Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Do sedaj sem probal preveč sprejev za verigo. Načeloma so vsi dobri za suho vreme, za po dežju pa slabi ali zanič.

Danes sem malo potestiral S 100. Presegel je vsa moja pričakovanja v mokrem. Res, da sem simuliral s curkom vode ampak je trajalo.

Do sedaj najboljši sprej, kar sem jih imel. Priporočam. 

 

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk se kaj ketna segreje med vožnjo? do zdaj nisem mel nikol občutka, da bi se grela, no nisem niti preverjal. včeraj sem pa slučajno preverjal napetost, pa sem ugotovil, da malo se pa segreva, alpa je blo vroče tk, pa se je od sonca :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk se kaj ketna segreje med vožnjo? do zdaj nisem mel nikol občutka, da bi se grela, no nisem niti preverjal. včeraj sem pa slučajno preverjal napetost, pa sem ugotovil, da malo se pa segreva, alpa je blo vroče tk, pa se je od sonca :-)

men skor nč.....kar jo sonce

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

masna je od spreja, tk da premalo namazana ni. napeta je tut pravilno. ni pa vroča ampak topla na otip...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

masna je od spreja, tk da premalo namazana ni. napeta je tut pravilno. ni pa vroča ampak topla na otip...

Večkrat tipaš in šlataš ketno? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

masna je od spreja, tk da premalo namazana ni. napeta je tut pravilno. ni pa vroča ampak topla na otip...

men se zdijo vse k jih šlatam:

"vroče na otip" :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne.sej verjetno vsak šlata z rokavicami alpa čem drugim. slučajno sem natipal...ti ne? ;)

Jaz se verige dotaknem samo ko jo čistim pa še to z primerno opremo,od servisa do servisa se ne dotikam na motorju ničesar,sam natankam pa še to ne bi če ne bi moral :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se verige dotaknem samo ko jo čistim pa še to z primerno opremo,od servisa do servisa se ne dotikam na motorju ničesar,sam natankam pa še to ne bi če ne bi moral :)

to ti pa verjamem...

js pa ketno tu pa tam malo pošlatam, da si roke umažem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ti pa verjamem...

js pa ketno tu pa tam malo pošlatam, da si roke umažem ;)

Ja jaz si rok nikoli ne umažem mi motor tok trese da se ne upam krmila spustit,ostalo mam pa mastno vse...........sej veš ktm..........če ne pušča pa kej odpade :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se odločil, da pridem do dna kako je z nastavitvijo lufta ketne. DID priporoča 2cm, navodila motorja 2,5- 3,5cm, mehanik 4cm. DID namreč pravi, da preveč lufta povzroča tudi prekomerno obrabo in v skrajnem slučaju se lahko tudi pretrga. Premalo lufta pa povzroči hitrejšo obrabo ketne in zobnikov in okvaro ležajev v kolesu in menjalniku. http://www.didchain.com/chainTools.html

 

Za odločitev kateri podatek je boljši, mi je manjkal podatek, za koliko se spremeni napetost verige pri skrajni legi stisnjenega amortizerja. Mislim, da so nas APN-i zavedli v napačno razmišljanje, da se ketna ob obremenitvi zategne. Pa se ne, vsaj na FZ1 ne. Treba je bilo odviti le en vijak in dvigniti zadnje kolo za 13cm (max hod amortizerja). Ketna je rahlo izgubila napetost, skoraj zanemarljivo.

 

Ob tem vedenju sem nastavil ketno na 2,5cm. Pri meritvi sem spodnjo ketno dvignil toliko, da se je zgornja napela na enak položaj kot pred dvigom.

 

Zanimivo, DID pa v navodilih pravi, da pritisneš na zgornjo ketno... če sem prav razumel?

Pa druga zanimivost, če ketno pred meritvijo nategneš z vstavitvijo šraufencigerja v zadnji zobnik je meritev drugačna, kot če potem kolo nekajkrat zavrtiš in spet pomeriš. Gre za razliko cca 5mm hoda.

