Snečer Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Kerher ni poceni pa še vodo in elektriko rabiš.
Bremzer Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Kerher ni poceni pa še vodo in elektriko rabiš. Saj ga nerabiš kupit greš v kako delavnico ali na AMD pa ti to naredijo.Men je to enostavno rečt, ker ga imam doma in ga sploh več ne uporabljam na motorjih imam 3X jermen in 1X kardan,če se zlom mam rezervo kot že veš !
motofrik Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Če se spomnim prejšnjega motorja, sem ga prodal s 45 Tkm, prva veriga, neraztegnjena. Mesečno sem verigo in zobnike očistil z nafto, sprejal pa kar pogosto. Res pa ni imel dveh Lipic v mašini.
dive Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 (popravljeno) Cela znanost. Je že kdo napisal diplomo okoli tega? Dejstvo pa je, da je ketno treba menjat, ko je zjebana. Nekaterim se to zgodi pri 30k km, drugim pri 40k. Eden puca s t.i. Kirherjem, drugi z wd-jem. Pobje, ne ga srat. Neka znanost to spet ni. Ketno namažeš in se pelješ. Je kdo pomislil na to? Dejte rajš babo nategnt, kot tle paniko zganjat okol tega petroleja pa o-ringov. Al pa pejte na pir. Al pa nenazadnje kaj pametnega napište, ker forum res postaja zasvinjan s traparijami. Popravljeno Februar 7, 2014. Popravil dive Kolen, alko1, Jetam in 1 other 4
Leteči Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Po dolgem času spet ena pametna objava v tejle temi........... Jetam 1
Snečer Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Vse je v navodilih, tako da foruma sploh ne rabimo
dore Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Ne vem ali neznaš brat ali kaj saj sem lepo postopek opisal.Zakaj pa misliš, da ima ketna gumi obrčke ravno zato da negre voda in svinjarija v zglobe ! ! Mora ti biti jasno, da daš motor na sredinski štender(ali dvižno stojalo) ga vžgeš daš v 1-vo prestavo in lepo z razdalje ca 5-10 cm opereš verigo noben pameten nebo tiščal v zglob da bi gumico poškodoval,čeprav jo je nemogoče poškodovat ! Logično je da se mora takoj po pranju osušit in takoj namazat ! Ketno maži na vsako tankanje in tako kot sem opisal operi 1-2 X na letno in ti bo zdržala 40K kil.Vem,da si met tistimi skeptiki,ki mi neverjamejo ampak poizkusi ! ! Ps še tole med nafto,kerozinom,petrolejem,VD-40,čistilnim benzinom itd. ni bistvene razlike probaj dat košček navadne gume v katero koli od teh rastopin boš videl za koliko se bo povečala in omehčala ! Že več kot 25 let pri vseh motorjih,ki sem jih imel čistim verigo tako,kot si opisal,pa še pri nobenem nisem menjal do 40000 km,edino pri enem,ki sem ga kupil od" poznavalca" ki je verigo takorekoč samo mazal in skoraj nič čistil je bila veriga zanič že pri 20000 km.
sayo Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Cela znanost. Je že kdo napisal diplomo okoli tega? Dejstvo pa je, da je ketno treba menjat, ko je zjebana. Nekaterim se to zgodi pri 30k km, drugim pri 40k. Eden puca s t.i. Kirherjem, drugi z wd-jem. Pobje, ne ga srat. Neka znanost to spet ni. Ketno namažeš in se pelješ. Je kdo pomislil na to? Dejte rajš babo nategnt, kot tle paniko zganjat okol tega petroleja pa o-ringov. Al pa pejte na pir. Al pa nenazadnje kaj pametnega napište, ker forum res postaja zasvinjan s traparijami. BABE sam KARDANARJI nategujejo, mi k mamo ketne se mormo zadovoljit z ženskami, puncami, dekleti . . . dore 1
TakeALookAround Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Pa ni mu 20 zdrzala zaradi tega, ker ni cistil...?
