Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Morda kaka štacuna, ki ima na zalogi barvne verižne sete oz. vsaj krajši dobavljiv rok kot ,moja trgovinca, ?! :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Opazil sem, da se mi veriga na motorju segreva kot hudič! Po parih kilometrih jo je skoraj nemogoče prijeti v roko za več kot par sekund.

Pa ni preveč napeta, prej premalo. Prevoženih pa imam šele 17.000km :wacko: Pomoje jo lastnik pred mano ni niti malo vzdrževal, ker jaz redno skrbim za to, da je namazana in spucana.

Zdej pa vprašanje za 10 točk, kje dobiti komplet (veriga, zobnika) po ugodni ceni? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo zaradi segrevanja ne rabiš menjat ketne. Najprej jo fajn operi z nafto, kurilcem ali petrolejem pa boš videl, če je kaj bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veriga je bila oprana s petrolejem pred kratkim, prav tako sem jo redno mazal...

sem pa še opazil, da je neenakomerno raztegnjena, verjetno se tudi zaradi tega pregreva...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veriga je bila oprana s petrolejem pred kratkim, prav tako sem jo redno mazal...

sem pa še opazil, da je neenakomerno raztegnjena, verjetno se tudi zaradi tega pregreva...

Za SVja (po nicku in profilu skleapm da vozis le tega) pride kit z did 525 verigo (ki je original na motorju) in zobniki v Louisu 100E (vsaj toliko sem jaz dal sredi maja). Mislm da cenej ne bos dobil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni!

mene pa zanima če moram pred vsakim mazanjem verige le to sčistit in šele nato namazat??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni potrebe. Ščisti jo, če si se veliko peljal po kakem makadamu,svinjariji itd. Drugače, pa če jo spucaš 1x do 2x letno je dovolj.

Samo jo redno maži pa bo ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni potrebe. Ščisti jo, če si se veliko peljal po kakem makadamu,svinjariji itd. Drugače, pa če jo spucaš 1x do 2x letno je dovolj.

Samo jo redno maži pa bo ok.

hvala, sem bolj začetnik pa nisem bil ziher če jo moram vedno pucat al ne, ker je zelo dolgočasno sem raje vprašal .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ brrm:

samo v info, trenutno je ventil/dozator en obrat ven (zacel sem z 1,5) na mojem. pri vecjem pretoku je mastno vse, od nihajke do glavnega stojala; inkl. z verigo, veriznikoma, scitnikom verige in zadnjim platiscem.

in par spuscenih kaplic po parkiranju je normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo zmontirali ketnojlerja se je zgodilo, da je motorin po preizkusni vožnji stal 1 teden v garaži in ni kapnila od njega niti kapljica.

Nastavil sem ventil tako, da mi je kapljica kapnila na minuto in 4 sekunde. In sem tako kar pustil.

Kako je točno vse skupaj mastno si še nisem dobro ogledal, ker vozita mulca motorin naokoli in ga zadnjih 10 dni še ni bilo domov.

Bolj mastno kot prej že ne more biti.

Če narediš 5000 km / leto, to pomeni, da moraš verigo namazati tam nekje 10 x.

To pa je tečno delo, še posebej pri kavasakitu er 6, ki mu škrti japanerji niso namenili sredinskega stojala.

Je pa seveda vse odvisno od tega, koliko ti 110 € pomeni.

Olje? Za sedaj kar tistega, ki je bil zraven v paketu. Polsintetično olje za verižne žage. Moram pa te dni v Hmezada, ali kako drugo kmetijsko trgovino, da vidim, kakšna olja za motorne žage imajo. Ker tista bio menda niso najboljša, kakor piše v gradivu proizvajalca ketnojlerja oziroma, mora biti hitrost kapljanja kar visoka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malce sem zmeden (nekaj sicer že od rojstva). Še pred dnevi sem bil sveto prepričan, da se pri uporabi WD40 na daleč izogibam verige in drugih mehanskih delov, ki imajo o ali x ringe.

Potem pa naletim na:

(skupaj je 5 clipov)

Preberite tudi komentarje, so zanimivi.

