Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja men je Snecer odprl oči s tem pdl-jem,sem čist navdušen :OK:

Objavljeno

Sicer pa mažeš po občutku, malo s prstom po ketni potegneš in vidiš, če je še kaj maziva gori. Pa dlje drži flaška, ker ni treba tako močno špricat.

Objavljeno

Če je tole cena za VX2 verižni set potem si bil pošteno nategnjen....več kot 140 EUR takšen set ne pride za 180 EUR oziroma še nekaj manj bi moral dobiti ZVMX verižni set.

 

Glede garancije...ne ponujajo vsi 30.000km......odvisno od trgovca.

 

Verižne sete z tako dolgo garancijo dobiš tule MOTO-DELI.SI je pa res da je 30.000km le za ZVMX modele. Pa še cene so malce bolj normalne od omenjenih.

 

Drugače pa ker sem v tem poslu opažam, da ljudje redko vprašajo po kvaliteti, skoraj vedno je prioriteta cena....potemtakem je zvoniti po toči prepozno. Večini je pomembno da je DID in da ima X tesnila kar imajo danes že skoraj vse verige, natezna trdnost pa nikogar ne zanima.

 

Sam sem z ZVMX verigo naredil blizu 50.000km pa sem jo menjal preventivno ker je bila pred mano 10.000km dolga tura.

ok, zdj pa mal filozofiraš, mam original račun, kataloška številka se ujema, dal ti bom tut fotke, veriga je 100%zvmx did, prevoženih 15000km, redno vzdrževana, mazana na 500km, al pa še več, vsekakor po vsakem dežju, redno vzdrževana, oziroma postopki so bili isto kot sem jih imel pri original verigi, ki je naredila 40kkm in potem sem jo preventivno menjal (zdržala bi še najmanj 10kkm po besedah serviserja) . Menjavo je opravil moj serviser, pooblaščen kawasaki , honda, triumph mehanik, pa vseeno je veriga v qurcu. In ne, defintivno mi ni bila prioriteta cena saj sem dal nekaj čez 190€ + poštnina za verigo.

 

tule so fotke:

 

post-18923-0-32136700-1396626003_thumb.jpg

 

post-18923-0-79017200-1396626031_thumb.jpg

 

post-18923-0-46148900-1396626055_thumb.jpg

 

post-18923-0-42271400-1396626096_thumb.jpg

 

Poglej si gumice, ki vsake toliko vn pogledajo. Verjemi, da imam dovolj iskušenj z verigami in da ni bila preveč našponana. Glede na to da trdiš ,da si v tem poslu, mi prosim pošlji ponudbo za kawasaki z1000sx 2011 in sicer najboljšo verigo, ki jo tržiš. Zelo rad jo bom kupil (plačam avans) v kolikor mi priznaš garancijo vsaj 30kkm.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala! Moram probat ta sprej, ker Motula in njemu podobnih imam poln kufer, ker ga imam več na zadnji felni kot na ket

ni, pa še vsa svinjarija se potem prijema na ketno! 

Daj gor S100 ali Motorex pa ne bo nič dol letelo.(sicer pa 1x tedensko krpica in mal nafte pa je feltna čista) bom povedal svoje mnenje od PDL, ker sem ga nabavil in porabil pol pixne potem pa nikol več. Pri uprabi sprejq nisem nikoli vedel a je veriga namazana al ne, vedno sem nekaj šlatal in gledal. Dejstvo je da je zadeva vazelinsta in je zato ketna bolj glasna. do sedaj sem navajen, da v kolikor slišim ketno, kliče po mazanju :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Malo jo namaži, ni videti maziva na fotkah.

pravkar očiščena, zato, da sem lažje slikal

Objavljeno

Mojstri.

Kot sem opisal v temi Yamaha Fazer , mi je na ridah Crknil motor.

Danes sem snel pokrov sprednjega zobnika verige.

Kot predvideno ,odvila se je matica in zobnik se je snel z osi .

Varovalka je ostala v mastni umazaniji , matice pa ni.

Kako se je snelo vse skupaj kljub dvakrat zavihnjeni varovalni podloški.

Ima morda kdo doma viška to matico in ali je dodana v kompletu zobnikov in verige?

Namig , kje bi jo lahko kupil posamično .

Fazerka je 600ccm in letnik 2004.

Hvala

Objavljeno

Mojstri.

Kot sem opisal v temi Yamaha Fazer , mi je na ridah Crknil motor.

Danes sem snel pokrov sprednjega zobnika verige.

Kot predvideno ,odvila se je matica in zobnik se je snel z osi .

Varovalka je ostala v mastni umazaniji , matice pa ni.

Kako se je snelo vse skupaj kljub dvakrat zavihnjeni varovalni podloški.

Ima morda kdo doma viška to matico in ali je dodana v kompletu zobnikov in verige?

Namig , kje bi jo lahko kupil posamično .

