Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Vse lepo in prav, dobro to računate, ampak za krampe kot sm jaz je najbolj pomembno sledeče:

ko prekomerno otovorim kobilico (sopotnik prtljaga itd) je obvezno zategniti amortizerje in povečati dušenje, saj pri raznih skokih po grbinah lahko kaj hitro uničiš verigo. In v tem primeru je bolje da je malce bolj ohlapna kot pa točno ali preveč nategnjena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo klapa, mi priporočate ali odsvetujete nabavo valjčkov za pod zadnje kolo, za lažje/preprostejše vzdrževanje verige. V Louis/Polo opisu je seveda vse super truper, ampak v praksi pa pride resnica na dan. Logika mi pravi, da teža motorja na zadnjem kolesu poveča trenje, s tem pa tudi upor oziroma težavnost vrtenja kolesa pri mazanju verige. Sedaj uporabljam stojalo, vendar sam ne moram nanj postaviti motorja. Hvala za nasvete, pa previdno. Ciao.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo klapa, mi priporočate ali odsvetujete nabavo valjčkov za pod zadnje kolo, za lažje/preprostejše vzdrževanje verige. V Louis/Polo opisu je seveda vse super truper, ampak v praksi pa pride resnica na dan. Logika mi pravi, da teža motorja na zadnjem kolesu poveča trenje, s tem pa tudi upor oziroma težavnost vrtenja kolesa pri mazanju verige. Sedaj uporabljam stojalo, vendar sam ne moram nanj postaviti motorja. Hvala za nasvete, pa previdno. Ciao.

s temle ne moreš faliti.ne vem pa kakšno stojalo naj bi imel sedaj, da ne moreš sam postaviti kot praviš motorja nanj.

post-15438-0-50498700-1402676163_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil bobiboss
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te matra da je motor preveč postrani, pa pod tačko daj kakšen les, da je bolj naravnost, potem ga pa brze problema sam daš na stojalo :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če te matra da je motor preveč postrani, pa pod tačko daj kakšen les, da je bolj naravnost, potem ga pa brze problema sam daš na stojalo :)

Hvala za tole. v tej vročini še enostavne ideje ne pridejo. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s temle ne moreš faliti.ne vem pa kakšno stojalo naj bi imel sedaj, da ne moreš sam postaviti kot praviš motorja nanj.

Točno takega kot na sliki kupil prek bolhe in sicer komplet za (prednje pa zadnje) 50€. Nikoli bilo žal.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Geometrija / izvedba samega stojala je precej pomembna za enostavnost uporabe... Jaz imam recimo tega 'Kern Stabi' in je dvigovanje motorja enostavno - z eno roko držim motor, z drugo roko pa potisnem ročico stojala navzdol brez posebnega napora.

Občasno pa uporabim nekaj podobnega temu na zgornji sliki in se moram precej bolj pomatrat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako pa se dokaz zdej pa lahko vsak pogleda pri svojem motorju v kateri tocki ima vse tri osi poravnane in glede na to oceni v katerem polozaju ima najbolj nategnjeno ketno in v katero smer se mu ketna popusca oz napenja. In vse to brez nepotrebnega šraufanja. Drugače pa motom dober si da se ti da motor šraufat da pogledaš kaj se s stvarmi dogaja 

Pa mislim da nisem dosti falil z mojo teorijo ker to sem bolj na hitro pomislu

Seveda je tvoja teorija točna!

V praksi je pa veliko lepše videti tudi za koliko se veriga odšpona pri skrajni legi. Kdaj prečkaš najdaljšo razdaljo nisem zaznal.

Sicer ti pa praktičen preizkus vzame zanemarljivo malo časa. Odviti je bilo treba le eno matico, potegnit ven vijak in podložiti kolo za ustrezen hod.

