Thor Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 A je petrolej za pucanje verige dost dober ali priporočate kaj drugega?
fossil Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 še nikol uporablu bencin, meglijo...spucata vso maščobo
GREY WOLF Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 še nikol uporablu bencin, meglijo...spucata vso maščobo Bi rekel, da nobeden od navedenih ni dober, ker je preveč agresiven.
k0ci Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 odvisno od ketne, če imaš x ali o ringe ne smeš z bencinom ker lahko poškoduješ tesnila v ketni
fossil Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 meglio sploh ni agresiven, pa še vidiš kako maščoba dobesedno teče stran
Leteči Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 Meglio res ne škodi verigi samo to pa da ni agresiven lahko reče samo nekdo, ki ga ni nikoli uporabljal. Tale čistila znajo biti hudičevo agresivna, meglio topi tudi določene barve.
fossil Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 neagresiven kot čistilno sredstvo za verigo, kot si sam napisal ji ne škoduje. malo nerodno sm se izrazil na srečo ni topil barve na mojem motorju, drugače motor nebi imel več barve z njim pa sm čistil tudi sedež bakšne barve topi? na kakšni osnovi? (alkohol, voda)
Leteči Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 Mi ga uporabljamo za čiščenje obdelovalnih strojev za obdelavo kovin, in sicer da očistiš mastne madeže odtisov rok in podobnih stvari. Ne vem na kakšni osnovi je narejena barva, vem le da je odporna na olja. Če z megliem posprejaš nek del in malce dlje počakaš (cca. 10 sek) se na krpi pozna odtenek barve stroja. Maščobo pa fajn požira to je res :worship:
Mitl Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 A je petrolej za pucanje verige dost dober ali priporočate kaj drugega? jaz ti priporočam motorsprej.dobis na vsaki črpalki.črna piksna z belim pokrovom.ga uporabljam sedem let ene trikrat na sezono pa še ni blo nobenega problema.posprejaš mal počakaš pa spereš.takoj po tem namaži verigo da ti ne zarjavi.
flight69 Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 (popravljeno) Jst sem imel ze ob nakupu motorja (6500 km) ketno namazano z neko mastjo...uglavnem cist zapacano... Na Petrolu sem kupil petrolej (okrog 3eur se mi zdi), za ciscenje sem ga porabil 1 deci, staro scetko - rezultat je bila sijoca veriga, ki sem jo pozneje nasprical s sprejem... Po dvakrat :grim prebrani temi, je petrolej dobil najvec tock za neskodljivost od vrlih motosvetovcev... Lp! Flight Aja, pa 110% vam lahko zatrdim, da ima Hotschko scottoiler :surrender: :devil: Popravljeno Junij 16, 2007. Popravil flight69
Leteči Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 Kdo pozna tole: KOS ----> Ketten oler system (Automatischer Motorradkettenöler) Zanima me če ima kdo izkušnje s čem podobnim. Tile KOS in podobne zadeve so vse narejene na podoben princip. Da ne bo kdo misli da je kakšna težka znanost tole. Rezervoar, elektromagnetni ventil, ki zapre dotok olja ko je motor ugasnjen in ga ob prižganem odpre ter regulator pretoka ki je ponavadi kar najcenejša dušilka ki jih prodajajo v trgovinah s pnevmatiko. Materiala vse skupaj za 40EUR Vse je v redu samo dušilke znajo biti problem ker niso narejene za natančno doziranje tekočin ampak zraka pod tlakom. To pa pomeni da je natančna regulacija povsem nemogoča vsaj pri večini dušilk. Ko je meni poslušnost odpovedal scottoiler sem se sam lotil izdelave enega takšnega sistema in namesto dušilke izdelal regulator pretoka na iglo, ki omogoča zelo natančno regulacijo mazanja. Potem sem vse skupaj zmontiral in si na regulatorju označil za vsako temperaturo (15, 20, 25, 30 in 35 stopinj celzija) idealno nastavitev kar pomeni dobro kapljico na minuto. Tako da ne buljim vsakič ko se spremeni vreme v tisto cevko in štejem kapljice. To sezono bom zadevo stestiral in verjetno pozimi izdelal nekaj takšnih kompletov za prodajo. Če bo kak interesent me naj takrat kontaktira pa bomo videli kako zadeve stojijo.
