Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Imam vprašanje in sicer, kako močno moram zategnit zadnji zobnik? Lahko po občutku (pac maksimalno kolko gre s roko - gedoro) ali je pa točno določeno kot naprimer pri hondi cbr,...?

V navodilih nic ne pise oz. Imam samo italjanska navodila takoda sem mogoce spregledal, vendar vseeno mislim da ni podanega podatka

Nujno

Lp

Ce nimaš lih leve roke, dej po občutku. Ti iz prve roke povem, da tudi podatki v manualih niso zmeraj točni. Pri meni je pisal 93 Nm kar pa je bila napaka, prava vrednost je 60Nm. Je pa to odvisno od motorja do motorja, ker niso vsi dali stojnike istih karakteristik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ojla...

... da ne berem preveč nazaj, vprašam:

 

...kolikor opažam, imate večina od vas kovičeno verigo.... a kdo uporablja "demontažni" spojni člen?

Namreč vsakič dobivam popizdevce, ko pucam ketno... pa mi je auspuh v napoto.... pa gumo "poflekam s kerozinom... čeprav maksimalno pazim...križ me boli, ko se valjam po tleh... posvinjam garažo...itd...itd...

 

če ketno snameš dol, jo enostavno očistiš na ponku v posodi.... in to je-to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak spoj je primeren za moped pa na cross motorjih jih uporabljajo. Za resen motor tisti vezni člen s sponko ni primeren.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato te lahko upraviceno klicemo zivnorc :)

kup si kit za pucanje ketne, s kartonom pa zascit zadnji del, preden zavrtis kolo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm:

 

.... samo ne vem zakaj to potem uporabljajo na MGP?

 

... lani sem se v Brnu sprehajal med boxi in videl tole...

post-26622-0-55032200-1394182316_thumb.jpg

 

... verjamem, da jo ne kovičijo vsakič... po vsakem "delovnem dnevu"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...imam jaz set za čiščenje ketne... zaščitim s kartonom... še alu- pločevinasto zaščito sem naredil.... pa vsseno MI JE AUSPUH V NAPOTO.... in HERNIJA V MOJEM KRIŽU  ...

 

:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kardan namontiri :) Pomoje da v GPju razstavijo motor v prafaktorje, ampak ekipo sestavlja kar precej mehanikov. 

A hernija te med voznjo nic ne moti? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. hernija me boli sam takrat.... k mi paše.. :P

...u bistvu... k mi kej ne paše...   :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ojla...

... da ne berem preveč nazaj, vprašam:

 

...kolikor opažam, imate večina od vas kovičeno verigo.... a kdo uporablja "demontažni" spojni člen?

Namreč vsakič dobivam popizdevce, ko pucam ketno... pa mi je auspuh v napoto.... pa gumo "poflekam s kerozinom... čeprav maksimalno pazim...križ me boli, ko se valjam po tleh... posvinjam garažo...itd...itd...

 

če ketno snameš dol, jo enostavno očistiš na ponku v posodi.... in to je-to.

 

 

Jaz poznam samo enga da jo je imel, sem 99,5% prepričan da je imel zaponko pravilno obrnjeno,  pa jo je vseeno moral pobrat s ceste. Tako de se u klapi več al manj vsi poslužujemo kladvanja. 

 

V2, okrog 100 konj. 

 

Te pa čist razumem. Tud meni je desni raufnik mal u napoto.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam na svoji Vari že nekaj let zaponko, pa je nisem še nikoli pobiral s ceste..

Je pa pri snemljivi zaponki ZELOOOOOO pomembna soosnost zobnikov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako...zaponko največkrat utrga zaradi tega ker je zadnje kolo naštelano postrani.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. Zadnje kolo je pri meni naštelano u nulo. Vsakič, ko menjam gumo/štelam ketno..... nastavim "osnost" zadnjega kolesa z dvema alu-profiloma (če ne naredim tega, se ne znam vozit).

