Žan96 Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Mažem na cca. 500 , po dežju operem komplet motor + verigo, parkat z motulovim čistilom, zdj na 10kkm sm jo mal z nafto (ampak res mal!), vedno pa pustim motor 20 minut po mazanju. Mazivo je blo pa motul factory line. Na zadnjo pa ta moped ne gre Je pa regina... cedevita 1
hajoktejn Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 (popravljeno) Ketno čistim s petrolejem. Pomaga mi ketnneki orodje, za temeljito očiščeno verigo rabim par ml petroleja in 5 minut. Za namazat pa olje za diferenciale s takiistim orodjem še dodatnih 5 minut. 3,25 minute mi še vzame da orodje našpricam z kemikal razmaščevalcem, sperem z H2O, in stvar je gotova. Če odrinem kam dlje se s čiščenjem sploh ne ukvarjam, ampak samo našpricam z mastjo v spreju. Life's good Popravljeno Junij 16, 2014. Popravil hajoktejn
hajoktejn Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Par ml petroleja? Ja, natančneje okrog 50
Carp Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Na moji r6 je verigo čistila centrifugalna sila, mazal redno na 500km, motor ima 45 000 prva vgradnja, doma že čaka nova veriga, stanje verge je odvisno od načina vožnje in rednega mazanja verige
Žan96 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Ketno čistim s petrolejem. Pomaga mi ketnneki orodje, za temeljito očiščeno verigo rabim par ml petroleja in 5 minut. Za namazat pa olje za diferenciale s takiistim orodjem še dodatnih 5 minut. 3,25 minute mi še vzame da orodje našpricam z kemikal razmaščevalcem, sperem z H2O, in stvar je gotova. Če odrinem kam dlje se s čiščenjem sploh ne ukvarjam, ampak samo našpricam z mastjo v spreju. Life's good Ker orodje pa to?
hajoktejn Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 https://www.louis.de/artikel/kettenmax-louis-edition-/10003114?list=2441937
siks Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) Ketno čistim s petrolejem. Pomaga mi ketnneki orodje, za temeljito očiščeno verigo rabim par ml petroleja in 5 minut. Za namazat pa olje za diferenciale s takiistim orodjem še dodatnih 5 minut. 3,25 minute mi še vzame da orodje našpricam z kemikal razmaščevalcem, sperem z H2O, in stvar je gotova. Če odrinem kam dlje se s čiščenjem sploh ne ukvarjam, ampak samo našpricam z mastjo v spreju. Life's good a z oljem za diferenciale namažeš ketno? a ne šprica pol dol, ker ni tako lepljivo kot namenski spray? Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil siks
hajoktejn Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 a z oljem za diferenciale namažeš ketno? a ne šprica pol dol, ker ni tako lepljivo kot namenski spray? Večkrat namažem pa je. Za višje hitrosti je pa verjetno sprej še vedno bolj smiselen.
japnr1 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 SCOTTOILER je zakon! alen1 in igorkr 2
DAMI34 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 ok, zdj me pa res zanima, kake kilometrine ste dosegli z verigo, katera je bila stalno mazana s scootoilerjem?
igorkr Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Za enkrat sem pri 42.000. Ti javim, ko jo bom menjal. :grim Za enkrat še ne kaže znakov, da bi bila potrebna menjave. :grrr cedevita in Kmet2 2
Zivnorc Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Scotoiler je fajn, ko ti skozi maže z oljem. Olje pa centrifugalna sila stalno tera dol s ketne...in s tem tudi svinjarijo, ko postane dovolj "težka", da z odvečnim oljem spolzi dol... ... kot je napisal Thumper, je ketno treba mazat samo zato, da zmanjšaš trenje med zobnikom in samo ketno...in da ketna ne "zarusta" ... na mazanje same ketne (notranjosti ) nima mazanje od zunaj praktično nobenega vpliva. Vsaka ketna je v notranjosti (med valjčkom in sornikom .... ter kanalček v X-ringu) fabriško namazana( verjetno na teflonski osnovi, ker je bela).... o/x-ringi pa preprečujejo, da bi šla mast ven...oz svinjarija not.... Teoretično bi malenkost maziva od zunaj potegnilo v x-ring, če bi našprical segreto ketno in bi med ohlajanjem mazivo potegnilo not...To se pravi, da notranjo ustnico x-ringa maže mast iz notranjosti fabriško namazane ketne, zunanjo ustnico pa namažeš ti... Bolj ko je mazivo lepljivo, več svinjarije se prilepi nanj...in posledično je ketna bolj zasvinjana. ..več kot je svinjarije na x-ringu, manj maziva pride do njega in teoretično tudi v njega, ker mazivo vpije svinjarija...zato je treba ketno čistit... pa tudi zato, da je čista ....pa zato, da si jo od bliže pogledaš vakič, ko jo čistiš, ali je vse v redu z njo... cedevita, thumper, Kmet2 in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Maus, če se ne motim, je menjal pr 50kkm, moja bi zihr nardila 45kkm.......čakam koga, k bo napisal da z oilerjem dela po 70 in več
