Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

jst mam že dve leti S100, pa mi nč ne šprica, feltno pa vsake toliko obrišem z nafto in krpico. 

Drugače, do sedaj najbolj obstojen je bil Motorex, ki ga priporočam za poleti, saj je pozimi absolutno pretrd.

......ma ka pa vem. Poizkusil sem že vse sorte sprejev za verige a imam še vedno najmanj "sranja" z Motul C4-PTFE

Objavljeno

......ma ka pa vem. Poizkusil sem že vse sorte sprejev za verige a imam še vedno najmanj "sranja" z Motul C4-PTFE

moje mišlenje okrog teh sprejev:

vse je več al manj isti qurac...važno je da ne pozabiš mazat in čistit :D

Objavljeno (popravljeno)

horny-et

 

nevem koliko časa si voznik motorja, ampak z leti oz. kilometri pride vse

Skupno 35.000+km

nekaj na tomosu atx (BT) nato hondi cbr125 z 21kW ali več (radosti leta 93 ko si lahko imel stroj pri 16-h) in ene 13.000+ na horneti 600 (vmes pa 18 let pavze). Hudič je ker ne najdem dovolj časa za rekreativno vožnjo in km-je štepam kot kak kurir z vsakodnevno vožnjo na šiht in nazaj... posledično ne dobim pravega filinga. Ko uspem najt čas in lep dan za zbežat za kake 100km+ pa občutek lepo narašča a kaj ko je preredko... Delo, družina in občasen fuš zasedeta glavninio dnevov...

 

Na pisto bi pa šel ker tam se da prav lepo nažigat brez da te moti promet, drugi moteči elementi in (ne)kakovost ceste oz asfalta itd. ... pa da o preglednosti nebi... Sej črni kal je fajn za easy eskapado ker je blizu. Žal nemalokrat dobim enega ki misli da je sam na cesti in če bi šel na ful mojih sposobnosti bi že parkrat lahko počilo...

Sem pa vozil pri 16-h (in preživel) tako, da me včasih kar strese... enkrat so mi v Portorožu zaradi gume (mnja platno je bilo že vidno) odvzeli prometno. :whistle: (pa kresnili po čeladi)

 

Ontopic:

Kupil S100 pips za ketno, spucal ketno z belim žpiritom, osušil napipsal pustil urco in po par dneh zgelda prav ok kljub rahlemu dežju. Preventivno bom dal eno lahko pipsado čez ko pridem domov...

Popravljeno . Popravil Horny-et
Objavljeno

po vsaki vožnji v dežju se priporoča "pipsada"

Objavljeno

po vsaki vožnji v dežju se priporoča "pipsada"

To prakticiram ampak le takrat ko se veriga dejansko vsaj malo zmoči oz sem v dvomih da bi se lahko bila zmoćila...

Danes sem se vozil tehnično gledano v dežju 30min cesta in gume pa vedno suhe... sej se ne pritožujem ampak za to pa res ne bom pipsal ketne. No vsaj mislim da ni nobene potrebe... Glede na to da ima moj verižni set le 4000km in je od začetka moj bom en dan ugotovil če sem bil dober gazda. :)

Objavljeno

Scottoiler (investicija 100€) in pozabiš na verigo. Tisti bidončk napolniš na cca. 2.500 km, Plastenka od pol litra pa ti drži 25.000 km in stane 13€.

 

Kar pomaže po plastikah, lahko z navadno krpo obrišeš. 

 

Enkrat do dvakrat na leto malo očistim kapalni sistem in to je to. Ma vse bolj po potrebi. Če je platišče umazano, ko pridem iz vožnje, vem da deluje. 

 

Drugo pa, samo vozi :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Za take ki radi sraufamo in stelamo,je pipsijada zakon,ni lepsega ce redno po 500km preverim ketno,gume,bremze... :)

Objavljeno

Logično ja pri teh motorjih moraš skoz nekaj preverjat :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Za take ki radi sraufamo in stelamo,je pipsijada zakon,ni lepsega ce redno po 500km preverim ketno,gume,bremze... :)

Svaka čast, sam men je sprejanje in čiščenje ketne čist odveč. Tko k sneg kidat ;) Pa relativno rad vijačim. Scottoiler rulz. Sam za offroad mi nekak ni najuporabnejši.

Objavljeno

Logično ja pri teh motorjih moraš skoz nekaj preverjat :P

teb pa na servisih preverjajo....v € :D

Objavljeno

verjamem, da bi z namestitvijo Scottoilerja tudi sam zasovrazil pipsanje :D

 

haha kmet, spet si me dubu..

Objavljeno

verjamem, da bi z namestitvijo Scottoilerja tudi sam zasovrazil pipsanje :D

 

haha kmet, spet si me dubu..