Upam, da mašina ni postrani gor namontirana..   :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Seveda je razlika, pa ne samo v kilometrini ampak tudi v tem kako pogosto jo boš napenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz samo to lahko rečem po 15000km o ZVMX did - zgleda ,da jim kontrola peša, kajti gumice lepo počasi letijo ven in bo zrela za menjavo.....JEZEN na DID, ker pri meni je veriga redno čiščena in mazana

samo za primerjavo OEM ,itak dela tudi did z o ringi, je naredila 35kkm, pa še bi bila dobra za 10jurjev (cena pri kawasakiju 350 kit)

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz samo to lahko rečem po 15000km o ZVMX did - zgleda ,da jim kontrola peša, kajti gumice lepo počasi letijo ven in bo zrela za menjavo.....JEZEN na DID, ker pri meni je veriga redno čiščena in mazana

samo za primerjavo OEM ,itak dela tudi did z o ringi, je naredila 35kkm, pa še bi bila dobra za 10jurjev (cena pri kawasakiju 350 kit)

Tale veriga ti je pa hudičevo hitro dušo spustila.... 530 ZVMX na tvojem motorju? Jaz imam tudi tako, upam da ni iz iste serije kot tvoja, tvojo so menda v nočni delali  :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale veriga ti je pa hudičevo hitro dušo spustila.... 530 ZVMX na tvojem motorju? Jaz imam tudi tako, upam da ni iz iste serije kot tvoja, tvojo so menda v nočni delali  :)

ni še, sam je pa od prvega dne na enem mestu malce bolj ohlapna in jo čutim kako vbirira (pri počasni vožnji) in po mojem ne bo več dolgo. Je reku serviser, da je že 1x videl kako je nekomu ravno tako začelo ringe trgati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz samo to lahko rečem po 15000km o ZVMX did - zgleda ,da jim kontrola peša, kajti gumice lepo počasi letijo ven in bo zrela za menjavo.....JEZEN na DID, ker pri meni je veriga redno čiščena in mazana

samo za primerjavo OEM ,itak dela tudi did z o ringi, je naredila 35kkm, pa še bi bila dobra za 10jurjev (cena pri kawasakiju 350 kit)

...ej ne moreš verjeti, jest mam isti jajc......original zdržala 33.000 ta zdej bo pa tudi pri 15.000 zrela za menjavo...... :headbang: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ej ne moreš verjeti, jest mam isti jajc......original zdržala 33.000 ta zdej bo pa tudi pri 15.000 zrela za menjavo...... :headbang: 

nč ne lajkam......ampak kaj naj pa kupim? Rk?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ej ne moreš verjeti, jest mam isti jajc......original zdržala 33.000 ta zdej bo pa tudi pri 15.000 zrela za menjavo...... :headbang: 

 

 

Kakšno kvaliteto pa si dal pri menjavi???

 

Drugače ima DID ZVMX garancijo 30.000km oziroma 3 leta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz samo to lahko rečem po 15000km o ZVMX did - zgleda ,da jim kontrola peša, kajti gumice lepo počasi letijo ven in bo zrela za menjavo.....JEZEN na DID, ker pri meni je veriga redno čiščena in mazana

samo za primerjavo OEM ,itak dela tudi did z o ringi, je naredila 35kkm, pa še bi bila dobra za 10jurjev (cena pri kawasakiju 350 kit)

:headbang:   še en tak je moj primer, 530VX po 16.700km precej cik-cak in valovi :jezen ,

redno mazana, montirana pred letom in pol.

 

pred 4 leti montirana oem (model ?) via yamaha je zdržala 46.000km, 

med drugim prek 20 track day-ev    :OK:  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:headbang:   še en tak je moj primer, 530VX po 16.700km precej cik-cak in valovi :jezen ,

redno mazana, montirana pred letom in pol.

 

pred 4 leti montirana oem (model ?) via yamaha je zdržala 46.000km, 

med drugim prek 20 track day-ev    :OK:  

VX je slabša kvaliteta. Ta močna je ZVMX, je pa res, da so originalne še malo močnejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!