 

post-34709-0-69766300-1402413896_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se odločil, da pridem do dna kako je z nastavitvijo lufta ketne. DID priporoča 2cm, navodila motorja 2,5- 3,5cm, mehanik 4cm. DID namreč pravi, da preveč lufta povzroča tudi prekomerno obrabo in v skrajnem slučaju se lahko tudi pretrga. Premalo lufta pa povzroči hitrejšo obrabo ketne in zobnikov in okvaro ležajev v kolesu in menjalniku. http://www.didchain.com/chainTools.html

 

Za odločitev kateri podatek je boljši, mi je manjkal podatek, za koliko se spremeni napetost verige pri skrajni legi stisnjenega amortizerja. Mislim, da so nas APN-i zavedli v napačno razmišljanje, da se ketna ob obremenitvi zategne. Pa se ne, vsaj na FZ1 ne. Treba je bilo odviti le en vijak in dvigniti zadnje kolo za 13cm (max hod amortizerja). Ketna je rahlo izgubila napetost, skoraj zanemarljivo.

 

Ob tem vedenju sem nastavil ketno na 2,5cm. Pri meritvi sem spodnjo ketno dvignil toliko, da se je zgornja napela na enak položaj kot pred dvigom.

 

Zanimivo, DID pa v navodilih pravi, da pritisneš na zgornjo ketno... če sem prav razumel?

Pa druga zanimivost, če ketno pred meritvijo nategneš z vstavitvijo šraufencigerja v zadnji zobnik je meritev drugačna, kot če potem kolo nekajkrat zavrtiš in spet pomeriš. Gre za razliko cca 5mm hoda.

 

attachicon.gif2014-06-08 17.50.07.jpg

 

...čisto tko... ko preberem tvoje tehnične objave v raznih tematikah na motosvetu....

... brez zamere... ampak ali imaš mogoče narejen kak doktorat...al pa ga trenutno delaš iz motorizma?...

..zakaj?

Ker kompliciraš v božjomater!. .... toliko kompliciraš in pišeš tule, da človek res ne ve več, a se zajebavaš, al si pa res doktor znanosti, da se spuščaš v take stvari. Imam štiri znance - prijatelje z doktorati...in vsi imajo približno enak pristop do stvari kot ti...razglabljajo, šrudirajo in ugotavljajo, kar je bilo ugotovljeno že pred davnimi cajti....namesto, da bi uporabljali tisto stvar... v tvojem primeru je to motor...in se vozil z njim...

 

..sej je lepo, da greš v v podrobnosti...ampak tako ekstremno  podrobnosti pa spet ni treba...

 

...ma naštelej ketno, da opleta ene 2-3 cm gor pa dol....in to je to.... če bo pa 3,5 cm pokazalo, pa malo manj pritisni na ketno, da bo samo 3 cm pokazala... pa bo. Bolj se posveti nastavitvi paralelnosti prednjega in zadnjega kolesa med štelanjem ketne, da se moped naravnost pelje..... .. na .. pa sem spet vrgel kost za diplomsko nalogo...   :slap:

 

... pa brez zamere.... ;)   .... to sem napisal dobronamerno   :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...čisto tko... ko preberem tvoje tehnične objave v raznih tematikah na motosvetu....

... brez zamere... ampak ali imaš mogoče narejen kak doktorat...al pa ga trenutno delaš iz motorizma?...

..zakaj?

Ker kompliciraš v božjomater!. .... toliko kompliciraš in pišeš tule, da človek res ne ve več, a se zajebavaš, al si pa res doktor znanosti, da se spuščaš v take stvari. Imam štiri znance - prijatelje z doktorati...in vsi imajo približno enak pristop do stvari kot ti...razglabljajo, šrudirajo in ugotavljajo, kar je bilo ugotovljeno že pred davnimi cajti....namesto, da bi uporabljali tisto stvar... v tvojem primeru je to motor...in se vozil z njim...

 

..sej je lepo, da greš v v podrobnosti...ampak tako ekstremno  podrobnosti pa spet ni treba...

 

...ma naštelej ketno, da opleta ene 2-3 cm gor pa dol....in to je to.... če bo pa 3,5 cm pokazalo, pa malo manj pritisni na ketno, da bo samo 3 cm pokazala... pa bo. Bolj se posveti nastavitvi paralelnosti prednjega in zadnjega kolesa med štelanjem ketne, da se moped naravnost pelje..... .. na .. pa sem spet vrgel kost za diplomsko nalogo...   :slap:

 

... pa brez zamere.... ;)   .... to sem napisal dobronamerno   :D

si že prepozen :D  http://www.motosvet.com/tabla/topic/38836-nastavitev-%C5%A1pure/

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...aja... pa novo ketno imam ...od učeri.... TAZLATO.... tko da mi jo ni treba niti šponat, niti mazat...   :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...aja... pa novo ketno imam ...od učeri.... TAZLATO.... tko da mi jo ni treba niti šponat, niti mazat...   :P

ZLATO ŽILO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...čisto tko... ko preberem tvoje tehnične objave v raznih tematikah na motosvetu....

