Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Mažem na cca. 500 , po dežju operem komplet motor + verigo, parkat z motulovim čistilom, zdj na 10kkm sm jo mal z nafto (ampak res mal!), vedno pa pustim motor 20 minut po mazanju. Mazivo je blo pa motul factory line. Na zadnjo pa ta moped ne gre  :BUA:  Je pa regina...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketno čistim s petrolejem. Pomaga mi ketnneki orodje, za temeljito očiščeno verigo rabim par ml petroleja in 5 minut. Za namazat pa olje za diferenciale s takiistim orodjem še dodatnih 5 minut. 3,25 minute mi še vzame da orodje našpricam z kemikal razmaščevalcem, sperem z H2O, in stvar je gotova. Če odrinem kam dlje se s čiščenjem sploh ne ukvarjam, ampak samo našpricam z mastjo v spreju. Life's good :smoke:

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moji r6 je verigo čistila centrifugalna sila, mazal redno na 500km, motor ima 45 000  prva vgradnja, doma že čaka nova veriga, stanje verge je odvisno od načina vožnje in rednega mazanja verige :OK:  :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketno čistim s petrolejem. Pomaga mi ketnneki orodje, za temeljito očiščeno verigo rabim par ml petroleja in 5 minut. Za namazat pa olje za diferenciale s takiistim orodjem še dodatnih 5 minut. 3,25 minute mi še vzame da orodje našpricam z kemikal razmaščevalcem, sperem z H2O, in stvar je gotova. Če odrinem kam dlje se s čiščenjem sploh ne ukvarjam, ampak samo našpricam z mastjo v spreju. Life's good :smoke:

Ker orodje pa to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketno čistim s petrolejem. Pomaga mi ketnneki orodje, za temeljito očiščeno verigo rabim par ml petroleja in 5 minut. Za namazat pa olje za diferenciale s takiistim orodjem še dodatnih 5 minut. 3,25 minute mi še vzame da orodje našpricam z kemikal razmaščevalcem, sperem z H2O, in stvar je gotova. Če odrinem kam dlje se s čiščenjem sploh ne ukvarjam, ampak samo našpricam z mastjo v spreju. Life's good :smoke:

a z oljem za diferenciale namažeš ketno? a ne šprica pol dol, ker ni tako lepljivo kot namenski spray?

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a z oljem za diferenciale namažeš ketno? a ne šprica pol dol, ker ni tako lepljivo kot namenski spray?

Večkrat namažem pa je. Za višje hitrosti je pa verjetno sprej še vedno bolj smiselen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, zdj me pa res zanima, kake kilometrine ste dosegli z verigo, katera je bila stalno mazana s scootoilerjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za enkrat sem pri 42.000. :D Ti javim, ko jo bom menjal. :grim  Za enkrat še ne kaže znakov, da bi bila potrebna menjave. :grrr

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scotoiler je fajn, ko ti skozi maže z oljem. Olje pa centrifugalna sila stalno tera dol s ketne...in s tem tudi svinjarijo, ko postane dovolj "težka", da z odvečnim oljem spolzi dol...

... kot je napisal Thumper, je ketno treba mazat samo zato, da zmanjšaš trenje med zobnikom in samo ketno...in da ketna ne "zarusta"

... na mazanje same ketne (notranjosti ) nima mazanje od zunaj praktično nobenega vpliva. Vsaka ketna je v notranjosti (med valjčkom in sornikom .... ter kanalček v X-ringu) fabriško namazana( verjetno na teflonski osnovi, ker je bela).... o/x-ringi pa preprečujejo, da bi šla mast ven...oz svinjarija not....

 

Teoretično bi malenkost maziva od zunaj potegnilo v x-ring, če bi našprical segreto ketno in bi med ohlajanjem mazivo potegnilo not...To se pravi, da notranjo ustnico x-ringa maže mast iz notranjosti fabriško namazane ketne, zunanjo ustnico pa namažeš ti...

 

Bolj ko je mazivo lepljivo, več svinjarije se prilepi nanj...in posledično je ketna bolj zasvinjana. ..več kot je svinjarije na x-ringu, manj maziva pride do njega in teoretično tudi v njega, ker mazivo vpije svinjarija...zato je treba ketno čistit... pa tudi zato, da je čista :O ....pa zato, da si jo od bliže pogledaš vakič, ko jo čistiš, ali je vse v redu z njo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maus, če se ne motim, je menjal pr 50kkm, moja bi zihr nardila 45kkm.......čakam koga, k bo napisal da z oilerjem dela po 70 in več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja.....menjal sem jo prejšnji teden..... prvovgradnja... po 26.000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scotoiler je fajn, ko ti skozi maže z oljem. Olje pa centrifugalna sila stalno tera dol s ketne...in s tem tudi svinjarijo, ko postane dovolj "težka", da z odvečnim oljem spolzi dol...

... kot je napisal Thumper, je ketno treba mazat samo zato, da zmanjšaš trenje med zobnikom in samo ketno...in da ketna ne "zarusta"

... na mazanje same ketne (notranjosti ) nima mazanje od zunaj praktično nobenega vpliva. Vsaka ketna je v notranjosti (med valjčkom in sornikom .... ter kanalček v X-ringu) fabriško namazana( verjetno na teflonski osnovi, ker je bela).... o/x-ringi pa preprečujejo, da bi šla mast ven...oz svinjarija not....

 

Teoretično bi malenkost maziva od zunaj potegnilo v x-ring, če bi našprical segreto ketno in bi med ohlajanjem mazivo potegnilo not...To se pravi, da notranjo ustnico x-ringa maže mast iz notranjosti fabriško namazane ketne, zunanjo ustnico pa namažeš ti...

 

Bolj ko je mazivo lepljivo, več svinjarije se prilepi nanj...in posledično je ketna bolj zasvinjana. ..več kot je svinjarije na x-ringu, manj maziva pride do njega in teoretično tudi v njega, ker mazivo vpije svinjarija...zato je treba ketno čistit... pa tudi zato, da je čista :O ....pa zato, da si jo od bliže pogledaš vakič, ko jo čistiš, ali je vse v redu z njo...

ok, jst ful na debelo špricam, pa pol mast dol leti, vmes pa svinarija :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scottoiler je fajn, da je tudi tisti, ki se za tabo pelje mal namazan ... po celem :)

... na Varaderotu mi je ketna s scottoilerjem zdržala 38.000 km ... 

Popravljeno . Popravil boych
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ninđi sem jo menjal na cca 40000 km (prejšnji) .. pa še to bolj iz preventive, ker sem šel na pot :P

 

Na FZ1 sem jo menjal na 55000 km, drugič pa na 50000 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ninđi sem jo menjal na cca 40000 km (prejšnji) .. pa še to bolj iz preventive, ker sem šel na pot :P

 

Na FZ1 sem jo menjal na 55000 km, drugič pa na 50000 km

mazana brez ojlerja spljoh :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k vas clovk bere bi si mislu da more bit ta ketna najmanj zlata. a ful mazes al povrsno mazes je na konc ene 10€ razlike v prid mazanju. tko da za to razliko se jst res ne bi tolko obremenjevala s to ketno. sploh pa je glede na vse ostalo kar zagonimo za moped, je ta ketna se pr ta majhnih stroskih.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!