Ice Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 To sezono bom zadevo stestiral in verjetno pozimi izdelal nekaj takšnih kompletov za prodajo. Če bo kak interesent me naj takrat kontaktira pa bomo videli kako zadeve stojijo. ce bi ti to povedal/izdelal recimo kaksen teden ali dva prej bi ti lahko pripeljal vsaj dva interesenta. tako sem ze narocil in cakam na posiljko. in ker nismo vsi uki in seznanjeni s taksnimi zadevami pac pljunem tistih € 100.- za en sistem, katerega je potrebno samo se vgraditi. to se znam. :whistle:
Ice Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 v petek montiral kettenoeler-ja. za elektricnega dibidusa mojega kova je bila edina (premagljiva) tezava ugotoviti kateri kabel napaja kratko luc. kljub shemi ni nikjer pisalo; voltmeter pa dela cudeze. :whistle: montaza trajala skoraj cel popoldan, je pac potrebno dolocene pozicije sprobati. ampak zadeva deluje. veriga lepo mastna in pocasi se tudi cisti. naj bi jo sicer ocistil pred montazo in uporabo but what the heck. tako moram cel motor oprati enkrat. kako bo z obrabo bomo videli. pricakujem nekje 45-50k km z novim setom.
KLR 600 Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 nikjer nisem zasledil tega, me pa zanima kateri sprej za verigo je najboljši oz. katerega vi uporabljate če je vožnja večinoma makadam,brezpotja....?(v bistvu prašanje predvsem za motokrosiste) V glavnem problem pri meni je ker vsega dol zmeče oz. spere.
Ice Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 stihl delno sinteticno olje za motorne zage in kettenoeler. :whistle: VSI spreji so samo prehodna resitev. (yeah, I´m a convert :) )
simonsi Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 nikjer nisem zasledil tega, me pa zanima kateri sprej za verigo je najboljši oz. katerega vi uporabljate če je vožnja večinoma makadam,brezpotja....?(v bistvu prašanje predvsem za motokrosiste)V glavnem problem pri meni je ker vsega dol zmeče oz. spere. Za offroad je suha ketna po eni strani še boljša, ke se svinjarija ne prijemlje in ne obrablja toliko verige.
Amper Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 (popravljeno) Pozdravljeni Po zadnji vožnji na pag in nazaj se mi je kar močno stegnila ketna, toliko da se je motor začel zaganjti nad 100Km/h. In sedaj ko sem jo našponal, mi še vedno malo trese. Če ketno iz strani pogledam ni lepo ubešena v loku apak je malo cikcak. Čeprav je ketna močno namazana. Če pa na centralnem stojalu zavrtim kolo se nekje malo težje vrti. Sedaj pa me znima a je ketno treba zamenjati a s da še kaj rešiti. Lp Popravljeno Julij 2, 2007. Popravil Amper
Guest zkuna Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 PozdravljeniPo zadnji vožnji na pag in nazaj se mi je kar močno stegnila ketna, toliko da se je motor začel zaganjti nad 100Km/h. In sedaj ko sem jo našponal, mi še vedno malo trese. Če ketno iz strani pogledam ni lepo ubešena v loku apak je malo cikcak. Čeprav je ketna močno namazana. Če pa na centralnem stojalu zavrtim kolo se nekje malo težje vrti. Sedaj pa me znima a je ketno treba zamenjati a s da še kaj rešiti. Lp Po tem slikovitem opisu, lahko predlagam samo naslednje: dol jo vzami in jo daj za nekaj dni v hladilnik. Še bolje v zamrzovalnik. Tako se bo skrčila, zravnala in bo spet super!
simonsi Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 PozdravljeniPo zadnji vožnji na pag in nazaj se mi je kar močno stegnila ketna, toliko da se je motor začel zaganjti nad 100Km/h. In sedaj ko sem jo našponal, mi še vedno malo trese. Če ketno iz strani pogledam ni lepo ubešena v loku apak je malo cikcak. Čeprav je ketna močno namazana. Če pa na centralnem stojalu zavrtim kolo se nekje malo težje vrti. Sedaj pa me znima a je ketno treba zamenjati a s da še kaj rešiti. Lp Če motor cuka oziroma se zaganja pri konstantnem gasu, potem je ketna neenakomerno stegnjena in nimaš kej rešit.
MarduK Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 Po tem slikovitem opisu, lahko predlagam samo naslednje: dol jo vzami in jo daj za nekaj dni v hladilnik. Še bolje v zamrzovalnik. Tako se bo skrčila, zravnala in bo spet super! :lol1: :lol1: Ena boljših zadnje čase. Si že razmišljal, da bi dal objavo med štose? :)
Guest zkuna Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 nikjer nisem zasledil tega, me pa zanima kateri sprej za verigo je najboljši oz. katerega vi uporabljate če je vožnja večinoma makadam,brezpotja....?(v bistvu prašanje predvsem za motokrosiste)V glavnem problem pri meni je ker vsega dol zmeče oz. spere. Še vedno najboljši je stari dobri hipenol 90. Če ga kje dobiš ...
simonsi Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 Misliš Hipoidol od Mapetrola? Že frišno olje po šmiru smrdi. :P
Amper Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 Se mi je zdelo da bo ketno potrebno zamenjati. Najlepša hvala za odgovore. Lp
Guest zkuna Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 Misliš Hipoidol od Mapetrola? Že frišno olje po šmiru smrdi. :P Hipoidol!? Hipenol 90!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se