DAMI34 Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Ne vem ali neznaš brat ali kaj saj sem lepo postopek opisal.Zakaj pa misliš, da ima ketna gumi obrčke ravno zato da negre voda in svinjarija v zglobe ! ! Mora ti biti jasno, da daš motor na sredinski štender(ali dvižno stojalo) ga vžgeš daš v 1-vo prestavo in lepo z razdalje ca 5-10 cm opereš verigo noben pameten nebo tiščal v zglob da bi gumico poškodoval,čeprav jo je nemogoče poškodovat ! Logično je da se mora takoj po pranju osušit in takoj namazat ! Ketno maži na vsako tankanje in tako kot sem opisal operi 1-2 X na letno in ti bo zdržala 40K kil.Vem,da si met tistimi skeptiki,ki mi neverjamejo ampak poizkusi ! ! Ps še tole med nafto,kerozinom,petrolejem,VD-40,čistilnim benzinom itd. ni bistvene razlike probaj dat košček navadne gume v katero koli od teh rastopin boš videl za koliko se bo povečala in omehčala ! lohka si veelik majstr, sam jaz vem da so celo ležaji pr Hiundajih crkovali, ker so avtomobile dekonzervirali z baromati pod prevelikim pritiskom. Isto velja za verigo. Če boš pod pritiskom porinil vodo v zglob bo le ta zarjavel. japnr1 1
dore Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Pa ni mu 20 zdrzala zaradi tega, ker ni cistil...? Seveda,kako pa naj mast pride blizu,če stare ne očistiš?
Kmet2 Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Njegove ketne so drugačne kot tvoje :grim......... dore 1
Kmet2 Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Ne snecer Bremzer ni iz Beograda on ima nevidne spone :grim
TakeALookAround Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Pol bols, da zacnem pucat, bo 50 jurjev okol z lahkoto? :grim
DAMI34 Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Pol bols, da zacnem pucat, bo 50 jurjev okol z lahkoto? :grim Ne rabiš. Nit mazat ne. Če zračunaš da porabiš ene 3 piksne letno za mazat, pa ene 2 za čistit x 3 leta je taman nova ketna cikadina 1
birca Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Pravkar hotu vzet verigo na KLE-ju dol, pa vidim da sploh nima člena za dat narazen . Bo treba spucat kar na njem.
urkoman Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 tako se puca, razstavi motor na prafaktorje za eno bogo ketno, ki na koncu naredi svoh 30k kmjev
cikadina Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 tako se puca, razstavi motor na prafaktorje za eno bogo ketno, ki na koncu naredi svoh 30k kmjev on misli na tisto hitro spojko kot jo imajo enduro motorji. Kmet2 1
igorkr Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Enkrat montiraš Scottoiler in pozabiš na verigo Vsake 2.000 - 3.000 km napolniš uni rezervoarček in to je to. Fajn je, ker gre za olje, ki se ne lepi na verigo in se potem ne prijemlje toliko umazanija. Nekega posebnega čiščenja veriga niti ne potrebuje. Pa tudi kar olja nameče po motorju, ga lahko z navadno krpo pobrišeš ne kot kakšna maziva za verigo (vsaj Motul factory line je bil tak), ko rabiš potem še odstranjevalec.
Snečer Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Hitro te spomni,ko sistem popusti... Sicer pa sprej PDL, to vsi vemo, nobene svinjarije
motofrik Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Pravkar hotu vzet verigo na KLE-ju dol, pa vidim da sploh nima člena za dat narazen . Bo treba spucat kar na njem. Hja, posodo z nafto, čopič in potrpljenje. Pa nikar Kirherja. Sem šel za hec iskati navodila o čiščenju verige, pa -ti šment..., nikjer ni omenjeno pranje pod visokim pritiskom.... Le zakaj ne? Lahko pa kupiš v Louisu ono zadevo za pranje verige (nekaj na tri okrogle ščetke, noter vliješ nafto in goniš verigo skozi). Imam za verigo na kolesu čistiti, deluje. DAMI34 1
TakeALookAround Objavljeno Februar 8, 2014 Opozori Objavljeno Februar 8, 2014 Hitro te spomni,ko sistem popusti... Sicer pa sprej PDL, to vsi vemo, nobene svinjarije Pa sej ce mas oiler ne pomen, da nikol vec ne pogledas verige kaj? igorkr in Kmet2 2
Kmet2 Objavljeno Februar 9, 2014 Opozori Objavljeno Februar 9, 2014 DIN ,njemu je sistem popustu,to je drugače :grim igorkr 1
igorkr Objavljeno Februar 9, 2014 Opozori Objavljeno Februar 9, 2014 Sicer pa sprej PDL, to vsi vemo, nobene svinjarije Tudi za NLP sem slišal ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se