Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ob montaži slikaš verigo montirano na motorju in trenutno stanje števca potem pa se registriraš prek spletne strani oziroma linka ki ga dobiš ob nakupu.

Lahko daš kak link? Ker jaz nič ne najdem.

Objavljeno

Vprašanje:

 

Ali se splača dati 160€ za D.I.D. 530 ZVM ...ali 95€ za D.I.D. 530 VX ?

Ali zdrži ZVM toliko več. Original mi je zdržala 25.000 km, pa je za zamenjat. To se pravi, da bi moral ob sedanji letni kilometrini moral menjat spet čez tri leta. Ali bolje "slabšo" menjat na 3 leta (na 25.000 km) ali boljšo na 5 let. Verjamem, da je ZVM ketna trpežnejša, verjetno so pa x-ringi enaki kot pri VX in se "znucali" prej, kot veriga...in ko spusti x-ring, gre tudi ketna kmalu v maloro.

 

Sej v bistvu sem se že odločil, kaj bom, pa vseeno vprašam za vaše mnenje/izkušnje oz. primerjavo.

 

Motor 1000 ccm V2, 130KM.

Hvala!

Objavljeno

Vprašanje:

 

Ali se splača dati 160€ za D.I.D. 530 ZVM ...ali 95€ za D.I.D. 530 VX ?

Ali zdrži ZVM toliko več. Original mi je zdržala 25.000 km, pa je za zamenjat. To se pravi, da bi moral ob sedanji letni kilometrini moral menjat spet čez tri leta. Ali bolje "slabšo" menjat na 3 leta (na 25.000 km) ali boljšo na 5 let. Verjamem, da je ZVM ketna trpežnejša, verjetno so pa x-ringi enaki kot pri VX in se "znucali" prej, kot veriga...in ko spusti x-ring, gre tudi ketna kmalu v maloro.

 

Sej v bistvu sem se že odločil, kaj bom, pa vseeno vprašam za vaše mnenje/izkušnje oz. primerjavo.

 

Motor 1000 ccm V2, 130KM.

Hvala!

 

Zlato ketno si kup :P

Objavljeno

..pol bom pa k busanc....  :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

..pol bom pa k busanc....  :P

to se bo teb samo zdelo...v resnici pa ne bo nobene razlike ..pomoje barva ketne nima vpliva na trajnost ..

Objavljeno

Vprašanje:

 

Ali se splača dati 160€ za D.I.D. 530 ZVM ...ali 95€ za D.I.D. 530 VX ?

 

moja izkušnja, že ne dolgo nazaj napisano, pa bom ponovil:

Na Suzukiju trenutna D.I.D. VX (zelo verjetno kitajski ponaredek) pri 17000  opleta, vizuelno cik_cak, jo je slišat in mi gre na živce in gre v kratkem dol.

Na Yamahi predhodna najverjetneje D.I.D. ZVMX (via Yamaha original)  zdržala  46000 (med temi prek 20 track day-ev)

 

vse redno mazane!

 

Predračun za alternativo DID-ovi ZVMX (pozabil proizvajalca) pri ta Rumenem-u  ca 130 eur.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Lahko daš kak link? Ker jaz nič ne najdem.

s tem fotografiranjem se da slepariti in tudi mene zanima link

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zadnjič sem prebral, da je za čiščenje ketne odličen svetilni petrolej.

Gledal sem ga v trgovini, pa je bila pločevinka vsa rdeča od silnih napisov, zakaj vse je škodljivo in agresivno ter da pri stiku s kožo umreš v sekundi. :)

Ali je svetilni petrolej res primeren za čiščenje ketne?

Objavljeno

Zadnjič sem prebral, da je za čiščenje ketne odličen svetilni petrolej.

Gledal sem ga v trgovini, pa je bila pločevinka vsa rdeča od silnih napisov, zakaj vse je škodljivo in agresivno ter da pri stiku s kožo umreš v sekundi. :)

Ali je svetilni petrolej res primeren za čiščenje ketne?

