frischfleisch Objavljeno April 15, 2014 Opozori Objavljeno April 15, 2014 Ob montaži slikaš verigo montirano na motorju in trenutno stanje števca potem pa se registriraš prek spletne strani oziroma linka ki ga dobiš ob nakupu. Lahko daš kak link? Ker jaz nič ne najdem. DAMI34 1
Zivnorc Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Vprašanje: Ali se splača dati 160€ za D.I.D. 530 ZVM ...ali 95€ za D.I.D. 530 VX ? Ali zdrži ZVM toliko več. Original mi je zdržala 25.000 km, pa je za zamenjat. To se pravi, da bi moral ob sedanji letni kilometrini moral menjat spet čez tri leta. Ali bolje "slabšo" menjat na 3 leta (na 25.000 km) ali boljšo na 5 let. Verjamem, da je ZVM ketna trpežnejša, verjetno so pa x-ringi enaki kot pri VX in se "znucali" prej, kot veriga...in ko spusti x-ring, gre tudi ketna kmalu v maloro. Sej v bistvu sem se že odločil, kaj bom, pa vseeno vprašam za vaše mnenje/izkušnje oz. primerjavo. Motor 1000 ccm V2, 130KM. Hvala!
maus Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Vprašanje: Ali se splača dati 160€ za D.I.D. 530 ZVM ...ali 95€ za D.I.D. 530 VX ? Ali zdrži ZVM toliko več. Original mi je zdržala 25.000 km, pa je za zamenjat. To se pravi, da bi moral ob sedanji letni kilometrini moral menjat spet čez tri leta. Ali bolje "slabšo" menjat na 3 leta (na 25.000 km) ali boljšo na 5 let. Verjamem, da je ZVM ketna trpežnejša, verjetno so pa x-ringi enaki kot pri VX in se "znucali" prej, kot veriga...in ko spusti x-ring, gre tudi ketna kmalu v maloro. Sej v bistvu sem se že odločil, kaj bom, pa vseeno vprašam za vaše mnenje/izkušnje oz. primerjavo. Motor 1000 ccm V2, 130KM. Hvala! Zlato ketno si kup thumper 1
Zivnorc Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 ..pol bom pa k busanc.... DAMI34, hajoktejn in trebor 3
thumper Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 ..pol bom pa k busanc.... to se bo teb samo zdelo...v resnici pa ne bo nobene razlike ..pomoje barva ketne nima vpliva na trajnost ..
gsxf750 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Vprašanje: Ali se splača dati 160€ za D.I.D. 530 ZVM ...ali 95€ za D.I.D. 530 VX ? moja izkušnja, že ne dolgo nazaj napisano, pa bom ponovil: Na Suzukiju trenutna D.I.D. VX (zelo verjetno kitajski ponaredek) pri 17000 opleta, vizuelno cik_cak, jo je slišat in mi gre na živce in gre v kratkem dol. Na Yamahi predhodna najverjetneje D.I.D. ZVMX (via Yamaha original) zdržala 46000 (med temi prek 20 track day-ev) vse redno mazane! Predračun za alternativo DID-ovi ZVMX (pozabil proizvajalca) pri ta Rumenem-u ca 130 eur. trebor, Zivnorc in maus 3
DAMI34 Objavljeno April 16, 2014 Opozori Objavljeno April 16, 2014 Lahko daš kak link? Ker jaz nič ne najdem. s tem fotografiranjem se da slepariti in tudi mene zanima link
dlicen Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 Zadnjič sem prebral, da je za čiščenje ketne odličen svetilni petrolej. Gledal sem ga v trgovini, pa je bila pločevinka vsa rdeča od silnih napisov, zakaj vse je škodljivo in agresivno ter da pri stiku s kožo umreš v sekundi. Ali je svetilni petrolej res primeren za čiščenje ketne?