Ni se mi pa dalo dol jemat pokrov sprednjega zobnika, ker ne verjamem, da bi lahko ocenil kdaj so vse 3 osi v liniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo klapa, mi priporočate ali odsvetujete nabavo valjčkov za pod zadnje kolo, za lažje/preprostejše vzdrževanje verige. V Louis/Polo opisu je seveda vse super truper, ampak v praksi pa pride resnica na dan. Logika mi pravi, da teža motorja na zadnjem kolesu poveča trenje, s tem pa tudi upor oziroma težavnost vrtenja kolesa pri mazanju verige. Sedaj uporabljam stojalo, vendar sam ne moram nanj postaviti motorja. Hvala za nasvete, pa previdno. Ciao.

zdej al je cucuki tolko tezek al pej ti tolko neroden da ne gre na stojalo??? al pej je stojalo samo za vrst u grabn

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej al je cucuki tolko tezek al pej ti tolko neroden da ne gre na stojalo??? al pej je stojalo samo za vrst u grabn

Oboje :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zacetnika, ki se boji postavit motor na stojalo (kot na sliki od bobibosa), je resitev, da se postavi na desno stran motocikla (motor je se vedno na stranski tacki in visi na levo stran) Tako je lazje in bolj varno drzat ravnotezje in hkrati postaviti zadnje stojalo (v najslabsem primeru se motor nasloni nazaj na tacko, sicer pa ga z desne drzi tvoje telo) Obrnjena stran pa zna delati komu tezave, saj ze zavedanje, da lahko motor pade na desno, porusi samozavest pri postavljanju le tega na stojalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je pripomoček za mazanje verige o katerem sprašije Cedevita.

post-7865-0-37437500-1402772861.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo MiNa, točno to. Ali se na temu res z lahkoto obrača zadnje kolo, ima kdo izkušnje? Seveda pričakujem nekaj težavnejše delo kot pa na stojalu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nemoreš sam postavit motorja na stojalo potem dvomim da lahko dovolj močno pritisneš na sprej. Prepusti mazanje raje komu drugemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti lajbn in tvoja cika sta žaliva do ljudi, vaju ne poznam, le predvidevam. allora, vai mona sul mar!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D

Ala šu, na stuj se inkacirat preveč.

Ravno danes pucal in pipsal ketno. En kos lesa pod tačko (da je zver skoraj ravna) pol pa z navadno dvigalko brez kakršnekoli težave. Pa še žene ne rabim gledat ko zavija z očmi če rabim uslugo. :)

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti lajbn in tvoja cika sta žaliva do ljudi, vaju ne poznam, le predvidevam. allora, vai mona sul mar!

 

Suzukija sv650, če nimaš stranskih kufrov gor, boš z lahkoto postavil na normalno stojalo, smao malo vaje od začetka, pri prvih podvigih pa naj ti nekdo poprime.

 

Potem pa bo vse rutina.

 

Z eno roko držiš stojalo, motor maš pa naslonjen na telo, da je poravnan, nastaviš čeljusti stojala na valjčke in tiščiš stojalo dol z roko. Nato samo še preprimeš z drugo roko in zadevo zaključiš.

 

S temi valjči iz lujza bo "brezveze", če imaš stransko stojalo in ketno na levi... pa tudi sicer, bolj se boš matral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker imate takšne probleme z mazanjem ketne, vam povem kako se rešite tega problema...

 

pripeljete se do mene, greste za 20min na kavico v sosednji bar, jaz pa tačas očistim in namažem ketno...bo kot nova...plačate in greste, evo. Nobenega problema več. Priporočam ponovni obisk na vsakih 300km.

 

Tole je zaščiten patent, da se ga slučajno ne bi upal kdo kopirat! :004

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En nasvet, ki ga že vsi veste.

Ketna se ne šprica na zadnjem zobniku, ampak na spodnji ketni pod vilico.

Enostavneje povedano ketna se šprica z notranje strani.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En nasvet, ki ga že vsi veste.

Ketna se ne šprica na zadnjem zobniku, ampak na spodnji ketni pod vilico.

Enostavneje povedano ketna se šprica z notranje strani.

 

To ni bistveno, važno je, da pride mazivo tja kot mora, jaz sicer mažem od znotraj, za finale pa še od zadaj malo potegnem, da se zavrti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!