Svetilni petrolej = kerozin (vsaj pri Petrolu) in kerozin naj bi bil primeren za čiščenje verige.

 

Takole piše na embalaži D.I.D. verige:

 

post-2208-0-71021400-1398878620_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Petrolej je preverjeno OK. Kurilno olje malo manj, slabše topi maščobo (?).

Razna čistila v smislu Meglio  so pa smrt za O-ringe

 

sam sem včasih s pridom uporabljal čistilo za zračne filtre (ene sorte tekoče milo), je pa zadeva precej draga...

lp, andrej

Objavljeno

js že od nekdaj uporabljam za čiščenje verige nafto in zobno ščetko, do sedaj ni bilo kakih težav. nafta je v bistvu kurilno olje oz. podobno petroleju. kaj je bolše pa ne vem.

s spraji za verigo nisem bil tako zadovoljen, oz. nafta takoj raztopi spreje za verigo in umazanijo.

Objavljeno

Potrjujem, petrolej je poceni in učinkovit.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A je kdo že opazil, da se mrtvi hod ketne zmanjša, ko se zobniki segrejejo in je zato treba kar pazit, da jo ne zategne preveč?

Objavljeno

A je kdo že opazil, da se mrtvi hod ketne zmanjša, ko se zobniki segrejejo in je zato treba kar pazit, da jo ne zategne preveč?

 

a ponev k jo daš na ogenj se kr poveča obseg za ena 2cm? ja se neki segreje ampak če gre verjet wikipediji je temperaturni koeficient 12 mikro metrov/ 1°C

 

toliko "lufta" ima ketna zaradi tega ker se motor ko se nanj usedež "raztegne", ne pa ker bi se zobniki segrevali.

Objavljeno

Pa saj nisem od včeraj... na FZ1 to tko je, mi je prav žal... pa ponev gor ali dol.

 

Se pa sprašujem ali se ketna ob obtežitvi dveh in ko še zapelješ v luknjo začne že rahljat al se še zmeraj zateguje?

Objavljeno

Pa saj nisem od včeraj... na FZ1 to tko je, mi je prav žal... pa ponev gor ali dol.

 

Se pa sprašujem ali se ketna ob obtežitvi dveh in ko še zapelješ v luknjo začne že rahljat al se še zmeraj zateguje?

 

:lol1:

 

res si poskrbel za skor tolk smeha kot madbiker :D :D :D

Objavljeno

A je kdo že opazil, da se mrtvi hod ketne zmanjša, ko se zobniki segrejejo in je zato treba kar pazit, da jo ne zategne preveč?

 

Pa saj nisem od včeraj... na FZ1 to tko je, mi je prav žal... pa ponev gor ali dol.

 

Če ima zobnik zunanji premer 180mm, je obseg 565,487mm. Če imaš aluminij, je termalni koeficient 22,2 uM/K, kar pomeni, da bi se pri 100°C premer povečal za 0,00222mm, obseg pa za 7 tisočink milimetra. Jekleni zobnik se raztegne pol manj.

 

Če se ti to pozna, delaš nekaj hudo narobe....

Objavljeno

Če ima zobnik zunanji premer 180mm, je obseg 565,487mm. Če imaš aluminij, je termalni koeficient 22,2 uM/K, kar pomeni, da bi se pri 100°C premer povečal za 0,00222mm, obseg pa za 7 tisočink milimetra. Jekleni zobnik se raztegne pol manj.

 

Če se ti to pozna, delaš nekaj hudo narobe....

kej nisi prebral odgovora? ni važno kej pravi fizika, pr fazerici je to drgači!

Objavljeno

ne vem, zakaj ne bi razmišljali v mojo smer namesto, da apriori vlečete v drugo smer... in seveda ne pozabit na kanček sarkazma...

da se razumemo, verjamem glede premajhnega vpliva raztezkov ... ampak ketna je pa še vedno bolj našponana že po kratkotrajni vožnji.

se pravi so še kakšni drugi vplivi, ane.

ko bom imel čas, bom to s slikami tudi dokazal- napnem en feder na ketno in izmerim razdaljo do vilce pred in po vožnji.