... brez zamere... ampak ali imaš mogoče narejen kak doktorat...al pa ga trenutno delaš iz motorizma?...

..zakaj?

Ker kompliciraš v božjomater!. .... toliko kompliciraš in pišeš tule, da človek res ne ve več, a se zajebavaš, al si pa res doktor znanosti, da se spuščaš v take stvari. Imam štiri znance - prijatelje z doktorati...in vsi imajo približno enak pristop do stvari kot ti...razglabljajo, šrudirajo in ugotavljajo, kar je bilo ugotovljeno že pred davnimi cajti....namesto, da bi uporabljali tisto stvar... v tvojem primeru je to motor...in se vozil z njim...

 

..sej je lepo, da greš v v podrobnosti...ampak tako ekstremno  podrobnosti pa spet ni treba...

 

...ma naštelej ketno, da opleta ene 2-3 cm gor pa dol....in to je to.... če bo pa 3,5 cm pokazalo, pa malo manj pritisni na ketno, da bo samo 3 cm pokazala... pa bo. Bolj se posveti nastavitvi paralelnosti prednjega in zadnjega kolesa med štelanjem ketne, da se moped naravnost pelje..... .. na .. pa sem spet vrgel kost za diplomsko nalogo...   :slap:

 

... pa brez zamere.... ;)   .... to sem napisal dobronamerno   :D

Saj razmišljam, da bi se poslovil od tega foruma. Tvoja kritika je pobrala kar nekaj všečkototov, medtem ko moj prispevek nobenega.

 

Že pred nekaj časa sem postavil vprašanje, če kdo ve ali se ketna z obremenitvijo špona ali razbremeni. Odgovora ni bilo. Sklepam,da nihče ni vedel. In ko ponudim odgovor na pladnju, to malokdo ceni.

 

Da odgovorim, ja, tak sem, perfekcionist in natančen, na vsako vprašanje, problem poiščem odgovor. Vse mi mora biti jasno in vsega se lotim sam. Avta in motorja ne vozim nikamor. Ne ustavijo me nobena tudi bolj zahtevna dela, kot je menjava zobatega jermena, ventilov. Moj največji dosežek pri avtu je bil menjava polovice karoserije po diagonali-od spredaj  levo, do zadaj desno. Tudi službeno se moram zanesti le nase, na leta pridobljenih izkušenj v strojništvu in elektrotehniki. Šole za moj poklic ni, obstajajo le šolanja v tujini.

 

Nimam se za vsevedneža in zato vprašam. In če se motim, mi tega ni težko priznat. Vedno.

 

Da se vrnem k motorju. Od 12 leta sem že motorist in zamenjal že 14 mopedov / motorjev. Vsi so bili od začetka do konca kot iz škatlice, vedno brezhibni in čisti. Znam pa motor peljat in tudi zato imam zdaj 150KM. Bi rad imel R1 pa sem se mu odrekel zaradi sopotnice.

Imam tudi kar nekaj padcev za sabo (št. raje ne povem), tudi pri 130 v kavbojkah. Ampak sreča je bila vedno na moji strani in tudi takrat so bile posledice le nekaj ožgane kože. Zdaj še vedno poženem, a še zdaleč ne kot nekoč.

 

Za konec ti svetujem, da se držiš branja prispevkov, ki so ti blizu, nam, ki uživamo v dlakocepljenju pa pustiš naše užitke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...aja... pa novo ketno imam ...od učeri.... TAZLATO.... tko da mi jo ni treba niti šponat, niti mazat...   :P

še ne, ko boš pa prevozil X kilometrov, in jo Y krat namazal, bo formula >xy=Znategu in potem boš po tej formuli malce pritiska in odtiskal ketno , da ti bo spet lepo opletala :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še ne, ko boš pa prevozil X kilometrov, in jo Y krat namazal, bo formula >xy=Znategu in potem boš po tej formuli malce pritiska in odtiskal ketno , da ti bo spet lepo opletala :P

kej je pa zdej s tvojo zlato verižico? si zamenju, al kej si rešu?