Fazerka je 600ccm in letnik 2004.

Hvala

V kompletu dobiš samo ketno in zobnike, jst matice še nisem vidu. Matico boš dobu na pooblaščencu (definitivno navita cena, sam več kot 10€ pa ja mnde ni). Jst predvidevam, da je bila slabo zategnjena, ker tista zavihana podložka, ti nič kej dosti ne pomaga če ni zategnjeno, drugega dušenja vibracij pa itak ni.

Objavljeno (popravljeno)

Preberi na neuradnem forumu na povezavi, očitno pogost problem pri "Fazerju" letniki 04-05.

Najbrž ni problem samo, da je "slabo zategnjena" po SM 90Nm.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Mojstri.

Kot sem opisal v temi Yamaha Fazer , mi je na ridah Crknil motor.

Danes sem snel pokrov sprednjega zobnika verige.

Kot predvideno ,odvila se je matica in zobnik se je snel z osi .

Varovalka je ostala v mastni umazaniji , matice pa ni.

Kako se je snelo vse skupaj kljub dvakrat zavihnjeni varovalni podloški.

Ima morda kdo doma viška to matico in ali je dodana v kompletu zobnikov in verige?

Namig , kje bi jo lahko kupil posamično .

Fazerka je 600ccm in letnik 2004.

Hvala

samo tisto podložko za zatolčt ima verjetno kaka železnina, ker tudi druge mašine rabijo take zadeve. pa res zategni kot piše v manualu.

Objavljeno

ok, zdj pa mal filozofiraš, mam original račun, kataloška številka se ujema, dal ti bom tut fotke, veriga je 100%zvmx did, prevoženih 15000km, redno vzdrževana, mazana na 500km, al pa še več, vsekakor po vsakem dežju, redno vzdrževana, oziroma postopki so bili isto kot sem jih imel pri original verigi, ki je naredila 40kkm in potem sem jo preventivno menjal (zdržala bi še najmanj 10kkm po besedah serviserja) . Menjavo je opravil moj serviser, pooblaščen kawasaki , honda, triumph mehanik, pa vseeno je veriga v qurcu. In ne, defintivno mi ni bila prioriteta cena saj sem dal nekaj čez 190€ + poštnina za verigo.

 

tule so fotke:

 

attachicon.gifDSC_0389.JPG

 

attachicon.gifDSC_0390.JPG

 

attachicon.gifDSC_0391.JPG

 

attachicon.gifDSC_0392.JPG

 

Poglej si gumice, ki vsake toliko vn pogledajo. Verjemi, da imam dovolj iskušenj z verigami in da ni bila preveč našponana. Glede na to da trdiš ,da si v tem poslu, mi prosim pošlji ponudbo za kawasaki z1000sx 2011 in sicer najboljšo verigo, ki jo tržiš. Zelo rad jo bom kupil (plačam avans) v kolikor mi priznaš garancijo vsaj 30kkm.

 

Bo treba še enkrat prebrat moj post ker noben očitek ni letel na tebe direktno.........pač moje izkušnje so v 90% takšne se pa najdejo tudi svetle izjeme.

 

Če že hočeš ceno verižni set DID ZVMX 152 EUR 10 EUR več za za zlato varianto. Zraven dobiš 30.000 km ali tri leta garancije kar te pač prej doleti.

V kolikor je set uničen pred tem limitom dobiš s strani DID-a povrnjeno razliko v denarju.

 

Cena za RK GXW je enaka s tem da ima njihova veriga za 6kN manjšo natezno trdnost.

 

Za kaj več na PM da ne bom tule reklame trosil.

 

LP

 

G

Objavljeno

poleg did nekateri visoko cenijo tudi DC chains, nikoli pa ne slisim da bi kdo omenjal afam ali regino. a so slabe, al jih pac ni na nasem trgu?

sicer pa problemov nimam. ta poceni did vx mi cist fajn sluzi ze 15 000, pa ji ni videt kake hude obrabe. redno sprejam in imam mal premal napeto. pucam ene parkat na sezono.

Objavljeno

Afam zobniki so originalni na Aprilijah, poleg DID pa sem dvakrat imel tudi RK ketno. Ni bila slaba, samo mal je bila glasna. Zdržala je pa ene tolk kot DIDova

Objavljeno

poleg did nekateri visoko cenijo tudi DC chains, nikoli pa ne slisim da bi kdo omenjal afam ali regino. a so slabe, al jih pac ni na nasem trgu?

sicer pa problemov nimam. ta poceni did vx mi cist fajn sluzi ze 15 000, pa ji ni videt kake hude obrabe. redno sprejam in imam mal premal napeto. pucam ene parkat na sezono.

 

Tudi Enuma je znana.