Kaj pravite na to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čau!kakšno olje dajete v ketenoiler?A se ga splača namontirat za cca 5000 km na sezono?lp

Originalno. Rdeče poleti, drugače pa modro. Se mi originalno scottoilerjevo olje res ne zdi tako hudo drago, še posebej glede na majhno porabo.

Ali se splača? 5000km je cirka 10-17 mazanj, odvisno od tega, kako pogosto mažeš verigo. Zdaj je samo vprašanje ali ti bolj ustreza plačati tistih 100+ €urosongov in porabiti 1-2 urci za montažo (odvisno koliko boš kompliciral pri tem) in potem prevozit 5000km brez razmišljanja o mazanju verige ali pa boš le to mazal na vsakih 300-500km oz. na kolikor meniš, da je zate in tvoj motorin prav.

Sam nisem imel nobenih dvomov. Po treh letih pa moj scottoiler dobi še dual injector. Naj bi bilo tako še bolje, čeprav sem že sedaj čisto zadovoljen z delovanjem te zadevšne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pre časom sem pisal o mazalcu, ki sem ga namontiral na Štroma. Zanimivo, nobenega odziva, čeprav je zadeva zanimiva. Medtem sem naredil z njim majsko turo po Sardiniji in ugotovil, da deluje brezhibno, rezervoar (cca 3 dcl) zadošča za cca 4-5k km. Deluje po principu število kapljic na kilometer, s tem, da je treba ročno izbirati pogoje vožnje - dež, prah, temperatura okolice...). Cena kompletne naprave (rezervoar, računalnik-dozator, pumpa, ) je 200€

Ponavljam zapis, morda se bo komu zdel koristen.

Preizkusil sem pro-oiler. Naredil sem cca 250 km, vtisi so:

- najvažnejše, veriga ni suha, torej olje prihaja do verige

- glede na to, da sem verigo pred montažo oilerja temeljito opral, sem v začetku doziral več olja (npr kot v dežju)

- postopno sem zmanjševal doziranje in končal malo pod sredino skale

- veriga je bila na koncu primerno naoljena, mogoče celo malo preveč ,bo treba še zmanjševati doziranje

- veriga skoraj da ni bila ogreta (recimo, da zaradi boljšega mazanja in manj trenja)

- zadnja feltna je bila rahlo posprejana, kar pa ni tragika, saj jo je mogoče z lahkoto obrisati s cunjo (nič več lepljive masti). Če bi bila še guma, je to zanesljiv znak za predoziranost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z moje strani ni odziva zato, ker se mi po vloženem denarju in delu ne da menjat tisto, kar mi dobro služi.

Sem pa o teh zadevah, krmiljenih z elektroniko že prej bral in se mi zdijo prav fine in vsekakor na višji stopnji razvoja v primerjavi s Scottoilerjem. Verjetno pri naslednjem motorju, če bo končni prenos še veriga ;)

Ti pa vsake toliko le kaj napiši, če te ne bo kdo prej pocukal za rokav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazil sem, da se mi veriga na motorju segreva kot hudič! Po parih kilometrih jo je skoraj nemogoče prijeti v roko za več kot par sekund.

Pa ni preveč napeta, prej premalo. Prevoženih pa imam šele 17.000km :wacko: Pomoje jo lastnik pred mano ni niti malo vzdrževal, ker jaz redno skrbim za to, da je namazana in spucana.

Zdej pa vprašanje za 10 točk, kje dobiti komplet (veriga, zobnika) po ugodni ceni? :whistle:

Če se tako segreva pomeni, da so se puše v členih fiksno "zalepile". Zadeva rabi ponovno pranje,..

Če ni prvo, potem pa ni bila dobro nasprejana oz. mazivo ni penetriralo v člene/puše/valje in gre "na suho".

pozdravljeni!

mene pa zanima če moram pred vsakim mazanjem verige le to sčistit in šele nato namazat??

Jaz priporočam, da jo očistiš vsaj 1x na redni servis (pri asfaltni vožnji), če se zapelješ po makedamu pa raje čimprej. Sam imam izkušnje, ko sem se zapeljal po par 100m na makedam sem potem, ko sem čistil ketno na prstih čutil droben pesek,... svašta.

Malce sem zmeden (nekaj sicer že od rojstva). Še pred dnevi sem bil sveto prepričan, da se pri uporabi WD40 na daleč izogibam verige in drugih mehanskih delov, ki imajo o ali x ringe.

