macak333 Objavljeno Marec 5, 2014 Opozori Objavljeno Marec 5, 2014 Imam vprašanje in sicer, kako močno moram zategnit zadnji zobnik? Lahko po občutku (pac maksimalno kolko gre s roko - gedoro) ali je pa točno določeno kot naprimer pri hondi cbr,...? V navodilih nic ne pise oz. Imam samo italjanska navodila takoda sem mogoce spregledal, vendar vseeno mislim da ni podanega podatka Nujno Lp Ce nimaš lih leve roke, dej po občutku. Ti iz prve roke povem, da tudi podatki v manualih niso zmeraj točni. Pri meni je pisal 93 Nm kar pa je bila napaka, prava vrednost je 60Nm. Je pa to odvisno od motorja do motorja, ker niso vsi dali stojnike istih karakteristik.
zanski18 Objavljeno Marec 5, 2014 Opozori Objavljeno Marec 5, 2014 No pozabil sem dodati, da je t.i. "spic" felna (primer: http://www.motormann.hu/images/IMG2478n.jpg ) torej nima une gume medzes, temvec je direkno na pesto. Bom nekje na obcutek (kluc mam takda bo enih 40nm lih prav? )
Zivnorc Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 ...ojla... ... da ne berem preveč nazaj, vprašam: ...kolikor opažam, imate večina od vas kovičeno verigo.... a kdo uporablja "demontažni" spojni člen? Namreč vsakič dobivam popizdevce, ko pucam ketno... pa mi je auspuh v napoto.... pa gumo "poflekam s kerozinom... čeprav maksimalno pazim...križ me boli, ko se valjam po tleh... posvinjam garažo...itd...itd... če ketno snameš dol, jo enostavno očistiš na ponku v posodi.... in to je-to.
dive Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Tak spoj je primeren za moped pa na cross motorjih jih uporabljajo. Za resen motor tisti vezni člen s sponko ni primeren. cikadina in DAMI34 2
urkoman Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 zato te lahko upraviceno klicemo zivnorc kup si kit za pucanje ketne, s kartonom pa zascit zadnji del, preden zavrtis kolo.
Zivnorc Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 .... samo ne vem zakaj to potem uporabljajo na MGP? ... lani sem se v Brnu sprehajal med boxi in videl tole... ... verjamem, da jo ne kovičijo vsakič... po vsakem "delovnem dnevu" igorkr 1
Zivnorc Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 ...imam jaz set za čiščenje ketne... zaščitim s kartonom... še alu- pločevinasto zaščito sem naredil.... pa vsseno MI JE AUSPUH V NAPOTO.... in HERNIJA V MOJEM KRIŽU ...
urkoman Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Kardan namontiri Pomoje da v GPju razstavijo motor v prafaktorje, ampak ekipo sestavlja kar precej mehanikov. A hernija te med voznjo nic ne moti? Cartman 1
Zivnorc Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 .. hernija me boli sam takrat.... k mi paše.. ...u bistvu... k mi kej ne paše... DAMI34 in Kmet2 2
Cartman Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 (popravljeno) ...ojla... ... da ne berem preveč nazaj, vprašam: ...kolikor opažam, imate večina od vas kovičeno verigo.... a kdo uporablja "demontažni" spojni člen? Namreč vsakič dobivam popizdevce, ko pucam ketno... pa mi je auspuh v napoto.... pa gumo "poflekam s kerozinom... čeprav maksimalno pazim...križ me boli, ko se valjam po tleh... posvinjam garažo...itd...itd... če ketno snameš dol, jo enostavno očistiš na ponku v posodi.... in to je-to. Jaz poznam samo enga da jo je imel, sem 99,5% prepričan da je imel zaponko pravilno obrnjeno, pa jo je vseeno moral pobrat s ceste. Tako de se u klapi več al manj vsi poslužujemo kladvanja. V2, okrog 100 konj. Te pa čist razumem. Tud meni je desni raufnik mal u napoto. Popravljeno Marec 7, 2014. Popravil Cartman
Jetam Objavljeno Marec 7, 2014 Opozori Objavljeno Marec 7, 2014 Jaz imam na svoji Vari že nekaj let zaponko, pa je nisem še nikoli pobiral s ceste.. Je pa pri snemljivi zaponki ZELOOOOOO pomembna soosnost zobnikov
Leteči Objavljeno Marec 8, 2014 Opozori Objavljeno Marec 8, 2014 Točno tako...zaponko največkrat utrga zaradi tega ker je zadnje kolo naštelano postrani.....
Zivnorc Objavljeno Marec 10, 2014 Opozori Objavljeno Marec 10, 2014 . Zadnje kolo je pri meni naštelano u nulo. Vsakič, ko menjam gumo/štelam ketno..... nastavim "osnost" zadnjega kolesa z dvema alu-profiloma (če ne naredim tega, se ne znam vozit). Upam, da mašina ni postrani gor namontirana..
frischfleisch Objavljeno Marec 27, 2014 Opozori Objavljeno Marec 27, 2014 Ali se splača vzeti Did zvm-x namesto VX? Je razlika v kilometrini?
