Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

še nikol uporablu

bencin, meglijo...spucata vso maščobo

Bi rekel, da nobeden od navedenih ni dober, ker je preveč agresiven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meglio res ne škodi verigi samo to pa da ni agresiven lahko reče samo nekdo, ki ga ni nikoli uporabljal.

Tale čistila znajo biti hudičevo agresivna, meglio topi tudi določene barve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neagresiven kot čistilno sredstvo za verigo, kot si sam napisal ji ne škoduje. malo nerodno sm se izrazil

na srečo ni topil barve na mojem motorju, drugače motor nebi imel več barve

z njim pa sm čistil tudi sedež

bakšne barve topi? na kakšni osnovi? (alkohol, voda)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi ga uporabljamo za čiščenje obdelovalnih strojev za obdelavo kovin, in sicer da očistiš mastne madeže odtisov rok in podobnih stvari.

Ne vem na kakšni osnovi je narejena barva, vem le da je odporna na olja.

Če z megliem posprejaš nek del in malce dlje počakaš (cca. 10 sek) se na krpi pozna odtenek barve stroja.

Maščobo pa fajn požira to je res :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je petrolej za pucanje verige dost dober ali priporočate kaj drugega?

jaz ti priporočam motorsprej.dobis na vsaki črpalki.črna piksna z belim pokrovom.ga uporabljam sedem let ene trikrat na sezono pa še ni blo nobenega problema.posprejaš mal počakaš pa spereš.takoj po tem namaži verigo da ti ne zarjavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem imel ze ob nakupu motorja (6500 km) ketno namazano z neko mastjo...uglavnem cist zapacano...

Na Petrolu sem kupil petrolej (okrog 3eur se mi zdi), za ciscenje sem ga porabil 1 deci, staro scetko - rezultat je bila sijoca veriga, ki sem jo pozneje nasprical s sprejem...

Po dvakrat :grim prebrani temi, je petrolej dobil najvec tock za neskodljivost od vrlih motosvetovcev...

Lp!

Flight

Aja, pa 110% vam lahko zatrdim, da ima Hotschko scottoiler :surrender: :devil:

Popravljeno . Popravil flight69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo pozna tole:

KOS ----> Ketten oler system (Automatischer Motorradkettenöler)

Zanima me če ima kdo izkušnje s čem podobnim.

Tile KOS in podobne zadeve so vse narejene na podoben princip.

Da ne bo kdo misli da je kakšna težka znanost tole. Rezervoar, elektromagnetni ventil, ki zapre dotok olja ko je motor ugasnjen in ga ob prižganem odpre ter regulator pretoka ki je ponavadi kar najcenejša dušilka ki jih prodajajo v trgovinah s pnevmatiko.

Materiala vse skupaj za 40EUR

Vse je v redu samo dušilke znajo biti problem ker niso narejene za natančno doziranje tekočin ampak zraka pod tlakom. To pa pomeni da je natančna regulacija povsem nemogoča vsaj pri večini dušilk.

Ko je meni poslušnost odpovedal scottoiler sem se sam lotil izdelave enega takšnega sistema in namesto dušilke izdelal regulator pretoka na iglo, ki omogoča zelo natančno regulacijo mazanja.

Potem sem vse skupaj zmontiral in si na regulatorju označil za vsako temperaturo (15, 20, 25, 30 in 35 stopinj celzija) idealno nastavitev kar pomeni dobro kapljico na minuto. Tako da ne buljim vsakič ko se spremeni vreme v tisto cevko in štejem kapljice.

To sezono bom zadevo stestiral in verjetno pozimi izdelal nekaj takšnih kompletov za prodajo. Če bo kak interesent me naj takrat kontaktira pa bomo videli kako zadeve stojijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sezono bom zadevo stestiral in verjetno pozimi izdelal nekaj takšnih kompletov za prodajo. Če bo kak interesent me naj takrat kontaktira pa bomo videli kako zadeve stojijo.

ce bi ti to povedal/izdelal recimo kaksen teden ali dva prej bi ti lahko pripeljal vsaj dva interesenta.

tako sem ze narocil in cakam na posiljko.

in ker nismo vsi uki in seznanjeni s taksnimi zadevami pac pljunem tistih € 100.- za en sistem, katerega je potrebno samo se vgraditi. to se znam. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v petek montiral kettenoeler-ja.