Objavljeno

ne vem, zakaj ne bi razmišljali v mojo smer namesto, da apriori vlečete v drugo smer... in seveda ne pozabit na kanček sarkazma...

da se razumemo, verjamem glede premajhnega vpliva raztezkov ... ampak ketna je pa še vedno bolj našponana že po kratkotrajni vožnji.

se pravi so še kakšni drugi vplivi, ane.

ko bom imel čas, bom to s slikami tudi dokazal- napnem en feder na ketno in izmerim razdaljo do vilce pred in po vožnji.

Načeloma mora ketna dotaknit vilico (toliko ohlapnosti naj bi imela). Luft naj bi bil od 2-4cm pri neobremenjenem motorju. S spremembo prednapetosti amortizerja in z dodatno obtežitvijo motocikla, se spremeni tudi luft na verigi.

Mene moti, da se ti veriga razšpona (če prav razumem) ...preveri ali je vse pravilno nastavljeno 

Objavljeno

Načeloma mora ketna dotaknit vilico (toliko ohlapnosti naj bi imela). Luft naj bi bil od 2-4cm pri neobremenjenem motorju. S spremembo prednapetosti amortizerja in z dodatno obtežitvijo motocikla, se spremeni tudi luft na verigi.

Mene moti, da se ti veriga razšpona (če prav razumem) ...preveri ali je vse pravilno nastavljeno 

Edina logicna razlaga k jo vidm je, da ma dec zjebano ketno in je enkrat vec, drugic manj lufta, odvisno kje jo pac meri.
Objavljeno

Edina logicna razlaga k jo vidm je, da ma dec zjebano ketno in je enkrat vec, drugic manj lufta, odvisno kje jo pac meri.

sej te razlike so, tudi pri nezjebani ketni, zato pa v navodilih piše, da se ohlapnost preverja na najbolj trdem(našponanem, najvišjem) delu verige 

Objavljeno

Hvala, ker vsaj razmišljate pozitivno.

 

Torej, s problemom našponanosti ketne se srečam ob vsaki menjavi gume. Motor sem kupil z 10.oookm in prva menjava je bila pri 14.ooo in tako naprej vsakih 4-5.ooo km. Zdaj jih imam 35.ooo in še vedno prva ketna.

 

Želel bi imeti čimbolj našponano (FZ1 imajo ima en feler pri ponovnem dodajanju gasa, z manjšim luftom ketne pa bi zmanjšal ta problem)  in ob menjavi gume jo malo pritegnem, ampak ob vsaki prvi vožnji kmalu zavijem domov in jo spustim nazaj, ker jo kar samodejno zategne.

 

Tovarniški podatek je 2,5-3,5 cm lufta, merjeno spodaj. Še nikoli jo nisem zategnil bolj kot 3,5 in vedno jo moram odtegnit na 4,5 cm.

 

Ko sem včeraj pri mehaniku menjal gumo, mi je rekel, da mora ketna imet 3-4cm lufta, ob meritvi pa se gleda ketna zgoraj, ki se ne sme našponat. Mera naj bi veljala za enega, ob vožnji dveh pa naj bi bil luft še večji.

 

Z novo gumo se še nisem peljal, ampak verjetno bo bolj kratka fura- luft ketne cca 4cm.

Objavljeno (popravljeno)

Bolj kot na te meritve, se ozri na posluh......če jo slišiš, da lepo poje in lepo teče, da ne tolče, skače, potem bo v redu. Če bo pa preveč ohlapna se bo pa čutilo tudi pri odvzemu in ponovnem dodajanju plina. Je pa res, da preveč jo tudi ne smeš našponat, raje se navadi, da se plin ne spusti 100% do konca in potem motor manj ruka, vsaj pri moji jamahi je bilo tako.

 

zgolj za info, pr men bi morala bit ohlapnost (po navodilih) med 2-3cm, je pa vedno 3,5 ali več...........se pravi tudi navodila kdaj falijo

Popravljeno . Popravil DAMI34

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!