nxyz Objavljeno Maj 12, 2014 Deli Objavljeno Maj 12, 2014 yogi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GregaSLO Objavljeno Maj 12, 2014 Deli Objavljeno Maj 12, 2014 Že vidim kam grem na naslednju hitro turo Al po tega novga al pa PDL, neki bodo že imeli Thx! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nxyz Objavljeno Maj 12, 2014 Deli Objavljeno Maj 12, 2014 Se splača tja it in ne po netu naročat, ker imajo precej stvari Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rockyinc Objavljeno Maj 14, 2014 Deli Objavljeno Maj 14, 2014 (popravljeno) Pozdravljeni. Upam, da sem na tapravo temo napisal. Zanima me vaše mnenje glede mazil za verigo kaj je bolše: Agip ali Motul sprej? Ima kdo kakšne izkušnje iz tega ali mnenje? Popravljeno Maj 14, 2014. Popravil Rockyinc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Maj 14, 2014 Deli Objavljeno Maj 14, 2014 Pozdravljeni. Upam, da sem na tapravo temo napisal. Zanima me vaše mnenje glede mazil za verigo kaj je bolše: Agip ali Motul sprej? Ima kdo kakšne izkušnje iz tega ali mnenje? Ta je po testih najboljši S100, imajo ga tukaj v akciji: http://www.euroton.si/avtodeli/a1-s100-weisses-kettenspray-300ml-a1-s100-belo-razprsilo-za-verige-300ml-p-13796.aspx Zivnorc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rockyinc Objavljeno Maj 14, 2014 Deli Objavljeno Maj 14, 2014 ali ste ga to tudi kaj testirali sami? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno Maj 14, 2014 Deli Objavljeno Maj 14, 2014 Res je dober: za enkrat do dvakrat daljšo dobo uporabnosti kompleta verige :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Maj 14, 2014 Deli Objavljeno Maj 14, 2014 ali ste ga to tudi kaj testirali sami? Jaz S100 uporabljam že 7 let, full zadovoljen, s ketno imam narejeno že več kot 35.000 km pa še zmiraj kot nova, dobro je tudi če kupiš manjši potovalni sprej ga lahko napolniš iz večjega ki ga imaš doma matija1234, ciciban, gsxf750 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Wakasaki Objavljeno Maj 15, 2014 Deli Objavljeno Maj 15, 2014 emm gospoda, kokr vidim je zgoraj pripet test ketn sprejev in kje je motul?????? Ja pol pa S 100 Gin ekolog kje si staknu ta test, kok je to staro? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TOMCAT Objavljeno Maj 15, 2014 Deli Objavljeno Maj 15, 2014 ......ma Motul je drag, kvaliteta pa se mi zdi, da je mal padla od kar so zamenjali embalažo ( iz rdeče v črno ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Maj 15, 2014 Deli Objavljeno Maj 15, 2014 emm gospoda, kokr vidim je zgoraj pripet test ketn sprejev in kje je motul?????? Ja pol pa S 100 Gin ekolog kje si staknu ta test, kok je to staro? Test je iz revije MOTORRAD, če dobro pogledaš je gor (spodaj) tudi Motul, jaz sem ta test prvič vidu ko sem S 100 že nekaj let uporablu, lej probajte sprej ni tok drag pa boste videli Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dlicen Objavljeno Maj 15, 2014 Deli Objavljeno Maj 15, 2014 Hmmm, po tej tabeli je PDL naravnost beden. Še dobro, da sem ravnokar kupil piksno. :grrr cikadina 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GregaSLO Objavljeno Maj 15, 2014 Deli Objavljeno Maj 15, 2014 Ummm ja lih to razmišljam. Zdele 3 leta na PDL pa nekak nobenih problemov... WTF so ti testi? Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
honda cbr 600f Objavljeno Maj 15, 2014 Deli Objavljeno Maj 15, 2014 Jest pa že skoz svinsko mast uporabljam, da ne boste odkrival tople vode honda cbr 600f 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Maj 16, 2014 Deli Objavljeno Maj 16, 2014 Jest pa že skoz svinsko mast uporabljam, da ne boste odkrival tople vode Boljša bi bila od odojka ni toliko vizkozna ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StaraFeltna Objavljeno Maj 16, 2014 Deli Objavljeno Maj 16, 2014 chicken stripes Jaz mam popolnoma enake koka črtcice. Je... . tolažim se s tem, da so me že nekajkrat rešle ko je blo treba bodisi se bolj nagnit ali pa povozit pokrov feltne avtomobila na cesti v ovinku in upat na čudež. Izbral sem zasilni dodatni nagib in jo odnesel z malo hladnega potu. Ketno pa pipsam z Nils nekaj in kajpavem. Sprej kot sprej. Feltna je črna tako ali tako... na gumi ni videt nič razen kokošjih trakcev. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 17, 2014 Deli Objavljeno Maj 17, 2014 Če so chicken stripes posledica zavestne defenzivne vožnje na cesti in imaš znanje in sposobnost bolj nagnit, ko je to potrebno, potem super Žal pa nezvožena guma velikokrat pomeni tudi neizkušenost voznika. In tak voznik v kritični situaciji najverjetneje ne bo upal bolj položit (ker v njegovi glavi tak nagib ne gre skozi) in bo bolj verjetno izbral drugo, bistveno slabšo možnost - zaviranje, ki bo rezultiralo v tem, da ovinka ne bo zvozil. Zato bi po mojem mnenju vsakdo, ki nima znanja ali izkušenj bolj konkretno nagnit motorja (pa tudi če tega potem na cesti zavestno ne počne), moral čimprej razmisliti o kakšnem tečaju varne vožnje kjer se to malo natrenira.. Oziroma še bolje, se odločit za kakšen obisk Novega Marofa ali Racelanda kjer v enem popoldnevu dobiš več občutka za motor, nagib, zaviranje pred in v zavojih, kakor v nekaj 1000km ceste. DAMI34 in TOMCAT 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Wakasaki Objavljeno Maj 17, 2014 Deli Objavljeno Maj 17, 2014 gin ekolog kje je motul, s tem sem mislil kako nizko je ocenjen. Bom probal S 100 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Maj 17, 2014 Deli Objavljeno Maj 17, 2014 Če so chicken stripes posledica zavestne defenzivne vožnje na cesti in imaš znanje in sposobnost bolj nagnit, ko je to potrebno, potem super Žal pa nezvožena guma velikokrat pomeni tudi neizkušenost voznika. In tak voznik v kritični situaciji najverjetneje ne bo upal bolj položit (ker v njegovi glavi tak nagib ne gre skozi) in bo bolj verjetno izbral drugo, bistveno slabšo možnost - zaviranje, ki bo rezultiralo v tem, da ovinka ne bo zvozil. Zato bi po mojem mnenju vsakdo, ki nima znanja ali izkušenj bolj konkretno nagnit motorja (pa tudi če tega potem na cesti zavestno ne počne), moral čimprej razmisliti o kakšnem tečaju varne vožnje kjer se to malo natrenira.. Oziroma še bolje, se odločit za kakšen obisk Novega Marofa ali Racelanda kjer v enem popoldnevu dobiš več občutka za motor, nagib, zaviranje pred in v zavojih, kakor v nekaj 1000km ceste. Fora sploh ni v nagibanju... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urkoman Objavljeno Maj 18, 2014 Deli Objavljeno Maj 18, 2014 To z nezvoženo gumo in neizkušnjami ne drži najbolj, saj je veliko odvisno kaj delaš na motorju. Precej časa sem vozil brez premikanja riti in kolena, pa je bila guma do konca pobrana, sedaj je tempo še malo večji in več delam na motorju, nagib je pa manjši. Za prometne ceste je bolje imeti rezervo in ni važno kako izgleda guma... matija1234, malakai in StaraFeltna 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Maj 18, 2014 Deli Objavljeno Maj 18, 2014 Eh fantje sej sm se sam malo pohecal da ne bo kdo mislil resno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StaraFeltna Objavljeno Maj 23, 2014 Deli Objavljeno Maj 23, 2014 Če so chicken stripes posledica zavestne defenzivne vožnje na cesti in imaš znanje in sposobnost bolj nagnit, ko je to potrebno, potem super Žal pa nezvožena guma velikokrat pomeni tudi neizkušenost voznika. In tak voznik v kritični situaciji najverjetneje ne bo upal bolj položit (ker v njegovi glavi tak nagib ne gre skozi) in bo bolj verjetno izbral drugo, bistveno slabšo možnost - zaviranje, ki bo rezultiralo v tem, da ovinka ne bo zvozil. Zato bi po mojem mnenju vsakdo, ki nima znanja ali izkušenj bolj konkretno nagnit motorja (pa tudi če tega potem na cesti zavestno ne počne), moral čimprej razmisliti o kakšnem tečaju varne vožnje kjer se to malo natrenira.. Oziroma še bolje, se odločit za kakšen obisk Novega Marofa ali Racelanda kjer v enem popoldnevu dobiš več občutka za motor, nagib, zaviranje pred in v zavojih, kakor v nekaj 1000km ceste. Z veseljem bi, a mi ne znese. Računal sem se udeležit 3.maja grobniku rekreativne fure. Ne bojim se nekaj dodatnega nagiba ampak hitro mi postane preveč oz. se ne počutim dovolj udobno in potem napetost zaj... vse po spisku tako, da čisto do roba gume še dolgo ali pa celo nikoli ne pridem. (vsaj na cesti ne) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Wakasaki Objavljeno Maj 27, 2014 Deli Objavljeno Maj 27, 2014 horny-et nevem koliko časa si voznik motorja, ampak z leti oz. kilometri pride vse Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TOMCAT Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 gin ekolog kje je motul, s tem sem mislil kako nizko je ocenjen. Bom probal S 100 probaj.....jest sem tudi, da sem se lahko prepričal, da je top šit........po celem motorju, pa ga nisem veliko našprical....... cikadina 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 probaj.....jest sem tudi, da sem se lahko prepričal, da je top šit........po celem motorju, pa ga nisem veliko našprical....... jst mam že dve leti S100, pa mi nč ne šprica, feltno pa vsake toliko obrišem z nafto in krpico. Drugače, do sedaj najbolj obstojen je bil Motorex, ki ga priporočam za poleti, saj je pozimi absolutno pretrd. cikadina 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se