Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Na XT-ju sem jo kar pogosto mazal in tudi čistil, ker makadam, prah in blato naredijo svoje. Za XJ6 piše v navodilih na 1000 km. Kako to rešujete na daljših turah? Samo mažete ali tudi vedno sčistite?

Jaz jo mažem nekje na 1000-1500km, pač kak se spomnim, oziroma po vožnji v dežju.

 

Očistim jo pa cca. 1x letno.

 

 

Kako se obnesejo ti avtomatski mazalci, kot ga je nabavil japnr1. Vseeno treba potem na 1000 km sčistit, predvidevam?

Kolikor vem, se obnesejo super, čiščenje verige pa ni potrebno (je pa najbrž potrebno čiščenje platišča).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima vaše mnenje glede industriske verige Wippermann.

Na Fazerci imam prevoženih 33k km in malo cvikam glede verige. Zato bi si preventivno dal pod sedež tole verigo, dokler ne kupim novega DID kompleta. Pomojem, da bo dobra za primer v sili, pa še hitro se lahko zamenja ker ima sponski člen.

Sem pa gledal specifikacije:

 

Wippermann 10b-1        27kN

DID ZVM-X 520            38.9kN

DID ZVM-X 530            46.3kN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima vaše mnenje glede industriske verige Wippermann.

Na Fazerci imam prevoženih 33k km in malo cvikam glede verige. Zato bi si preventivno dal pod sedež tole verigo, dokler ne kupim novega DID kompleta. Pomojem, da bo dobra za primer v sili, pa še hitro se lahko zamenja ker ima sponski člen.

Sem pa gledal specifikacije:

 

Wippermann 10b-1        27kN

DID ZVM-X 520            38.9kN

DID ZVM-X 530            46.3kN

 

520 pa 530 sta ralični verigi ... ne pašeta na isti zobnik ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej to mi je malo čudno, zdej mam gor 520 in tudi v manualu tako piše.

Če pa gledaš katalog od DID pa piše, da je za moj motor 530.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jo mažem nekje na 1000-1500km, pač kak se spomnim, oziroma po vožnji v dežju.

 

Očistim jo pa cca. 1x letno.

 

 

Kolikor vem, se obnesejo super, čiščenje verige pa ni potrebno (je pa najbrž potrebno čiščenje platišča).

Veliko manj čiščenja kot pri sprejih! Mam notric skoz mast za zimo in poleti verigo lepo spira in ni potrebno čiščenje tako kot si povedal!

Eno polnjenje pa mi zdrži pri normalni uporabi in doziranju 2000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da je OEM slabša vsaj po specifikacijah, ampak očitno je več zdržala. 

 

 

Ajd sej je res razlika prehuda, ampak, na originalni si par 1000km vozil kot po jajcih, pol je bil utečen, pa si se prestrašu, in še par 1000 vozu bol na izi, z novo pa je bil nizki štart u rdeče polje :P

 

 

 

Mene pa zanima vaše mnenje glede industriske verige Wippermann.

Na Fazerci imam prevoženih 33k km in malo cvikam glede verige. Zato bi si preventivno dal pod sedež tole verigo, dokler ne kupim novega DID kompleta. Pomojem, da bo dobra za primer v sili, pa še hitro se lahko zamenja ker ima sponski člen.

Sem pa gledal specifikacije:

 

Wippermann 10b-1        27kN

DID ZVM-X 520            38.9kN

DID ZVM-X 530            46.3kN

 

Ne razumem čist, a bi jo mel res pod stolom, pa nekje ob cesti menjal, ko montirano utrže? Po moje, če ni 110€ za ta poceni didov ketenstet, parkirej, in počakej. Ker odtrgana ketna zna narest bistveno huj pizdarijo kot si predtavljaš. BTW, med 27kN in 46kN je 70%!!!!! razlike!!!!

 

Če karikiram, številke so podobne kot bi prednjo gumo prepričeval nej bo zadnja!!!!!  

 

Pred precej leti, ko sm bil v družbi ljudi s samogradnjami, in prave verige niso ble dostopne (al zarad DEM, al zarad dolžin), smo improvizirali tudi z razno raznimi industrjskimi verigami. Že 60 konjski motorji so jih nategovali in trgali. Slučajno se ni noben sesul, je pa razbilo en blok, ker jo je odtrgalo in zabilo okrog prednjega verižnika. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Pred precej leti, ko sm bil v družbi ljudi s samogradnjami, in prave verige niso ble dostopne (al zarad DEM, al zarad dolžin), smo improvizirali tudi z razno raznimi industrjskimi verigami. Že 60 konjski motorji so jih nategovali in trgali. Slučajno se ni noben sesul, je pa razbilo en blok, ker jo je odtrgalo in zabilo okrog prednjega verižnika. 