Potem pa naletim na:

(skupaj je 5 clipov)

Preberite tudi komentarje, so zanimivi.

Kaj pravite na to?

Glej, zadeva je taka - WeDe lahko uporabljaš za čiščenje, konzerviranjem , ...tudi ketno lahko sprejaš z njim. Je pa narejen na bazi organskih snovi, ki mehčajo in razjedajo razne gumene in silikonske dele. Moj nasvet je, da se izogibaš uporabi na vilicah, verigi, armaturi. Drugače pa, se zadeva kar lepo obnese, le uporabljaj z mero razuma in smisla (kjer je zadeva res potrebna oz. upravičena). Lahko ga uporabljaš tudi za "razmaščevanje" a o ne/smislu nebi demantiral, ko imaš na voljo kar nekaj učinkovitejših čistil verjetno že v svoji garaži ali svojem gospodinstvu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se tako segreva pomeni, da so se puše v členih fiksno "zalepile". Zadeva rabi ponovno pranje,..

Če ni prvo, potem pa ni bila dobro nasprejana oz. mazivo ni penetriralo v člene/puše/valje in gre "na suho".

Veriga je neenakomerno raztegnjena in ji ni več pomoči. Sem že naročil komplet z zobniki, rajši zamenjam, kot da tvegam padec...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno težavo. Od kar sem menjal zadnjo gumo (ta je isti model kot prej) se mi veriga po vsakih 1000km zrahlja, da jo je treba spet zategnit. To se je že 2x zgodilo (in zdaj spet). Z verigo sem prevozil 14k, težava pa je od menjave gume. Imam pa ducatija, ki ima enostransko pritrjeno zadnje kolo in je treba met poseben ključ (take srpaste oblike), da lahko sploh našpanam. Problem je da zrahlana veriga potem drsa po nosilcu zadne gume na levi.

Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe, ker se mi to ne zdi normalno da tako hitro popusti? Kje bi lahko dobil ta ključek za špananje verige? Kolko časa pa naj bi zdržala veriga, oz. kaj je tisto ki ti pove da jo je treba menjat?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno težavo. Od kar sem menjal zadnjo gumo (ta je isti model kot prej) se mi veriga po vsakih 1000km zrahlja, da jo je treba spet zategnit. To se je že 2x zgodilo (in zdaj spet). Z verigo sem prevozil 14k, težava pa je od menjave gume. Imam pa ducatija, ki ima enostransko pritrjeno zadnje kolo in je treba met poseben ključ (take srpaste oblike), da lahko sploh našpanam. Problem je da zrahlana veriga potem drsa po nosilcu zadne gume na levi.

Mogoče kdo ve kaj bi lahko bilo narobe, ker se mi to ne zdi normalno da tako hitro popusti? Kje bi lahko dobil ta ključek za špananje verige? Kolko časa pa naj bi zdržala veriga, oz. kaj je tisto ki ti pove da jo je treba menjat?

Hvala

Pri 14.000 km dvomim da si uniču verigo. Če so ti to ob menjavi uštimali pelji spet do vulkanizerja saj ti je dal dol felgo pa naj tam našpona kot ve in zna drgač pa ključ po mojem bi moral imet v servisnem orodju, drgač se pozanimaj pr kakšnemu iz forižuma ki ma isti motor

Pa srečno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če imajo spreji za čiščenje verige kakšen slab učinek na barvo/lak motorja. V mislih imam Motulov chain cleaner, a ga lahko uporabim za pucanje feltn (so bele barve), da spravim dol tiste pike, ker ne poznam drugega učinkovitega načina.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če imajo spreji za čiščenje verige kakšen slab učinek na barvo/lak motorja. V mislih imam Motulov chain cleaner, a ga lahko uporabim za pucanje feltn (so bele barve), da spravim dol tiste pike, ker ne poznam drugega učinkovitega načina.

LP

Jest mam tudi bele feltne in gre zlo lepo s WD-40. Sicer je malo drag, ampak jebiga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam se mi zdi, da je še zmeraj cenejši kot Motulov cleaner :hmm:

Drugače pa tudi sam vse take zadeve pucam z WD-40.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!