Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ne vem, zakaj ne bi razmišljali v mojo smer namesto, da apriori vlečete v drugo smer... in seveda ne pozabit na kanček sarkazma...

da se razumemo, verjamem glede premajhnega vpliva raztezkov ... ampak ketna je pa še vedno bolj našponana že po kratkotrajni vožnji.

se pravi so še kakšni drugi vplivi, ane.

ko bom imel čas, bom to s slikami tudi dokazal- napnem en feder na ketno in izmerim razdaljo do vilce pred in po vožnji.

Pri verigi ki je že bolj proti koncu je možno tudi, da je v enem delu ohlapna, ko pa premakneš motor za pol metra naprej pa čist drugače pokaže...

Objavljeno

Pri verigi ki je že bolj proti koncu je možno tudi, da je v enem delu ohlapna, ko pa premakneš motor za pol metra naprej pa čist drugače pokaže...

a pa je možno, da se tako neenakomerno raztegne, obrabi?! po moje se obrablja enakomerno.

Objavljeno

a pa je možno, da se tako neenakomerno raztegne, obrabi?! po moje se obrablja enakomerno.

 

nauš verjel, ampak to je prvi znak da sta zanč, pr zadnjih dveh ketnah k sm ga opazil.

Objavljeno

Kot sem obljubil, sem naredil meritve ohlapnosti ketne pred in po vožnji:

post-34709-0-66465000-1399576970_thumb.jpgpost-34709-0-71563200-1399576998_thumb.jpgpost-34709-0-48578300-1399577041_thumb.jpg

Rezultat me je presenetil in se lahko posujem s pepelom, napetost je enaka prej in potem...

Je pa res, da je bila ketna že v štartu pravilno napeta in mogoče je zato rezultat tak kot je.

 

Me je pa tale izkušnja naučila pravilne meritve. Hod ketne je ob šponanju s fedrom 4,5 cm, kar ni pravi rezultat.

Pravilna meritev (vsaj zame) se naredi takole:

- izmeriš razdaljo spodnjega dela ketne do vilice,

- zapomniš si položaj ketne zgornjega dela in spodnjega začneš dvigovat

- med dvigovanjem spodnjega dela se tudi zgornji povesi, nato se prične spet dvigat,

- ko zgornji del zavzame lego kot jo je imel pred dvigom spodnjega je meritve konec.

Na ta način ima moja ketna 3,5 cm lufta. ( z meritvijo s fedrom pa en cm več- pač premočan feder).

S tem načinom ob meritvi vedno uporabiš isto silo in meritve ob vsakokratnem nastavljanju so primerljive.

 

Objavljeno

Kot sem obljubil, sem naredil meritve ohlapnosti ketne pred in po vožnji:

attachicon.gif2014-05-08 16.04.59.jpgattachicon.gif2014-05-08 16.07.14.jpgattachicon.gif2014-05-08 18.32.54.jpg

Rezultat me je presenetil in se lahko posujem s pepelom, napetost je enaka prej in potem...

Je pa res, da je bila ketna že v štartu pravilno napeta in mogoče je zato rezultat tak kot je.

 

Me je pa tale izkušnja naučila pravilne meritve. Hod ketne je ob šponanju s fedrom 4,5 cm, kar ni pravi rezultat.

Pravilna meritev (vsaj zame) se naredi takole:

- izmeriš razdaljo spodnjega dela ketne do vilice,

- zapomniš si položaj ketne zgornjega dela in spodnjega začneš dvigovat

- med dvigovanjem spodnjega dela se tudi zgornji povesi, nato se prične spet dvigat,

- ko zgornji del zavzame lego kot jo je imel pred dvigom spodnjega je meritve konec.

Na ta način ima moja ketna 3,5 cm lufta. ( z meritvijo s fedrom pa en cm več- pač premočan feder).

S tem načinom ob meritvi vedno uporabiš isto silo in meritve ob vsakokratnem nastavljanju so primerljive.

verjetno jaz zracnosti verige pripisujem premajhn pomen, in se s tem "problemom" premalo ukvarjam, ampak ti se pa definitivno prevec.

Objavljeno

mah maste problemov s to ketno kardan je zakon  :OK:

Objavljeno

A pol skos sraufas ce se vozis en dan sam, drug dan pa s sopotnico?

Objavljeno

How To Adjust Your Motorcycle Chain –

Objavljeno

Video govori o nastavitvi lufta od 2,5 do 3 cm. Ne priporočam.

Objavljeno

Video govori o nastavitvi lufta od 2,5 do 3 cm. Ne priporočam.

Res je to lahko malce preveč napeto... ;)

Objavljeno

Vsak po svoje... jaz jo kontroliram čez "palec". V mojem primeru je palec ravno prava razdalja do nihajke. Za zračnost sklopke je pa kovanec uporaben. Če je pa res treba štelat pa meter v roke.

Objavljeno

Video govori o nastavitvi lufta od 2,5 do 3 cm. Ne priporočam.

in katerega dela da je treba pogledat za tocne podatke v navodila nisi zastopu?

drgac pa ima vecina mopedov v navodilih prav ta podatek med 2-3cm.

Objavljeno

Jp tudi pri meni je tako v navodilih in je preveč napeta, če bi bila nastavljena po navodilih.

Objavljeno

Jp tudi pri meni je tako v navodilih in je preveč napeta, če bi bila nastavljena po navodilih.

se je ze dami pritozeval nad tem, sploh ce sta v dveh. pr meni je ce je po navodilih je kul. ma dovolj lufta, se vedno pa ni tolko ohlapno da bi zarad tega cukalo ko das gas.

Objavljeno

Zdravo!

 

Podjetje TRG D.O.O. nima več PDL-ja oz. kar koli druzga kar se kemikalij tiče :blush:

Kdo ve, kje v LJ bi lahko nabavil PDL?

 

Hvala!

Objavljeno

Ja, meni iz TRGa niso niti odgovorili na mail. Vedno občudujem take poslovne modele.

PDL sem naročil pri Yogiju in dobil takoj naslednji dan.

Objavljeno

Ja sej jaz bom zgleda tudi...

Samo poštnina je 6€, ripoff.

Objavljeno (popravljeno)

A je kdo že opazil, da se mrtvi hod ketne zmanjša, ko se zobniki segrejejo in je zato treba kar pazit, da jo ne zategne preveč?

 

še slikovno gradivo, temperatura ketne, temperatura zadnjega zobnika je bila pa še nižja. 

post-23082-0-89739000-1399735273_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

Ja sej jaz bom zgleda tudi...

Samo poštnina je 6€, ripoff.

 

Se strinjam. Jaz sem se zmenil za popust na poštnino.

Objavljeno

Meni se ta super obnese.

 

post-21512-0-10108900-1399915154_thumb.jpg

 

Pred tem sem uporabljala PDL, ta na sliki naj bi bil od istega proizvajalca.

Objavljeno

Zdravo!

Sem pripravljen probat :)

Kje kupila?

 

LP,

G

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!