za elektricnega dibidusa mojega kova je bila edina (premagljiva) tezava ugotoviti kateri kabel napaja kratko luc. kljub shemi ni nikjer pisalo; voltmeter pa dela cudeze. :whistle:

montaza trajala skoraj cel popoldan, je pac potrebno dolocene pozicije sprobati.

ampak zadeva deluje. veriga lepo mastna in pocasi se tudi cisti. naj bi jo sicer ocistil pred montazo in uporabo but what the heck. tako moram cel motor oprati enkrat.

kako bo z obrabo bomo videli. pricakujem nekje 45-50k km z novim setom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikjer nisem zasledil tega, me pa zanima kateri sprej za verigo je najboljši oz. katerega vi uporabljate če je vožnja večinoma makadam,brezpotja....?(v bistvu prašanje predvsem za motokrosiste)

V glavnem problem pri meni je ker vsega dol zmeče oz. spere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stihl delno sinteticno olje za motorne zage in kettenoeler. :whistle:

VSI spreji so samo prehodna resitev.

(yeah, I´m a convert :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikjer nisem zasledil tega, me pa zanima kateri sprej za verigo je najboljši oz. katerega vi uporabljate če je vožnja večinoma makadam,brezpotja....?(v bistvu prašanje predvsem za motokrosiste)

V glavnem problem pri meni je ker vsega dol zmeče oz. spere.

Za offroad je suha ketna po eni strani še boljša, ke se svinjarija ne prijemlje in ne obrablja toliko verige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Po zadnji vožnji na pag in nazaj se mi je kar močno stegnila ketna, toliko da se je motor začel zaganjti nad 100Km/h. In sedaj ko sem jo našponal, mi še vedno malo trese. Če ketno iz strani pogledam ni lepo ubešena v loku apak je malo cikcak. Čeprav je ketna močno namazana. Če pa na centralnem stojalu zavrtim kolo se nekje malo težje vrti.

Sedaj pa me znima a je ketno treba zamenjati a s da še kaj rešiti.

Lp

Popravljeno . Popravil Amper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Po zadnji vožnji na pag in nazaj se mi je kar močno stegnila ketna, toliko da se je motor začel zaganjti nad 100Km/h. In sedaj ko sem jo našponal, mi še vedno malo trese. Če ketno iz strani pogledam ni lepo ubešena v loku apak je malo cikcak. Čeprav je ketna močno namazana. Če pa na centralnem stojalu zavrtim kolo se nekje malo težje vrti.

Sedaj pa me znima a je ketno treba zamenjati a s da še kaj rešiti.

Lp

Po tem slikovitem opisu, lahko predlagam samo naslednje: dol jo vzami in jo daj za nekaj dni v hladilnik. Še bolje v zamrzovalnik. Tako se bo skrčila, zravnala in bo spet super!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Po zadnji vožnji na pag in nazaj se mi je kar močno stegnila ketna, toliko da se je motor začel zaganjti nad 100Km/h. In sedaj ko sem jo našponal, mi še vedno malo trese. Če ketno iz strani pogledam ni lepo ubešena v loku apak je malo cikcak. Čeprav je ketna močno namazana. Če pa na centralnem stojalu zavrtim kolo se nekje malo težje vrti.

Sedaj pa me znima a je ketno treba zamenjati a s da še kaj rešiti.

Lp

Če motor cuka oziroma se zaganja pri konstantnem gasu, potem je ketna neenakomerno stegnjena in nimaš kej rešit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tem slikovitem opisu, lahko predlagam samo naslednje: dol jo vzami in jo daj za nekaj dni v hladilnik. Še bolje v zamrzovalnik. Tako se bo skrčila, zravnala in bo spet super!

:lol1: :lol1: Ena boljših zadnje čase. Si že razmišljal, da bi dal objavo med štose? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nikjer nisem zasledil tega, me pa zanima kateri sprej za verigo je najboljši oz. katerega vi uporabljate če je vožnja večinoma makadam,brezpotja....?(v bistvu prašanje predvsem za motokrosiste)

V glavnem problem pri meni je ker vsega dol zmeče oz. spere.

Še vedno najboljši je stari dobri hipenol 90. Če ga kje dobiš ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!