Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Pozdravljeni.

Upam, da sem na tapravo temo napisal.

Zanima me vaše mnenje glede mazil za verigo kaj je bolše:
Agip ali Motul sprej?

Ima kdo kakšne izkušnje iz tega ali mnenje?

Popravljeno . Popravil Rockyinc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Upam, da sem na tapravo temo napisal.

Zanima me vaše mnenje glede mazil za verigo kaj je bolše:

Agip ali Motul sprej?

Ima kdo kakšne izkušnje iz tega ali mnenje?

Ta je po testih najboljši S100, imajo ga tukaj v akciji: http://www.euroton.si/avtodeli/a1-s100-weisses-kettenspray-300ml-a1-s100-belo-razprsilo-za-verige-300ml-p-13796.aspx

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ste ga to tudi kaj testirali sami?

Jaz S100 uporabljam že 7 let, full zadovoljen, s ketno imam narejeno že več kot 35.000 km pa še zmiraj kot nova, dobro je tudi če kupiš manjši potovalni sprej ga lahko napolniš iz večjega ki ga imaš doma

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

emm gospoda, kokr vidim je zgoraj pripet test ketn sprejev in kje je motul??????

 

Ja pol pa S 100

 

 

Gin ekolog  

 

kje si staknu ta test, kok je to staro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

emm gospoda, kokr vidim je zgoraj pripet test ketn sprejev in kje je motul??????

 

Ja pol pa S 100

 

 

Gin ekolog  

 

kje si staknu ta test, kok je to staro?

Test je iz revije MOTORRAD, če dobro pogledaš je gor (spodaj) tudi Motul, jaz sem ta test prvič vidu ko sem S 100 že nekaj let uporablu, lej probajte sprej ni tok drag pa boste videli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, po tej tabeli je PDL naravnost beden. Še dobro, da sem ravnokar kupil piksno. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa že skoz svinsko mast uporabljam,

da ne boste odkrival tople vode

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest pa že skoz svinsko mast uporabljam,

da ne boste odkrival tople vode

Boljša bi bila od odojka ni toliko vizkozna !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

chicken stripes  :lol1:

Jaz mam popolnoma enake koka črtcice. Je... . tolažim se s tem, da so me že nekajkrat rešle ko je blo treba bodisi se bolj nagnit ali pa povozit pokrov feltne avtomobila na cesti v ovinku in upat na čudež. Izbral sem zasilni dodatni nagib in jo odnesel z malo hladnega potu.

Ketno pa pipsam z Nils nekaj in kajpavem. Sprej kot sprej. Feltna je črna tako ali tako... na gumi ni videt nič razen kokošjih trakcev. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so chicken stripes posledica zavestne defenzivne vožnje na cesti in imaš znanje in sposobnost bolj nagnit, ko je to potrebno, potem super :)

 

Žal pa nezvožena guma velikokrat pomeni tudi neizkušenost voznika. In tak voznik v kritični situaciji najverjetneje ne bo upal bolj položit (ker v njegovi glavi tak nagib ne gre skozi) in bo bolj verjetno izbral drugo, bistveno slabšo možnost - zaviranje, ki bo rezultiralo v tem, da ovinka ne bo zvozil.

 

Zato bi po mojem mnenju vsakdo, ki nima znanja ali izkušenj bolj konkretno nagnit motorja (pa tudi če tega potem na cesti zavestno ne počne), moral čimprej razmisliti o kakšnem tečaju varne vožnje kjer se to malo natrenira.. Oziroma še bolje, se odločit za kakšen obisk Novega Marofa ali Racelanda kjer v enem popoldnevu dobiš več občutka za motor, nagib, zaviranje pred in v zavojih, kakor v nekaj 1000km ceste.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gin ekolog

 

kje je motul, s tem sem mislil kako nizko je ocenjen.

 

Bom probal S 100

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so chicken stripes posledica zavestne defenzivne vožnje na cesti in imaš znanje in sposobnost bolj nagnit, ko je to potrebno, potem super :)

 

Žal pa nezvožena guma velikokrat pomeni tudi neizkušenost voznika. In tak voznik v kritični situaciji najverjetneje ne bo upal bolj položit (ker v njegovi glavi tak nagib ne gre skozi) in bo bolj verjetno izbral drugo, bistveno slabšo možnost - zaviranje, ki bo rezultiralo v tem, da ovinka ne bo zvozil.

 

Zato bi po mojem mnenju vsakdo, ki nima znanja ali izkušenj bolj konkretno nagnit motorja (pa tudi če tega potem na cesti zavestno ne počne), moral čimprej razmisliti o kakšnem tečaju varne vožnje kjer se to malo natrenira.. Oziroma še bolje, se odločit za kakšen obisk Novega Marofa ali Racelanda kjer v enem popoldnevu dobiš več občutka za motor, nagib, zaviranje pred in v zavojih, kakor v nekaj 1000km ceste.

 

Fora sploh ni v nagibanju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To z nezvoženo gumo in neizkušnjami ne drži najbolj, saj je veliko odvisno kaj delaš na motorju.

Precej časa sem vozil brez premikanja riti in kolena, pa je bila guma do konca pobrana, sedaj je tempo še malo večji in več delam na motorju, nagib je pa manjši. Za prometne ceste je bolje imeti rezervo in ni važno kako izgleda guma...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so chicken stripes posledica zavestne defenzivne vožnje na cesti in imaš znanje in sposobnost bolj nagnit, ko je to potrebno, potem super :)

 

Žal pa nezvožena guma velikokrat pomeni tudi neizkušenost voznika. In tak voznik v kritični situaciji najverjetneje ne bo upal bolj položit (ker v njegovi glavi tak nagib ne gre skozi) in bo bolj verjetno izbral drugo, bistveno slabšo možnost - zaviranje, ki bo rezultiralo v tem, da ovinka ne bo zvozil.

 

Zato bi po mojem mnenju vsakdo, ki nima znanja ali izkušenj bolj konkretno nagnit motorja (pa tudi če tega potem na cesti zavestno ne počne), moral čimprej razmisliti o kakšnem tečaju varne vožnje kjer se to malo natrenira.. Oziroma še bolje, se odločit za kakšen obisk Novega Marofa ali Racelanda kjer v enem popoldnevu dobiš več občutka za motor, nagib, zaviranje pred in v zavojih, kakor v nekaj 1000km ceste.

Z veseljem bi, a mi ne znese. Računal sem se udeležit 3.maja grobniku rekreativne fure. Ne bojim se nekaj dodatnega nagiba ampak hitro mi postane preveč oz. se ne počutim dovolj udobno in potem napetost zaj... vse po spisku tako, da čisto do roba gume še dolgo ali pa celo nikoli ne pridem. (vsaj na cesti ne)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

horny-et

 

nevem koliko časa si voznik motorja, ampak z leti oz. kilometri pride vse

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gin ekolog

 

kje je motul, s tem sem mislil kako nizko je ocenjen.

 

Bom probal S 100

probaj.....jest sem tudi, da sem se lahko prepričal, da je top šit........po celem motorju, pa ga nisem veliko našprical....... :headbang: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj.....jest sem tudi, da sem se lahko prepričal, da je top šit........po celem motorju, pa ga nisem veliko našprical....... :headbang: 

jst mam že dve leti S100, pa mi nč ne šprica, feltno pa vsake toliko obrišem z nafto in krpico. 

Drugače, do sedaj najbolj obstojen je bil Motorex, ki ga priporočam za poleti, saj je pozimi absolutno pretrd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!