 

in če se to zgodi ob visoki hitrosti pa frajer še tri sekunde drži gas na polno mašina pa brez olja je pa potem ketna kriva ker se je strgala ne pa lastnik ker je ni zamenjal...

ne ga srat s tem "bom počakal" ...ko te trefne po nogi bi raje videl da ti blok razbije ...

aja pa še to ... če ti razbije blok se ti olje ulije - ne rečem da zmeraj a obstaja velika možnost - pod zadnjo gumo ...in ko v paniki stisneš sklopko in obe bremzi greš lepo po tleh .... zelo priporočljivo je to narediti na AC pri ene 150+...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ze receno..

Ne se zajebavat, ce je veriga pri koncu jo lepo zamenjaj, s tapravo.. Ze parkrat na lastne oci videl kaj naredi strgana veriga, od prebitih blokov, do popolnoma sesutega zadka motorja, ko jo je snelo in zabrisalo v luft. Hvala bogu je falila nogo, ker sicer ne vem kaj bi bilo, sodec po poskodbah na plastiki in aluminiju.. Lahko pa seveda tudi fajn pades, v tem primeru je pa mozno vse..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in če se to zgodi ob visoki hitrosti pa frajer še tri sekunde drži gas na polno mašina pa brez olja je pa potem ketna kriva ker se je strgala ne pa lastnik ker je ni zamenjal...

ne ga srat s tem "bom počakal" ...ko te trefne po nogi bi raje videl da ti blok razbije ...

aja pa še to ... če ti razbije blok se ti olje ulije - ne rečem da zmeraj a obstaja velika možnost - pod zadnjo gumo ...in ko v paniki stisneš sklopko in obe bremzi greš lepo po tleh .... zelo priporočljivo je to narediti na AC pri ene 150+...

 

 

thump, dihej. dihej. 

 

Motorji so bli hardtaili, prešvasani čoperji, na springer vilcah. Ker so bli prešvasani, so ble serijske verige prekratke. noben ni divjal, ker je to nemogoče. Do tega kar smo takrat mi imeli dostop, je blo premehko in prešvoh za cb550. 

 

mal se pozablja kako se je spreminjal svet zadnjih 10 let. Pač 15 let nazaj ni blo ebaya, in ketnset je bil 70 000 sit, kar danes ni 300, ampak raje 500€. Pa v Italiji ni bil bistveno cenej. Zdej je DID VX set 100€+ptt!!!!

 

Fabulo sem napisal, da bi se kdo kaj navadil z naših napak. 

 

Ljudje se učijo na  napakah, pametni se učijo na napakah drugih, Angleži pa v Oxfordu. 

 

 

Kot ze receno..

Ne se zajebavat, ce je veriga pri koncu jo lepo zamenjaj, s tapravo.. Ze parkrat na lastne oci videl kaj naredi strgana veriga, od prebitih blokov, do popolnoma sesutega zadka motorja, ko jo je snelo in zabrisalo v luft. Hvala bogu je falila nogo, ker sicer ne vem kaj bi bilo, sodec po poskodbah na plastiki in aluminiju.. Lahko pa seveda tudi fajn pades, v tem primeru je pa mozno vse..

 
Res debela in pisana podpludba na notranji strani stegna. 
Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajd sej je res razlika prehuda, ampak, na originalni si par 1000km vozil kot po jajcih, pol je bil utečen, pa si se prestrašu, in še par 1000 vozu bol na izi, z novo pa je bil nizki štart u rdeče polje :P

 

 

 

 

 

Neglede na vse 1:3? S tem da did naj bi bila najmanj 2x boljša?

 

bdw-do rdečga polja je pr men kar daleč, mnogo daleč.....:D

 

aja, pa še ena okrog reklamacij? Did baje garantira 20-30kkm (niti ni važno) kako pa vejo, kok km si z verigo naredu? Po mojem je to ena od unih garancij rekla-kazala..... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah dejte no kompliciranje :closedeyes: :kva1:  Če je sreča se zgodi samo tole, varjen počen blok:

 

post-21512-0-69630600-1396855258_thumb.jpg

 

Žal nimam slike z druge strani.

Popravljeno . Popravil nxyz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neglede na vse 1:3? S tem da did naj bi bila najmanj 2x boljša?

 

bdw-do rdečga polja je pr men kar daleč, mnogo daleč..... :D

 

aja, pa še ena okrog reklamacij? Did baje garantira 20-30kkm (niti ni važno) kako pa vejo, kok km si z verigo naredu? Po mojem je to ena od unih garancij rekla-kazala..... :(

 

 

Ob montaži slikaš verigo montirano na motorju in trenutno stanje števca potem pa se registriraš prek spletne strani oziroma linka ki ga dobiš ob nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že mel kdo izkušnje z reklamacijami na kettenmax? So mi v paketu poslali spojni člen od 520 namesto od 530. Mogoče bi kje pr nas dubu sam spojni člen? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima vaše mnenje glede industriske verige Wippermann.