danci1973 Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 Zadnjič sem prebral, da je za čiščenje ketne odličen svetilni petrolej. Gledal sem ga v trgovini, pa je bila pločevinka vsa rdeča od silnih napisov, zakaj vse je škodljivo in agresivno ter da pri stiku s kožo umreš v sekundi. Ali je svetilni petrolej res primeren za čiščenje ketne? Svetilni petrolej = kerozin (vsaj pri Petrolu) in kerozin naj bi bil primeren za čiščenje verige. Takole piše na embalaži D.I.D. verige: Kmet2 in thumper 2
THOMPSON Objavljeno Maj 4, 2014 Opozori Objavljeno Maj 4, 2014 Petrolej je preverjeno OK. Kurilno olje malo manj, slabše topi maščobo (?). Razna čistila v smislu Meglio so pa smrt za O-ringe sam sem včasih s pridom uporabljal čistilo za zračne filtre (ene sorte tekoče milo), je pa zadeva precej draga... lp, andrej
siks Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 js že od nekdaj uporabljam za čiščenje verige nafto in zobno ščetko, do sedaj ni bilo kakih težav. nafta je v bistvu kurilno olje oz. podobno petroleju. kaj je bolše pa ne vem. s spraji za verigo nisem bil tako zadovoljen, oz. nafta takoj raztopi spreje za verigo in umazanijo.
dlicen Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Potrjujem, petrolej je poceni in učinkovit. DAMI34 in sayo 2
motom Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 A je kdo že opazil, da se mrtvi hod ketne zmanjša, ko se zobniki segrejejo in je zato treba kar pazit, da jo ne zategne preveč?
cikadina Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 A je kdo že opazil, da se mrtvi hod ketne zmanjša, ko se zobniki segrejejo in je zato treba kar pazit, da jo ne zategne preveč? a ponev k jo daš na ogenj se kr poveča obseg za ena 2cm? ja se neki segreje ampak če gre verjet wikipediji je temperaturni koeficient 12 mikro metrov/ 1°C toliko "lufta" ima ketna zaradi tega ker se motor ko se nanj usedež "raztegne", ne pa ker bi se zobniki segrevali. hajoktejn 1
motom Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Pa saj nisem od včeraj... na FZ1 to tko je, mi je prav žal... pa ponev gor ali dol. Se pa sprašujem ali se ketna ob obtežitvi dveh in ko še zapelješ v luknjo začne že rahljat al se še zmeraj zateguje?
cikadina Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Pa saj nisem od včeraj... na FZ1 to tko je, mi je prav žal... pa ponev gor ali dol. Se pa sprašujem ali se ketna ob obtežitvi dveh in ko še zapelješ v luknjo začne že rahljat al se še zmeraj zateguje? res si poskrbel za skor tolk smeha kot madbiker :D
danci1973 Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 A je kdo že opazil, da se mrtvi hod ketne zmanjša, ko se zobniki segrejejo in je zato treba kar pazit, da jo ne zategne preveč? Pa saj nisem od včeraj... na FZ1 to tko je, mi je prav žal... pa ponev gor ali dol. Če ima zobnik zunanji premer 180mm, je obseg 565,487mm. Če imaš aluminij, je termalni koeficient 22,2 uM/K, kar pomeni, da bi se pri 100°C premer povečal za 0,00222mm, obseg pa za 7 tisočink milimetra. Jekleni zobnik se raztegne pol manj. Če se ti to pozna, delaš nekaj hudo narobe.... Cartman, cikadina, Pips in 1 other 4
cikadina Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 Če ima zobnik zunanji premer 180mm, je obseg 565,487mm. Če imaš aluminij, je termalni koeficient 22,2 uM/K, kar pomeni, da bi se pri 100°C premer povečal za 0,00222mm, obseg pa za 7 tisočink milimetra. Jekleni zobnik se raztegne pol manj. Če se ti to pozna, delaš nekaj hudo narobe.... kej nisi prebral odgovora? ni važno kej pravi fizika, pr fazerici je to drgači! gasperX 1
motom Objavljeno Maj 5, 2014 Opozori Objavljeno Maj 5, 2014 ne vem, zakaj ne bi razmišljali v mojo smer namesto, da apriori vlečete v drugo smer... in seveda ne pozabit na kanček sarkazma... da se razumemo, verjamem glede premajhnega vpliva raztezkov ... ampak ketna je pa še vedno bolj našponana že po kratkotrajni vožnji. se pravi so še kakšni drugi vplivi, ane. ko bom imel čas, bom to s slikami tudi dokazal- napnem en feder na ketno in izmerim razdaljo do vilce pred in po vožnji.