 

http://www.ekchain.jp/corporate/

http://www.ekchain.jp/product/street_bikes.html

Objavljeno

poleg did nekateri visoko cenijo tudi DC chains, nikoli pa ne slisim da bi kdo omenjal afam ali regino. a so slabe, al jih pac ni na nasem trgu?

sicer pa problemov nimam. ta poceni did vx mi cist fajn sluzi ze 15 000, pa ji ni videt kake hude obrabe. redno sprejam in imam mal premal napeto. pucam ene parkat na sezono.

 

Z DC imam slabe izkušnje...so verige jemale konec po 10.000km. Reklamacij skoraj ne priznajo.

 

Saj VX veriga je lahko tudi v redu.....vedeti je pač treba koliko konjičev ima stroj in tudi kako se ga vozi......solo easy vožnja, polno naložen s sopotnico in vsemi tremi kufri, naganjanje po ridah.....pač to so vse faktorji  ki vplivajo na izbiro. REcimo lahko da bo VX veriga povsem OK funkcionirala nekomu katerega stroj ima 140 konjev pa je bolj nežen z gasom nekomu drugemu pa jo bo hudič vzel na mlinčku z 80 konji in težko roko..........

Objavljeno

Bo treba še enkrat prebrat moj post ker noben očitek ni letel na tebe direktno.........pač moje izkušnje so v 90% takšne se pa najdejo tudi svetle izjeme.

 

Če že hočeš ceno verižni set DID ZVMX 152 EUR 10 EUR več za za zlato varianto. Zraven dobiš 30.000 km ali tri leta garancije kar te pač prej doleti.

V kolikor je set uničen pred tem limitom dobiš s strani DID-a povrnjeno razliko v denarju.

 

Cena za RK GXW je enaka s tem da ima njihova veriga za 6kN manjšo natezno trdnost.

 

Za kaj več na PM da ne bom tule reklame trosil.

 

LP

 

G

 

V redu, sva se malce napak razumela, ampak tole piša na njihovi strani pod Warranty:

 

D.I.D Professional X-Ring Chains are warranted only against manufacturer’s defects in material and workmanship for 1 year or 20,000 miles, whichever occurs first.  The warranty begins on the date shown on the sales invoice or receipt.

 

Torej ga gladko pušneš po enem letu.

Objavljeno

Z DC imam slabe izkušnje...so verige jemale konec po 10.000km. Reklamacij skoraj ne priznajo.

Zanimivo, meni pa je zdržala cca. 40kkm.

Edino, kar me je motilo, je vezni člen, ki nima votlih pinov in jih je zato precej težko zakovičit (nimam ustreznega orodja).

Objavljeno (popravljeno)

 

V bistvu sem šel sedaj pregledati Service maual in ima moj motor v originalu: ENUMA

Type EK525ZX, ki je očitno boljša od DID

 

 

 

 

 

Enuma s to oznako ima za 6kN manjšo natezno trdnost od DID ZVMX.....se pravi je veriga nekje v rangu DID VX...kar je razred nižje.

 

Glede garancije ti garantiram da imaš 30.000km oziroma 3 leta. Poglej izsek iz kataloga za tvoj motor.

post-311-0-84799900-1396719842_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

 

 

 

Enuma s to oznako ima za 6kN manjšo natezno trdnost od DID ZVMX.....se pravi je veriga nekje v rangu DID VX...kar je razred nižje.

 

Glede garancije ti garantiram da imaš 30.000km oziroma 3 leta. Poglej izsek iz kataloga za tvoj motor.

 

Vem da je OEM slabša vsaj po specifikacijah, ampak očitno je več zdržala. 

Kar pa se tiče garancije, zakaj potem DID na svoji web strani oglašuje garancijo za ZVMX verige 1 leto oz 20000milj, kar pač pride prej?

Objavljeno

Ne vem.....naročamo prek Nemškega uvoznika......morda so si zaradi velikih količin izpogajali drugačne pogoje. TReba je vedeti da gre za res ogrromnega distributerja ki v sezoni predela par tisoč naročil dnevno.

 

Iz izkušenj ti lahko povem da zadeva funkcionira.

Objavljeno

Ne vem.....naročamo prek Nemškega uvoznika......morda so si zaradi velikih količin izpogajali drugačne pogoje. TReba je vedeti da gre za res ogrromnega distributerja ki v sezoni predela par tisoč naročil dnevno.

 

Iz izkušenj ti lahko povem da zadeva funkcionira.

Sj ravno to me zanima, koliko reklamacij ste sprovedli in koliko jih je bilo pozitivno rešenih?

Objavljeno

Kako pogosto mažete ketne? In kako pogosto jih čistite?

Na XT-ju sem jo kar pogosto mazal in tudi čistil, ker makadam, prah in blato naredijo svoje. Za XJ6 piše v navodilih na 1000 km. Kako to rešujete na daljših turah? Samo mažete ali tudi vedno sčistite?

Kako se obnesejo ti avtomatski mazalci, kot ga je nabavil japnr1. Vseeno treba potem na 1000 km sčistit, predvidevam?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!