 

drgač pa gospod motom, ko je zadnji amortizer v skrajni stisnjeni legi, to še ne pomeni, da je ta lega tista v kateri sta sprednji in zadnji verižni zobnik najbolj oddaljena drug od drugega. za bolj natančno meritev bi bilo merodajno, da stoji motor na lastnih kolesih in na njem nekdo s tako težko kot je vaša. 

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kej je pa zdej s tvojo zlato verižico? si zamenju, al kej si rešu?

nism, ni še čisto slaba, sem dal preverit večim, ni pa dobra, ampak did ni to kar se hvali al kar je bil(pa ful je baje ponaredkov dida na tržišču). Sem jo 2x fino prečistil s petrolejem, pa malce manj skače gori doli. Zdej ma kakih 17.000km, tja do 20-25 jo bom vlekel, potem pa namontiram Enuma(EK) 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kej je pa zdej s tvojo zlato verižico? si zamenju, al kej si rešu?

 

drgač pa gospod motom, ko je zadnji amortizer v skrajni stisnjeni legi, to še ne pomeni, da je ta lega tista v kateri sta sprednji in zadnji verižni zobnik najbolj oddaljena drug od drugega. za bolj natančno meritev bi bilo merodajno, da stoji motor na lastnih kolesih in na njem nekdo s tako težko kot je vaša. 

Komplicirano ane...

Ne morem trdit na splošno, ampak pri FZ1 sta zobnika pri skrajno stisnjenem amortizerju... najmanj oddaljena. Torej napetost verige se zmanjša pri obremenitvi. Napetost sem preveril pri vseh položajih in veriga je najbolj nategnjena pri neobremenjenem motorju. Gre pa za minimalne, skoraj zanemarljive spremembe. Na sliki je vidno, da sem amortizer ločil od vilice in kolo prosto premikal gor- dol, do skrajnih leg (130mm) oz. še nekaj več za vsak slučaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplicirano ane...

Ne morem trdit na splošno, ampak pri FZ1 sta zobnika pri skrajno stisnjenem amortizerju... najmanj oddaljena. Torej napetost verige se zmanjša pri obremenitvi. Napetost sem preveril pri vseh položajih in veriga je najbolj nategnjena pri neobremenjenem motorju. Gre pa za minimalne, skoraj zanemarljive spremembe. Na sliki je vidno, da sem amortizer ločil od vilice in kolo prosto premikal gor- dol, do skrajnih leg (130mm) oz. še nekaj več za vsak slučaj.

 

Če malo logično razmišljaš bo ketna najbolj obremenjena ko so center sprednjega zobnika center osovine od nihajke in center osovine od zadnjega kolesa v isti liniji vse kar je potem na gor ali pa dol bo ketna vedno majn obremenjena.

 

Drugače Sem pa naročil novo ketno in zobnike za laverdo :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komplicirano ane...

Ne morem trdit na splošno, ampak pri FZ1 sta zobnika pri skrajno stisnjenem amortizerju... najmanj oddaljena. Torej napetost verige se zmanjša pri obremenitvi. Napetost sem preveril pri vseh položajih in veriga je najbolj nategnjena pri neobremenjenem motorju. Gre pa za minimalne, skoraj zanemarljive spremembe. Na sliki je vidno, da sem amortizer ločil od vilice in kolo prosto premikal gor- dol, do skrajnih leg (130mm) oz. še nekaj več za vsak slučaj.

 

no pol je pa tvoja fazerica poseben fenomen. drgač pa če najdeš dovolj zgrešeno metodo, lahko dokažeš tudi da je zemlje ploščata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako pa se dokaz zdej pa lahko vsak pogleda pri svojem motorju v kateri tocki ima vse tri osi poravnane in glede na to oceni v katerem polozaju ima najbolj nategnjeno ketno in v katero smer se mu ketna popusca oz napenja. In vse to brez nepotrebnega šraufanja. Drugače pa motom dober si da se ti da motor šraufat da pogledaš kaj se s stvarmi dogaja 

Pa mislim da nisem dosti falil z mojo teorijo ker to sem bolj na hitro pomislu

post-24414-0-37952600-1402509565_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!