DAMI34 Objavljeno Maj 6, 2014 Opozori Objavljeno Maj 6, 2014 ne vem, zakaj ne bi razmišljali v mojo smer namesto, da apriori vlečete v drugo smer... in seveda ne pozabit na kanček sarkazma... da se razumemo, verjamem glede premajhnega vpliva raztezkov ... ampak ketna je pa še vedno bolj našponana že po kratkotrajni vožnji. se pravi so še kakšni drugi vplivi, ane. ko bom imel čas, bom to s slikami tudi dokazal- napnem en feder na ketno in izmerim razdaljo do vilce pred in po vožnji. Načeloma mora ketna dotaknit vilico (toliko ohlapnosti naj bi imela). Luft naj bi bil od 2-4cm pri neobremenjenem motorju. S spremembo prednapetosti amortizerja in z dodatno obtežitvijo motocikla, se spremeni tudi luft na verigi. Mene moti, da se ti veriga razšpona (če prav razumem) ...preveri ali je vse pravilno nastavljeno
hajoktejn Objavljeno Maj 6, 2014 Opozori Objavljeno Maj 6, 2014 Načeloma mora ketna dotaknit vilico (toliko ohlapnosti naj bi imela). Luft naj bi bil od 2-4cm pri neobremenjenem motorju. S spremembo prednapetosti amortizerja in z dodatno obtežitvijo motocikla, se spremeni tudi luft na verigi. Mene moti, da se ti veriga razšpona (če prav razumem) ...preveri ali je vse pravilno nastavljeno Edina logicna razlaga k jo vidm je, da ma dec zjebano ketno in je enkrat vec, drugic manj lufta, odvisno kje jo pac meri. cikadina, Frips, Cartman in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno Maj 6, 2014 Opozori Objavljeno Maj 6, 2014 Edina logicna razlaga k jo vidm je, da ma dec zjebano ketno in je enkrat vec, drugic manj lufta, odvisno kje jo pac meri. sej te razlike so, tudi pri nezjebani ketni, zato pa v navodilih piše, da se ohlapnost preverja na najbolj trdem(našponanem, najvišjem) delu verige
motom Objavljeno Maj 6, 2014 Opozori Objavljeno Maj 6, 2014 Hvala, ker vsaj razmišljate pozitivno. Torej, s problemom našponanosti ketne se srečam ob vsaki menjavi gume. Motor sem kupil z 10.oookm in prva menjava je bila pri 14.ooo in tako naprej vsakih 4-5.ooo km. Zdaj jih imam 35.ooo in še vedno prva ketna. Želel bi imeti čimbolj našponano (FZ1 imajo ima en feler pri ponovnem dodajanju gasa, z manjšim luftom ketne pa bi zmanjšal ta problem) in ob menjavi gume jo malo pritegnem, ampak ob vsaki prvi vožnji kmalu zavijem domov in jo spustim nazaj, ker jo kar samodejno zategne. Tovarniški podatek je 2,5-3,5 cm lufta, merjeno spodaj. Še nikoli jo nisem zategnil bolj kot 3,5 in vedno jo moram odtegnit na 4,5 cm. Ko sem včeraj pri mehaniku menjal gumo, mi je rekel, da mora ketna imet 3-4cm lufta, ob meritvi pa se gleda ketna zgoraj, ki se ne sme našponat. Mera naj bi veljala za enega, ob vožnji dveh pa naj bi bil luft še večji. Z novo gumo se še nisem peljal, ampak verjetno bo bolj kratka fura- luft ketne cca 4cm.
DAMI34 Objavljeno Maj 6, 2014 Opozori Objavljeno Maj 6, 2014 (popravljeno) Bolj kot na te meritve, se ozri na posluh......če jo slišiš, da lepo poje in lepo teče, da ne tolče, skače, potem bo v redu. Če bo pa preveč ohlapna se bo pa čutilo tudi pri odvzemu in ponovnem dodajanju plina. Je pa res, da preveč jo tudi ne smeš našponat, raje se navadi, da se plin ne spusti 100% do konca in potem motor manj ruka, vsaj pri moji jamahi je bilo tako. zgolj za info, pr men bi morala bit ohlapnost (po navodilih) med 2-3cm, je pa vedno 3,5 ali več...........se pravi tudi navodila kdaj falijo Popravljeno Maj 6, 2014. Popravil DAMI34
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se