Na Fazerci imam prevoženih 33k km in malo cvikam glede verige. Zato bi si preventivno dal pod sedež tole verigo, dokler ne kupim novega DID kompleta. Pomojem, da bo dobra za primer v sili, pa še hitro se lahko zamenja ker ima sponski člen.

Sem pa gledal specifikacije:

 

Wippermann 10b-1        27kN

DID ZVM-X 520            38.9kN

DID ZVM-X 530            46.3kN

 

 

 

thump, dihej. dihej. 

. Do tega kar smo takrat mi imeli dostop, je blo premehko in prešvoh za cb550. 

 

mal se pozablja kako se je spreminjal svet zadnjih 10 let.

Fabulo sem napisal, da bi se kdo kaj navadil z naših napak. 

 

Ljudje se učijo na  napakah, pametni se učijo na napakah drugih, Angleži pa v Oxfordu. 

 

 
 
Res debela in pisana podpludba na notranji strani stegna. 

 

glede na _lux_ -ovo objavo se zgodovina ponavlja.... in fazerca če se ne motim ima 98 konjev - daleč več kot cb550 ... in marsikdo s fazerco potegne po AC prek 150 ...

in takih kot je lux je verjetno več samo se pač ne javijo ...

 

verigo tudi dandanes utrga ...in ja - je smrtno nevarno ...

 

tako da mi ni treba vedno pisat o dihanju ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že mel kdo izkušnje z reklamacijami na kettenmax? So mi v paketu poslali spojni člen od 520 namesto od 530. Mogoče bi kje pr nas dubu sam spojni člen? ;)

Elisa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že mel kdo izkušnje z reklamacijami na kettenmax? So mi v paketu poslali spojni člen od 520 namesto od 530. Mogoče bi kje pr nas dubu sam spojni člen? ;)

 

Ena varianta je tudi Aures, Koper.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že mel kdo izkušnje z reklamacijami na kettenmax? So mi v paketu poslali spojni člen od 520 namesto od 530. Mogoče bi kje pr nas dubu sam spojni člen? ;)

 

So poklical ali javil gor? verjamem, da bi že sedaj imel v nabiralniku pravi vezni člen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljše je poslati mail, priložiti sliko paketa, kaj si dobil in brez kompliciranja bodo poslali pravo stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem poslal mail, brez kompliciranja odgovorili, da so mi med pisanjem maila že odposlali taprav člen in de se opravičujejo za nevšečnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na soboto pred dobrimi 14 dnevi okoli 12-te v Pivki za cesto stojita 2 nesrečna motorista.

Sem pristopu, če je kaj za pomagat, je bilo nekaj orodja v avtu.

Ni kaj pomagat, ketna je šla. Je ležala pod motorjem kot negibna kača.

Deklc nad prednjim zobnikom poškodovan, na srečo in samo!

Nobenega mehanika v okolici za dobit. Prjatle s prikolico angažirat!

 

Je šel izlet po Jadranki v "franže"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa z verigo, k je bla nova recimo, namazana, pa stoji par let in je mal rjasta povrsinsko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa z verigo, k je bla nova recimo, namazana, pa stoji par let in je mal rjasta povrsinsko?

Ce so cleni lepo gibljivi pa oringom ni nc, je bp. Tista rja gre dol, niti ni pomembna.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je kdo že uporablu tale sprej? Ga nimam še namen uporablat ker mam še skor celga 400ml od Ipona ki mi deluje zlo dobr

Fuchs Silkolene Titanium Dri Gel 500ml. 

Namreč sm ga zadel pr nagradni igri :D (končno, če me že jackpot noče)

Popravljeno . Popravil Ervin93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma baje sm slišau da je Silkolene ka neka dobra linija.. 

drugače sm pa hotu napisat en OT:

Za ponije in razne mestne zadeve je 10W40 odlično, še psoebaj če ima za sabo ene 15 do 20k kilomoetrov v motorju od avta.. je potem še teko malo bol lepljivo in se lepo opazi d aje veriga podmazana ko se pritisne ob hlače :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pogosto mažete ketne? In kako pogosto jih čistite?

Na XT-ju sem jo kar pogosto mazal in tudi čistil, ker makadam, prah in blato naredijo svoje. Za XJ6 piše v navodilih na 1000 km. Kako to rešujete na daljših turah? Samo mažete ali tudi vedno sčistite?

Kako se obnesejo ti avtomatski mazalci, kot ga je nabavil japnr1. Vseeno treba potem na 1000 km sčistit, predvidevam?

 

Moj mazalec ketne "Scottoiler" se obnese suuuuper. Imam nameščen "dual injector", ki maže ketno na obeh straneh zadnjega zobnika količina olja je minimalna - ena kapljica na minuto - tako da felga skoraj ni mastna. Olje z felge obrišem z krpo brez petroleja ali bencina, tud ketno samo obrišem z krpo in to je to. 125 ml olja zadostuje za okol 5000 km in za to kilometrino lahko pozabiš na verigo. Zadevo sem nabavu pri Louisu, priporočam montažo. :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!