Leteči Objavljeno Marec 28, 2014 Opozori Objavljeno Marec 28, 2014 Seveda je razlika, pa ne samo v kilometrini ampak tudi v tem kako pogosto jo boš napenjal.
DAMI34 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 (popravljeno) Jaz samo to lahko rečem po 15000km o ZVMX did - zgleda ,da jim kontrola peša, kajti gumice lepo počasi letijo ven in bo zrela za menjavo.....JEZEN na DID, ker pri meni je veriga redno čiščena in mazana samo za primerjavo OEM ,itak dela tudi did z o ringi, je naredila 35kkm, pa še bi bila dobra za 10jurjev (cena pri kawasakiju 350 kit) Popravljeno April 3, 2014. Popravil DAMI34 gsxf750 1
NX650 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Jaz samo to lahko rečem po 15000km o ZVMX did - zgleda ,da jim kontrola peša, kajti gumice lepo počasi letijo ven in bo zrela za menjavo.....JEZEN na DID, ker pri meni je veriga redno čiščena in mazana samo za primerjavo OEM ,itak dela tudi did z o ringi, je naredila 35kkm, pa še bi bila dobra za 10jurjev (cena pri kawasakiju 350 kit) Tale veriga ti je pa hudičevo hitro dušo spustila.... 530 ZVMX na tvojem motorju? Jaz imam tudi tako, upam da ni iz iste serije kot tvoja, tvojo so menda v nočni delali DAMI34 in gsxf750 2
DAMI34 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Tale veriga ti je pa hudičevo hitro dušo spustila.... 530 ZVMX na tvojem motorju? Jaz imam tudi tako, upam da ni iz iste serije kot tvoja, tvojo so menda v nočni delali ni še, sam je pa od prvega dne na enem mestu malce bolj ohlapna in jo čutim kako vbirira (pri počasni vožnji) in po mojem ne bo več dolgo. Je reku serviser, da je že 1x videl kako je nekomu ravno tako začelo ringe trgati. NX650 1
TOMCAT Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Jaz samo to lahko rečem po 15000km o ZVMX did - zgleda ,da jim kontrola peša, kajti gumice lepo počasi letijo ven in bo zrela za menjavo.....JEZEN na DID, ker pri meni je veriga redno čiščena in mazana samo za primerjavo OEM ,itak dela tudi did z o ringi, je naredila 35kkm, pa še bi bila dobra za 10jurjev (cena pri kawasakiju 350 kit) ...ej ne moreš verjeti, jest mam isti jajc......original zdržala 33.000 ta zdej bo pa tudi pri 15.000 zrela za menjavo......
DAMI34 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 ...ej ne moreš verjeti, jest mam isti jajc......original zdržala 33.000 ta zdej bo pa tudi pri 15.000 zrela za menjavo...... nč ne lajkam......ampak kaj naj pa kupim? Rk?
Leteči Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 ...ej ne moreš verjeti, jest mam isti jajc......original zdržala 33.000 ta zdej bo pa tudi pri 15.000 zrela za menjavo...... Kakšno kvaliteto pa si dal pri menjavi??? Drugače ima DID ZVMX garancijo 30.000km oziroma 3 leta.
TOMCAT Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Kakšno kvaliteto pa si dal pri menjavi??? Drugače ima DID ZVMX garancijo 30.000km oziroma 3 leta. Veriga je DID gold VX
gsxf750 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Jaz samo to lahko rečem po 15000km o ZVMX did - zgleda ,da jim kontrola peša, kajti gumice lepo počasi letijo ven in bo zrela za menjavo.....JEZEN na DID, ker pri meni je veriga redno čiščena in mazana samo za primerjavo OEM ,itak dela tudi did z o ringi, je naredila 35kkm, pa še bi bila dobra za 10jurjev (cena pri kawasakiju 350 kit) še en tak je moj primer, 530VX po 16.700km precej cik-cak in valovi :jezen , redno mazana, montirana pred letom in pol. pred 4 leti montirana oem (model ?) via yamaha je zdržala 46.000km, med drugim prek 20 track day-ev DAMI34 in TOMCAT 2
Frips Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 Preveč čiščenja tudi škodi danci1973, gsxf750 in ciciban 3
svobodnaptica01 Objavljeno April 3, 2014 Opozori Objavljeno April 3, 2014 še en tak je moj primer, 530VX po 16.700km precej cik-cak in valovi :jezen , redno mazana, montirana pred letom in pol. pred 4 leti montirana oem (model ?) via yamaha je zdržala 46.000km, med drugim prek 20 track day-ev VX je slabša kvaliteta. Ta močna je ZVMX, je pa res, da so originalne še malo močnejše. gsxf750 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se