si met tistimi skeptiki,ki mi neverjamejo ampak poizkusi ! ! Ps še tole med nafto,kerozinom,petrolejem,VD-40,čistilnim benzinom itd. ni bistvene razlike probaj dat košček navadne gume v katero koli od teh rastopin boš videl za koliko se bo povečala in omehčala !
sayo Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Brumer tle ga mal pihneš se mi zdi, jaz 4x na let pucam ketno (veliko vožnje po makedamu) s kettenmaksom in petrolejem samo potem jo tudi full sperem z navadno vodo in običajnim šamponom, pa mi zdaj drži že 35.000 km pa še nič ne rožlja DAMI34 in urkoman 2
Bremzer Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Brumer tle ga mal pihneš se mi zdi, jaz 4x na let pucam ketno (veliko vožnje po makedamu) s kettenmaksom in petrolejem samo potem jo tudi full sperem z navadno vodo in običajnim šamponom, pa mi zdaj drži že 35.000 km pa še nič ne rožlja Logično,da je odvisno kje voziš saj npr. na motokrosu jo perejo po vsaki vožnji ! ! Jaz sem opisal: naj hitrejši naj cenejši in naj enostavnejši način vzdrževanja - čiščenja verige ! ! Sicer pa piham ko hudič ko se v vse mogoče in nemogoče spotikate ! !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se