 

Ma vsak naj počne kar mu paše. Naslednji motor bo itak na kardan :) . Ali pa ne :P

Objavljeno

Dami34 ti se pa zase brigej :P

Objavljeno

Razen scottoojlerja ima kdo kaj drugega za mazanje ketne pa bi delil izkušnje z nami? Ga je kdo izdelal sam?

Objavljeno

Dami34 ti se pa zase brigej :P

Nepanebom :P zginte v temo scootoiler ga srat, pa zvitifeltni povejte...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nepanebom :P zginte v temo scootoiler ga srat, pa zvitifeltni povejte...

:ras:

 

Pa da si ne boš kej čudnega mislil. To je domača metoda mazanja ketne. Oljčno olje in gremo :)

Objavljeno

Jaz jo včasih z špehom namažem :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Na to pa nisem pomislil. Vidiš ti zdravo kmečko pamet. Kos špeha zvežem na nihajko, pa bo konstantno mazalo ketno  :grim.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ali se je komu že zgodilo da se mu je odšraufal sprednji zobnik kljub dobri varovalki, na serijskem verižnem setu in verjetno še serijsko vijačenem zobniku? Motor ima 30k km, r6 04.

 

Med vožnjo je neki zaropotal pri hitrosti 30km/h sam nism pogruntu kaj je blo(dol vrglo matico), nato je čez 10km pri zmerni vožnji okoli 100km/h vrglo dol prednji zobnik z osi. Zakaj se to zgodi, da se drugič temu izognem?

Objavljeno

si ti siguren da se je to zgodilo oz je bila varovalka sploh na svojem mestu??  ker to je praktično nemogoče tako imajo več ali manj vsa letala narejeno in ta stvar je večna

Objavljeno

Ali se je komu že zgodilo da se mu je odšraufal sprednji zobnik kljub dobri varovalki, na serijskem verižnem setu in verjetno še serijsko vijačenem zobniku? Motor ima 30k km, r6 04.

 

Med vožnjo je neki zaropotal pri hitrosti 30km/h sam nism pogruntu kaj je blo(dol vrglo matico), nato je čez 10km pri zmerni vožnji okoli 100km/h vrglo dol prednji zobnik z osi. Zakaj se to zgodi, da se drugič temu izognem?

Ta matica precej trpi tako pri pospeševanju kot tudi pri zaviranju zato lahko s časomsa dobi zračnost in posledično tudi spusti varovalka! Ni napak če bi na 10K kil pri velikem servisu mehanik tudi to preveril in po potrebi tudi dotegnil. Ko boš to zmontiral obvezno matico namaži še z locktitom in daj novo varovalko ali novo samo varovano matico.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ali se je komu že zgodilo da se mu je odšraufal sprednji zobnik kljub dobri varovalki, na serijskem verižnem setu in verjetno še serijsko vijačenem zobniku? Motor ima 30k km, r6 04.

 

Med vožnjo je neki zaropotal pri hitrosti 30km/h sam nism pogruntu kaj je blo(dol vrglo matico), nato je čez 10km pri zmerni vožnji okoli 100km/h vrglo dol prednji zobnik z osi. Zakaj se to zgodi, da se drugič temu izognem?

Ja, lani moji boljši polovici na Pavliču (mater, dvakrat na leto se pelje z mojim motorjem pa še takrat ga frderba :P ). Je to "pogosta" napaka (vsaj tako so rekli na servisu, pregnije navoj na matici pa pade dol. Z kaveljčkom od pajka so pripeli zobnik, da je prišel do doma, potem pa po novo matico (cca 15€) R6 99, 124k km

Objavljeno

Kupujem verižni set za Suzuki sv650s. Malo sem gledal slovenske cene in nemške in na kettenmaxu našel tale set http://kettenmax.de/suzuki-sv650s-9909-mit-halbschaleb-kettensatz-mit-did-525-vx-xringkette-p-7501.html.
Če gledam cene glede na louis, kmc(cca 150 eurov) bom z kettenmaxa dobil z poštnino vred za cca 100 eurov, so oni tko ugodni al sm jst kej spregledu? :D Pa me zanima a je ta set z verigo, ki jo je treba zakovičit ali že zaključena veriga (potrebno snet feltno itd.).? Verjetno, če je set za zakovičit brez orodja tega doma ne morem narest? (kmečkih varjant se lihk nebi šou :D)

Objavljeno

A si kej prelistal temo? Skos tumbajo, da so na Kettenmaxu najugodnejse verige in original.....

Objavljeno

Sem sem, zato bom pa tm vzeu :D zanima me samo kako je z temi endless varjantami oz. za zakovčiti kot sm zgor napisu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!