Zivnorc Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 aja.....menjal sem jo prejšnji teden..... prvovgradnja... po 26.000km
DAMI34 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Scotoiler je fajn, ko ti skozi maže z oljem. Olje pa centrifugalna sila stalno tera dol s ketne...in s tem tudi svinjarijo, ko postane dovolj "težka", da z odvečnim oljem spolzi dol... ... kot je napisal Thumper, je ketno treba mazat samo zato, da zmanjšaš trenje med zobnikom in samo ketno...in da ketna ne "zarusta" ... na mazanje same ketne (notranjosti ) nima mazanje od zunaj praktično nobenega vpliva. Vsaka ketna je v notranjosti (med valjčkom in sornikom .... ter kanalček v X-ringu) fabriško namazana( verjetno na teflonski osnovi, ker je bela).... o/x-ringi pa preprečujejo, da bi šla mast ven...oz svinjarija not.... Teoretično bi malenkost maziva od zunaj potegnilo v x-ring, če bi našprical segreto ketno in bi med ohlajanjem mazivo potegnilo not...To se pravi, da notranjo ustnico x-ringa maže mast iz notranjosti fabriško namazane ketne, zunanjo ustnico pa namažeš ti... Bolj ko je mazivo lepljivo, več svinjarije se prilepi nanj...in posledično je ketna bolj zasvinjana. ..več kot je svinjarije na x-ringu, manj maziva pride do njega in teoretično tudi v njega, ker mazivo vpije svinjarija...zato je treba ketno čistit... pa tudi zato, da je čista ....pa zato, da si jo od bliže pogledaš vakič, ko jo čistiš, ali je vse v redu z njo... ok, jst ful na debelo špricam, pa pol mast dol leti, vmes pa svinarija
boych Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) Scottoiler je fajn, da je tudi tisti, ki se za tabo pelje mal namazan ... po celem ... na Varaderotu mi je ketna s scottoilerjem zdržala 38.000 km ... Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil boych
Ervin93 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Skor ze 32000km, se vedno prva vgradnja ampak jo bo treba počas zamenjat
TOMCAT Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 28.000, priznam, da sem jo samo 2x spucal. PREMAL !!! Zdej tadruga pa če bo pol manj pa bo ok.......jajca kitajska
maus Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Na ninđi sem jo menjal na cca 40000 km (prejšnji) .. pa še to bolj iz preventive, ker sem šel na pot Na FZ1 sem jo menjal na 55000 km, drugič pa na 50000 km igorkr, gsxf750, cedevita in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) Na ninđi sem jo menjal na cca 40000 km (prejšnji) .. pa še to bolj iz preventive, ker sem šel na pot Na FZ1 sem jo menjal na 55000 km, drugič pa na 50000 km mazana brez ojlerja spljoh Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil DAMI34 maus 1
cikadina Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 (popravljeno) k vas clovk bere bi si mislu da more bit ta ketna najmanj zlata. a ful mazes al povrsno mazes je na konc ene 10€ razlike v prid mazanju. tko da za to razliko se jst res ne bi tolko obremenjevala s to ketno. sploh pa je glede na vse ostalo kar zagonimo za moped, je ta ketna se pr ta majhnih stroskih. Popravljeno Junij 17, 2014. Popravil cikadina StaraFeltna, Urbii, Zivnorc in 1 other 4
Popularna objava maus Objavljeno Junij 17, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 lejte ... med mazanjem ketne, čiščenjem ... jo tudi malo pogledam ... malo si poglejte kakšn posnetek, kaj dela s ketno pri 100 km na uro ... kaj šele pri 300 km/h (to je seveda ekstremno in samo za na pisto) ... tudi ko čistim motor, pregledam motor, kokr se za amaterja spodobi ... primem, pogledam, če je kaj odšraufano, ali manjka pou mašine, ali sta obe gumi gor, plastike, luči, ali so od kamnčkov kj poškodovana in podobno ... ker imam rad motor in ker je moj, pač to delam ... drugi pa kakor ve :krneki: gsxf750, cedevita, Kmet2 in 8 others 11
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se